Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 7 kvě 2024
Celkem je zde 171 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: LeWerS
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 436
Online návštěvníků
Návštěvníků: 171
Uživatelů: 0
Celkem: 171

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 9.9. 2011
Příspěvků: 113 | Témat: 25

07.04 2024 8:08


Zdravím všechny,

možná by mi mohl někdo pomoci s následujícím problémem.

Audi A6 Allroad 3.0 BiTDi 235 kW, r.v. 2018, 119000 km najeto.

Poznámka: posledních x tisíc jezdíme s autem pouze krátké krásy, jednou týdne třeba 100-150 km delší trasu.
Auto vlastním od 38 tis, původně jako roční vůz koupen.
Ještě jedna poznámka: auto jede úplně nádherně, necuka, spotřeba v pořádku. Obcas vynechaválo jakoby na plynu, pouze při nízkém plynu nebo jízdě z kopce. Stačilo vždy jen přidat více plynu.

Poslední týden pozoruji nekonecne regenerace DPF* filtru, resp. se domnívám, ze jde o regenerace, protože auto po ujeti 40km a vypnutí motoru spustí vpředu saharu, která běží pravidelně 10-15 min.
Auto již před tím mistama vynechaválo při nízkém plynu (necukalo) . To by mohla být klapka zanesena, jak jsem se dozvěděl. Teď regeneruje po každé jízdě i po ujeti 10-15 km. Jednou se stalo , ze Sahara nebezela, tudíž jsem usoudil ze filtr se vypálil a bude to chvíli dobrý. Po ujeti 30 km ovšem běžel znovu.

Má někdo nějaký vysvětlení nebo tip proč se tak děje? V Audi servise moc sdílny nejsou a prý mám jezdit jen dlouhé trasy nebo si koupit benzinový vůz. Tady mi úplně nepomohli tedy.
Jsem ochoten zajet k nekomu, kdo se touto problematikou zabývá. Jsem z Usti n. L., někdo v okolí ? Případně Praha není problém.

Je jasné, ze se to děje , protože proces spalování vždy prerusim, ale proč se to děje stále každou jízdou? Minule jsem auto projel 20 min po dálnici a DPF* zregenerovalo. Druhy den jsem jel 15 km do obchodu a ihned stejný problém. Rad bych předešel většímu problemu.

Ze všeho nejdřív bych chtěl znát vaše rady a co to muže způsobovat a nebo ke to takhle v pořádku? Vždy regenerovalo po 200-300 km.

Díky předem.
nahoru

sponzor





07.04 2024 8:08


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

07.04 2024 12:50


Ja osobne bych zkusil vzit nejakeho kamose co ma diagnostiku a zjistit zda to vubec zpusobuje DPF* jake je jeho zaneseni muze to delat nejake vadne cidlo a tim padem auto neustale dochlazuje pak bych udelal regeneraci a ujistil se ze se DPF* nezanasi moc rychle a jak je doopravdy zanasi takhle od stolu lepsi radu nemam
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 892 | Témat: 32

07.04 2024 13:32


I těch 200-300km je hrozně málo(už to ukazuje na nějakej menší problém, natož aktuální stav...), s tímhle nájezdem je 500km absolutní minimum(optimal tak 700+km, u novějších aut s menším nájezdem není vyjímečný 1500+km mezi regeneracema...) u správně fungujícího motoru. Diag.je nutnost, ale ještě podstatnější je znalá obsluha...
Kolem Prahy není problém omrknout, kolem Ústí úplně neporadím.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11023 | Témat: 90

07.04 2024 14:53


xczc: zajed k Fandovi do Prahy.... at nevyzkousis 8 mechaniku a nakonec stejne skoncis tam, kde tomu rozumi.
Tech par km na cestu nehraje roli.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 9.9. 2011
Příspěvků: 113 | Témat: 25

07.04 2024 15:51


To bych rad, nemám problém zajet do Prahy. Mám to 40 min po dálnici.
Regenerace je už stále, je to poznat i během řízení , řadí ve vyšších otáčkách atd. Jel jsem s tím teď 50km / 45 minut , ale max po okreskách a bezel proces po celou dobu jízdy.
Auto nic nehlásí bohužel.

Jsk mohu prosím kontaktovat toho Fandu?
Rad bych to měl vyřešeny, cítím jak se to auto trápí.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11023 | Témat: 90

07.04 2024 16:21


xczc: pred chvili reagoval, tak ti urcite na sebe posle kontakt.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.10. 2017
Příspěvků: 481 | Témat: 17

08.04 2024 14:55


tiguan 2019 176 kw nájazd 85000 km rege kazdych 150-200 km ak jazdím krátke trasy ale jak vyjedu na diaľnicu sa to predlžuje ten dojazd a po 2-3 dňoch kedy nabeham vic km za den tak je kludne 300-400 a kdyby to tak delal dlhšie tak verím ze ho natiahnem aj na dlhšie dojazd
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.5. 2008
Příspěvků: 501 | Témat: 14

09.04 2024 6:15


Jestli pocukava studené při přidání, tak určitě podložky pod vstrikama, tech 120 tis je tak jejich max životnost, kdy už jich tam polovina nebude. Vymenit i se srouby, vycistit pořádně dosedaci plochy šachet. Klapka to nedělá.
Pak může odcházet některé teplotní cidlo, na každém vyfukovem potrubí jsou 2. Šel bych postupně takto.
nahoru

sponzor





09.04 2024 6:15


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 892 | Témat: 32

11.04 2024 17:25


xczc (07.04 2024 15:51) orig :
To bych rad, nemám problém zajet do Prahy. Mám to 40 min po dálnici.
Regenerace je už stále, je to poznat i během řízení , řadí ve vyšších otáčkách atd. Jel jsem s tím teď 50km / 45 minut , ale max po okreskách a bezel proces po celou dobu jízdy.
Auto nic nehlásí bohužel.

Jsk mohu prosím kontaktovat toho Fandu?
Rad bych to měl vyřešeny, cítím jak se to auto trápí.

Máš sz.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1817 | Témat: 108

12.04 2024 8:52


Prvni udelat podlozky. Pak zkontrolovat ze tam neni dieselgate a pak sledovat live data. Bacha na nucenou regeneraci u bitdi se musi pouzivat teplotni stinici vlozky do vyfuku....
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email