Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 14 kvě 2024
Celkem je zde 586 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Zigmund
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 48 446
Online návštěvníků
Návštěvníků: 586
Uživatelů: 0
Celkem: 586

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.3. 2021
Příspěvků: 77 | Témat: 16

26.02 2022 21:11


Zdravím klubáci... dneska se mi stala nepříjemná věc a to v podobě zadření motoru..

Tempomat* 110, škubnutí motoru, hnedka to padlo do nouze a pak v tom začalo mlátit,, tak jsem zastavil a už nejde ani otočit a olej na měrce smrdí spáleninou..

nejhorší je, že ten motor tam mám cca půl roku.. měnil jsem ho za můj půvpodní co klepal za studena..

stálo měto hodně času a peníze neřeším.. jen ten čas co jsem tomu věnoval a to mě štve..

teď je otázkou mám nechat udělat GO původního bloku a nebo sehnat zas jiný motor?

olejové čerpadlo mám nové orig. Audi.. kupoval jsem ho na Porshe praha prosek,

dále rozvody jsou také nové.. jen vstřiky a čerpadlo původní.. z původního motoru..

pak mě napadlo, že se mi dělala často regenerace DPF* takže jestli nebyl olej hodně zředěn naftou... je pravdou do práce jezdím jen 20km, ale ve volnu jsem schopný za týden najet 3000km

takže jsem z toho nějak přešlý... chtěl jsem Allroada prodat kvůli A7, ale do teď jsem si chrochtal blahem a teď zas noční můra.. Zřejmě ten jiný motor byl takový zajíc v pytli.

jinak před 5tis km jsem dával tento olej 5W-30 Mannol Energy Combi LL...známej na to jezdí bez problému.. jinak jsem dával Shell HX8 5w30 Ect
nahoru

sponzor





26.02 2022 21:11


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1359 | Témat: 69

27.02 2022 10:33


Jestli původní jen klepal za studena jinak byl OK opravoval bych raději ten než motor který je zadřený.

PS: co to je za motor??
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14668 | Témat: 52

27.02 2022 10:46


Podle fotek z garáže 3.0 TDI* 176KW CDYC s čipem
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

27.02 2022 10:50


Poděkujme evidentně starým vstrikum.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.3. 2021
Příspěvků: 77 | Témat: 16

27.02 2022 14:24


Staré vstriky? Ale jak by mohlo dojít k zadreni? V oleji nakonec nafta není.. no uvidím až to rozeberu.. nakonec jsem sehnal další motor.. ten první nemá smysl opravovat.. navíc nevím o nikom kdo děla GO a zas nechci aby pak ta A6 stala co zánovní A6. To si rovnou zajedu pro novou Audi ale ja spíše investují než abych to utopil v novém autě.

Ok takže stavím se v Audi a objednam tedy nové vstriky a asi rovnou i čerpadlo.

No a nechám nahrát původní mapu na 176kw.. ono cipovani asi není moc dobre.

Pak půjde Audi do světa.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.3. 2021
Příspěvků: 77 | Témat: 16

27.02 2022 14:27


Jo jinak motor je CDYC ale teď je tam CAPA ale to je stejné. Jen má vakuové čerpadlo na levé straně. To jsem řešil prehozenim vačky.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14668 | Témat: 52

27.02 2022 14:41


Když nerozprašují správně dochází ke smejvání olejového filmu ze stěny válce a tím dojde k přidření. Nehledě na to když to ukapává tak to propaluje píst. Rozmazaný písty na válcích u těhle motorů nejsou ničím neobvyklým. Jak píše satas vstřiky jsou svině.V kombinaci s čipem pofidérního původu je zaděláno na průser.
Není nad to používat kvalitní naftu, přidávat vif a nešetřit s ním a občas 2x do roka koupit origo čistící adidtivum a vyjet plnou nádrž.
https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/g001790m3-v [zkrácená url]
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.3. 2021
Příspěvků: 77 | Témat: 16

27.02 2022 15:17


Super díky.. jinak ja dávám jen benzinu a nic jiného.. vif nedávám z odvodu ze mi to zalepilo DPF* ale to orig aditivum dávám na každých 5tis. S VIF jsem měl problém i u X5.. to už je lepší Millers.
nahoru

sponzor





27.02 2022 15:17


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.3. 2021
Příspěvků: 77 | Témat: 16

27.02 2022 15:25


Jinak chip mám od místního člena clubu.. a dal mi tam to co měl on sám ve své Audi.. takže to co popisuješ je více pravděpodobné. Takže to bude zadrene na válcích.. no a znáte někoho kdo by udělal vybrus a dal pístní kroužky? Popřípadě skontroloval kliku včetně uložení a dal nové ojniční šály. Je dost možné ze ten původní motor co klepal byl počátek toho co tento motor odpravilo.. takže by se dal zachránit ten původní motor než brát za dalších 50tis jiný.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.3. 2021
Příspěvků: 77 | Témat: 16

27.02 2022 15:37


Má někdo zkušenost? Zítra budu kontaktovat http://www.vybrusy.cz/
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14668 | Témat: 52

27.02 2022 16:17


To jseš první co má problém s vifem. Já to leju do všeho co žere naftu a nikdy s tím nebyl problém a to že s ním nešetřím a vyloženě to předávkuju.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.3. 2021
Příspěvků: 77 | Témat: 16

27.02 2022 18:39


To já jsem to také pokaždé předávkoval, ale té X5 to moc nechutnalo... Pak jsem přešel na millers a vše v pohodě.. dokonce auto jelo líp.. dokonce jsem do audi dal aditivum na DPF* a auto ožilo.. a regenerace už nebyli tak časté.

no a teď jsem dával hodně i ten přípravek od VW...

jsem každápdně jsem zvědavý až ten motor v týdnu rozeberu co tam bude..

jinak vstřiky jsem nakonec objednal od známeho od kterého odebírám díly..

takže bosh 55tis + čerpadlo 18tis..

pak jsem zvědavý na výbrus a go bloku.. počítám dalších 100tis a za 200tis půjde do světa

protože ty cesty do práce ten motor zas odrovná.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1495 | Témat: 38

27.02 2022 18:46


Vstriky byly capa nebo cdya?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 9.3. 2013
Příspěvků: 878 | Témat: 6

27.02 2022 18:51


parik:
Podla toho čo píše,tak CDYC.

James745:
Buď tak láskykotný a nepíš každých 10 minút nové príspevky za sebou,človeka nebaví ich večne spájať...
Vpravo máš ""upravit""
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.3. 2021
Příspěvků: 77 | Témat: 16

27.02 2022 19:55


Vstřiky byli z původního motoru.. takže CDYC.. Capa má jinak dělaný rail a čerpadlo. Navíc jsem původně bral holý motor a měl být z Phaetona.. ty jsou v lepším stavu protože výrobce dává na výměnu oleje 15tis.. audi 30tis... nájezd měl být cca 120tis..

na auta mám smůlu..

ja už utratil za tyhle vyjetiny 1.5mil za vše co jsem měl.. ale zase jsem toho měl celkem dost

každopádně abych tady zbytečně nepsal slohovky a někteří co se jmi to nelíbi, tak jak bude audi hotová tak se podělím o nějaké ty fotky z práce..

zas mě to celkem baví.. auta jsou můj koníček.. někdo utrácí za kouření a alkohol a já zas za auta..

je to moje mánie

pak to někdo o demne koupí a jen jezdí a zas koupím něco co dál opravuji a i tak mi to přináší radost..
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1495 | Témat: 38

27.02 2022 22:23


od koho tam mas ten chip?
nahoru

sponzor





27.02 2022 22:23


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.3. 2021
Příspěvků: 77 | Témat: 16

02.03 2022 12:15


parik:

noo teď si nevzpomenu na jméno, ale youtube má kanál pod jměnem JRM Auto... každopáně nemyslím si, že to bylo špatné..

Včera jsem totiž rozebral ten původní cvakající motor a hle on byl na 2. válci přidřený ..

no a já to řešil tak, že jsem vzal jiný motor a bylo po závadě..

jenže v podobě vadného vstřiku se to tentokrát zadřelo zas na 2. válci.. takže potvrzeno, že vstřik byl vadný..

co se týká čipu, tak čipovaný už bylo ale to mi řekl až týden potom co jsem auto koupil, že mi to zapomněl říct.. tím pádem to bylo načatý a druhý motor to odrovnalo.

o víkendu budu blok odvážet do prahy na GO..

vstřiky už mám doma a jak se to vše udělá půjde audi PA PA...

někumu jinému radost bude dělat..

a to jsem si koupil černou stropnici, zesik bose, kabeláž a jiné.. střeďák BEO a zadní surroundy Burmester i s krytkama od MB.. do zadních sloupků + odhlučnění auta.

Nakonec jsem si našel Phaetona 2014 4.2..ještě staré MPI*..

ale jinak Allroad je skvělé auto.. jen je problém od koho to auto člověk koupí.. já jsem šáhl vedle..
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.3. 2021
Příspěvků: 77 | Témat: 16

10.03 2022 20:22


Tak písty jsou OK ale dvě ojnice jsou KO.. pridreli se na klice. Tím to odneslo i olejové čerpadlo.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.3. 2021
Příspěvků: 77 | Témat: 16

31.03 2022 14:08


Zdravím.. tak po nějaké té době už motor špalpe jak hodinky.. přisoudil bych to k chodu benzinovýho motoru takhle opravdu nešel..

no ale jak jsem již před tím zmiňoval, tak Audi bude na prodej.. na jízdu práce potřebuji benzín a když je motor po GO, tak ho nechci zničit..

Aktuálně se zajíždí a nájezd má cca 300km zatím.. po 500 budu dávat nový olej..

je udělaný blok motoru, pístní kroužky, šály, uložení kliky, další nové rozvody, olojevé čerpadlo, vodní pumpa, doměček pro olejový filtr, odlučovač oleje, nová vodítka ventilů, gufera na ventilech, srovnané hlavy a mraky dalších věcí
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.3. 2021
Příspěvků: 77 | Témat: 16

09.04 2022 10:38


Zdravím, tak audi je prodaná.. Každopádně děkuji všem za cenné rady.. chtěl jsem jít do A7, ale tam jsou daleko větší problémy.. Takže jsem zvolil přejít na značku Jaguar XJ 2019.. Mějte se krásně a díky.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

09.04 2022 13:01


Tak to pánbůh stebou.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.1. 2009
Příspěvků: 609 | Témat: 44

09.04 2022 13:46


Není ten Jaguar náhodou jen převlečený Mondeo? Nebo to si pletu s jiným?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11023 | Témat: 90

09.04 2022 14:10


-=zipp=-: toto uz ne... to byl x-type.
Nicmene Jag/Landrover/Rangerover vzit jako spolehlivejsi nez 4G, tak to chce hodne fantazie.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email