Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 1 listopadu 2024
Celkem je zde 438 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: harinq
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 3
Uživatelů celkem: 48 785
Online návštěvníků
Návštěvníků: 438
Uživatelů: 0
Celkem: 438

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.5. 2020
Příspěvků: 8 | Témat: 6

20.06 2023 15:01


Zdravím.
Měl bych dotaz, resp žádost o radu, pokud by někdo viděl, zažil něco podobného.
U mé audiny, poslední pár měsíců blbne startování. Kdyz auto stojí treba pres noc, tak rano se sním peru někdy i několik minut. Někdy chytně napoprvé, napodruhé, někdy az na podesáté.
Pak kdyz auto stojí pres pracovní dobu, tak je to obdobné s tím že chytně většinou rchleji.
Kazdopádně, zdá se mě, že když je v nádrži méně benzín, tak je tato situace ještě horší.
Probíhá to tak, že pri prvním otočení klíče, najede palivové čerpadlo, ale motor točí a nenaskocí. Při druhém otočení uz paliv čerpadlo netlačí, systém je předpokládám natlakovaný, někdy nastartuje napodruhé, nekdy az napodesáté.
Také se stane, někdy, že po tech 3 minutách, opět čerpadlo tlakuje.
Byl měněn palivový filtr, relátko pro palivové čerpadlo a zatím nepomohlo.
Je možné, že plaivové čerpadlo je KO ???
Případně, také mohou být zanesené vstřiky. Každopádně, jakmile auto nastartuje, tak s jízdou nejsou žádné problémy.

Je možné, že by toto mohlo dělat ještě nějaké čidlo (teplotní apod.) ???

Děkuji za případné reakce



Zde výpis z diagnostiky, s pár chybami:


Model: XX (8N - Audi TT (1999 > 2007))
Sken: 01 02 03 08 15 17 22 35 37 45 55 56 76 77

VIN*: XXXXXXXXXXXXXXXXX Kilometry: 282190km
-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 01: Motor Labely: SVO\06A-906-032-APX.clb
Řídící jednotka: 8N0 906 018 R
Díl: 1.8L R4/5VT 0006
Kódování: 05610
Dílna #: WSC 00000
VCID: 408FF5074083CA4FE6-515A

Nenalezena žádná chyba.
Readiness: 0000 0000

-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 03: ABS* brzdy Labely: SVO\8N0-907-379-MK20-E.clb
Řídící jednotka: 8N0 907 379 E
Díl: ESP* 20 CAN V004
Kódování: 18446
Dílna #: WSC 01236
VCID: 3E738BFF3A77BCBF94-4B18

Nenalezena žádná chyba.

-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 08: Klima/topení Labely: SVO\8N0-820-043.lbl
Řídící jednotka: 8N0 820 043 A
Díl: TT-KLIMAVOLLAUTOMAT D03
Kódování: 00040
Dílna #: WSC 38059
VCID: 285F4DA7C8F3120FCE-2592

Nenalezena žádná chyba.

-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 15: Airbagy Labely: SVO\8N8-909-601.lbl
Řídící jednotka: 8N8 909 601
Díl: Airbag* Front+Seite 1005
Kódování: 10102
Dílna #: WSC 01236
VCID: 77FD5EDB55CD4DF797-51B2

Nenalezena žádná chyba.

-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 17: Přístrojová deska Labely: SVO\8Nx-920-xxx-17.lbl
Řídící jednotka: 8N1 920 880 H
Díl: KOMBI+WEGFAHRS. M73 D56
Kódování: 05044
Dílna #: WSC 25941
VCID: 3A7B87EF265F909FA8-4B18
XXXXXXXXXXXXXXXXX AUZ5Z0E6205108

4 závad nalezeno.
01039 - cidlo ukazatele teploty chladiciho prostredku (G2)
30-10 - preruseni nebo zkrat na plus - Sporadická
00771 - snimac ukazatele zasoby paliva (G)
30-10 - preruseni nebo zkrat na plus - Sporadická
00779 - cidlo vnejsi teploty (G17)
30-00 - preruseni nebo zkrat na plus
00562 - cidlo stavu oleje / teploty (G266)
30-10 - preruseni nebo zkrat na plus - Sporadická
nahoru

sponzor





20.06 2023 15:01


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.11. 2009
Příspěvků: 48 | Témat: 5

23.06 2023 6:59


Ahoj,
mám stejnou motorizaci TT, co se týče startování zažil jsem 2x problém se startováním.
U tebe by to mohla být jen ty teplotní čidla, ale taky ne.
U mě 1.problém - start zpravidla na podruhé otočení klíčku, po delším stání, jinak pak vše ok, bylo to palivové čerpadlo, výměna kus za kus to vyřešila.
2. problém - horší starty tak nějak všeobecně, občas jen nárazově, někdy hrubší chod motoru a to PCV systém resp. odvětrání hlavy motoru, díra v hadici a unikal vzduch. Je to taková soustava vzduchových hačiček která se dle typu motoru liší, ale princim je pořád stejný. Po těch letech se zkrátka rozpadají. Vedou od hlavy motoru až k olejovému filtru s různými odbočkami. Doporučuji projít ty + je v jednom místě v nich zasazený ventilek který to může dělat.

Jinak shodou okolností jsem přišel i na netěsnost podtlakové hadice brzdového posilovače, která je na to také napojena, ale ta spíš rozhazovala volnoběh.

Nemá cenu popisovat co kde jak, ale zadej do googlu audi 1,8t PCV a ono tě to už navede obrázkama dle tvého typu motoru.

A určitě doporučim stránky o tt kde snad řešili už všechny problémy co se tt týče.

https://www.ttforum.co.uk

pokud nejsi v angličtině zběhlý, já ne, tak nainstaluj do prohlížeče překladač a máš zábavy až až )

Snad to pomůže
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.11. 2012
Příspěvků: 1237 | Témat: 46

23.06 2023 10:39


Napadlo mi... ked ti to nebude chciet chytit, tak odpoj vahu vzduchu a startuj bez nej. Mne to oar rokov vzad pomohlo
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.5. 2020
Příspěvků: 8 | Témat: 6

27.06 2023 14:02


Dekuji za odpovedi.
Koupil sem cidla, to jsou nejmensi polozky a zkusim vymenit.
Kdyztak budu hledat dale.
A s tou vahou by to taky mohlo byt, pripadne zkusim odpojit
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1618 | Témat: 39

28.06 2023 12:20


váha nemá na start žádný význam. Nepřestane mě fascinovat takový styl opravy pokus omyl, kdy to ve finále bude dražší (a odstávka bude trvat déle) než zavést někomu, kdo tomu rozumí.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2610 | Témat: 74

28.06 2023 13:36


Jak píše Toona, váha není pro start potřeba. Abys nahodil motor potřebuješ jiskru na svíčce ve správný okamžik, aspoň nějakou kompresi ve válci a potom směs paliva se vzduchem.

Vstřiky přes které stabilně >20let proudil benzín pochybuju že by byly ucpané aby to ráno ani neprdlo.

Pokud máš původní origo čerpadlo, tak těch 23let provozu...no ten komutátor na rotoru s uhlíky, ten pochybuju že ještě bude v kondici. Hlavně když tady popisuješ že někdy jede a někdy ne. Odzkoušet v základu čerpadlo a vstřiky (lišta se vstřiky jde ze sání celkem snadno sundat, drží to dva šrouby) pomocí akčních členů přes VAG. Na to ti stačí u toho TTčka i KKL kabel.

Měnit čidla kolem motoru to je ztráta času a peněz, obzvlášť když jednotka nic neidentifikuje mimo rozsah nebo vadné a nebo jako nevěrohodný signál.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1618 | Témat: 39

28.06 2023 14:28


Nakadah (28.06 2023 13:36) orig :


Vstřiky přes které stabilně >20let proudil benzín pochybuju že by byly ucpané aby to ráno ani neprdlo.



Přesně tak, se vstřikama nic nebude. Tedy pokud v minulosti nejezdilo auto na LPG*.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email