Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 12 kvě 2024
Celkem je zde 605 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Lecos
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 4
Uživatelů celkem: 48 444
Online návštěvníků
Návštěvníků: 600
Uživatelů: 5
Celkem: 605

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
rssrobot


Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 71104 | Témat: 8169

10.04 2024 9:01


Klasické auto za 100 tisíc: Co si můžete koupit s malým rozpočtem?
Stačí pouhá stovka tisíc korun na nákup klasického vozu? Ano, ale nečekejte exkluzivní zázraky.

Autor: Pavel Kyncl
Kategorie: Lancia Mercedes-Benz Ojetá auta Opel Saab Škoda auto ceny ojetých aut lancia beta mercedes-benz w124 sedan Opel Calibra Saab 9000 Škoda 742 Škoda Favorit veterán
Datum zveřejnění: Wed, 10 Apr 2024 05:00:56 +0000

Líbí se vám klasická auta, ale máte pouze omezený rozpočet maximálních 100 tisíc korun. Na dnešním automobilovém trhu s ojetinami už je to docela málo, ale i přesto si můžete koupit zajímavá auta. Otevřeli jsme inzerci a přinášíme vám pětici tipů na to, co můžete mít.

    - Zdroj: Opel
    -
    -
    -
Celá galerie 24
Opel Calibra

Dnes už kultovní Opel Calibra v našem přehledu dostupných petrolheadských aut do 100 tisíc zastupuje relativně moderní youngtimer. Elegantní sportovní Opel se vyráběl v letech 1989 až 1997, a přestože se vyrobil v obrovském počtu 239 118 kusů, v dnešních dnech je překvapivě náročné najít aspoň trochu zachovalou Calibru.

Zdroj: Opel

Většina z vyrobených aut se totiž stala oběťmi evropských tunerů ve zlaté éře automobilových úprav po začátku nového milénia. Když však budete trpěliví, za 100 tisíc korun můžete občas v inzercích najít obyčejnější předokolky s dvoulitrovým čtyřválcem, jež budou přitahovat zájem dalších automobilových nadšenců. Calibra je vážně hezkým autem!

Saab 9000

Švédská automobilka Saab už zmizela v propadlišti dějin, ale její historické modely dodnes přitahují pozornost pravověrných nadšenců. Nám se v českých inzercích s rozpočtem do 100 tisíc korun líbí hlavně manažerský sedan modelové řady 9000, který je i v současnosti skvělým autem na běžné ježdění.

Zdroj: Saab

Doporučujeme vám hledat řidičsky příjemnou atmosférickou motorizaci s 2,3litrovým benzinovým čtyřválcem. Díky velkému objemu, většímu než půl litru na jeden válec, se s ním skvěle jezdí ve stále častějších dopravních špičkách, a navíc je velkým komfortním autem. To nejlepší však je, vám na něj bude 100 tisíc korun bez větších problémů stačit. Zajímavostí je i skutečnost, že sdílí technický základ s italskou Alfou Romeo 164.

Lancia Beta

A když už jsme se přiblížili italskému šarmu, co si za vašich 100 tisíc korun koupit opravdovou italskou klasiku? Během kratičkého hledání v inzercích jsme narazili na stylovou Lancii Beta, první model slavné značky pod vedením Fiatu. S omezeným rozpočtem však čekejte hlavně vůz na postupnou renovaci, protože horším technickým stavům přispívá nejen málo kvalitní italské dílenské zpracování, ale také fakt, že se sto tisíci jste na úplném cenovém dně tohoto vozu.

Zdroj: Lancia

Pokud takovému projektu upíšete svou duši, investujete do něj až další peníze a budete mu postupně vracet zašlou slávu, vrátí vám to nezaměnitelným charakterem i už tradičně krásným designem.

Klasiky za pár šupůTest Škoda Favorit 136 L: Padesát odstínů hnědé

Škodovky ze socialismu se aktuálně těší nové vlně obliby a ty málo jeté o to víc. Dostali jsme možnost projet Favorita s nájezdem pouhých 32 000 km! Ne, to není žádný apríl.
Auto jako investice. Po kterých modelech sáhnout, i když nemáte miliony na účtu

I pokud nemáte naditou peněženku, můžete pořídit zajímavý vůz, u něhož bude cena časem stoupat. Chce se to jen trochu zamyslet a dobře vybrat.

Mercedes-Benz W124

Dokonalým opakem pochybné italské Lancie je německý Mercedes-Benz. Ten může být příjemnou automobilovou klasikou s bezproblémovou dostupností náhradních dílů i velkou spolehlivostí. V osmdesátých letech je navíc navrhoval talentovaný designér Bruno Sacco a jedním z jeho nejkrásnějších aut je generace W124.

Zdroj: Mercedes-Benz

Klasická třída E se v tuzemských inzercích s rozpočtem do 100 tisíc korun objevuje s čtyřválci i šestiválci, zpravidla jako standardní sedan. A to ničemu nevadí, protože z našeho pohledu je právě čtyřdveřová tříprostorová karoserie tou nejhezčí, jakou Mercedes-Benz W124 kdy měl. No, ale to kupé má taky něco do sebe.

Škoda řady 742 nebo Favorit

Český vlastenec si pak nepochybně řekne: „Proč si nekoupit škodovku?" Prodejní ceny historických modelů z Mladé Boleslavi se v posledních letech rapidně zvyšují, ale pokud jste ochotní je zaplatit, můžete si vybírat z více modelů.

Zdroj: Škoda Auto

Uživatelsky nejrozumnějším a nejpříjemnějším je nepochybně relativně moderní Favorit, ale sáhnout můžete i po starších vozech - třeba kdysi populární řadě 742 nebo ještě starší  „stovce". Největším pozitivem je nepochybně velká dostupnost dílů, které jednoduše seženete na veteránských burzách, i fakt, že staré škodovky opravíte jen pomocí základního nářadí.


Zdroj: Autoweb.cz
Popis: Magazín o autech
nahoru

sponzor





10.04 2024 9:01


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email