Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 27 dubna 2024
Celkem je zde 224 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: laus
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 422
Online návštěvníků
Návštěvníků: 223
Uživatelů: 1
Celkem: 224

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.9. 2019
Příspěvků: 22 | Témat: 5

01.02 2024 19:08


Ahoj,

moc prosím, chci se zeptat na chování S-Tronicu. Co je normální a co už ne. Co případně pozorujete vy za vlastnosti.

Před 3/4 rokem jsem si koupil A5 2015 3.0 TDI* 180kw se 180k nájezdem v automatu.


Na režim jízdy D auto hrozně podtáčí. Řadí max ve 2tis. otáčkách, takže jsem se rozhodl jezdit na S a tam jsem si začal všímat zvláštností chování. A protože najezdím velký kulový, chvilku mi trvalo tyto jevy vypozorovat.

Když jedu na Sko a jedu v klidu, tak na malých kvaltech si všímám, speciálně z 3 na 2, že když auto vyhodnotí, že by mělo podřadit, tak pokud v tu chvíli mám nohu na plynu ve stejné poloze, když dojde k podřazení, auto se pocukává, dokud se nesrovnají otáčky na budících a pak je to zase ok. Tenhle projev je nejsilnější většinou na kruháčích. Takže když vím, že auto bude podřazovat, je lepší ubrat plyn anebo úplně nohu z pedálu, nechat podřadit a zase sešlápnout plyn. Tohle dělá opravdu ale jen u takový línější jízdy, když mi to auto podřadí, vyletí otáčky na 2 docela vysoko a v tu chvíli to prostě kope, dokud ta ručička nespadne na nějakou pro auto asi sympatickou hodnotu. U ostatních kvaltů to tuším ale nedělá.

U sekvenčního řazení to taky nějak nepozoruji, protože když podřazuji, tak logicky zpomaluji a na plynu nestojím.

A další věcí je, že při této klidné jízdě hodně cítím jak auto řadí. Jsem si myslel, že hydroměnič by měl zajišťovat právě pohodlnější řazení?

Při rychlé jízdě nemám žádné problémy, z kopce Převodovka* normálně drží, auto akceleruje jak má, na Dčko nejezdím, protože to mi tam klidně kopne 6. převod při 50 km/h.


Za každou radu a vaše poznatky budu rád. Nerad bych v tom byl až po uši a je to moje první automatická Převodovka* od Audi.

Díky.
nahoru

sponzor





01.02 2024 19:08


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11021 | Témat: 89

01.02 2024 20:43


Nech si udelat normalni soft do prevodovky...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.9. 2019
Příspěvků: 22 | Témat: 5

01.02 2024 21:30


A je to "normální" chování převodovky v rámci týhle značky?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11021 | Témat: 89

01.02 2024 22:16


JakubMasin: z toho popisu tezko rict. Nicmene zacni tim novym softem.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.5. 2008
Příspěvků: 500 | Témat: 14

01.02 2024 22:29


1) S-Tronic nemá hydromenic, je to dvojspojka
2) Není to uklepaný dvoulitr, v nizkych otackach má minimalni torzní kmity a dostatek krouticiho momentu, takže 1100 otáček při 50 na 6 tomu v minimální zátěži nijak neublížuje. Držet na 3.0 pořád 2tis otáček je blbost.
3)olej v prevodovce meneny pravidelně, kolik má auto najeto?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.9. 2019
Příspěvků: 22 | Témat: 5

01.02 2024 23:58


2) Nejde tak ani o tu převodovku, jako o motor s těmi otáčkami.
3) 180 tisíc. Těžko říct, když nejsem prvním majitelem. Ten přede mnou tvrdil, že olej v převodovce měnil. Ale člověk může nakecat cokoliv.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.4. 2012
Příspěvků: 101 | Témat: 12

02.02 2024 17:11


Ten třilitr není potřeba přiliš točit, když těch 580nM je dostupných od 1750otáček. Naopak v těch vyšších otáčkách ten motor při klidné jízdě není ani tak kultivovaný.
To stejné řazení na S, kdy to není jen o jiné vyšší mapě na řazení, ale také o rychlosti řazení, kdy to tam víc doslova seká.

To pak není klidná ani vyrovnaná jízda, kvůli čemu prakticky ten motor existuje. Ani moderní benzíny netočí při klidné jízdě po rovině nad 2tis.
V případě stoupání a nebo akcelerace si to o otáčky stejně řekne samo a olejové čerpadlo je obvykle plně aktivní okolo plného krouťáku...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6672 | Témat: 72

02.02 2024 20:11


Po precitani bolo vsetko povedane. Nemám čo doplniť
nahoru

sponzor





02.02 2024 20:11


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.9. 2019
Příspěvků: 22 | Témat: 5

03.02 2024 15:58


Takže se opravdu jedná spíš o vlastnost auta. Mockrát vám všem děkuji za odpovědi.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6672 | Témat: 72

03.02 2024 16:01


Ano, je to tak nastavene. Hlavne kvoli emisiam. Motor ma vykonu dost aj na nizkych otackach, takze nepotrebuje jazdit vo vysokych. Ja mam benzin a takisto bezne ide auto na 1100-1200ot. Jazdit dlhodobo na S nie je ani komfortne ani ekonomicke
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.9. 2008
Příspěvků: 61 | Témat: 9

06.02 2024 16:10


Nechci Te strasit, me to delalo podobne a uz nedela......Nova dvojspojka....
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email