Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 28 dubna 2024
Celkem je zde 232 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: audiniakk
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 48 423
Online návštěvníků
Návštěvníků: 226
Uživatelů: 6
Celkem: 232

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 3.2. 2021
Příspěvků: 270 | Témat: 31

11.12 2023 9:59


Ahoj, koukám se a vybírám nástupce auta do rodiny. Pokukuju po novější verzi allroad C7. Doporučili by jste mi spolehlivou motorizaci ( určitě chci 3.0 ) případně převodovku. Naopak, čemu se vyhnout. Podotýkám, že to je auto do rodiny, které najede denně jen cestou do práce cca 120km. Děkuji
nahoru

sponzor





11.12 2023 9:59


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11021 | Témat: 89

11.12 2023 10:10


Allroad je na tom vlastne jak obycejna A6.
Osobne bych sel po 230/235kw bitdi.
Nejlepsi prevodovka, a motor pokud jses beloch a vymenis mu tesneni pod vstrikama je taky ok.

U takoveho najezdu bych slabsi motorizaci moc nebral. Samozrejme prezijes i slabsi, nicmene dostanes uz stronic prevodovku, misto tiptronicu.

U bitdi se obvykle taky da najit lepsi vybava.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 3.2. 2021
Příspěvků: 270 | Témat: 31

11.12 2023 11:05


co se týče komplikovanosti rozvodu, přepokládám, že stejně jako u moji 3.0. 171kw..... stronic převodovka ... někde se píše zlatý tiptronic, někde zase zlatý stronic....co si z toho vybrat ?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.3. 2015
Příspěvků: 187 | Témat: 13

11.12 2023 14:19


Poravdě není moc kam z c6 postoupit, čím novější tím horší, proto zřejmě zůstanu u varianty nasypat do allíka 2 kila a jedem dále... S-Tronic je obchodní označení Audi pro DSG.

Pokud bys volil nakonec nástupce, tak bych uvažoval o:

4G ve 230 / 235kw - již adblue
D4 180 / 193kw - již adlube chcanky
Turka 180 / 193 - již adlube chcanky

Tato otázka má téměř nemožné řešení
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11021 | Témat: 89

11.12 2023 16:23


sadd-cz: adblue jako problem neres, deaktivovat to stoji prd a udela ti to treba supermanxxx...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 3.2. 2021
Příspěvků: 270 | Témat: 31

11.12 2023 19:30


No abych řekl pravdu každý s kým se bavím tak říká ze by do novějšího nešel, protože na svém allroadu jsem dělal rozvody, veškeré remenice, kladky a napinaky za předním naraznikem, termostat, vodní pumpu, komplet podvozek, mechy, čidla, nějaké ramena, vše originál audi. Jediné co mi zbývá je udělat repas převodovky ….
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.3. 2015
Příspěvků: 187 | Témat: 13

11.12 2023 20:28


Posun z 4F na 4G není skoro žádný, rozhodně ne takový jako z c5 alla na c6. Odpověděl sis víceméně sám, nemá význam to řešit
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.3. 2015
Příspěvků: 187 | Témat: 13

11.12 2023 20:35


tomko222 - s tím se počítá
nahoru

sponzor





11.12 2023 20:35


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.1. 2015
Příspěvků: 76 | Témat: 23

11.12 2023 21:18


Ahoj, ve tvym pripade bych se na nejakej prechod vykaslal . Ja letos chtel prejit z B7 na B8.5 a nakonec jsem se na to vykaslal a rozhodne toho nelituju. Nevim jak u A6 ale A4 cim novejsi tim horsi...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

12.12 2023 6:04


Pozor chlapci A4 B8 je super auto takovej trilitr v tiptroniku ještě 176kw je neuhonitelnej drzak třeba v manuálu 2014 110kw dvoulitr auto který te nesere a funguje.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 3.2. 2021
Příspěvků: 270 | Témat: 31

12.12 2023 8:16


ok.... tak chlapi diky moc za rady. ... kašlu na to
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 6.6. 2010
Příspěvků: 1693 | Témat: 20

12.12 2023 11:31


Vy jste hrozny zpatecnnici a tmari prechod z allroada c6 na c7 BiTdi byl pro me super. To auto nemelo zadnou vaznejsi chybu a ten motor je uplne o necem jinem.

AJAX
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.3. 2015
Příspěvků: 187 | Témat: 13

12.12 2023 13:26


('ajax: ') - to jo, motorově to je zase někde jinde, ale takový ten pocit wau nedejbože wua .. ten z toho osobně nemám
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.1. 2015
Příspěvků: 76 | Témat: 23

12.12 2023 18:06


Ja mel na mesic pujcenou od kamarada B8 ve dvoulitru s multakem a technicky mi to auto sedelo i toho prostoru navic...ale hrozne mne zklamal interier: cely to tak nejak divne skripalo, pomalu jsem se bal dat blinkr aby mi nezustal v ruce a druha vec byly repraky, ktery "hraly" tak strasne, ze jsem se sam sebe ptal jestli jim to neni trapny takovehle audio v Audi. Jasny nebyly to Bosse, ale ty nemam ani v B7 a je to uplne jina liga. I podelana jednickova hatapka z Boleslavy hrala 100x lip nez radio v B8. Za mne fakt zklamani a velky
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

12.12 2023 19:55


Tak B8 má nejhorší audio snad za všech to je tragédie úplně šílená tj fakt.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5272 | Témat: 68

14.12 2023 14:07


scart: Kolik to melo najeto? Mam B8.5 a na interier nemuzu rict nic spatneho. Audio je bida, at je tam standard, Bose nebo BO. Zlepsilo se to vytlumenim dveri a prostoru kolem subace.
nahoru

sponzor





14.12 2023 14:07


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.1. 2015
Příspěvků: 76 | Témat: 23

14.12 2023 16:46


Neco kolem 200 tis. Nejakych cca 170k to melo nalitano a nebyla to teda B8.5 byla to klasicka B8 z roku tusim 2009 neco takoveho to bylo. A s temi BOSY si me prekvapil...to jako to auto hraje bidne i s nima? Tak to je sila.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11021 | Témat: 89

14.12 2023 19:48


scart: i s bangem. Tam neco proste zkurvili, a neslo to zpravit.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.1. 2015
Příspěvků: 76 | Témat: 23

16.12 2023 14:08


Tomko: To si delas legraci ne? No tak po tomhle se tech "novejsich" audin bojim jeste vic . Ja celou dobu mel za to, ze tam mel proste jen "basic" audio a ze BOSE atd by hraly spickove..
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11021 | Témat: 89

16.12 2023 17:29


scart: b8 je nejaka zakleta co se hudby tyce.
Tam Bose ci Bang jsou opravdu nic moc.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email