Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pondělí, 30 prosince 2024
Celkem je zde 356 lidí (9 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: kuba193
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 910
Online návštěvníků
Návštěvníků: 347
Uživatelů: 9
Celkem: 356

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
rssrobot


Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 72273 | Témat: 8169

18.10 2023 9:01


Levné kombíky mizí z českého trhu. Tohle jsou poslední mohykáni za rozumnou cenu
Ačkoliv automobilky ze své nabídky pomalu vyřazují oblíbené modely s prodlouženým rozvorem a prostorným kufrem, posledních pár jich přeci jen můžete najít.

Autor: Robin Běhal
Kategorie: combi Zajímavosti o autech Dacia Fiat Fiat Tipo hybrid Hyundai Hyundai i30 Renault Renault Clio Renault Mégane Seat Ibiza
Datum zveřejnění: Wed, 18 Oct 2023 05:30:21 +0000

Ještě před pár lety byl český trh plný kompaktních kombi, která stála hluboko pod půl milionu korun a měla velký zavazadlový prostor a dostatek místa pro celou rodinu. Dnes je všechno jinak a oblíbené malé kombíky nahradila čím dál tím populárnější „SUVčka". Už delší dobu si tak nemůžeme koupit třeba Renault Clio kombi, Seat Ibiza Combi či českými řidiči velmi oblíbenou Škodu Fabia Combi. Naštěstí i přes velkou nadvládu vozů typu SUV se na trhu nacházejí poslední mohykáni s prostorným zavazadelníkem a rozumnou cenovkou. Tohle je pět nejlevnějších kombíků na českém trhu.

Porovnání nejlevnějších kombíků na trhu
5. Renault Mégane Grandtour - od 565 000 Kč

Model Mégane Grandtour s námi už moc dlouho nebude, jelikož světlo světa spatřila jeho elektrická varianta, která s karosérií typu kombi do budoucna nepočítá. Navíc i stávající model se spalovacím motorem postupně přichází o výbavové stupně a pohonné jednotky. Nicméně i přesto se v ceníku Renaultu stále drží a s benzinovým čtyřválcovým motorem TCe 140 a automatickou převodovkou (manuál není k dispozici) se dá pořídit od 565 tisíc korun. České řidiče určitě potěší nízkou průměrnou spotřebou okolo 6 l/100 km a svým rozměrným zavazadlovým prostorem, který má objem 521 litrů.

Zdroj: Hugo Kottás
4. Fiat Tipo kombi - od 519 990 Kč

Mezi oblíbené a stále dostupné kombíky patří i italská „rozpočtovka" Fiat Tipo. Kombík s délkou přes 4,5 metru se dá koupit se třemi motorizacemi. Základ tvoří zážehový litrový tříválec s výkonem 100 koní. Novinkou pod kapotou Itala je mild-hybridní patnáctistovka (130 koní) s kombinovanou spotřebou pod 6 litrů na sto kilometrů. Ve Fiatu se myslelo i na příznivce nafty, kteří mají možnost sáhnout po ověřeném motoru 1.6 MultiJet s výkonem 130 koní. Co se prostornosti týče, tak Tipo má dokonce větší kufr než jeho francouzský protějšek, a to o 29 litrů (celkových 550 l).

Zdroj: Tiskový servis Fiat
3. Kia Ceed SW - od 439 980 Kč

Korejský model Ceed patří mezi nejprodávanější kombíky na českém trhu. Za opravdu rozumnou cenu hluboko pod půl milionu korun nabízí nadstandardní jízdní vlastnosti, zavazadelník o objemu 625 litrů a ze všech vozů v tabulce má podle nás nejpovedenější interiér. Dominuje také svou širokou paletou motorizací. Nejlevnější je litrový tříválec 1.0 T-GDI s výkonem 100 nebo 118 koní. Dále jsou k dispozici motory 1.5 T-GDI, naftový 1.6 CRDi a plug-in hybrid 1.6 GDI PHEV.

Zdroj: Kia Ceed
2. Hyundai i30 kombi - od 419 990 Kč

Ještě levnější a populárnější je v Česku vyráběný Hyundai i30 kombi, který oproti svému bratrskému modelu Ceed nabízí základní motorizaci 1.5i CVVT. Jde o atmosférický čtyřválec s výkonem 108 koní, který se pod kapotou korejského kombíku ve standardní výbavě Start prodává za 420 tisíc korun. V nabídce jsou ale i výkonnější motory, které v podstatě kopírují portfolio již zmiňovaného vozu Kia. S tím rozdílem, že Hyundai není vybavený plug-in hybridním systémem. Zajímavostí je také to, že „třicítka" má menší kufr - „pouze" 602 litrů.

Zdroj: Tiskový servis Hyudai
1. Dacia Jogger - od 417 500 Kč

No a co by to bylo za porovnání nejlevnějších aut bez Dacie, kterou v našem žebříčku kombíků zastupuje nový model Jogger. Ten je ze všech největší a nabízí až sedm míst k sezení. I když sice nemá zrovna typické tvary vozů kombi, automobilový svět ho za něho považuje, a to především kvůli dlouhému rozvoru a prostornému kufru s objemem 708 litrů. Ovšem nabídka motorizací je oproti konkurenčním autům v tomto seznamu velmi chabá. Dacii Jogger si můžete pořídit pouze s litrovým tříválcem TCe 100 ECO-G s pohonem na LPG nebo s o trošku výkonnějším benzinovým tříválcovým litrem TCe 110 (110 koní). Nevýhodou je, že žádná verze zatím není dostupná s automatickou převodovkou.

Zdroj: Hugo Kottás
Další témata ohledně kombíkůPodrobně jsme srovnali čtyři nejlevnější kombíky na českém trhu. Škoda láká cenou, Dacia prostorem

Postavili jsme proti sobě rodinná kombi do 500 tisíc korun značek Škoda, Hyundai, Kia a Dacia

Test Dacia Jogger 1.0 TCe 110: Sedm míst levně, prosím

Otestovali jsme nejlevnější sedmimístný automobil na českém trhu.


Zdroj: Autoweb.cz
Popis: Magazín o autech
nahoru

sponzor





18.10 2023 9:01


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email