Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 26 dubna 2024
Celkem je zde 56 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: JPokorny1
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 420
Online návštěvníků
Návštěvníků: 56
Uživatelů: 0
Celkem: 56

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
rssrobot


Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 71005 | Témat: 8169

27.01 2023 9:00


Test Lexus UX 250h pohledem ženy: Love brand v plném smyslu slova
„Uspět dokážou jen ty značky, které jsou schopny si vytvořit emocionální pouto se svými zákazníky." Věta, která kdysi dávno rezonovala světem marketingu. A podle mě je jejím přesným reprezentantem Lexus.

Autor:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

Kategorie: Lexus Lexus UX Velký test auto klimatizace navigace nová nový výbava
Datum zveřejnění: Thu, 26 Jan 2023 15:12:14 +0000

Značka Lexus byla pro mě vždy představitelem luxusu a průkopnictví. A tuto myšlenku si, i po těch pár letech, co uběhly, uchovávám. Společně se svou mateřskou Toyotou se snažila o průkopnictví v oblastní hybridní motorizace, ruku v ruce s šetřením životního prostředí. A tuhle ideu předává i do svého modelu UX 250h.

Reprezentant ostrých hran

Všestranný městský crossover, který se poprvé veřejnosti představil v roce 2019, celkem tedy mladý model, vyniká mezi ostatními svými ostrými hranami a svou vřetenovitou maskou, která je v našem provedení černá uprostřed s typickým znakem „L". Spodní orámování má maska chromové a Lexus tak vyjadřuje jakýsi přikrčený postoj vozu. Chrom se objevuje i na zrcátkám či na rámováním oken. Specifika nalezneme i na zadní partii, které vévodí ostře řezané propojené světlomety doplněné černým střešním spoilerem. Celý vizuál vozu, který jsme měli v červené barvě, byl doplněn 18″ koly s tmavou metalickou úpravu.

Zdroj: Sabina Sarkisovová
Zdroj: Sabina Sarkisovová
Uvnitř seznámení se s neznámým

Interiér Lexusu byl pro mě novinkou. Příjemnou. V minulosti jsem v autech preferovala jakýsi zapadlý pocit na sedačce řidiče, kdy vás všechno tak ideálně obklopuje. A UX mi to připomnělo.

Zdroj: Sabina Sarkisovová

V testu jsme si připomněli interiér původní verze s trackpadem i fyzickými hodinami, ale nová verze představuje plno změn.

Zdroj: Sabina Sarkisovová

Můžete se těšit na zcela nový multimediální systém Lexus MM21 s rychlejší odezvou, intuitivnějším uživatelským ovládáním a vylepšenými funkcemi.  V závislosti na výbavové linii v kabině najdete buďto 8 nebo 12″ dotykový displej, který nahrazuje dosavadní ovládání pomocí trackpadu. Nové displeje se na přístrojové desce posunuly o 143 mm blíže k řidiči kvůli snazšímu dosahu. Displeje se pyšní ostřejší grafikou - v případě 12″ obrazovky ve vysokém rozlišení.

Standardem pak bude cloudová navigace s trvalým připojením, zpřístupňující dopravní informace v reálném čase pro snazší plánování tras. Systém s 12″ displejem je standardně vybaven vestavěnou navigací, a umožňuje tak fungování i v oblastech bez cloudového připojení.

Trackpad bude minulostí

Na středovém panelu, kde jsem nyní měli právě trackpad multimédií, najdete ovladače vyhřívání předních sedadel. Pokud ji ale nebude výbava nabízet, bude zde praktická schránka na drobnosti. Součástí středového panelu bude i osvětlená přihrádka před ovládáním klimatizace s místem pro velký chytrý telefon.

Zdroj: Sabina Sarkisovová
Hybridní technologie

Nabídka pohonných ústrojí pro model UX se nemění. UX 250h se pyšní vynikající hospodárností a kultivovaným jízdním projevem hybridní elektrické technologie Lexus čtvrté generace. Systém 2,0 litru dosahuje nejvyššího výkonu 184 k/135 kW.

Zdroj: Sabina Sarkisovová

V praxi to znamená, že když auto neškrtíte a nesnažíte se ho urvat, ale jemně pedál plynu šolícháte, odmění se vám pohodovou, tichou a vyrovnanou jízdou. Neznamená to, že na to nemůžete šlápnout, ba naopak. Ale v tu chvíli se motor dostane do vyšších otáček a připojuje se spalovací motor (pokud vám nezbývá dostatek kapacity v baterce). Prostě vyrovnaná hybridní technologie bez nutnosti připojování na kabeláž.

Odměna se skrývá i v naladění podvozku, které je určené pro komfortní nedivoké jízdy. Ale dokáže si poradit i s nerovnostmi při vyšších rychlostech.

Zdroj: Sabina Sarkisovová

Kombinace pohodlí, malé spotřeby a neotřelého vzhledu je ale vykoupena poměrně vyšší cenou, která začíná na 970 000 Kč. Ale víte, jak jsem zmiňovala onen lovebrand? No, co vy na to?

    - Zdroj: Sabina Sarkisovová
    -
    -
    -
Celá galerie 28

Zdroj: Autoweb.cz
Popis: Magazín o autech
nahoru

sponzor





27.01 2023 9:00


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email