Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 14 kvě 2024
Celkem je zde 607 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Mapekyma
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 48 447
Online návštěvníků
Návštěvníků: 604
Uživatelů: 3
Celkem: 607

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.7. 2023
Příspěvků: 118 | Témat: 3

13.07 2023 10:13


Dobrý den ,

myslím si že tu bude asi hodně takových témat ohledně motru ALT ale nikde jsem se nesetkal s tímto určitým problémem

mám audinu s tímto motorem doma asi pul roku a pocituji poslední dobou že motor není uplně v nejlepší kondici

problém je v tom že při přidání plynu auto nejde za výkonem a neskutečně pocukává jak kdyby mu něco chybělo. Spotřeba je cca 11l/100km ( dříve jsem to dal za 7-8 ) jakmile se má auto vystavit výkonu tak jak kdyby prostě nechtělo a nebo tomu něco bránilo. když jsem auto kupoval tak nebyl v tomto problém a nebo jsem si toho nevšiml, ale nevím čeho se chytnout abych na to přišel

audina má automatickou převodovku ( Variátor* )

- diagnostika nepíše nic , rozvody dělány cca měsíc zpět a měnil se i rozvodový řetěz, filtry a svíčky měněny komplet při rozvodech
-tlaky na všech válcích jsou 11 barů
- spotřeba oleje je cca 1L/2000-2500km ( emise podle STK* v normě )
nahoru

sponzor





13.07 2023 10:13


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14668 | Témat: 52

13.07 2023 10:38


Tam toho může bejt hodně. Nízký tlak paliva, Palivový filtr někdo někdy měnil? Zapalovací moduly kabely ke svíčkám. Může bejt špatnej nekvalitní benzín. Lambda* sondy. Nepřisává to někde falešný vzduch apod. Stav vstřikovačů. Je to potřeba dát někomu kdo tomu rozumí na netu to těžko opravíš a budeš to tady řešit hodně dlouho.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.7. 2023
Příspěvků: 118 | Témat: 3

13.07 2023 10:50


palivový filtr se měnil a po tomto celkovém servisu se to dost snížilo co se výkonu týče, ale ruku do ohne za to nedám že to udělal servis výměnou nových dílů

spíš se ptám víš co se týče tlaku atd jestli to je v normě nebo ne

benzín jezdím shell a přidávám vždy vif Aditiva* do benzínu
dá se nějak zjistit zda to nepřisává jednoduše ? nebo je to nějaký složitý proces a ty vtřikovače ?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

13.07 2023 14:21


Tak ono by to chtěl napojit aspoň VAG-COM* a mrknout na reálné hodnoty za chodu motoru.

- pracuje Lambda* sonda?
- pracuje váha vzduchu? Co ukazuje? Bude průtok vzduchu cca 103-105g/s při 5700rpm a plné zátěži s plným plynem?
- kam za chodu motoru letí adaptace směsi?
- jaké jsou adaptace směsi STFT a LTFT?
- ověřit tlak paliva na liště, jestli dobře funguje regulátor nebo čerpadlo. Regulátor umí po letech propouštět palivo do podtlakové hadičky a čerpadlo se prostě ojede motorek uvnitř. 15-20let se dá počítat životnost. I když dnes už ani to ne. Nicméně i čerpadlo den před smrtí pořád bude umět dát dostatečný tlak, dokud má motorek uhlíky a funkční komutátor.

Katalyzátor* je asi v pořádku průchozí, když píšeš že emise ok. Takže výfuk nejspíš ucpaný nebude. Pokud ti jednotka nepsala výpadky zapalování, asi bylo zbytečné měnit svíčky a cívky.

A poslední radost je PCV systém odvětrání motoru. Hadičky praskají, plastové díly praskají. Falešný vzduch pak kazí chod na volnoběh a protože do sání jde mimo váhu vzduchu, tak pak ani nesedí směs. Ale že by to mělo až takový vliv na výkon, to se mi moc nezdá.

Ty ALT motory 2.0 20V se myslím moc nerozšířily. 1.8 bylo a ještě je dost, ale 2.0 těch myslím moc nebylo a motor se ani moc nechytnul. Vyráběli ho jenom 4 nebo 5let.

PS. po servisu, ehm rozvody, neujelo to někomu o zoubek na řemenu nebo řetězu mezi vačkama? Protože po tom co už sem se servisy zažil, bych se nedivil opravdu ničemu. Nebo třeba nezapojené ovládání délky sacího potrubí a nebo nefunguje. No snad by tvoje novější ECU* měla umět změřit fázovou odchylku sací vačky vs. klika. Já mám starý Motronik, ten to neumí tak s tím osobně zkušenost nemám.

Olomouc to nemáš tak daleko do Zlína. Toona85 by ti jistě nějak pomohl.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.7. 2011
Příspěvků: 574 | Témat: 8

13.07 2023 17:32


Napřed zjisti, jaký je stav modulu ovládání klapek proměnné délky sání. Tutově máš po těch letech prasklou membránu v podtlakové komoře a nebo prasklé táhlo v kloubu. Prasknutí membrány způsobuje zanesený zpětný kanál ovládacího solenoidu.
Pak to auto nejede a cuká při rozjezdech, studeném motoru, zapnuté klimě atd.....

https://webautocats.com/etka/audi/a4q/249/133200/

Díl č. 4 - 06B 133 619 C
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.7. 2023
Příspěvků: 118 | Témat: 3

13.07 2023 20:02


Luboš75 (13.07 2023 17:32) orig :
Napřed zjisti, jaký je stav modulu ovládání klapek proměnné délky sání. Tutově máš po těch letech prasklou membránu v podtlakové komoře a nebo prasklé táhlo v kloubu. Prasknutí membrány způsobuje zanesený zpětný kanál ovládacího solenoidu.
Pak to auto nejede a cuká při rozjezdech, studeném motoru, zapnuté klimě atd.....
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Díl č. 4 - 06B 133 619 C



TAKŽE MYSLÍŠ ŽE STAČÍ KOUPIT DÍL Č.4 A VYZKOUŠET TO? A DÁ SE TO SEHNAT U NÁS ?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

13.07 2023 20:51


Ne, prvně prověř jestli to funguje. Pokud to bude vadné, až pak kupuj nový díl. Nevyhazuj zbytečně peníze.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.7. 2023
Příspěvků: 118 | Témat: 3

13.07 2023 21:15


Nakadah (13.07 2023 20:51) orig :
Ne, prvně prověř jestli to funguje. Pokud to bude vadné, až pak kupuj nový díl. Nevyhazuj zbytečně peníze.


takže demontovat z vozidla a kouknout na stav jo ? ok zitra to zkusím vymontovat, ale ty vady co popisuje kolega tak asi mohou byt tomu dost podobné , hlavně koukám že když je vozidlo studené tak na volnoběh divně bublá výfuk

ale nikde ten díl nevidím 06B133619C na CZ trhu
nahoru

sponzor





13.07 2023 21:15


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.7. 2011
Příspěvků: 574 | Témat: 8

13.07 2023 21:35


Pokud bude membrána prasklá a máš určitý průměr membrány, tak ti mohu za pár stovek pomoci. Pokud máš jiný průměr, než byl na A4 B5 1.8 po 10/98, tak jsi v tom za cenu přes 7000 Kč a to budeš ještě rád, bude - li díl dostupný.
Napiš mi na :
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

To bude jednodušší.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.7. 2011
Příspěvků: 574 | Témat: 8

13.07 2023 21:44


Sundej to víčko (díl č.13) a uvidíš, jestli je v pořádku tàhlo a kloub. Pak odpoj hadičku vedoucí od solenoidu do podtlakové komory na straně solenoidu, zatlač táhlo směrem ke komoře (klikový mechanismus se otočí o cca 90 stupňů), ucpi odpojenou hadičku a pusť táhlo. Vrátí li se "klika" do původní polohy, je v membráně díra.
Že ti nejde najít číslo dílu? Není se co divit- druhovýroba tohle nikdy nedělala. Existovaly jen originály a pro němce opravné sady za podstatně nižší ceny. Cca 35 eur. Ale to je hudba minulosti.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.7. 2023
Příspěvků: 118 | Témat: 3

13.07 2023 22:08


Moc dekuji za tvoje vysvětlení . Jsem v tomto opravdu velký lajk ale můj kamarád otevírá dílnu tak zítra ráno v 9 tam zajedu a pustím se do toho .

Vyzkousim to podle návodu a DAM* vědět

Předem moc dekuji
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

14.07 2023 6:44


Lubošovi můžeš věřit podtlakový baňky a jejich opravy má profi vychytaný.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.7. 2023
Příspěvků: 118 | Témat: 3

14.07 2023 14:54


dnešní silou a hlavně za pomoci Luboš75 jsme našli závadu

závada byla v podtlakovém systému auta a to v prasklém táhlu a prasklé membráně systému .

jinak jsme ještě našli závadu na prasklých hadicích u systému odvětrání klikové skříně
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

16.07 2023 21:42


Tak to jste šikovní kluci
Naposledy upravil Nakadah dne 16.07 2023 23:14, celkově upraveno 1 krát. (10% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.7. 2023
Příspěvků: 118 | Témat: 3

16.07 2023 22:01


Co ja ale tady Luboš je borec . Vůbec by mě nenapadlo aby toto tam bylo a jedna blba praskla guma a je vymalováno
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email