Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 27 dubna 2024
Celkem je zde 240 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: laus
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 422
Online návštěvníků
Návštěvníků: 235
Uživatelů: 5
Celkem: 240

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.7. 2016
Příspěvků: 23 | Témat: 2

09.02 2023 22:50


Zdravím Audi klubáky,

měl bych prosbu o pomoc nebo spíše radu. Mám Audi Q7 4L na vzduchovém podvozku. Krátce po nedávných Vánocích mi po cestě z práce klekl vzduchový podvozek. Dojel jsem jakž takž dom, protože přední náprava se vyfoukla úplně a zadní zůstala v původní poloze, takže "nafoukaná", ale přední náprava oof. Po napíchnutí na diag jsem zjistil tyto chyby:

01583 - zjištěna netěsnost v systému (žádný příznak)
01770 - snímač teploty kompresoru (nesprávný signál)
01577 - odpojení - teplota příliš vysoká (nad horní regulační prahovou hodnotou)
všechny chyby trvale


Jelikož jsem po kontrole kompresoru podvozku zjistil, že díky bývalým majitelům co údržbu moc neřešili, tak je spíše na 3/4 cesty do věčných lovišť. Koupil jsem tedy nový Kompresor* od Wabco kompletně sestavený. Provedl jsem výměnu dá se říct Plug and Play, ale stále mi vysela chyba 01583 - netěsnost, takže jsem sundal hadice k měchům od kompresoru, kdy jsem zkoušel měchy napustit kompresorem v dílně přes samodomu přípravek. LP, PP, a PZ vzduchový tlumič držel a po odpojení od se i vyfuněl, ale LZ se nepodařilo nafouknout, takže jsem sundal tlumič a zkoušel jsem povolit ventil tlumiče, kdy jsem zjistil, že je neprůchodný. Objednal jsem nový ventil, který se choval stejně jako všechny ostatní po jeho namontování. Držel tedy tlak a při sundání samodomo přípravku se tlumič vypustil. Po složení všeho dohromady se Kompresor* spustil a auto se nenafoukalo, ale pustilo to snad sotva 3 bary do vedení. S kompresorem sem samozřejmě měnil i relé kompresoru.

Jelikož sem měl celou dobu čínskou verzi VCDS, která mi zdechla krátce po odchodu vzducháče, tak sem musel diagnostiky dělat přes Deplhi. Na základní vyčtení chyb to celkem jde, ale jinak je to dutý. Teď jsem už pořídil originální verzi VCDS v plný palbě, kde se ještě samozřejmě seznamuji s určitými funkcemi. U A4 B5 si přes tu diag udělám všechno ač je to dutý auto, ale tady u Q7 bych ocenil kdyby mi někdo pomohl se alespoň dostat k jádru problému. Samozřejmě si prosím ušetřete čas s tím, že to mám raději hodit někam do servisu, protože borce v okolí jsem už zkoušel na dost věcí kolem Q7, ale většinou nedokázali ani přijít na příčinu nebo to rovnou odmítali. Jediný servisák a i zároveň kámoš co mi auto dokázal opravit, když si nikdo nevěděl rady (OFF rozvodovka), tak se nedávno odstěhoval někam do vzdálených krajin, takže asi tak. Většinu věcí sem si vyřešil sám, ale tady bych potřeboval s někým kdo se v tohle vyzná odbornou konzultaci nebo spíš aspoň podebatovat po čem jít. Audiklub.cz jsem prolezl už několikrát, ale nikdy sem v žádném vlákně nenarazil na řešení, které by mi pomohlo. Youtube a cizí fora sem prolezl, ale taky bez přínosných informací. Strejda GOOGLE taky úplně neporadil.

Přidávám LOG z VCDS. Samozřejmě je to LOG s vypnutým motorem, ale případně udělám i log se zapnutým motorem, ale jelikož by Kompresor* měl fungovat i bez nastartování, tak v tom nevidím úplně význam. Pokud je to jinak, tak udělám i log se zapnutým.

Je možné, že by mohla být na odchodu třeba přímo ŘJ J197 na vzduchový podvozek? Jak by se to projevovalo? Nedalo by se s ní spojit nebo by nefungovaly některé funkce?

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Addresa 34: Řízení výšky (4L0 910 553 B)

16:16:51 Skupina 023: ventilovat tlak rezervoar
Tlaková jímka
Naplnit
přerušena
N/A
Úterý,07,Únor,2023,16:23:39:43163
VCDS -- Windows VAG/VAS Emulator Běží na Windows 10 x64
VCDS verze: SVO 22.9.0.0 HEX-NET2 CB: 0.4623.4
Verze dat: 20211102 DS341.0
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému



VIN*: WAUZZZ4L27D042210 Výrobní štítek:



--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Addresa 34: Řízení výšky (4L0 910 553 B)

16:23:35 Skupina 004: Výška odchalka z Normální Úroveň
-69.0 mm odchalka predni leve
-78.0 mm odchalka pravy predni
-74.0 mm odchalka zadni levy
-76.0 mm odchalka zadni prave

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Addresa 34: Řízení výšky (4L0 910 553 B)

16:23:43 Skupina 005: Vozidlo Výška (kolo stredovy to mudguard)
50.0 Vozidlo Výška predni leve
55.0 Vozidlo Výška pravy predni
64.0 Vozidlo Výška zadni levy
63.0 Vozidlo Výška zadni prave

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Addresa 34: Řízení výšky (4L0 910 553 B)

16:23:47 Skupina 006
100.0*C Kompresor* Teplota
2.28 bar tlak snimac
vypnuto vybijeni Elektromagneticky ventil
vypnuto tlak Akumulator Elektromagneticky ventil

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Addresa 34: Řízení výšky (4L0 910 553 B)

16:23:49 Skupina 007: Stav of pneumaticky spring ventily
vypnuto vzduch spring ventil predni leve
vypnuto vzduch spring ventil pravy predni
vypnuto vzduch spring ventil zadni levy
vypnuto vzduch spring ventil zadni prave

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Addresa 34: Řízení výšky (4L0 910 553 B)

16:23:58 Skupina 008
632 Počet
50.0 bez jednotek
nestisknut
4160 Počet

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Addresa 34: Řízení výšky (4L0 910 553 B)

16:24:02 Skupina 009
4160 Počet
0.0 km/h Rychlost
-58.0 mm Vzdálenost
-60.0 mm Vzdálenost

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Addresa 34: Řízení výšky (4L0 910 553 B)

16:24:05 Skupina 010: Výška odchalka of rizeni poloha
-55.0 mm odchalka predni leve
-63.0 mm odchalka pravy predni
-58.0 mm odchalka zadni levy
-63.0 mm odchalka zadni prave

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Addresa 34: Řízení výšky (4L0 910 553 B)

16:24:08 Skupina 011: tlumic ventil prutok
0.048 A tlumic ventil prutok predni leve
0.056 A tlumic ventil prutok pravy predni
0.032 A tlumic ventil prutok zadni levy
0.040 A tlumic ventil proud zadni prave

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Addresa 34: Řízení výšky (4L0 910 553 B)

16:24:11 Skupina 012: zvysovani/hromadeni akcelerace
2.41 V set-up adresa predni leve
2.43 V set-up zpozdeni pravy predni
2.43 V set-up poloha zadni
6.74* Úhel řízení snimac (G85)

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Addresa 34: Řízení výšky (4L0 910 553 B)

16:24:17 Skupina 013: tlumic Rychlost
0.0 tlumic Rychlost predni leve
0.0 tlumic Rychlost pravy predni
0.0 tlumic Rychlost zadni levy
1.0 tlumic Rychlost zadni prave

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Addresa 34: Řízení výšky (4L0 910 553 B)

16:24:20 Skupina 014
2.0 tlumic detekce
0 nouzovy v chodu Stav
0.0 % limitace Brzda zpojeni
0.0 % limitace Podelne zrychleni

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Addresa 34: Řízení výšky (4L0 910 553 B)

16:24:32 Skupina 015
0.0 % Výkon/klapka
0.0 % Výkon/klapka
0.0 % Výkon/klapka
68.6 % Výkon/klapka



Samozřejmě vím o kalibraci podvozku, ale jelikož nejde podvozek nafunět do default výšky, tak s nastavováním podvozku mám smůlu.

Stále visí chyba

01583 - zjištěna netěsnost v systému (žádný příznak)

Ještě podle hodnot na diag si myslím, že může být problém v levém předním tlumiči, který má o dost nižší hodnotu než pravý přední tlumič.

Každopádně budu rád, když mi někdo kdo tohle řešil poradí, protože už sem do toho auta poslal tolik peněz, že se mi ho úplně zbavovat nechce, ale ani se mi ho nechce táhnout bůh ví kam na opravu za bůh ví co. Případně kdyby byl někdo poblíž Trutnova či Náchoda, tak pozvu na kafe nebo pivo, když se budu moct s někým poradit o problematice.

Případně kdyby se někomu nechtělo datlovat, tak rád sdělím tel. kontakt do SZ. A po konzultaci a vyřešení problému bych vše potřebné do tohoto vlákna dopsal.

Předem díky a AUDI Klubu zdar!
[/img]
nahoru

sponzor





09.02 2023 22:50


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.7. 2018
Příspěvků: 74 | Témat: 19

10.02 2023 8:10


Ahoj, počkej si na někoho znalejsiho, ale myslím že když sundas mech musíš udělat kalibraci podvozku. Aby věděl jak je a není vysoko.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

10.02 2023 9:41


Zkusil si akcni cleny ? Nejsem vylozene znalec podvozku ale zkusil bych akcni cleny a pote kalibraci
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5271 | Témat: 68

10.02 2023 11:12


Proc byl LZ ventil nepruchozi? Videl bych to na problem s LZ mechem.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.7. 2016
Příspěvků: 23 | Témat: 2

10.02 2023 12:53


Hemic
Zadní ventil tlumiče byl neprůchozí, protože se díky neměněné vložce kompresoru, která má za úkol zamezit vlhkosti, tak se tam nejspíš dostala vlhkost a samotný ventil "zarostl" po výměně ventilu za nový už LZ tlumič šel nafoukat i vyfouknout.

audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Roubic
Akční členy jsem zkoušel, ale z důvodu chyby se nejspíš nespustí Kompresor*, takže pak není co testovat.

Každopádně se dnes na to podívám trochu detailněji, protože sem to minule zkoušel jen ve spěchu, abych koukl co mi ukáže VCDS.

[user]flamigen

Kalibraci bych mohl provést až se auto dostane do default výšky, ale takhle teď leží dá se říct na ramenech či nějakých dorazech.



Je taky zvláštní, že Kompresor* se snad ani nespustí a už tam letí teplota někdo k 200 °C, kdy se vypne. Kompresor* se ani nehne, ale ani není slyšet. Je možné, že nové čidlo v kompresoru bude třeba od výroby špatné, tak tam dám čidlo ze starého kompresoru.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

10.02 2023 13:32


bych to viděl na špatný Kompresor*,
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2532 | Témat: 43

11.02 2023 10:58


Nemohla by být KO kostka, pokud tam teda ještě je? U C5 to byla skoro vždycky jedna z těchto věcí - měch, rozvodná kostka nebo Kompresor*. Když to člověk dostatečně dlouho neřešil, tak byl KO měch + Kompresor*. U vadné kostky se to obvykle chovalo tak nějak podivně, vyfukovaly se nový měchy, nešlo to pořádně nafouknout nebo třeba půlku auta a podobně.
Případně se optej v sekci A6, kde je obrovský téma o vzduchovým podvozku.

EDIT: U C5 ještě bylo extra čidlo teploty kompresoru, jestli si to dobře pamatuju a občas se zbláznilo i to. Ale zase nevím, jestli to tak je u Q7.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.11. 2013
Příspěvků: 114 | Témat: 0

18.02 2023 12:22


Kubasrie: u Q7 hodnota měřené teploty kompresoru není skutečná ...
nahoru

sponzor





18.02 2023 12:22


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

18.02 2023 15:10


Nevím vo tu furt řešíte kazdej ten podvozek je na stejným principu není to nikde zásadně jinak .. všichni tam mate vesměs 15 let starý čidla první zásadní věc do který 90% všech jsou zdechly dat korunu… odlišit kostku nebo Kompresor* zvladne každý Dobry servis a i si stim poradi jedna dvě.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.7. 2016
Příspěvků: 23 | Témat: 2

18.02 2023 15:33


Děkuji všem za rady a postřehy klubáci. Problém vyřešen díky forumu od kluků z Ruska. Až se k tomu dostanu, tak doplním postup a vše okolo toho(foto a popis) během týdne. A především děkuji za přínosný příspěvek uživatele Satas, který obzvláště pomohl. Kostka i Kompresor* jsou v cajku, ale přesto děkuji za obohacující příspěvek. Nic ve zlém Satas, protože chápu tvou stranu pohledu

Případně pokud by chtěl někdo schémata a výkresy, tak rád pošlu, ale spíš bych to naházel sem na klub až budu doma u PC.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

18.02 2023 18:22


Mým posláním je obohacovat není zač děkovat.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.7. 2016
Příspěvků: 23 | Témat: 2

19.02 2023 0:26


K mému problému tedy mohu říct, že jsem měl již Kompresor*, který potřeboval výměnu (včetně jeho relé pod volantem) jak už jsem psal na začátku tohoto vlákna. Po testu vzduchových měchů skrze dílenský Kompresor* jsem zjistil, že zadní levý ventil je neprůchodný, takže jsem jej vyměnil. Stále se mi v jednotce J197 ukazovala chyba "netěsnost systému" a po různých pokusech pak ještě vysoká teplota kompresoru... Prošel jsem si tedy kabely, kdy jsem zjistil, že do nich nejde žádná šťáva. (Kamarád mi také radil, že kdyby byl někde poškozený kabel k teploměru, tak se jednotka může chovat viz VCDS. Šel jsem tedy cestou pojistek, kdy jsem zjistil, že jednotka J197 má pojistku v přístrojové desce (pravá strana) konkrétně slot B2, pojistka 5 a je přiřazena k řídicí jednotce adaptivního odpružení -J197-. Další pojistku najdete v zavazadlovém prostoru po pravé straně, kdy je ve slotu A3, pojistka 5 (do května 2010) a nebo 15 (od června 2012) a opět je k ní přiřazena adaptivní řídicí jednotka odpružení -J197-. Po kontrole všech těchto pojistek jsem na ruském webu zjistil, že je ještě jedna pojistka u baterie pod sedačkou řidiče. Tam je u napájecího relé "370" -J329- pro elektriku palubky (budíky,startování atd) ještě pojistka 40 ve slotu A. Po vyjmutí jsem zjistil, že je slušně přerušená, takže jsem jí vyměnil za jinou stejnou pojistku. Po sepnutí klíče se už rozběhl Kompresor*, který začal foukat do podvozku.

Potom co se na klíček podvozek "srovnal" v jednotce J197 vyskočila chyba 01437 - regulační poloha není naučena (žádné nebo špatné základní nastavení/přizpůsobení), tak jsem přes VCDS provedl kalibraci podvozku v kategorii řízení výšky "34", kdy je nutné nejprve přes bezpečnostní přístup "16" zadat kod pro základní nastavení "04" (08367) a přizpůsobení "10" (31564). Přes základní nastavení jsem pak použil ve výběru spodní dvě možnosti, kdy se nafouká přední a pak zadní náprava. Pak jsem přešel na přizpůsobení "10", kde jsem vybral hned první možnost ve výběru. Je potřeba pro přední kola zadat hodnotu 449 mm a pro zadní kola dát hodnotu 465 mm. Musí se jít postupně, protože kanálem "5" se to pak celé potvrdí zadáním hodnoty "1". Vždy po zadání hodnoty ke kolu by se mělo od středu kola po hranu blatníku uprostřed změřit metrem, jestli opravdu výška odpovídá nastavené hodnotě v jednotce J197.

Je fakt vtipný, že problém měl takhle jednoduché řešení, ale nikde na Audi Klubu jsem nenarazil na žádné vlákno, kde by se zmiňovala tato pojistka. Procházel jsem i vlákna v cizině, ale nikde žádný vodítka... až u kluků z Ruska jsem našel tento problém s pojistkou díky bohu!


Od borců z ruska tady přikládám jejich návod na testování vzduchového podvozku:
Pokud se vaše auto vyfukuje na všech čtyřech stranách nebo na jedné z náprav (často přední, kvůli hmotnosti motoru), pak to s největší pravděpodobností neznamená, že je problém v pneumatickém systému, kdy uniká vzduch. Tento efekt je možný díky nízké okolní teplotě. Když je stroj horký, vzduch ve vzduchovém měchu je teplý (tj. expandovaný), vzduch se přes noc ochladí a stroj se spustí.

Pokud auto spadne na jednu ze stran, je to jasná známka možných problémů se vzduchovými pružinami, ale ne vždy.

Pro identifikaci závady:

Nastartujte auto a počkejte, až Kompresor* napumpuje pneumatický systém do třetí polohy (je to způsobeno tím, že nejčastěji je nejpracovnější poloha odpružení stupeň 2 nebo 3 a válce jsou v této poloze roztřepené spíš popraskané).
Vypněte auto.
Vyjměte pojistku z pojistkové skříňky umístěné pod sedadlem řidiče. Tato pojistka je zodpovědná za činnost pneumatického systému (řídicí jednotka, Kompresor*, ventilový blok atd.). Po vyjmutí pojistky se ventilový blok uzavře a utěsní pneumatický okruh.
Pokud se poté, za 8-12 hodin, auto bez pojistky znovu potopilo na jednu ze stran, pak je 99% problém s válcem, 1% je možné poškození vzduchového vedení. V takovém případě jej musíte co nejdříve vyměnit. Předejdete tak poškození kompresoru, který bude namáhán, aby vozidlo udržel vodorovně.
Pro přesnější diagnostiku pneuma můžete použít mýdlový roztok, který musí být aplikován na válce pomocí jakékoli domácí stříkací pistole. Odpružení musí být v 1. nebo 2. poloze, tzn. takovou diagnostiku je nutné provádět přímo na jámě nebo na nájezdech, ale v žádném případě ne na zvedáku. Na zvedáku je odpružení odlehčené a gumová manžeta vzduchové pružiny v roztaženém stavu jistě zablokuje případný únik a nic nenajdete(vyvěšený podvozek). Nejčastějším místem úniku je zlom v gumovém měchýři a právě toto místo je třeba co nejpečlivěji napěnit.

Místo úniku vzduchu lze určit podle "bubliny" mýdlového roztoku.

Díly a sestavy, elektrické/elektronické komponenty a místa jejich instalace viz obrázek:



1 - Senzor zrychlení vozidla, přední pravý G342. Montážní poloha: v podběhu kola vpravo nahoře.

2 - Vzpěra odpružení (vzduchové odpružení), přední pravá, s ventilem pro nastavení tuhosti předního pravého tlumiče N337.

3 - Kompresor* s blokem solenoidových ventilů. Při výměně kompresoru je nutné vyměnit i relé kompresoru řízení hladiny J403. Místo instalace: vpravo vpředu dole.

4 - Vzpěra odpružení (vzduchové odpružení), přední levá, s ventilem pro nastavení tuhosti předního levého tlumiče N336.

5 - Snímač zrychlení levého předního vozidla G341.

6 - Zadní pravý snímač světlé výšky (HR) G77. U vozidel s varováním o vybočení z jízdního pruhu, když je přenaučen zadní pravý snímač úrovně vozidla G77, musí být překalibrována řídicí jednotka varování při opuštění jízdního pruhu J759.

7 - Vzpěra odpružení (vzduchové odpružení), zadní pravá, s ventilem pro nastavení tuhosti předního pravého tlumiče N339.

8 - Klíč pro změnu nakládací výšky E539. Místo montáže: v pravém bočním obložení zavazadlového prostoru.

9 - Řídicí jednotka systému řízení vůle J197. Místo montáže: vpravo v zavazadlovém prostoru pod krytem rezervního kola.

10 - Přijímač v zavazadlovém prostoru. Před vyjmutím přijímače je nutné provést pomocí VAS 5051B položku "Hledání závad s průvodcem". Místo montáže: vlevo v zavazadlovém prostoru pod krytem rezervního kola.

11 - Senzor zrychlení vozidla, zadní G343. Místo instalace: v zavazadlovém prostoru pod levým spodním obložením, pod krytem rezervního kola.

12 - Vzpěra odpružení (vzduchové pérování), zadní levá, s ventilem pro nastavení tuhosti zadního levého tlumiče N338.

13 - Snímač hladiny těla, levý zadní G76. Po uvolnění přeprogramujte polohu nastavení. U vozidel s varováním před opuštěním jízdního pruhu, když je přenaučen zadní levý snímač úrovně vozidla G76, musí být překalibrována řídicí jednotka varování při opuštění jízdního pruhu J759.

14 - Přijímač vlevo vpředu dole. Před vyjmutím přijímače je nutné provést pomocí VAS 5051B položku "Hledání závad s průvodcem". Montážní poloha: vlevo vpředu dole.

15 - Levý přední snímač světlé výšky G78. Po uvolnění přeprogramujte polohu nastavení. U vozidel s varováním před opuštěním jízdního pruhu, když je přenaučen snímač úrovně G78 levého předního vozidla, musí být překalibrována řídicí jednotka varování při opuštění jízdního pruhu J759.

16 - Senzor jízdní výšky, přední pravý G289. Po uvolnění přeprogramujte polohu nastavení. U vozidel s varováním před opuštěním jízdního pruhu, když je přenaučen snímač výšky vozidla G289 vpravo vpředu, musí být překalibrována řídicí jednotka varování při opuštění jízdního pruhu J759.

Ke konci bych už jen řekl, že se člověk musí furt učit. Ale díky bohu za jednoduchost mých dalších aut jako je A4 B5, Passat B5.5 a Transporter T4, kde člověk už ví co a jak. Ale zase ta Q7 4L je taky fajn auto, když není původními majiteli už od začátku huntováno... bohužel ta moje Q7 dostala bídu snad ve všech možných ohledech jako údržba, provoz a servis...

Snad to někomu někdy pomůže. Audi Klubu zdar!
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7144 | Témat: 199

19.10 2023 21:43


Hezky shrnuto, je to prima orloj
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.2. 2024
Příspěvků: 1 | Témat: 0

25.02 2024 22:59


Kubasrie: Poradíš jak demontovat zadní ventilky?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 20.11. 2015
Příspěvků: 626 | Témat: 36

16.04 2024 21:04


no vyšpalkuješ auto protože to na tebe jinak spadne až se to sfoukne
4x si zalomíš ruku a odšroubuješ hadičku,
ventil, sikoffkama se tam nedostaneš tak si objednej ořech na ventily
vyšroubuješ ventil
našroubuješ novej
našroubuješ zpátky hadičku
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email