Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 15 prosince 2024
Celkem je zde 567 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: qwerty322
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 876
Online návštěvníků
Návštěvníků: 567
Uživatelů: 0
Celkem: 567

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 26.11. 2021
Příspěvků: 117 | Témat: 5

26.04 2022 11:58


Hemic: Máš kontakt v Itošce?

Jinak jsem byl včera na geošce. Sbíhavost provázkem za pět minut byla docela mimo, ale kdybych jí provázkem dopředu neudělal, tak bych ty nový pneu sjel za ty 3 km do servisu Na druhou stranu odklony jsem trefil prakticky dokonale souměrně.

Když jsem se vrátil, chtěl jsem zkusit trochu zatočit šroubem bohatosti. Připojen ampérmetr, změřeno 16,5 mA proudu stabilně bez větších výchylek. Nicméně jsem narazil na zelenou plastovou zátku, kterou se mi nepodařilo sundat a jelikož jsem si nebyl jist, že se má opravdu sundat, takže jsem do toho moc nerejpal. Pak jsem připojoval multimetr znovu a po uzavření obvodu se začal motor dusit a chcípat. Tak jsme zkoušeli tři různý ampérmetry včetně analogovýho, jestli to nemůže být ampérmetrem, a bez úspěchu. Až na konec, při odchodu z dílny mi došlo, že jsme mohl omylem prohodit „polaritu“ kabelů a tím pádem se auto snažilo regulovat a situaci ještě zhoršilo. Je má domněnka správná?
nahoru

sponzor





26.04 2022 11:58


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5400 | Témat: 68

26.04 2022 15:15


Mam i kontakt v Itosce a mam i docela hezky ebay profil, takze casto se da s prodejcema domluvit
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.11. 2021
Příspěvků: 117 | Témat: 5

26.04 2022 22:18


Já mám na ebayi akorát dva nákupy, ale tenhle Ital nevypadá, že by se chtěl domluvit. Do zahraničí neposílá. Zkusil jsem mu navrhnout variantu, že bych si dopravu zařídil sám, jen ať mi dá adresu, regulátor zabalí a předá kurýrovi, tak uvidíme, co z něj vypadne. Kdyby i tak nebyl přístupnej, tak bych tě zneužil
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2284 | Témat: 26

29.04 2022 8:48


Citace:
Až na konec, při odchodu z dílny mi došlo, že jsme mohl omylem prohodit „polaritu“ kabelů a tím pádem se auto snažilo regulovat a situaci ještě zhoršilo. Je má domněnka správná?


HEEE-HEEE, toto sa mi raz stalo tiez a to mam na napajanie ampermetra urobeny pripravok. Ale konektor, ktory ide na kocku som zohnal nejaky uz poskodeny, tak je z neho odlomene a pasuje aj jednym aj druhym smerom. Tiez som hooodne dlho riesil, preco sa to takto debilne chova.

Inac 16,5mA je sakra moc. Dokonca sa mi zda, ze na ohriatom motore ma RJ regulacny limit - 10mA az + 10mA. To si meral na ohriatom motore? Zaroven mi celkom nesedi to, ze ked si to nevedel natocit a odpojil si siesty vstrek, tak to nabehlo. To by som cakal, ze to bude bohate ako svina a na tom regulatore uvidis skor negativny prud. Ako si mal hodenu polaritu ampermetra? Plusom k ECU? A na ktorom z vodicov?

Ta zatka tam, az je aspon trocha originalna, je fabricky anti-tamper plug. To by naznacovalo, ze v tom Jetronicu sa este nikto nikdy nehrabal. Ak je naozaj originalna, tak by som sa do bohatosti asi vrtal az niekde fakt uplne na konci az po tom, co vyriesis vsetky ine potencialne zdroje zlej zmesi.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.11. 2021
Příspěvků: 117 | Témat: 5

30.04 2022 0:13


Rozhodně jsem neřešil polaritu, na který drát dát ampérmetr. Takže je víc než vysoce pravděpodobný, že jsem to prostě netrefil. Důležitý je vědět, kam je potřeba se dostat. Motor byl „ohřátý“ jízdou cca 6 km, a pak to vrčelo tak 10-15 minut na místě. Několikrát se sepnula i sahara. Celou dobu to děsně smrdělo po bohatý směsi.

To že tam je zátka sice může znamenat, že se v tom nikdo nehrabal, ale otázka je jestli tenhle rozdělovač byl původně v tomhle autě. Přeci jen za třicet let se toho mohlo udát hodně. K tý výměně se kloním i z toho důvodu, že výstupy ke vstřikům byly tak nějak pochybně namířený jeden přes druhej. A z toho, co jsem vyčetl, tak i origo neštelovanej rozdělovač paliva z fabriky s ucpávkou, když se dá na jinej motor, je potřeba doladit. Nebo ne?

Během příštího týdne příjdou konečně na řadu tepl. čidla a lambda. Co víc ještě ovlivňuje směs kromě potenciometrů? Už asi nic, odhlédnu-li od těsnosti potrubí.


Hemic: Zatím je mrtvo po pěšině. Během víkendu se ti ozvu přes SZ
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2284 | Témat: 26

30.04 2022 10:11


K tel polarite: Rychly check je, ze napojis ampermeter, zapnes zapalovanie bez toho aby si nastartoval a pozries, co ti ampermeter ukazuje. Musi ukazovat zhruba +60mA (to je startovacie nastavenie). Podla toho vies poladit polaritu, pripadne ak je tam nejaka vyrazne odlisna hodnota (u mna je +56mA, to je ok) vies, ze tam niekde treba hladat este iny problem (skrat, oxidaciu, ...).

Ak sa spustila aj sahara, tak to ohriate bolo urcite.

OK, to, ze ten rozdelovac moze byt z ineho auta som nezvazil. Aj mi prislo divne, ze by v tak dogabanom aute bol rozdelovac, do ktoreho este nikto nikdy nesahol.

Vplyv na zmes:
- tesne sanie a vyfuk (a rozne vetvy sania, napr. obtok vstrekov, ale to si uz riesil)
- (aj cez simeringy v motore si to vie tahat falosny vzduch, ak budes mat na plane rozvody, vymen aj tie. uz som videl take auto. simering pod zotrvacnikom to vie tiez.)
- teplotny snimac (len ten zdvojeny, ostatne su pre riadenie motora nepodstatne)
- lambda
- potenciometer vie rozhodit stabilitu volnobehu a sposobit zdochynanie po vyradeni. do zmesi by sahal asi az keby bol brutalne predraty.
- vstreky, resp. ich spray pattern
- vyvazenie hlavy rozdelovaca, ci davkuje do kazdeho valca rovnake mnozstvo benzinu

Potom este studene starty odplyvnuje nastavenie zakladnej polohy klapky a vole medzi klapkou a piestikom v hlave. Tieto dve veci pri troche stastia netreba nastavovat, pokial bol Jetronic prehodeny ako celok. Musi sa do nich sahat, ak by sa napr. prehodila, alebo rozoberala hlava, ale kus s klakou ostal povodny.

No a potom celkove chovanie este ovplyvnuje poloha v ktorej je potenciometer namontovany na Jetronic.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.11. 2021
Příspěvků: 117 | Témat: 5

03.05 2022 14:12


Ještě k tomu regulátoru - Italovo „hi not aivable“ neznamenalo, že neposílá, ale že tu vec už nemá...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.11. 2021
Příspěvků: 117 | Témat: 5

16.07 2022 22:51


Nějak jsem neměl čas to řešit dál. Nicméně jsem se konečně dostal alespoň upravit regulátor brzd z LTčka. Přípojné rozměry jsou totožné, jen se musí zkrátit a upravit táhlo od nápravy. Spoj táhla a páky na regulátoru taky není ideální, ale když se auto posadí na zem, tak se to zlepší. Ještě to možná trochu poladím. Fotku dám až někdy jindy. Zatím jsem stihl jen odvzdušnit, ale ještě to asi trochu chce, i přes to, že jsem autem prolil litr SL-6
nahoru

sponzor





16.07 2022 22:51


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.11. 2021
Příspěvků: 117 | Témat: 5

07.09 2022 23:33


Na brzdy jsem opět nesáhl, ale zase mám alespoň opravený pojezdy sedaček. A použil jsem pravděpodobně poslední fungl nový doraz kluzného pouzdra v republice. Konečně sedadla bez obří vůle

Jinak ještě vypreparována kulisa a zkusím s ní něco pokutit a třeba to bude fungovat. Jak je vidět, někdo se jí přede mnou snažil opravit a řekl bych, že se mu podařil spíše opak
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 6.10. 2013
Příspěvků: 1377 | Témat: 10

10.09 2022 17:21


nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2284 | Témat: 26

10.09 2022 23:55


ten doraz to je to, co je nasrobovane na boku sedacky a ked sa ti to podari ulomit, tak sedacka sebou vikla v kolajnici?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.11. 2021
Příspěvků: 117 | Témat: 5

11.09 2022 22:50


To je ta půloválná věc na fotce A80_012 - drží kluzný díl (černý obdélník vespod obrázku) na místě. když tam ten doraz není, při posunu vpřed/vzad ten kluzný díl sjede z plechu sedačky a plech pak jezdí v kolejnicích s velkou vůlí a celá sedačka se dost zásadně viklá.

Ta fotka A80_012 je z vnitřní strany, kde je i uchycení pásu (ta kulatá geometrie), takže ten kluzák nemuže sjet úplně ale na vnější straně se tak stát může a okonce jsem u sebe našel dva kluzáky volně v kolejnici. Zřejmě je tam někdo přede mnou dal, ale neměl ten doraz, a tak ty kluzáky sklouzly.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.4. 2010
Příspěvků: 131 | Témat: 23

12.09 2022 20:13


Zdravim. Jestli by jsi chtěl, nové kulové pouzdro řazení. To jak ti někdo zbastlil. A celkem za slušnej peníz
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.11. 2021
Příspěvků: 117 | Témat: 5

12.09 2022 22:13


Super objev. Objednáno Museli to tam dát nedávno, protože jsem oparts projížděl tak 14 dní zpět bez úspěchu...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.11. 2021
Příspěvků: 117 | Témat: 5

07.10 2022 22:02


Tak je tam Ještě potřeba dát gumy na krajní dorazy a úplně cajk, ale to na fakt, že to konečně řadí jak má, vliv nemá
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.4. 2010
Příspěvků: 131 | Témat: 23

09.10 2022 23:00


nahoru

sponzor





09.10 2022 23:00


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.11. 2021
Příspěvků: 117 | Témat: 5

11.10 2022 23:40


Ještě něco z víkendu
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.11. 2021
Příspěvků: 117 | Témat: 5

16.10 2022 19:28


Asi mám šotka v elektrice. Teda asi určitě. Z nějakého důvodu mi svítila zadní mlhovka, když jsem měl rozsvícené obrysovky. Když rozsvítím zadní mlhovku, svítí levá zpátečka. Pravá zpátečka svítí asi jako kdyby tam byla 4W žárovka. No a jako bonus už je jen rádio. Když auto stojí, hraje, ale jakmile se dá auto do pohybu, začene blikat frekvencí cca 2Hz - jako když vypadává napájení Napadá mě, jestli někde není šlus od rychloměru
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2284 | Témat: 26

16.10 2022 19:45


Rozne preblikavanie zadnych svetiel, zvlast hmlovka vs. spiatocka na tomto aute znamenaju, ze mas poprelamovanu kablovacku do kufrovych vrat. otvor ich a pozri sa, ako vyzera na zlome pri rohu strechy. bud sa da zohnat original, ktory stoji ranec, alebo si tu kablovacku mozes vymenit. odporucam ale pouzit silikonove buzirky, pretoze bezne buzirky vydrzia tak nanajvys par rokov. ja som to uz na svojom aute 2x robil, pretoze som bol lenivy cakat na kable so silikonovymi buzirkami.

cely ten kus kablovacky sa da z auta vybrat. jeden konektor je v rohu pri smerovkovej casti koncoveho svetla za kobercom, druhy je v kufrovych vratach, pristupny po zmontovani tej plastovej krytky. cely zvazok potom ide z vrat vybrat, je tam nacvaknuty len na dvoch takych gumenych stoploch. Jeden je vacsi, druhy mensi (tie stople), cez otvor po tom vacsom pretiahnes ten mensi stopel aj kruhovy konektor na tej strane. Cize to vies cele bez dalsieho rozoberania z auta vybrat, opravit a potom do auta nazad vratit.

Co sa tyka toho radia, tak tieto auta nemaju v originalnej kablovacke spinane a stale +. Je tam tusim len stale + (alebo len spinane). To druhe sa potom DIY sposobom natahuje odkial sa len da. Tipol by som si, ze budes mat hodne exoticky zdroj toho napatia.

V mojej spinacke je jeden pin, ktory spina skor, nez KL15, cize slo mat zapnute radio bez zapnuteho zapalka a cerpadla. Ale je na nom hodne makke napatie, takze nie kazde radio s nim bolo schopne fungovat (tipujem ze je to chyba elektrickej casti spinacky). Tak som to prepojil normalne na KL15 a mf.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.11. 2021
Příspěvků: 117 | Témat: 5

17.10 2022 22:00


No, je to divný, ale kabely tam jsou nějaký dotažený. Je to určitě na spínaném +, protože se rádio zapně až po otočení klíčku do první polohy (sepnuté čerpadlo a svítící kontrolky). Je to myslím na bílém kabelu. A jak jsem psal - na sepnutý klíček to hraje, na nastartovaný motor to hraje (bez vlivu jestli běží na volnoběh nebo je v otáčkáchú, ale začne problikávat jakmile se auto dá do pohybu...

Zlomený kabely v rohu střechy se mi asi budou blbě hledat Ale vím jak to myslíš a budu se na to muset podívat. Taky mě to napadlo. A jestli se dá celej ten kus svazku vytáhnout, tak jen lépe
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.11. 2021
Příspěvků: 117 | Témat: 5

27.10 2022 21:57


Dneska trochu vyvětráno, když bylo tak hezky


Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.11. 2021
Příspěvků: 117 | Témat: 5

22.05 2023 21:13


Tak jsem dnes ráno chtěl vytáhnout kábro po měsíci. Nakonec z toho sešlo, jelikož jsem nastartoval a totálně mrtvý budíky. Při poslední cestě jsem uprostřed tálhého stoupání připojoval konektor ventilátoru chladiče za běhu motoru a spálil jsem pojistku pro budíky. Tu jsem vyměnil a zbytek cesty normálně dojel bez problémů s funkčními budíky. Dnes, když budíky nešly, jsem šel automaticky po pojistce, ale ta byla v pořádku, tak jsem mírně rozladěn a přemýšlím, ke by mohlbýt zakopaný pes
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.11. 2021
Příspěvků: 117 | Témat: 5

27.05 2023 11:44


Tak nakonec jen pojistka. Kontroloval jsem špatnou pojistku
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.11. 2021
Příspěvků: 117 | Témat: 5

30.05 2023 22:44


Jezdí to a docela to teď i chytá. Ťuk, Ťuk


Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

sponzor





30.05 2023 22:44


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.11. 2021
Příspěvků: 117 | Témat: 5

17.06 2023 11:16


V neděli jsme se vrátili z dovolené. 10 dní, 3000 kilometrů. Auto chytalo bez 6. vstřiku vcelku obstojně a možná se to časem i trochu zlepšilo. A nebo jsem se naučil jak tu moji babičku nastartovat Jediný problém, který se vyskytl, byl s pojistkou bukíků. Druhý den se začala přepalovat. Zkusil jsem u silnice pár věcí, spálil pár 15A pojistek, ale bez úspěchu. Tak jsem pár dní jel kompletně bez budíků - tachometr, otáčkoměr, palivoměr, počítadlo km, všechno mrtvý. Naštěstí jsme jeli ve dvou a žijeme v době technologií, takže se to tak nějak dalo. Nakonec jsem zkusil dát 20A jako nouzovku a ta drží. Nicméně to je momentálně nejpalčivější problém. A možná se i pojí s nízkým napětím (cca 8,5V) na spínaných 12 V. Uvidíme, na co příjdeme.

Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.
Naposledy upravil BigBang dne 17.06 2023 11:35, celkově upraveno 1 krát. (38% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.11. 2021
Příspěvků: 117 | Témat: 5

17.06 2023 11:23




Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.11. 2021
Příspěvků: 117 | Témat: 5

17.06 2023 11:27




Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2284 | Témat: 26

18.06 2023 9:46


6ty vstrek ti akutne netreba, kym riadne nemrzne.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.11. 2021
Příspěvků: 117 | Témat: 5

11.02 2024 13:27


Tak jsem chtěl autem dnes vyjet, abych ho přezul na 17" místo těch 18" Schmidtů, na kterých jsem to koupil a na který podvozek nadává s každou nerovností. Jak to dopadlo? Nijak. Nenastartoval jsem. Pumpa se nejspíš odebrala do věčných lovišť. Ještě jsem neměřil napětí na svorkách, ale vzhledem k tomu, že před pár měsíci normálně šla, auto startovalo a teď, po stání v garáži bez hlodavců, nejde, přičemž byla celou dobu odpojená baterka, dává závěr, že jí můžu vystrojit pohřeb a pořídit novou. Co už, možná byl posledním hřebíčkem E10, který jsem loni tankoval při cestě do Monaka...

Buď jak buď, kola budou v dohlednédobě na prodej - Schmidt Phantom II 8x18" ET25 4x108, obutí 2ks nějaké číny s cca 7mm vzorkem a 2ks Falken Azenis FK510 2 roky staré, najeto 4000 km (od koupě auta), obojí 225/40R18 92Y
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2284 | Témat: 26

29.07 2024 12:59


Mne na pumpe odhnil faston v nadrzi. Ale Cabrio ma este B3jkovu platform, takze pumpa je pod podlahou na takom subframe aj s filtrom a zasobnikom tlaku?

BTW, som si tak precital tie spravy a zaujal ma ten prud na kocke za tepla. Meral si funkciu teplomera chladiacej kvapaliny (dvojpinovy, pre motor)? Je mozne, ze uz to ma za sebou a RJ nevidi, ze sa motor ohrial.

Odcitat to z budikov nema zmysel, pretoze budiky maju vlastny teplomer (4 pin z druhej strany).
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email