Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 17 kvě 2024
Celkem je zde 337 lidí (13 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: T3Rr0R
Uživatelů dnes: 2
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 450
Online návštěvníků
Návštěvníků: 324
Uživatelů: 13
Celkem: 337

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
rssrobot


Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 71134 | Témat: 8169

07.04 2024 9:01


Jaguar v létě zařízne spalovací motory. Má jasný plán do budoucna
Pakliže toužíte po koupi ikonického vozu značky Jaguar, který bude mít pod kapotou „starý dobrý" spalovací motor, máte nyní poslední možnost. Automobilka totiž v letošním roce skončí s výrobou nových vozidel se „spalovákem" a začne veškerou pozornost věnovat elektromobilitě. Do konce roku má představit nový GT model.

Autor:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

Kategorie: Jaguar Žhavé novinky o autech Land Rover nová nový Porsche
Datum zveřejnění: Sun, 07 Apr 2024 05:00:34 +0000

Slavnou automobilku Jaguar čeká obrození, které mnozí přirovnávají ke znovuzrození ve stylu bájného fénixe. Milovníci benzinu a dieselu ho však s nadšením rozhodně nevítají, protože Jaguar už nehodlá na nic čekat a v letošním roce razantně utne výrobu vozů se spalovacími motory. A když říkáme razantně, znamená to s okamžitou platností. Přiznal to severoamerický šéf společnosti Jaguar Land Rover Joe Eberhardt, který pro magazín Road & Track odhalil další plány směřování.

Konec výroby už v červnu

„Většina výroby našich současných produktů skončí v červnu, v prodeji však budou mnohem déle," definoval brzké ukončení produkce Eberhardt. „Budeme mít produkční plán, který nám umožní neustálý přísun vozidel, dokud nedorazí nová auta. Snažíme se vše načasovat tak, abychom měli dostatek zásob do momentu, než budeme schopní vypustit novinky a zajistit tak hladký přechod," doplnil.

Jaguar chce do konce roku ukončit kompletní line-up, což znamená, že skončí modely XF sedan, E-Pace i sportovní F-Pace. Automobilka rovněž využije příležitosti a začne s implementací elektrické technologie směřovat k obecně dražší cenovce svého vozového parku, jenž bude součástí tzv. Jaguar Electric Architecture platformy. Ta má představit první vůz do konce letošního roku s tím, že prvních dodávek by se měli zákazníci dočkat v roce 2025. Druhý elektrický model by měl dorazit v druhé polovině příštího roku a třetí v roce 2026.

Jako první dorazí elektrické GT

Ví se rovněž, že zmiňovaným prvním modelem má být výkonné (a velmi drahé) elektrické GT, s nímž chce Jaguar plně konkurovat oblíbenému Porsche Taycan a e-tron GT od Audi. Jaguar zatím z očekávané novinky mnoho neodhalil, dočkali jsme se pouze několika málo rozmazaných vizuálních náznaků a poněkud vágních cenových prohlášení. V dubnu 2023 automobilka tvrdila, že by měl nový vůz s elektrickým pohonem stát okolo 100 000 liber (zhruba 3 miliony korun) a z hlediska výkonu nabídne nejsilnější vůz této značky v historii. Obecně se očekává, že zatímco sporťáky z řady F dosahují výkonu kolem 575 koní, GT novinka by mohla doručit zhruba 600 koní při dojezdové vzdálenosti 700 km na jedno plné nabití dle evropských testovacích standardů.

Zdroj: Jaguar

Konec spalovacích motorů u Jaguaru má být zároveň koncem stárnoucího elektrického modelu I-Pace, který byl představen už v roce 2018. Ten pohání 90kWh baterie, která postačuje na dojezd okolo pouhopouhých 400 km, což je při cenovce přes 1,6 milionů korun spíše smutné číslo. Není divu, že se chce Jaguar modelu zbavit a nahradit ho výkonnějšími (a také dražšími) novinkami. Ostatně společnost do elektrifikace lije enormní množství peněz a během následujících 4 let proinvestuje přes 400 miliard korun na aktualizaci technologií a výrobních závodů.

Zdroj: Jaguar
Rychlostní rekordyChorvatský elektromobil překonal bizarní rekord. Dokázal couvat rychlostí 275 km/h

Nejrychlejší elektromobil na světě Rimac Nevera má na svém kontě už desítky rekordů. Nicméně teď stanovil asi ten nejzvláštnější.
Brzy tomu bude na den přesně 35 let, kdy se speciály z Le Mans dosahující 400 km/h prohnaly v rámci Grand Prix ČSSR v Brně. Poprvé a naposledy

Dnes už zapomenutá událost představovala v roce 1988 hotovou revoluci. Vytrvalostní speciály nejvyšší kategorie vůbec poprvé zavítaly za železnou oponu a premiérově se i tento podnik dostal do Československa. Bohužel, placky z Le Mans se sem pak už nikdy nevrátily.


Zdroj: Autoweb.cz
Popis: Magazín o autech
nahoru

sponzor





07.04 2024 9:01


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email