Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 5 listopadu 2024
Celkem je zde 482 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: LukeMorris
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 792
Online návštěvníků
Návštěvníků: 482
Uživatelů: 0
Celkem: 482

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.2. 2024
Příspěvků: 3 | Témat: 1

27.02 2024 7:19


Máte niekto skúsenosť prípadne odporúčania ?

Pozrite video - https://www.facebook.com/share/v/aroLzSFtqH1cHe7H/?mibextid=WC7FNe

Aktuálne mám najazdené 70.000km a zatial bez komplikácii.
Olej a filtre menené pravidelne autorizovaný servis každých 30.000km aby bola prehliadka zapísaná do serv.knižky.
Vždy po max 15.000km mením ešte olej mimo autorizovaného servisu.

Čo ten tlak oleja, odporúčate zvýšiť alebo nie?
Po zvýšení nebudú trpieť tesnenia alebo nemôžu nastať iné komplikácie ?
nahoru

sponzor





27.02 2024 7:19


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.12. 2019
Příspěvků: 110 | Témat: 16

27.02 2024 20:41


Viděl jsem na youtube na kanálu Naša Garáž že tlak oleje zvyšoval a nějak to i vysvětloval zkus tam kouknout.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.2. 2024
Příspěvků: 3 | Témat: 1

28.02 2024 6:52


Áno všetko som videl Naša Garáž + video ktoré som pridal ja.
Opytal som sa priamo aj v Audi či to riešia a odpoveď bola že áno niektorý zákazníci si to dávaju robiť. Rozdiel je však v prevedení a záleží kto to upravuje. Niekto odblokuje čerpadlo natvralo a tým pádom tam posiela čerpadlo non stop tlak cca 7BAR bez rozdielu na otáčky a zataženie. Po správnosti by to malo byť urobené tak že so zvýšeními otáčkami priamo úmerne stúpa aj tlak oleja s rastúcou krivkou čo je pre čerpadlo určite lepšie.

Nič sa tu asi nedozviem viac znepokojuje ma to že autá ktoré majú nabehané 60-80tis km riešia tento problem a potom motor von, výmena vačky atd.... čo pri 80.000km je nepochopitelne.

Lepšie teraz dať 400€ za úpravu ako potom 4.000€ za opravu.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5377 | Témat: 68

28.02 2024 12:21


Tlak oleja odporucam zvysit, ale treba to urobit modifikaciou mapy
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.3. 2018
Příspěvků: 241 | Témat: 6

03.03 2024 23:30


vacky riesia casto v audi na gulanciu

otazka je, ci chces byt ekologicky alebo ekonomicky

a ze ako daleko to nechaju ludia zajst

.
.

tento doktor to tu vysvetluje v inej oblasti, ale je to aplikovatelne aj na auta

staci si slovo LEKAR nahradit slovom AUDI
slova vo forme odvodov za FAKTURA ZA NOVE AUTO
slovo uplatok nahradit slovnym spojenim FAKTURA ZA OPRAVU MOTORA
slovo zdravotna poistovna spojenim napr. EUROPSKA UNIA

https://www.youtube.com/watch?v=nx2mzIuEmwk&t=78s
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7207 | Témat: 19

04.03 2024 7:12


26 let stará 2.5 TDI* trpěla na vydírání vacek tenhle novodobej klump má to samy a ještě se to zadira. No není to supr??
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 9.8. 2011
Příspěvků: 679 | Témat: 21

04.03 2024 9:26


Satas (04.03 2024 7:12) orig :
26 let stará 2.5 TDI* trpěla na vydírání vacek tenhle novodobej klump má to samy a ještě se to zadira. No není to supr??


z těch nových modelů není už supr fakt nic .... mám pocit, že zbastlili co mohli. Asi jako když si před x lety ve Škoda Auto šňupli lajnu koksu a řekli "srát na kvalitu, jedem kvantitu" ...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11193 | Témat: 95

04.03 2024 10:55


reveleR: myslim ze Skoda jela v pervitinu, koks byl vyhrazen pro VW a Audi.
nahoru

sponzor





04.03 2024 10:55


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 9.8. 2011
Příspěvků: 679 | Témat: 21

04.03 2024 13:53


tomko222 (04.03 2024 10:55) orig :
reveleR: myslim ze Skoda jela v pervitinu, koks byl vyhrazen pro VW a Audi.


Jsem s nimi bohužel v kontaktu příliš často, ale na perníkáře nevypadají, leccos by to teda vysvětlovalo .... ale u nich bych tipoval teda buď houby, nebo omítku ze zdi ....
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.7. 2017
Příspěvků: 18 | Témat: 6

28.03 2024 0:46


Taky to sleduji, naša garáž apod.. Aktuálně mě stoji a6 50tdi v audi a volal jsem dnes s technikem a prý nic neevidují, udajne 50tdi patří mezi bezporuchové motory . Těžko říct jak to opravdu je na množství prodaných aut kolik motorů má tento problém. Třeba jestli sledujete Kubrta, tak ten v nějakém díle pronesl, co češi maji pořád proti 50tdi v Německu jim to jezdí 200tis km bez velkych investic
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11193 | Témat: 95

28.03 2024 1:52


sinc: uprimne jsem vzdy obdivoval lidi, kteri nejakeho dovozce aut, povazuji za odbornika...


Jeste bych bral, kdyby ho tak videla moje mama.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.11. 2023
Příspěvků: 8 | Témat: 0

28.03 2024 8:39


Teda to mě zrovna netěšíte a trochu kalíte radost z koupeného vozu. Před tím jsem sedlal Volvo poctivý 5ti válec D5 BiTurbo* Polestar, ale protože již měl něco odkrouceno, rozhodl jsem se pro výměnu za novější. No ale protože nové motory VEA 4 válce jsou tak trochu mdlé a navíc v diskusích na Volvofóru jsou hlášeny nejrůznější poruchy a netěsnosti, nakonec jsem narazil na dobrou koupi Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTDI 2017. Auto bylo koupeno v ČR a nadstandardně servisováno (doložitelně) - výměny mot. oleje po 15 tkm, převodového po 50 tkm, stále VIF, detailing apod. V historii servisu jsem objevil pouze problémy s čidly NOx. Auto mám přes půl roku (nájezd nyní 105 tkm) a zatím jsem z něj nadšen - jede jak z praku, spotřeba při klidné jízdě klidně 6,7 l, a jediná závada zatím žhavička na 2 válci. Od původního pečlivého majitele je tam nahrán software od Autochip.eu - zvýšeno na 272 kW a 720 Nm, původní software mám na CD. Zatím to jede bez problému ( chip asi 2 roky), tak to asi nebude úplně blbá optimalizace. Tak doufám, že se mě zatím vaše černé scénáře zatím vyhnou (hotovost na servis mám samozřejmě připravenu ).
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5377 | Témat: 68

28.03 2024 9:21


JiMa: U pecovaneho auta ma i BiTDI dobry vyhled najezdu. Jestli mapu mazaciho tlaku neupravili uz s chipem, dal bych to udelat, rozhodne to nicemu neublizi.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 9.8. 2011
Příspěvků: 679 | Témat: 21

28.03 2024 9:47


JiMa (28.03 2024 8:39) orig :
Teda to mě zrovna netěšíte a trochu kalíte radost z koupeného vozu. Před tím jsem sedlal Volvo poctivý 5ti válec D5 BiTurbo* Polestar, ale protože již měl něco odkrouceno, rozhodl jsem se pro výměnu za novější. No ale protože nové motory VEA 4 válce jsou tak trochu mdlé a navíc v diskusích na Volvofóru jsou hlášeny nejrůznější poruchy a netěsnosti, nakonec jsem narazil na dobrou koupi Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTDI 2017. Auto bylo koupeno v ČR a nadstandardně servisováno (doložitelně) - výměny mot. oleje po 15 tkm, převodového po 50 tkm, stále VIF, detailing apod. V historii servisu jsem objevil pouze problémy s čidly NOx. Auto mám přes půl roku (nájezd nyní 105 tkm) a zatím jsem z něj nadšen - jede jak z praku, spotřeba při klidné jízdě klidně 6,7 l, a jediná závada zatím žhavička na 2 válci. Od původního pečlivého majitele je tam nahrán software od Autochip.eu - zvýšeno na 272 kW a 720 Nm, původní software mám na CD. Zatím to jede bez problému ( chip asi 2 roky), tak to asi nebude úplně blbá optimalizace. Tak doufám, že se mě zatím vaše černé scénáře zatím vyhnou (hotovost na servis mám samozřejmě připravenu ).


Pokračuj v kvalitním pravidelném servisu jako doposud a nemáš se čeho moc obávat. Samozřejmě jsou to jen stroje a nikdy nevíš, co by se mohlo podělat, ale u Audi více než kde jinde platí, že jak se staráš Ty o ni, tak se postará ona o Tebe ... a 2017 bitdi je zrovna docela spolehlivá strojovna.

Černé scénáře jsou tady v místních luzích a hájích způsobeny stále především samotnými lidmi. Je tu totiž pořád dost dezoléé, kteří jen užívají a v momentě prvního problému, či většího servisu auto pustí do světa. Problémy se pak jen nabalují a kumulují a jinak dost možná fajn auto má pokřivenou pověst, protože ho už nikdo nikdy nedá dohromady. Do toho výtečníci tankující naftu za co nejnižší náklady (ruzuměj po večerech hubou vysávající traktory u místního jzd), gumy vraník, brzdy kormorán, olej jednou za dekádu a technickou jim dělá lojza za dva braníky a balení startek bez filtru ....
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.4. 2012
Příspěvků: 107 | Témat: 12

28.03 2024 17:38


Citace:
Je tu totiž pořád dost dezoléé

To nádherně sedí na náš český mindset.

U mého BiTDI vlastním od 140tis. (nyní 220tis.km)
Zatím jediná závada, kdy umřel zadní radar.

Olej měním co 12tis. a rozvody a jakékoli projevy motory jsou bez problému.
ZF olej měnič i se středovými diferenciály jsem měnil okolo 190tis. a taky bez náznaku problému přímo v ZF Pakra a pokud nic netahám a jezdím více dalniční režim, tak mám znovu přijít někde kolem 290tis.

Okolo 250tis. hodlám investovat do fyzické manuální dekarbonizace (sání a kontrola vršku) a přetěsnění vstřiků (ty lehounce slzí)
Jinak tenhle motor nemá podle mne moc rád obyč naftu. Beru vyjímečně, ale motor i chod je pro mne hrubší (jsem ale citlivka)
ADBlue mi vydrží 12tis. a pokud mám zrovna kratší trasy, tak vypalování nucené je někde kolem 450-500km

Spíše otázka na někoho, kdo opravuje motory. Já měl za to, že tlak oleje je variabilně snížený na všech EA896 a EA897 a ne jen na EA897evo2 (C8 50TDI)
???
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 6.10. 2013
Příspěvků: 1377 | Témat: 10

28.03 2024 19:03


Zase bych se zdrzel nejakeho plivani na nasince. Tohle se odehrava uplne vsude, i na zapad od nas, u auta po zaruce.. Rekl bych ale, ze kvalitou uz jsou "premiove" nemecke znacky tam, kde ostatni min. evropsti vyrobci.. Cenu si ale nadale, ted uz neopravnene drzi vysoko, prave kvuli egomaserum, kterych je i tady vzdycky dost..
nahoru

sponzor





28.03 2024 19:03


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7207 | Témat: 19

28.03 2024 19:18


reveleR (04.03 2024 9:26) <a href="/forum/prispevek/1491934-audi-a6-c8-3-0-210kw-2019-zvysenie-tlaku-oleja#1491934">orig</a> :


z těch nových modelů není už supr fakt nic .... mám pocit, že zbastlili co mohli. Asi jako když si před x lety ve Škoda Auto šňupli lajnu koksu a řekli "srát na kvalitu, jedem kvantitu" ...

Bohužel je to tak. Já vždy žasnu např nad kodiakem když mi to občas tahle chcanko parodie na SUV* přijede to fakt nestačím zirat proč jako tohle vůbec muže někoho napadnout si za ty love koupit tohle a ještě ideálně tu českou modlu ve verzi RS s reprakem ve vejfuku a frajer mi hrdě říká ze to vyměnil za q7 z roku 14 ze to byl pravek a ze manželka se v tom už styděla jezdit. Tak di vždy říkám tak Jo kamo to sis pomoh teď tvl ale kundy z fitka vyserou čerta závisti a Oto jde.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email