Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 26 dubna 2024
Celkem je zde 258 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: JPokorny1
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 420
Online návštěvníků
Návštěvníků: 257
Uživatelů: 1
Celkem: 258

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
rssrobot


Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 71005 | Témat: 8169

01.02 2023 9:00


Test Ford Puma ST-Line 1.0 EcoBoost Hybrid pohledem ženy: Spojení zábavy a vizuální líbivosti
Dříve jedinec menšího vzrůstu, dnes kompaktní crossover s líbivou vizáží.

Autor:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

Kategorie: Ford Puma Velký test auta crossover Ford nárazníky nejlevnější podvozek
Datum zveřejnění: Tue, 31 Jan 2023 09:50:23 +0000

Rok 1997 a Ford do světa proniká se svou Pumou. Jedná se o menší kočičku hodnou pomazlení. Rok 2020 ale přidal Pumě na velikosti, atletičnosti a moderním designu. Je schopna vás tato šelma vzít za srdce i v této době?

ST-Line dekory

Ačkoliv elegantní a moderní design by se mohl připsat jakémukoliv současnému vozu, Puma ve výbavě ST-Line je opravdu reprezentantem oněch slov. Dynamičnost ruku v ruce se sportovním nádechem jsou zde reprezentovány sportovními nárazníky a lemy blatníků. Pozadu nezůstává ani tmavé ladění venkovních dekorů - přední mřížka v černé barvě společně s černými koly dává autu celistvý nádech.

Zdroj: Hugo Kottás

Přední i zadní části dominují LEDky, které jsou ve všech částech světlometů. Mlhovky, denní svícení, prostě je najdete všude.

Zdroj: Hugo Kottás
Fantaskní červená

Když si přejete vzbudit s Pumou pozornost, je ale potřeba si připlatit. Červená barva Fantastic na testovaném voze není součástí základní nabídky, a pro aplikaci takového výrazného prvku, je nezbytné sáhnout do kapsy a vytáhnout z ní 19 900 Kč. A pokud si to chcete udělat ještě hezčí a odlišit odstín střechy, vnějších zrcátek, A sloupků a zadního spojleru, tak se investice vyšplhá na dalších 10 500 Kč. V dnešní době, pokud si chcete reálně naspecifikovat vůz podle vašeho vkusu, musíte na to mít.

Zdroj: Hugo Kottás
Čtěte dál:
Citace:


Test Ford Focus ST 2.3 EcoBoost na Nordschleife: V nejlepší kondici


Citace:


Test Fordu Puma ST 1.5 EcoBoost: Protáhli jsme ostrý crossover po Masarykově okruhu


Citace:


Test Ford Kuga 1.5 EcoBoost ST-Line X pohledem ženy: Z krabice rázem dravou šelmou


Tlačítka = radost

Pokaždé, když se usadím do testovacího vozu, snažím se navnímat ergonomické řešení. Puma v tomto případě nezklamala, a to hlavně v jednoduchosti ovládání klimatizace, které je tradičními tlačítky doplněné otočnými voliči. Tlačítka najdete i pod displejem infotainmentu (který je 8palcový, dotykový), a jsou určené na nastavení audio systému.

Zdroj: Hugo Kottás

Displej přístrojovky je poměrně dobře ovladatelný s příjemně grafickým vykreslením a běhá rychle.

Zdroj: Hugo Kottás

Interiér je protknut červeným prošíváním, které se objevuje jak na volantu, tak na sedadlech, které jsou sportovně laděné s výrazným bočním vedením a udrží poměrně velký náklon.

Velký interiér

Prostorově je Puma decentně velká. Já se samozřejmě vejdu kamkoliv, ale vyzkoušeli jsme vnitřní prostor se spolujezdcem vysokým 185 cm a neměl problém ani vpředu na kolena a na hlavu, a ani vzadu. Jasně, tři vysocí lidí různých rozměrů se dozadu vejdou ztěžka (vejdou, ale víme jak), takže je ideálnější posadit tam pouze dva lidi.

Kufr ve velikosti 456 litrů nabídne dostatek místa pro převoz většího nákladu, ale nečekejte, že tam naložíte kus „vola."

Dynamika ji nechybí

Do testu jsme si vzali  litrový tříválec EcoBoost s mild-hybridní technologií a s výkonem 125 koní  a 7stupňovým automatem aneb Na elektřinu to jezdit neumí, ale je zde připojena, aby vám pomohla primárně v akceleraci a úspornosti.  Vše se nádherně projevuje hlavně v dynamické jízdě, kde sílu „popostrčení" cítíte jak v rovinkách, tak v kopcích. Nedochází k omezování výkonu a Puma se žene dopředu jako ďábel. Jasně, občas, při plném sešlápnutí plynu měla problém s „nádechem" a chvilinku ji trvalo než se rozletěla dopředu, ale to je něco, co ji odpustíte, vzhledem k jejímu obsahu motoru.

Zdroj: Hugo Kottás

Nesmíte se ale leknout při sundání nohy z plynu, motor poměrně rychle rekuperuje a tím pádem zpomaluje, ale naučíte se s tím žít.

Je trošku taková...

Vzhledem k nasazeným 17palcovým kolům pocítíte, že jedete po nerovné silnici, ale nemusíte se bát nějakých tvrdých nárazů, ty je schopen podvozek celkem umě vstřebat. Stejně jako obavy z náklonů v zatáčkách můžete nechat doma - Puma zde chodila s pokorou a ochotou sobě vlastní.

Zdroj: Hugo Kottás
Umění jezdit za levno

Když na ni budete milý, dostanete se na rozumnou spotřebu - my tu kombinovanou, společně s vážně zimním mrazivým počasím a nasčítanými 650 km, měli v čísle 6,6 l/100km.

Ford Puma je určena nejen těm, kteří inklinují k vizuálu městských crossoverů, ale především těm, kteří si rádi hrají, ocení vlastnosti auta a dost prostoru v interiéru. Jasně, nejlevnější model startuje na 509 tis. Kč a testovaný varianta stojí 652 tis. Kč, jenže srdci neporučíš a když Pumu chceš, prostě ji mít budeš.

    - Zdroj: Hugo Kottás
    -
    -
    -
Celá galerie 14

Zdroj: Autoweb.cz
Popis: Magazín o autech
nahoru

sponzor





01.02 2023 9:00


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email