Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 21 prosince 2024
Celkem je zde 851 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: IPK
Uživatelů dnes: 2
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 890
Online návštěvníků
Návštěvníků: 848
Uživatelů: 3
Celkem: 851

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 8.6. 2014
Příspěvků: 961 | Témat: 25

24.01 2024 17:57


Ahoj,

přemýšlím nad koupi plnokrevníka než to zakážou. Narazil jsem na tento, pro mne, finančně zajímavý kousek. Bohužel nemám okolo sebe nikoho s praktickou zkušeností tohoto motoru v SQ7.

Pravidelný servis po 15k km místo po intervalových 30k km, doložitelné serviskou. Mám takto už koupeného Superba a neměl jsem s tím autem nejmenší problém.

Počítám že jako koncernovka tam bude interval menšího servisu každých 60k km, pak větší ve 120k km.

Je na tom motoru, převodovce, nebo celkově autě nějaká past, na kterou si dát vyloženě pozor? Nepočítám (nebo spíš doufám), že by na tři roky starém autě s 50k km mělo být nějaké opotřebení stářím.

https://prodej-vozu.cz/detail/518716-audi-sq7-ii-4 [zkrácená url]

https://www.sauto.cz/osobni/detail/audi/sq7/197963317
nahoru

sponzor





24.01 2024 17:57


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.3. 2015
Příspěvků: 187 | Témat: 13

24.01 2024 21:20


sz
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.3. 2018
Příspěvků: 242 | Témat: 6

26.01 2024 3:35


uz si pozeral
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14797 | Témat: 53

26.01 2024 7:48


denial: Už si pozeral že se jedná o koupi benzínu?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 8.6. 2014
Příspěvků: 961 | Témat: 25

27.01 2024 0:21


denial (26.01 2024 3:35) orig :
uz si pozeral
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


to je úplně jiný motor =D Tento je v RS6, Urus, Continental GT, Panamera a Cayenne
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.3. 2018
Příspěvků: 242 | Témat: 6

08.02 2024 1:20


tak pardon, to som prehliadol

ale tu ma aj 4.0 tfsi biturbo v starsej generacii ...
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 9.8. 2011
Příspěvků: 684 | Témat: 22

08.02 2024 13:16


Ignoruj teoretické hypotezování lidí bez osobních zkušeností. Jen to zbytečně zamotá hlavu více či méně pravděpodobnými hypotézami. I to SK video s dieselovou verzí má spoustu "ALE" a děr, které se v příspěvku nezmíní a přitom jsou přímo-určující výslednému technickému stavu vozu. Video s RS6 ze stejného kanálu je pak úplně zavádějící a snad i záměrně opomínající takové základy, že nad tím zůstává rozum stát. Fanouškům kanálu je to asi jedno a content žerou z plna hrdla. Na můj komentář se ozvali vyhýbavou odpovědí....

Mám RS6 Performance i SQ7. Pokud hledáš benzínovou variantu, bude se jednat o agregát V8 4.0 bi-turbo, který vznikl plošným přechodem modelu na benzínovou variantu. Je to přiškrcená jednotka z RSQ8, která se dává i do URUSu. Za mě je to agregát, který je opravdu spolehlivý, dostává-li tu správnou péči a včas. Tzn. oleje co 10tkm max, zkrátit interval na svíčky, oleje v diffech a olej v převodovce na 40tkm, poctivě zahřívat, poctivě dochlazovat a tankovat jen a pouze 98/100 octan s aditivy. Typizované bolístky to nemá, problém s dochlazováním turb byl 2018 vyřešen, sítka to samé, převodovka snese nesmysl, diffy jsou robustní, poloosy taky (i když tam byly nějaké zmínky o kusech s výrobními nedokonalostmi, ale hledáš 2021, takže bys měl být krytý nějaký čas ještě zárukou).

K jízdním vlastnostem toho moc nemám, ten motor jede skvěle, počítej se spotřebou mezi 11 a 15 litry. Když budeš hodně topit, tak klidně přes 20. Ale wombo-combo při svižnější místě bude kolem těch 15. Podvozek je fantastický, s příplatkem ADVANCED na takhle těžké auto ba přímo fenomenální, jen mě překvapilo, jak se dokáže chovat rozdílně na stejném povrchu vozovky v různých rychlostech. Tam, kde jsem na 22' cítil v 60kmh každý "vesnický hrbol", stačilo zrychlit na 90kmh a bylo po problému. Jako kdyby ten podvozek konstruoval někdo, kdo by nečekal, že s tím někdo bude jezdit i pomalu . U benzínové SQ7 bych ještě zmínil lehkou prodlevu na plynu u všech jízdních režimů vyjma dynamicu a za mě teda i poddimenzované brzdy, které by v "ocelovém provedení" mohli být fakt lepší/ostřejší. SQ5 oproti tomu brzdí "na pětníku".

K servisovatelné mechanice, co bych zmínil s vykřičníčkem, je horní uložení předních ramen, častá degradace vlivem velké váhy na předku, ale jde o rutinní spotřební servis za relativně pár korun (vzhledem k ceně ostatního). Ale je dobré na ot myslet a pravidelně podvozek kontrolovat.

Co bych zmínil s obrovským vykřičníkem je VERVA100. Do RS6 i motorky jsem netankoval nikdy nic jiného, ale bohužel, EU, respektive EK se rozhodla posrat nám autíčkářům život už opravdu velkolepě. Už přes rok se míchá Verva s biosložkou ETBE, ale teprve od Q3/2023 se podstatná část české distribuce domíchává nově v Kralupech a tady bohužel začíná ten průser. Dokud pravidelně jezdíš a auto nestojí, tak není problém. Jakmile Ti ale auto začne víc stát, než jezdit, nastává průser. U mě stačilo, aby auto týden stálo, pak 2 dny jelo, pak 5 dní stálo, 1 den jelo, atd.. ETBE se pomalu vysráží na dně nádrže do podoby mazlavého žluto-hnědého šlicu, který se následně další jízdou dostává do soustavy. V mém případě následně začal krystalizovat na vstřikovačích a auto začalo být lehoulince přidušené a v -10 za studena občas i škublo. Po zahřátí problém zmizel kompletně. Chyba nikde žádná a real-time čtení dat neukázalo nic. Long story short, po výměně svíček, cívek a všech olejů jsem se dostal ke vstřikovačům (které, pokud by ses jal měnit, musíš vyndat spolu s motorem i převodovkou, jinak se k nim nedostaneš). Zachránil mě přípravek od BG na vyčištění benzínové palivové soustavy, začal jsem tankovat OMV100 a je po problému. Takže bacha na biosračky a bacha na karbonizaci, nemá to rádo krátké vzdálenosti a poskakování v kolonách. Všeobecně je ten motor fakt choulostivý na kvalitu paliva i oleje. Za sebe doporučuji Mobil Super 3000 Formula V High Performance 5W-30, necucne si ani půl litr na 10tkm, funguje a maže skvěle při vysokých teplotách (kam se ten motor dostane raz dva) a stojí pakatel (kupuju na Granexu).

Malá rada na závěr, tvoji spokojenost a vztah k autu dlouhodobě ovlivní především výbava. Nikdy bych nevěřil, že si tak zamiluju všechny ty prvky, asistenty a fíčury, které jsem celý život považoval za nadbytečné a k ničemu. Takže koukej po kousku, který bude fakt naložený a to auto už nebudeš chtít prodat .

BG:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
vyjedeš nádrž na "oko", zajedeš k OMV, naliješ plnou plechovku a dotankuješ plnou 100oktanu. Efekt a rozdíl objektivně pocítíš během následujících 100km (píšou do 300km). Stačí udělat jednou za 10 000km. Mají i přípravky na čištění a aditivaci olejů, ale to jsem netestoval já, ani žádná z našich 10 poboček Audi .
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 20.3. 2010
Příspěvků: 443 | Témat: 18

09.02 2024 11:39


reveleR: Děkuji za zajímavé čtení Informace se hodí!
nahoru

sponzor





09.02 2024 11:39


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5403 | Témat: 68

09.02 2024 12:08


reveleR: Amen
Jinak na jare se chystam na rozborku sani 3.0TDI v A4 a v lete na endoskopicou prohlidku sani SQ8 a S6 (obe TDI). Vsechny auta maji nadstandardni servis a zachazeni (dlouhe streky, zkracene intervaly, kvalitni palivo), tak uvidime, co tam najdem
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 9.8. 2011
Příspěvků: 684 | Témat: 22

09.02 2024 12:23


To mě zajímá ... u té sq7 je to pro mě velký strašák
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5403 | Témat: 68

09.02 2024 12:33


reveleR (09.02 2024 12:23) orig :
To mě zajímá ... u té sq7 je to pro mě velký strašák
Kolik mas najeto?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11256 | Témat: 95

09.02 2024 12:38


reveleR: je prima, ze nekdo jeste dokaze napsat recenzi, ze ktere se da opravdu cerpat.

Jsem sice uz u Range Roveru, a asi pritulke prejde za nejakou chvili na posledni model, ale je fajn vedet, ze se porad da koupit zabavny mastodont (Rover jim neni).
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.7. 2011
Příspěvků: 449 | Témat: 15

09.02 2024 13:37


reveleR: Děkujeme, luxusní čtení
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 9.8. 2011
Příspěvků: 684 | Témat: 22

09.02 2024 14:59


hemic (09.02 2024 12:33) orig :
Kolik mas najeto?


155tkm na SQ7 a 105tkm na RS6
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 9.8. 2011
Příspěvků: 684 | Témat: 22

09.02 2024 15:06


tomko222 (09.02 2024 12:38) orig :
reveleR: je prima, ze nekdo jeste dokaze napsat recenzi, ze ktere se da opravdu cerpat.

Jsem sice uz u Range Roveru, a asi pritulke prejde za nejakou chvili na posledni model, ale je fajn vedet, ze se porad da koupit zabavny mastodont (Rover jim neni).


SQ7 měla být druhé auto pro ženu na převážení dítěte a pro rodinné delší cesty, RS6P mám na daily, ale realita je taková, že se o ni s ženou pereme . Možná budu ještě větší kacíř a řeknu, že koupit 3 roky zpátky rovnou SQ7, tak bych RS6 už asi nikdy nepořídil ...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11256 | Témat: 95

09.02 2024 15:30


reveleR: me s mladou jeste prevazeni ditete teprve ceka. A asi se tomu nevyhnu.
Takze zatim Range. A s ditetem bude mozna logicke to za neco sportovniho vymenit.
Ale spis ne. Ten Range ma taky neco do sebe.
nahoru

sponzor





09.02 2024 15:30


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 9.8. 2011
Příspěvků: 684 | Témat: 22

09.02 2024 15:47


tomko222 (09.02 2024 15:30) orig :
reveleR: me s mladou jeste prevazeni ditete teprve ceka. A asi se tomu nevyhnu.
Takze zatim Range. A s ditetem bude mozna logicke to za neco sportovniho vymenit.
Ale spis ne. Ten Range ma taky neco do sebe.


chápu, já jsem koukal po Velaru jednu chvíli, ale i kdybych už našel kousek, co má i nějaký ten motor, tak bych se tak či tak nesmířil s tím interiérem ... asi nikdy nebudu zákazník RR
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11256 | Témat: 95

09.02 2024 19:41


reveleR: toto je Vogue... velary a jine za range nepovazuju

Nicmene, jsem uz stary paprda. Takze posilhavam po MB.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 8.6. 2014
Příspěvků: 961 | Témat: 25

14.02 2024 18:16


reveleR (08.02 2024 13:16) orig :


Díky za velmi rozsáhlý popis. Tuhle SQ7 si nakonec po kontrole dvou na sobě nezávislých prověřených servisáků beru v pátek už domů.

Historii to má docela pestrou. Inzerováno na Havexu to bylo jenom protože je majitel auta bratranec majitele Havexu. Pán, tipuju mezi 40 - 50 let, finanční ředitel, to měl jako daily ke svým supersportům na dojíždění na firmu pár kilometrů po okreskách, služební cesty po dálnici a dovolenky v talošce.

Najeto 58k km, tovární záruka do 3/2026 nebo 120k km, olej a všechny filtry po 15k km. Před pár měsíci měněné kotouče a desky za vrtané sportovní (zaboha si nemůžu vzpomenou na značku, napíšu v pátek, není to ale odpad). Sportovní koncový tlumič a koncovky Supersprint (původní mám k autu taky). Letní kola 22", zimáky 20". Výbava full kromě nightvision a servomechanického dovírání dveří (stojí jen 19k kc, nechápu proč tam není).

Nebourané, nestříkané, na nárazníku, kapotě a blatnících je PPF fólie. Neukázalo se ani poškození laku mytím na kartáčích, všechno pěkně růčo a vapkou.

Interiér má trochu odřené plasty v oblasti nohou, o kůži ale dobře postarané. Prostě daily.

Všechno funguje jak má, ŘJ neukazovala chyby, motor i na studeno jako novota, příplatkovej sportovní podvozek vypadá jak novej a akorát je lehká povrchová koroze na původním výfuku.

Tankováno OMW.

-----------
Domluvili jsme se na cenovce 2.15m kč. Pojede to teď do TopCentrumCar v Kyjově na 60k km servis + udělám nad rámec toho ještě olej v převodovce a difu.

Osobně to mám jako zábavné daily a i v ostatních autech dělám olej mezi 10-15k km a tankuju pouze 98 ONO, nebo 100 OWM.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11256 | Témat: 95

14.02 2024 19:57


SwitchCZ: tak dobrej kauf, palec nahoru
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 3.2. 2021
Příspěvků: 287 | Témat: 33

14.02 2024 21:26


Tohle vlákno se čte naprosto fantasticky !! Moc přeju naprosto luxusni kauf ! A nebudu říkat, ze moc závidím, tohle je přesně sen pro moji rodinu… tak hlavně ať už je doma a děla jen radost !
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 8.6. 2014
Příspěvků: 961 | Témat: 25

15.02 2024 17:12


Měl jsem dnes hovor s Kyjovem a v převodovce ani základním difu (nemám samosvor) se nemění olej. Nemají interval a ani to na autě s touhle převodovkou a difem (což jsou všechny novější V8) ještě nedělali. Jakou zkušenost s tím má reveleR v RS6?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 9.8. 2011
Příspěvků: 684 | Témat: 22

15.02 2024 18:01


SwitchCZ (15.02 2024 17:12) orig :
Měl jsem dnes hovor s Kyjovem a v převodovce ani základním difu (nemám samosvor) se nemění olej. Nemají interval a ani to na autě s touhle převodovkou a difem (což jsou všechny novější V8) ještě nedělali. Jakou zkušenost s tím má reveleR v RS6?


Tohle je takovej evergreen autorizáků . Jakmile slyším "doživotní" náplň tahám chechtáky a chystám se na okamžitou výměnu. Nevím, o jakém autě je teď řeč (jestlis tále ta SQ7 V8), ale autorizovaný servis ti skutečně nemá povinnost (ani nutnost doporučit) výměnu čehokoliv, co není v servisním plánu vozidla. A to ani v rámci garančky. A přesně tady se to láme na racionalitu a debilitu.

Co je "doživotní náplň"? Logicky náplň po dobu předpokládané životnosti modelu a motorizace. Jenže co je u výrobce "průměrná životnost" modelu/motorizace? Myslíš si že 300tkm? 500tkm? Věř, že u některých motorů to je sotva 200tkm.

U RS6P C7.5 je předepsaný interval převodovky i zadního diffu, předního ani samosvoru ne. Přitom jde o naprosto identickou náplň. Vyměnil bys jen předepsanou a na nepředepsanou se vysral? Důvěřoval bys intervalům 60tkm a 120tkm? A co výměna motorového oleje? Tam taky jezdíš předepsaný longlife?

Myslím si, že všichni známe odpověď na tyhle otázky. Právě proto kupuju auta na základě doložitelného servisu. Nájezd je až druhý v pořadí ....

Nebudu nikomu vtloukat do hlavy jak se má o své auto starat, ale obecné doporučení bych dal max 60tkm na náplně a filtraci převodovky a všech diffů. Max 40tkm na svíčky, max 80tkm na cívky (tohle je hodně spekulativní a je to auto od auta). Destičky "do snímačů", popř. při 40% životnosti vyměnit, ať nevemou sebou i kotouče.
Howgh.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.3. 2018
Příspěvků: 242 | Témat: 6

16.02 2024 1:21


reveleR (08.02 2024 13:16) orig :
ETBE ... a tady bohužel začíná ten průser


no do certa.
tankujem iba slovnaft 100 plus, teraz som si pozrel ich web a ze vraj tam prilievaju premiove bioETBE.
takze asi musim prejst na OMV 100, tam nepisu nic, takze co v tom je, (bio)lieh ?



na druhej strane pan vaculik a diskuteri pod jeho clankom tvrdia, ze

Nebylo naměřeno nic, čím by šly podložit pocity motoristů, že jim vůz na palivo v kategorii E10 hůře táhne nebo má vyšší spotřebu paliva. Motoristé, kteří mají pocit, že jejich vůz pracuje na Vervu 100 s E10 hůř než předtím, jsou obětí sugesce. Od chvíle, co uviděli na stojanu nemilou cedulku, hledá jejich mozek jen to negativní.

ETBE není ethanol a vodu neváže a nekazí se. Takže E10 může být a je lepší, než jiný E5

Páč V100 byla dřív bez biosložky a nově s ETBE, který vodu neváže a po půl roce startuje naprosto v pohodě.
nahoru

sponzor





16.02 2024 1:21


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 8.6. 2014
Příspěvků: 961 | Témat: 25

17.02 2024 23:54


Nahrál jsem na Youtube studenej start se Supersprint výfukem kdyby někoho zajímalo jak zní produkce Supersprintu na 4.0tfsi

https://youtube.com/shorts/1F8olpPKrp8?si=Fa2gBqtdO2kUREqU
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11256 | Témat: 95

18.02 2024 8:07


SwitchCZ: hezky
Pak reknes, zda to neni ve vysledku otravne na kazdodenni jezdeni.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 8.6. 2014
Příspěvků: 961 | Témat: 25

18.02 2024 13:57


Tohle je studeny. Pak jak se to zahreje, tak je to vice kultivovane. Dynamic otevrenej volnobeh je jak tenhle zavrenej studenej. Uvnitr auta to jenom tak prijemne vrni, je tam dobre odzvuceni. Temer vubec neslysim pops'n'bangs pri downshiftu v dynamicu, ktere jsou ale pri stazenych oknech uz velmi hlasite.

Jak bude víc hezky, tak to protáhnu s kamerou. Ten Supersprint je docela dobrá alternativa na Akrapovic a Miltec se zabavnym, ale ne tak zavodne urvanym zvukem.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.1. 2016
Příspěvků: 371 | Témat: 3

19.02 2024 12:10


Gratuluji moc pěkná kára

Budu se těšit až přijedeš na srázek
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 9.8. 2011
Příspěvků: 684 | Témat: 22

19.02 2024 12:26


denial (16.02 2024 1:21) orig :


no do certa.
tankujem iba slovnaft 100 plus, teraz som si pozrel ich web a ze vraj tam prilievaju premiove bioETBE.
takze asi musim prejst na OMV 100, tam nepisu nic, takze co v tom je, (bio)lieh ?



na druhej strane pan vaculik a diskuteri pod jeho clankom tvrdia, ze

Nebylo naměřeno nic, čím by šly podložit pocity motoristů, že jim vůz na palivo v kategorii E10 hůře táhne nebo má vyšší spotřebu paliva. Motoristé, kteří mají pocit, že jejich vůz pracuje na Vervu 100 s E10 hůř než předtím, jsou obětí sugesce. Od chvíle, co uviděli na stojanu nemilou cedulku, hledá jejich mozek jen to negativní.

ETBE není ethanol a vodu neváže a nekazí se. Takže E10 může být a je lepší, než jiný E5

Páč V100 byla dřív bez biosložky a nově s ETBE, který vodu neváže a po půl roce startuje naprosto v pohodě.


Orlen michá ETBE s benzínem již více než rok, ta podstatná změna nastala v momentě, kdy domíchávání přesunuli pro náš region do Kralup. Dokud jezdíš, neměl by být zásadní problém (nemám přenesenou, ani vlastní dlouhodobou zkušenost, jestli se i tak vstřikovače nezasírají), avšak pokud natankuješ jejich 98 oktan s aditivy VIFu s domíchaným ETBE do něčeho, co je citlivejší na palivový systém a kvalitu paliva všeobecně a bude to za půl roku víc stát, než jezdit, pak Tě nejspíš potká to samé, co mě na motorce i autě (KTM SUperDuke 1290 R a RS6 C7.5 Performance) a pár lidí v mém okolí (motorkáři a nějaká ta RS5, RS4, RSQ3, S7 a SQ7 TFSi). Alespoň to je naše deduktivní pozorování.

Bohužel mícháš víc věcí dohromady a vzniká pak komunikační šum. Konkrétně srovnání 100 oktanů a obyč benzínu v průměrném nízkoobjemovém motoru a vyvozený pseudoplacebo efekt. Na Vaculíka mám alergii, sere mě jeho hlas, projev i erudovaný přednes s neúplnými, či zavádějícími informacemi proložený faktografickými údaji, které navozují pocit vzdělaného, nezaujatého a pravdu hlásajícího člověka. Když už dělá sofistikované laboratorní testy s obrovským potenciálem jednou pro vždy ukázat, v čem se vlastnosti benzinu liší, do čeho ta paliva patří, kam ne a kde mají požadovaný efekt a kde je to jen placebo, nabere pár vzorků, dá to do Kolína na stolec s čtyřválcovou 1.4 a polemizuje nad "nesmrtelností brouka". Celý ten výsledek je pak tendenční a zavádějící. Kdybys to chtěl udělat objektivně a pořádně, vezmeš si co možná nejefektivnější motor na trhu (v současnosti připadá do úvahy asi jen agregát Toyoty) a ukáže rozdíl na atmosférickém motoru vs. turbomotoru, plus ukážeš rozdíl na nízkoobjemovém agregátu vs. V6/V8/V10 z kategorie vysokovýkonostních motorů. Pak se teprve dostaví požadovaný rozdíl v palivech a objektivní výsledek. Taková laboratoř ale v ČR není a musel by do Německa...

Co píšou diskutující na novinkách, seznamu a autofóru je mi pak u prdele. V té záplavě dezolátů, dementů, pseudoteoretiků se bohužel úspěšně ztratí, nebo zdehonestuje i ten sebeobjektivnější a sebepravdivější komentář. Všechno ostatní je jen blábol za blábolem... Že škodovkáři s HTP ETBE neškodí a rozdíl mezi 95 a Vervou fakticky nepozná? To je asi něco, co by napadlo kohokoliv z nás, kdo má alespoň trochu zdravého rozumu i bez laboratorního testu. Že ale ETBE spolu s 98oct benzínem (a aditiviy VIFu, kterými Orlen honí oktany v benzínu) dokáže časem zkrystalizovat na výpusti vstřikovače nenapadlo ani mě, ani nikoho v mém okolí, dokud se nám to reálně nestalo ...
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 9.8. 2011
Příspěvků: 684 | Témat: 22

19.02 2024 12:31


SwitchCZ (17.02 2024 23:54) orig :
Nahrál jsem na Youtube studenej start se Supersprint výfukem kdyby někoho zajímalo jak zní produkce Supersprintu na 4.0tfsi

https://youtube.com/shorts/1F8olpPKrp8?si=Fa2gBqtdO2kUREqU


Nebudu lhát, dost mile mě ten supersprint překvapil. Tu značku jsem nikdy neměl rád, lahodí mi víc hluboké a hurónské tony, SS mi přišel vždy takový ukřičený, až upištěný s vyššími tóny. u Tebe to ale fakt uchu lahodí! Příjemná změna oproti aušusu od Akrapu a neustále se devalvující kvalitě Millteku ... pošli ještě video v tahu pls
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email