Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 1 listopadu 2024
Celkem je zde 407 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: harinq
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 3
Uživatelů celkem: 48 785
Online návštěvníků
Návštěvníků: 407
Uživatelů: 0
Celkem: 407

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.6. 2018
Příspěvků: 24 | Témat: 6

18.02 2024 11:59


Ahojte audiňáci.

Auto
Audi A6 allroad C7 235kw 2015

Mám viac problémov, ktoré by som chcel dať do poriadku, lebo ma to irituje a bojím sa aby to nedošlo k vážnejšiemu problému.

Dlhšiu dobu bádam v chladiacej kvapaline olej... Olej ale neubúda štandardne najazdím 10-15 tisíc do výmeny a neubudne skoro nič. no chladiaca je znečistená. čo sa týka chladiacej tak zhruba 3 mesiace dozadu mi z nej ubudlo, nalial som a teraz zhruba 10 000 najazdených a neubudlo nič. Kúpil som nový chladič oleja aj s tesneniami no zatiaľ som nemal čas ho meniť no neviem či to bude tým, alebo môže byť problém vážnejší .... Diagnostika nič neukázala.

ďalšia vec čo ma trápi zhruba 6 posledných mesiacov je spotreba. štandardne keď som jazdil slušne som mal od 6-7,5L podľa počítača. Teraz však je to o skoro liter viac a stále sa hýbem okolo 8,5 litra aj keď idem úplne na dojazd do obce a dodržujem 90/50. Pamätám že som dokázal jazdiť aj pod 6 litrov teraz je to nereálne.

Viete mi poradiť čím to môže byť či to má nejaký súvis?

Prípadne viete či existuje nejaký návod postupného rozoberania, aby som sa dostal k chladiču oleja nech to nerobím len tak, bez ničoho.

Ak by sa našiel niekto z východu, alebo stred Slovenska kto by to vedel spraviť poprosím cenu za prácu čo by to cca mohlo stáť. Len prosím niekto kto má skúsenosti a vedel by aj prísť na problém ak by bol aj iný v aute. Poviem pravdu Sobrance okolie o nikom neviem a keď poviem o probléme mechanikom na (octavie), tak radšej mi povedia, že to nebudú robiť.


Prosím o radu čo ďalej.

Ďakujem.

Pridávam odkaz na galériu obrázkov motora a chladiacej kvapaliny hádam neporuším pravidlá fóra. https://postimg.cc/gallery/5Fs8hNH
nahoru

sponzor





18.02 2024 11:59


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 3.2. 2021
Příspěvků: 286 | Témat: 32

18.02 2024 17:08


Foukle těsnění pod hlavami … v lepším případě….nebo chladič automaticke převodovky, oprava 40 - 60 000,- a nemáš co řešit. Udělat obě věci a hotovo
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.6. 2018
Příspěvků: 24 | Témat: 6

18.02 2024 18:01


SCant (18.02 2024 17:08) orig :
Foukle těsnění pod hlavami … v lepším případě….nebo chladič automaticke převodovky, oprava 40 - 60 000,- a nemáš co řešit. Udělat obě věci a hotovo


Predpokladám, že motor musí ísť dole. Si servisák, alebo iná skúsenosť ?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1822 | Témat: 108

18.02 2024 20:39


6 litru d biturbem je picovina pokud jezdis 8.5 tak je naprosto normalni pokud teda nejezdis jen dalky a dle prepisu.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.6. 2018
Příspěvků: 24 | Témat: 6

18.02 2024 20:47


SupermanXXX (18.02 2024 20:39) orig :
6 litru d biturbem je picovina pokud jezdis 8.5 tak je naprosto normalni pokud teda nejezdis jen dalky a dle prepisu.


No nechcem sa samozrejme hádať, len vravím, že mám pocit vyššej spotreby a proste cítim že je tam liter naviac.

na diaľku keď som išiel po diaľnici do 150 tak bola kombinovaná spotreba z Bratislavy na východ Sk cca 8,6 litra
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.11. 2023
Příspěvků: 8 | Témat: 0

19.02 2024 11:08


SupermanXXX (18.02 2024 20:39) orig :
6 litru d biturbem je picovina pokud jezdis 8.5 tak je naprosto normalni pokud teda nejezdis jen dalky a dle prepisu.


No myslím, že je třeba primárně řešit ten olej ve vodě. Jinak mám taky BiTurbo* (chip od autochip.eu) a jezdím za 6,2 až 7,5. S karavanem 1600 kg na kouli Maďarsko 260 km za průměr tam 9 zpět 10. Samozřejmě hustý městský provoz 9,5 (bez karavanu . ) Cesta napříč ČR 250 km cca třetina dálnice zbytek 1. třída za 6,7 l/100km. U biturba spotřebu nejvíc ovlivňuje to co je mezi sedačkou a volantem. Nejezdím žádnou defenzivní jízdu, jedu v rámci předpisů, nebo mírně více a potenciál biturba využívám hlavně při předjíždění a v krizových situacích (272 kW a 720 Nm - na brzdě tedy neměřeno).
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.11. 2021
Příspěvků: 8 | Témat: 0

20.02 2024 0:12


witcher92 (18.02 2024 20:47) orig :


No nechcem sa samozrejme hádať, len vravím, že mám pocit vyššej spotreby a proste cítim že je tam liter naviac.

na diaľku keď som išiel po diaľnici do 150 tak bola kombinovaná spotreba z Bratislavy na východ Sk cca 8,6 litra


Co se týče spotřeby tak kolem 6,3l mám když jedu prázdný po rovině bez převýšení a s dodržováním rychlostních limitů. Normální běžná spotřeba je 7 a nějaká desetina. Tankuju pouze Maxxmoution od OMV.

Jestli myslíš výměnu výměníku olej-voda, který se nachází mezi hlavama, tak to zrovna není lehká operace. Jen odstrojení sání, všech kabelů a různých hadic co je nashromážděno mezi hlavama. Následuje druhá fáze samotný výměník s hromadou různých těsnění.
V každém případě podle toho co máš za tekutinu místo chladící kapaliny, bych se s tím bál už jezdit. Můžeš si zadělat na horší a dražší problémy a to u tohoto motoru nechceš.

PS: Nepíšeš, kolik máš najeto
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.6. 2018
Příspěvků: 24 | Témat: 6

20.02 2024 0:26


Kaizer (20.02 2024 0:12) orig :


Co se týče spotřeby tak kolem 6,3l mám když jedu prázdný po rovině bez převýšení a s dodržováním rychlostních limitů. Normální běžná spotřeba je 7 a nějaká desetina. Tankuju pouze Maxxmoution od OMV.

Jestli myslíš výměnu výměníku olej-voda, který se nachází mezi hlavama, tak to zrovna není lehká operace. Jen odstrojení sání, všech kabelů a různých hadic co je nashromážděno mezi hlavama. Následuje druhá fáze samotný výměník s hromadou různých těsnění.
V každém případě podle toho co máš za tekutinu místo chladící kapaliny, bych se s tím bál už jezdit. Můžeš si zadělat na horší a dražší problémy a to u tohoto motoru nechceš.

PS: Nepíšeš, kolik máš najeto


Je tam niečo cez 205 000... Rozhodli sme sa s jedným mechanikom, že komplet vypustíme chladiacu a vyčistíme systém s kyselinou citrónovou a destilovanou vodou a vymením expanznú nádobu. Ak sa znečistenie objaví znova, tak hneď začnem riešiť ďalší postup... Každopádne olej sa nestráca a do oleja chladiaca nejde ... Je to celé zaujímavé. Ja mám taký pocit že keď som auto kupoval pred cca 35 000 km tak som si to nevšimol a už to tam také bolo. že či predchádzajúci majiteľ to aj nevyriešil len ostala stará chladiaca v systéme alebo to zle prečistili.. Nejde mi do hlavy, že sa nič nestráca ani olej neklesne vôbec. Mal by som tu výmenu robiť v pondelok o týždeň takže dám vedieť aj sem.
nahoru

sponzor





20.02 2024 0:26


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 3.2. 2021
Příspěvků: 286 | Témat: 32

20.02 2024 6:37


zkus si do kyblu nalit chladici kapalinu a kapni do nej jen treba dve tri kapky oleje a uvidis co to udela ..... tahle operace s kyselinou je naprosto zbytecna vec. Je treba resit problem, ktery tam mas. Bud jen rad ze to vylozene necuca olej.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.11. 2021
Příspěvků: 8 | Témat: 0

20.02 2024 17:45


205tis.km to je obecně u těchto motorů už pomalu doba, začít se připravovat na rozvody. Záleží jaká byla věnonována péče udržbě zejména pravidelným a včasným vyměnám motorového oleje, s ohledem na předcházejícího majitele by to asi ani nebylo od věci.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 3.2. 2021
Příspěvků: 286 | Témat: 32

20.02 2024 19:23


tak o o rozvodech radsi nemluvim, ty bych delal jen z duvodu dobreho spani ....a s najezdem 200 000km - ven. u tohodle motoru to skoro ani nepoznas ze je to treba, spis nechapu ze tam neni proste pevne stanoveny interval vymeny.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.6. 2018
Příspěvků: 24 | Témat: 6

05.04 2024 0:06


Ahojte

No chalani. Všetko poriešené. Spotreba bola horšia pre rozvody, ktoré mi nakoniec pri naštartovaní doma povolili, ale mal som šťastie, že sa nič nepoškodilo. Bude o tom všetkom aj video ja ho tu potom nahodím a aj o celom servise, ako to prebiehalo.... Verte mi nebolo mi všetko jedno. V tom videu bude spomenuté aj to kadiaľ tam išiel olej do chladiacej... koniec koncov bol to olej spálený a išiel cez Turbo*...

Keď sa vymenili rozvody auto jazdi tak tichučko, že nechápem. Spotreba je zasa dole a podľa PC sa držím pri normálnej jazde 60/100 km/h na 7-7,6 litra, zatiaľ ešte na zimných pneu. Plus je všetko komplet pretesnené, vrátane vstrekov. Takže ak téma nebude uzavretá, tak tu pridám to video hneď, ako bude nastrihané a zverejnené. Určite pomôže veľa ľuďom...

PS: meňte rozvody na 200 000 a nečakať... Ja som mal šťastie, ale nemusí ho mať každý.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email