Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 1 listopadu 2024
Celkem je zde 591 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: harinq
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 3
Uživatelů celkem: 48 785
Online návštěvníků
Návštěvníků: 589
Uživatelů: 2
Celkem: 591

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.4. 2019
Příspěvků: 42 | Témat: 15

11.02 2024 19:18


Zdravím,

Vedel by mi niekto poradiť? Mám A4 B6 2.5tdi BAU 132kw. Vyhadzuje mi to chyby 00560 a P0102. Vycistil som parohy, klapku v sani,spojovaciu trubku ku EGR*..vsetko ciste. EGR* sa mi nepodarilo vybrat, ale nevyzera byť velmi zanesený. Piestik chodí hore dolu. Vaha vzduchu je nová. Co moze sposobovat tieto chyby? (meric hmotnosti vzduchu - skrat na kostru a system spätného vedenia vyfukovych plynov - regulacni mez prekrocena).

Este sa chcem spytat, ci podtlakova hadicka (c.22), so spätneho ventilu - jedna strana, ma ostať zaslepena, alebo niekam vedie?

Dik za kazdy nazor
nahoru

sponzor





11.02 2024 19:18


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.8. 2024
Příspěvků: 30 | Témat: 0

11.08 2024 13:53


stvrta a piata fotka ten magnet ventil z relatkom ma od spodu gumeno plastove napojenie na ktore sa najviac zabuda a rad by som vedel, priebezne kde sa da zohnat a obcas robi sarapatu to rele na nom.

inak tato tva schema nize u tveho komentu je pro starsi AKE, ale pro tebe je spravna, rozdil je pri starsi klapce u parohu analog coz tahne este k jednomu elekto magnetu co z pina rele v nem. Ty mas v navodu az dva elektromagnetycke ventily kvuli stary klapce.
Ja mam jen jeden u novsich, z tech novsich po BDH/BDG/BDK ale asi mam zas pridavny relatko pod riadiacou jednotkou hlavni kam sa dostava snad vic alebo miň obtizneji a vlhko od nohou tomu neprozpiva z inter. proto se ridici pri dalsich modelech presunuli k motoru do boxu od B8 ako aj u Skodovek a VW.
Relatko ma kazdy ako ty v navode urco, jinak by nedostavali impulz pro magnet ventil.

Ale co spominas je 22 hadice pokracuje a jde do kratkeho potrubí k vakuovce co ma roztrojku u potrubi.
Jde do servo bubna posilovace rizeni a brzd, coz je kratke potruby k vakuove pumpe a jedna ma u mne zaslepku- je volna, coz je asi prave pro tu klapku starsí navod tveho, ale to si zisti.
opakuji inak je jedna koncovka pri tom kratkom potruby pri konci z dvoch malych pripojek u prechodky na servo posilovac zaslepena blendem, alebo jde ku klapce parohu starsi a ta jde tam mozna bud cez ten elektro magnet ventil, coz prv byla analogova klapka co tam ma ten maly expazni bubinek a mnela prave podtlak z vakuovy novsi je uz z privodem konektoru co jede z prepojeni aj z toho elektroventilu ale to ide z riadiacej jednotky co ma elektro motorcek klapky, niektore bau to maji prekopane upgrade-om ako BDG 2,5TDI V6 coz maji aj na prave strane snimac na intercolery z konektorom co je prepojeny na tu klapku novsi a udava vahe vzduchu stratu podtlaku coz rata nasaty a vysaty objem vyduchu pri netesnosti sucast na drzaku pod saharou vascinou prehrdzavena propojnice pre intercolery staci neviditelna prehrzavena prerazena dutinka ako prasklina alebo hadice , a pri strate podtlaku a vacsom objeme vzduchu da impulz na uzavreti klapky a roztelovava sa vaha vypoctu co udava do 0 vychoziho bodu polohy nastaveni vahy a klapky ako nudzak, coz uplne nudzak není.
Uz sem to zkuknoul a mne to ide ako to je u moji a to rele ma na elektroventile nasunute na drzaku pod ABS* kockou z rele, pred nadobkou serva oleje nize za a tam je ventil aj konektor a ma napojeni hadicek az tri hadicky, ale N75 to není.
prva ide priamo z jegra cislo 3 a ta druha je prechodna jde do plastovy podtlakovy expanzni ktera je az za v podblatnikove casti za pravym poloha z predu.
Privod cislo 1 sa spaja pri T roztrojke,ktora ide z posledneho vyvodu na konci od N75 a ta ide prave ktí T spojce co jde k malemu filtriku az do serva foto tretí , napojení maleho potrubí tepelne izolovane od vakuovej pumpy.
Aj Fitrovy obal ma jednu hadici co jde ako prvé napojení do N75 pred vahou vzduchu, fotka prva z zlava suboru a druhe napojenie z N75 ide z pretlakoveho od Turba, to jde tez priamo do N75 ako druha hadica.
povodny vypisany tvoj problem z vagu Dusky https://audiklub.cz/forum/tema/407715-interpretaci [zkrácená url]

( tak az ted nahodne konecne nasiel, a ten je zas na inu funkci magnet ventil na webasto ten mi cuka po ochlazeni, alebo ohrati motora podobne, jak ten vakuovy co nahore spominam. https://audiklub.cz/forum/tema/406949-webasto-audi-a4-b9-2-0-TDI* v a4 B9 v scheme je to 11 do ted to nevedel najit a ventil vyzera byt na oko rovnaky 8E0820036 tak uvidim je to stejne, co je videt na zabere a montaz od b6 origo!
moj nazor : druha fotka popis dielu napojení na potrubí chladení, je vedlajsí vetva na maly okruh, mam to origo webasto a cerpadlo vody to není, to je nize pri jednotce webasta.
Jedine ohrev vody motora spatny ventil na otvevreni maleho okruhu na ohrev motora pod -0,5C co tlaci vodu cez okruh webasta co ohriva a pomaha lepsi chod a start motoru, momentalne po cisteni po 2 letech a restarte zase nejede, i kdyz nad rezervou naftu a skusil to v zime predosli zimu vse slapalo aj dohrev po starte aj timer skorsí ohrievala klima, ted se nezopne a po poslednom restarte v jednotce nejede asi nedostupna v menu aj ked ju ukazuje nieco roztelovalo alebo ji nenasel ovladac a nejede mi to v menu se to zapnout obcas neda,alebo len blika indikace ohrevu a ventilacie a nic se nedeje v zimne a hadici privrenou na podavaci nemam zlou ani cerpadlo to chvili cuka asi bude ucpane podpoklad! )
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email