Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 1 listopadu 2024
Celkem je zde 889 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: harinq
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 3
Uživatelů celkem: 48 785
Online návštěvníků
Návštěvníků: 887
Uživatelů: 2
Celkem: 889

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 29.8. 2023
Příspěvků: 5 | Témat: 1

29.08 2023 12:59


Ahoj, před cca 2 měsící jsem si pořídil A5. Vyhledával jsem specificky 2.0 TFSI* vyrobenou 2013 a dále, tedy ea888 třetí generace, který už by měl mít vyřešený problém s pístovými kroužky atd.
Od doby co auto mám, jsem už ale 2x dolíval 1l oleje a od posledního dolití ujeto cca 250 km a měrka je zase skoro na půlce(!).
Řešil jste někdo podobný problém i u třetí generace? Jak lze poznat, že by problém byl s kroužky a ne třeba s ventilem odvětrávání klikové hřídele (četl jsem že se dost sere a způsobuje to podobné příznaky)
nahoru

sponzor





29.08 2023 12:59


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.8. 2016
Příspěvků: 489 | Témat: 3

05.09 2023 7:56


Tak jedine zkusit levnejši variantu. Vymena PCV ventilu a uvidis.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.5. 2014
Příspěvků: 26 | Témat: 7

18.09 2023 22:03


Šance že to je PCV ventil je malá - tyhle motory tzv. Gen3 sice karbonují méně a nemají kostrukční chybu kroužků generace 2 , ovšem longlife intervaly je spolehlivě při vysokém nájezdu stejně zničí a začnou brát olej.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7207 | Témat: 19

18.09 2023 22:18


Pokud to nebude PCV tak je to klasika upecený na longlife...Nepochopim že lidi co si to auto koupí nový z toho v dnesní době kdy se o tomhle mluví 20 let v kuse vsude tu sračku ihned nevylejou.... oni nechtejí aby ty auta vydrželi oni chtejí aby se to po skončení zaruky rozypalo na hadry.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 31.7. 2010
Příspěvků: 1586 | Témat: 15

19.09 2023 16:21


Satas: No to je jasný proč, protože nový to koupí firma a ta nezaplatí nikdy víc, než je nutný nebo předepsaný od výrobce a po čtyřech letech a 150 nájezdu to jde díky tomu před smrtí do prodeje pro běžnýho smrtelníka.. A pak už toho stejně jinej olej moc nezachrání
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 29.8. 2023
Příspěvků: 5 | Témat: 1

05.03 2024 15:23


Díky za odpovědi, měnil jsem PCV, trochu pomohlo.. ne moc.
Jezdím cca litr na 600km. Řekl jsem si, že to vyřeším jednou pro vždy a vyměním kroužky. Mechanik mi ale řekl, že pokud jsou jen trochu vydřené válce tak jsem v prdeli a budu muset vyměnit celý motor. Honovat prý nejde, protože jsou stěny válců z nikasilu? Ikdyž někde jsem četl, že to lidi dělali.. tak jsem z toho trochu zmatený.
Takže co teď? kašlat na to, jezdit a dolévat olej?
Naposledy upravil Pavel95 dne 06.03 2024 8:57, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2223 | Témat: 25

05.03 2024 15:39


Pri takomto zrani oleja by som to mozno riskol s nejakym BG pripravkom na dekarbonizaciu kruzkov, pripadne naliat do valcov petrolej a nechat cez noc vykvapkat + potom rano hned vymenit olej. Sanca, ze to pomoze je mala, ale takejto spotrebe oleja sa uz asi moc pokazit neda..

Este to teoreticky moze zrat aj cez gufera ventilov, to by si videl tak ze po stani na mieste na 30 sekund napriklad a preslapnuti plynu by to vyfuklo oblak dymu a potom zas klud .
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 29.8. 2023
Příspěvků: 5 | Témat: 1

06.03 2024 9:08


Nějaký podobný přípravek jsem dával při výměně PCV, žádný velký rozdíl se nekonal..
Ještě mě napadlo sehnat někoho s endoskopem, aby se kamerou mrknul na ty stěny válců, jestli jsou vydřené a nemá teda cenu motor vůbec rozebírat, či naopak.
Jenže mechanik mi řekl, že ty vydřeniny mohou být tak malé, že na kameře nepůjdou vůbec vidět, ale stejně už budu v prdeli. Takže asi další slepá ulička :/
nahoru

sponzor





06.03 2024 9:08


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 29.8. 2023
Příspěvků: 5 | Témat: 1

07.03 2024 9:30


Tak jdu vyměnit kroužky a uvidí se..
Když už bude motor dole, co byste radili vyměnit?
Určitě nechám rozvody a spojku, víte ještě o něčem rizikovym?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.7. 2023
Příspěvků: 1 | Témat: 0

09.03 2024 13:26


Čo to mechanik trepe ? Spravil som xy týchto motorov čo sa dá akú či do faceliftu a predfaceliftu. Ešte nikdy nebolo vydrate valce pokiaľ auto došlo ku mne po svojich. Na motore radim vymeniť všetky ložiská a tesnenia a rovno aj vodnú pumpu a máš pokoj na x rokov.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email