Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 1 listopadu 2024
Celkem je zde 832 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: harinq
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 3
Uživatelů celkem: 48 785
Online návštěvníků
Návštěvníků: 830
Uživatelů: 2
Celkem: 832

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.4. 2019
Příspěvků: 42 | Témat: 15

02.04 2024 8:34


Zdravím,

Vedeli by ste mi odporučiť spoľahlivú firmu alebo človeka na repas turba ? ( 2.5tdi, 132kw, BAU)
Dík za info a kontakt
nahoru

sponzor





02.04 2024 8:34


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 25.11. 2008
Příspěvků: 730 | Témat: 15

02.04 2024 9:25


Dusky: ak to chces robit iba raz tak kup nove, alebo fabricky repas, povie ti to kazdy kto ma skusenosti
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2748 | Témat: 178

02.04 2024 9:31


Ja by som skusil najlacnejsu moznost von a vycistis sam ak rozumies mechanike


Ak nie tak repas a hotovo - ako hovori disKoC4:
Naposledy upravil urgi dne 02.04 2024 22:03, celkově upraveno 1 krát. (22% původního příspěvku)
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7207 | Témat: 19

02.04 2024 18:33


Vždy nové anebo fabricky repas.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 8.6. 2014
Příspěvků: 954 | Témat: 25

02.04 2024 18:47


Když jsem ještě jezdil u pošty 12 let zpět, tak jsem si pravidelně skvěle pokecal s panem majitelem. Koukám, že furt funguje a docela rozšířil služby. Kvalitu ale nevím, nemám osobní zkušenost.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.12. 2013
Příspěvků: 325 | Témat: 15

03.04 2024 11:55


Já jsem před lety byl 2x v Turbosportu v Jablonci. Je pravda, že benzín, takže nejsou takové tlaky. Ale auto jede už přes 100tis km bez problémů.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2610 | Témat: 74

03.04 2024 12:46


JJ repas turba to je zábavný. Hlavně Polská repas ale ani u nás bych se nedivil, aby to klasicky nastavili na nižší tlak a točky. Tak aby jim to vždy 100% přežilo 6-ti měsíční záruku. Pak se člověk diví že mu to občas padá nouzáku když chce plnej výkon (anabáze s repas turbem na Oplí 2.2DTi motor mě vyškolila nadosmrti).

V tomhle má Satas pravdu.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.4. 2019
Příspěvků: 42 | Témat: 15

03.04 2024 18:00


Ďakujem všetkým za rady
nahoru

sponzor





03.04 2024 18:00


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.9. 2023
Příspěvků: 97 | Témat: 4

05.04 2024 22:41


Ze zkušenosti doporučuji Holice u Pardubic, naopak v Pardubicích Turba.cz nedoporučuji, šli hodně s kvalitou dolů ... osobní zkušenost
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.11. 2015
Příspěvků: 391 | Témat: 10

29.05 2024 20:30


ja mal taky zadrhel, ako som povoloval 4. tu maticu z hlavneho zvodu turba na stifte co potom planoval z maticami o seba pritiahut cez kontru! pre maturitnych.
zo 4roch isly 3 matice a ta 4.ta 2 hodky a stifty zavitou 3 isly lahko a posledny je bol masaker zlomil blicky,tak ze aj tak rezanie vrtanie zavitovanie!
seriem to uz,davam tam poriadne srouby zavit rovnaky, ale hlavicky normalne 13 rovno dva kratke co su schovane pod turbom zapustene do zavitu 0.5cm a dva dlhsie o 0.5cm viac zapustene tie vzadu a vybavene! od spodu dier bude tepelny silikon, nech sa to tam nezapece od hrdze zas!
nakoniec volim repas za povodne ako odpocet zalohy, lebo stred sa da zohnat za 120-150max 170eur
ako nove repas za 220eur ale zaruka 2roky a
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

jedine vychodisko rozebrat spolovice Turbo* na motore a asi tam naklepem 11. nastrckovy kluc z povodnej 12. matice, alebo na uchyt tu svinu potom urezu, alebo cez zavit to bude najrozumnejsie ...vrtat a delat zavit sa mi nechce,uz 8rok na Turbo* nesahl a ked ze ma posledny repas 2007 ked ze 17rokou vysuvali len polovicu zo stredom, a celkovo uz treti super zavit zarvany na fest pri opravach.
nakoniec to dal! ale porod! a xy dalsich nespomenutych veci trubky, spojky a zhavice poodpajal priebezne.
To Turbo* pri 2.5TDi V6 b6 ma zarvanu a strhanu tu maticu akurat
pod urovnou privodu oleja,ja uz 3 kluce zkratil vidlicak aj nastrckovy, ale ked ze bol ztrhany uz pred tim mi to prd pomohlo!

takze to abych rozdelal cele jeger portubie z EGR* ventilom, zvody trubky z palivoveho cerpadla, aj sekundarne komory nasavania obe z parohy ,vypustil olej aj separacni teleso oleja von cele z potrubim z odvetravnia klukovky ale tam je iba dierka, samozrejme aj trubku mazania turba, vrchne od fitra vzduchu vytiahnut spojovaciu manzetu z turba na prvy sekundarny privod turba od vahy a aj dve matice na dekli hlavy plech. potrubie z intercoleru pri lavej strane, aj spodne potrubie oleja od turba, pretlakovy na variabilne klapky dole z turba a az potom podarilo vysunut zo stredom Turbo*, ale az ked podarilo povolit zo spalinoveho Tuba hl.telesa a klapiek do okola 8micky srouby a tie dve spodne boli fakt o nervy.

dnes sa nasral a dal to za 3hodky ven a vybral polku turba zo stredom !
samozrejme klapky zadrete a vse zakryval... aby nelovyl v utrobach motora matice a srouby!
tak nie je to len tak, pre zabavu to Turbo* ok ale treba ho precistit a rozmyslam vymenu stredu lebo tak lahko ako by mal ist nejde.
a 1hodinu vyberal iba tu maticu co stale na turbe 4-ta z!
majzel mu dopomobol aby 12-tka strhana matica na nu vlezla 11.-tka nastrckovy a povolil to!
pri konci nastastie aj zo stiftom- celym zavitom. a aj dalsie 3 vybral zavity, hlavne ten zapeceny posledny nakoniec a takze nepritahujte to jak hovada! kto to ma potom vyberat takto!
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email