Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 30 listopadu 2024
Celkem je zde 726 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: thommys01
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 48 846
Online návštěvníků
Návštěvníků: 724
Uživatelů: 2
Celkem: 726

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.4. 2010
Příspěvků: 130 | Témat: 23

19.02 2022 21:58


Zdravim. Hadicové spojky 5cm na trubce odvětrání klikovky jsem nahradil silikonovýma spojkama s výstuží. Originál stojí nesmysl a už se ani nedá sehnat. Trubka odvětrání má dva průměry: 18mm a 30mm. Použil jsem toto: https://race-shop.cz/rovne-hadice/168630-silikonov [zkrácená url]
https://race-shop.cz/rovne-hadice/168636-silikonov [zkrácená url]

Zkontroluj kdyžtak trubku odvětrání jestli není ucpaná. Měl jsem stejnej problem s volnoběhem za studena a způsobovala to právě ucpaná trubka odvětrání. Po vyčištění volnoběh bez problému.
nahoru

sponzor





19.02 2022 21:58


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2284 | Témat: 26

21.02 2022 10:14


On moze mat este starsie prevedenie, kde z bloku ide take gumove cosi a to sa napaja rovno na trubku. Novsie prevedenie je s plechovym medzikusom, ktory sa srobuje na blok a je len kratkym kusom hadice spojene s obycajnou kovovou trubkou.

Ak mas to starsie prevedenie s gumou, ktora ti praskla, tak niekde na vrakaci / e-bayi / kdekolvek zozen ten plechovy "zvon", potom ti bude stacit pomerne obycajna silikonova hadicka, ktorou to napojis na ruru, co ide poza blok. Malo by to byt zamenne.

Cerpadlo a filter dolu na podbehu su riesene takto kvoli tomu, ze ten modul je snad univerzalny pre vsetky VW s K/KE-Jetom.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.4. 2010
Příspěvků: 130 | Témat: 23

21.02 2022 11:42


Bude tam mít určitě už tu kovovou trubku s 5cm spojkama protože má rok výroby 1992 jako já. Ty silentbloky držáku palivového filtru jsem nahradil něčim takovým: https://www.auto-doplnky.com/uni-silentblok-25-x-15-mm-se-sroubem-m6x12-mm-ueu80595

chtělo by to změřit origo silentbloky a podle toho koupit univerzální.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.11. 2021
Příspěvků: 116 | Témat: 5

21.02 2022 22:43


Houska: něco takovýho už mám na cestě

ventYl: mám tam ocelovou trubku od želvy, v půlce je rozdělená (cca na levém rohu bloku) a na bloku je takovej kovovej odlitek ve tvaru polokoule, ze kterýho je nádrubek, na kterej se nasadí hadice. Jak tenhle nádrubek, tak trubka, která jde dál, mají obě 32 mm půměr. Teda pokud jsem měřil správně Takže kus hadice to vyřeší.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.11. 2021
Příspěvků: 116 | Témat: 5

25.02 2022 22:01


Nemáte ponětí, jakej průměr to palivový potrubí má? Vratka a odvětrání. Že bych se materiálně připravil na opravu. Propojka mezi akumulátorem a čerpadlem je plastová, na tu jsem krátkej

Bohužel jsem teď mimo, takže si to nezměřím...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.11. 2021
Příspěvků: 116 | Témat: 5

03.03 2022 20:45


Tak jsem zpět a to včetně měření - palivový potrubí má průměr 8 mm.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.11. 2021
Příspěvků: 116 | Témat: 5

20.03 2022 23:15


Tak jsem koupil trubku, spojku a jak se opravovat. Hmm, spojka na 8mm trubku nejde navlíct na 8mm trubku. Pecka Neděle, takže 40 km vejlet pro palivovou hadici No nakonec se povedlo, od benzínu jsem moc nebyl. Dál odřezány 2 ze 3 silentbloků na držáku pal. filtru a akumulátoru. Třetí zůstal z části na držáku v kastli - samozřejmě ten, co je schovanej za trubkama... Pokračování příště. Teda co se prostoru před PZ kolem týče. Jinak vyměněny čepy - svislý i řízení. Na řízení mi teda daly pěkně zabrat. Vůbec nešly povolit kontramatky a ten závitovej mezikus byl pěkně zprasenej od někoho přede mnou. Nakonec se povedlo. Svisláky taky, jen každej jinej, na každym jiný šrouby, ale pro sichr zalitý vtěřiňákem Nakonec všechno proběhlo bez větších obtíží, jen jsem musel s ramenem ven. A musím uznat, že pro tento případ někdo opravdu přemýšlel (na rozdíl od stejné činnosti na Golfu 4. gen. s 2.8) No a jeden svislák měl vůli tak 2 mm. Co dělalo kolo radši nevidět...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2284 | Témat: 26

30.03 2022 9:24


Zozen si tunerske PTFE (teflonove) 8mm potrubie s nerezovym opletom a PET "rukavom". Je to relativne lacne, ma to vnutornu svetlost ~5,5mm (co staci) a znesie to uplne sialene tlaky. Jediny problem s nimi je ten, ze je z auta potrebne vyhadzat uplne vsetko stare potrubie az na uroven banjo / holendrov a tej kratkej prepojovacej trubky vedla Jetronicu, pretoze tunerske koncovky (ktore musis pouzit, pretoze jedine maju normalnu vnutornu svetlost) maju dementne americke zavity.

Ak by sa ti vnutorna svetlost 6mm nestacila, tak 10mm PTFE trubka s opletom ma vnutornu svetlost 8mm, ale uz sa nevojde do povodnych drziakov na podlahe.

Ja osobne som sa na kovovu trubku vysral z dvoch dovodov:
1. asi je technicky nemozne ju na 80tke s Procon-Ten vymenit bez demontaze uplne vsetkeho z motoroveho priestoru.
2. B4rka ma na nej tri prdele ohybov, ktore musia byt presne, inac tam tu trubku vobec nevopchas. A ohybat 8mm trubku nie je sranda.

edit: Dlha gumena hadica na vytlacnej strane cerpadla ti moze sposobovat nechcene pulzovanie vstrekov na Jetronicu. Aj ak je opletena.
nahoru

sponzor





30.03 2022 9:24


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.11. 2021
Příspěvků: 116 | Témat: 5

03.04 2022 20:44


Hmm, tak jsem vypustil nádrž, vyměnil pal. filtr (benzín čistý), vstřiky testnul (dávají stejně, bordel z nich už nejde), vyměnil všechny děravý hadice a trubky, vyměnil svíčky i zapal. kabely, dal nový O - kroužky na vstřiky a nový vložky na vstřiky a stále nestartuje. Na třetím válci jiskru hází (očistil jsem palec a jiskra přeskakuje krásně), svíčka je mokrá. Startér točí, motor ani náznak, že by chytil.

Jinak na palubce bliká kontrolka teploty vody a ruční brzdy při otočení klíčku do první polohy. Dále se v náhodných intervalech spíná sahara (klíček vypnutý, jen zasunutý do zapalování). Zkoušel jsem i odpojit obě čidla teploty, hall na rozdělovači a bez rozdílu Paměť jsem nevyčítal, jelikož to neběželo, takže nepředpokládám, že by to vyhodilo nějaký kód.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2284 | Témat: 26

04.04 2022 9:57


Rozvod si nerozoberal a je to v stave v ktorom to uz predtym aspon nejako bezalo? Teda sa da predpokladat, ze nie je pretoceny rozdelovac, ani posunuty rozvod? Je rozdelovac na hlave pevne uchyteny a neotaca sa? Ak to hadze iskru a sviecky su mokre, tak je bud problem s palubnym napatim, alebo mas rozhodene casovanie zapalovania.

Na 6-ty vstrek by to snad malo chytit, aj keby si v systeme od cerpadla nemal dostatocny tlak. Chytit a hned potom zdochnut.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.11. 2021
Příspěvků: 116 | Témat: 5

04.04 2022 17:42


Rozdělovač drží pevně, ale nijak extra jsem to nezkoumal, nicméně vizuálně se nepohnul. Na rozvody saháno nebylo, teda minimálně ne mnou. Známej, co mi je měl dělat jen shodil nárazník + kryt a zjistil, že má špatnou sady tak to zase poskládal. A je mi divný, že bych od něj z dílny dojel domů (cca 3 km), a pak s tím ještě "normálně" vyjel z garáže. Tu jízdu, kdy to zdechlo, to chvílemi cukalo, vynechávalo, jako by to jelo na čtyři. Z toho jsem usuzoval, že by mohlo jít o problém paliva, resp. vody/bordelu v palivu.

Jakej vliv na to má hall? Je možný, že kdyby byl KO, tak by to nechytlo? Nebo by to ani neházelo jiskru?

Je mi divný i to náhodný spouštění sahary, ale otázka je jestli to má nějakou souvislost nebo ne...

Musím zkusit otočit motor na značky a zkontolovat jestli je všechno podle značek, kde má být. Tzn. vačka i klika na značkách + rozdělovač alespoň zhruba namířenej na první válec.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2284 | Témat: 26

05.04 2022 10:44


Ak by bol problem s hallom, nehadze ti to iskru vobec / sporadicky. Pri dlhom toceni by si mal aspon tu a tam zaskytanie.

Nahodne spustanie sahary mozu byt rozne veci. Ale ziaden z teplotnych snimacov, ktory ovlada vstrekovanie, alebo zapalovanie sa nepodiela na spustani sahary. Sahara sa spusta bud od klimatizacie (ak ju auto ma), od snimaca na spodku sahary, spinaca v zdruzenom teplotnom snimaci na motore alebo od snimaca na konci motora medzi vikom ventilov a bateriou.

Moznosti by som videl tak zhruba 3 (od najjednoduchsej po najzlozitejsiu):

1. Checkni si, ci neskocil rozvod alebo sa nepootocil rozdelovac. Ci pasuje rozvod zistis jednoducho, presne ustavenie rozdelovaca bude tazsie zistit. Ale mozes skratnut piny v diagnostickej zasuvke, ako keby si siel vycitavat pamat zavad a skusit startovat. To by malo vyradit regulaciu predstihu. Strobom potom vies zistit, kam ti to pali. Netusim presnu hodnotu predstihu pocas startovania, ale podla mna bude niekde okolo zakladneho predstihu = 5* BTDC.

2. Uz som to asi spominal, ale zazil som, ze Boschacke sviecky mi po cca troch mesiacoch uplne vypovedali sluzbu. Vsetko bolo v poriadku, ale sviecky na studenom motore proste nie a nie hadzat iskru v motore. Ked som sviecku vybral vonku, tvarila sa, ze je vsetko v cajchu, ale motor nenaskocil. Ak nic ine, aspon zmeraj odpor sviecky. Vsetkych 5 by malo mat odpor +- par % rovnaky, idealne asi okolo 6 kOhm. Odpor asi bude treba merat nepriamo = pustit cez sviecku 12V z baterky a merat prechadzajuci prud a presne napatie baterie. Z toho cez ohmov zakon spocitat odpor.

3. V krajnom pripade by mohla zdochnut bud cievka (malo pravdepodobne), alebo zapalovaci modul. Zapalovaci modul sa da zohnat, stoji par psukov. Nemenil by som ho len tak. Ale zistit ako moc je streleny sa da len osciloskopom. Aj zly modul moze davat nejaku iskru, ak je sviecka vonku, ale v motore to uz na zapalenie stacit nebude.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5391 | Témat: 68

05.04 2022 11:28


Mozna blbost, o techto autech moc nevim, ale zlobici orech spinacky by to taky mohl delat
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.11. 2021
Příspěvků: 116 | Témat: 5

05.04 2022 14:54


Mrtvá spínačka by prostě nesepnula, takže by ani startér netočil. Teda bych to logicky tak čekal.

V neděli jsem pověsil baterku na nabíječku a do dnešního rána nabíjel. Dnes dopoledne jsem zkoušel startovat znovu a tohle je výsledek. Motor nakonec chytil, ale tak na dva válce a i když jsem ho podržel pod plynem, tak nešel úplně pravidelně. A dílna byla po těch pokusech (všechno na videu) plná šedýho kouře, jako kdyby to jelo hrozně bohatý(?). Jen upozorňuji, že mezi startováními byly pauzy, které jsem z videa vytříhal


Přímý odkaz na youtube video
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2284 | Témat: 26

05.04 2022 20:19


Skus pred tymi startami odpojit konektor zo 6-teho vstreku. Mozno je to cele nejako prechlastane. Riadiaca jednotka ten 6-ty vstrek pusta len obmedzeny cas, mozno preto ti to po dlhsej dobe tocenia aj nakoniec chytilo.

Co ten odpor sviecok a co kompresne tlaky motora? (Aj tie by ukazali na to, ci rozvod skocil, alebo nie).

Co vsetko si vlastne urobil na vyfuku, palivovom systeme a sani? Mal si nejake uniky paliva a/alebo potencialne znizeny tlak? Mal si niekde uniky vakua? Je mozne, ze niekto sa vrtal v Jetronicu, aby kompenzoval unik vakua a tym, ze si ho odstranil je to teraz moc prechlastane.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.11. 2021
Příspěvků: 116 | Témat: 5

05.04 2022 22:53


Svíčky jsou čerstvě měněny před nedělním startováním včetně kabelů. komprese jsem neměřil. Nakonec jsem dneska dělal brzdy, abych se „odreagoval“

Výfuk je beze změny, pal. systém měl jen prorezlou trubku od vratky, kterou jsem opravil, jinak nic. V sání bylanejvětší díra v propojce u odvětrání kliky, a pak popraskaná želva. Popravdě nych se nedivil už ničemu. Vteřiňák v závitech na svislácích, dneska jsem se vrhl do výměny kotoučů a tohle byly šrouby, které držely adaptér třmenu...
nahoru

sponzor





05.04 2022 22:53


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2284 | Témat: 26

06.04 2022 10:33


OK a casova suslednost: ist to prestalo pred, alebo po fixnuti tych veci? Ci v nich hladat pricinu, alebo nie.

Ak sa to zhorsilo po opravach, skus pred startovanim odpojit konektor zo 6-teho vstreku v sani. Mensie uniky ti mohli zmenit zmiesavaci pomer natolko, ze sa to teraz uchlastava.

Ono to zneje tak, ze to ma tendendiu chytit, ale zmes je zla. Takze zapalovanie, casovanie, hall & spol su asi dobre.

Predpokladam, ze zakladnu kontrolu snimacov teploty motora si si multimetrom uz spravil a vies, ze ten snimac je v poriadku.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5391 | Témat: 68

06.04 2022 10:41


chytne to na startovaci sprej po odpojeni vsech vstriku? Nemas moznost to hodit na emisni analyzator, kdyz uz to s obtizema chytne?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.11. 2021
Příspěvků: 116 | Témat: 5

06.04 2022 22:32


S odpojeným 6. vstřikem to chytlo na první otočení. Měl jsi pravdu s tou bohatostí... Smrad z toho šel i tak slušnej, ale srovnatelnej se studeným benzíňákem, z váfuku šla viditelně „jen pára“.

Problém nastal před všemi výměnami. Ty přišly na pořad dne právě kvůli tomu nestartování. Čidlo teploty 2 pinový by mělo být OK, ale to 4 pinový je celý zeblitý od fridexu. To mám už připravený nový. Plánoval jsem ho tam dát s výměnou rozvodů, když se bude měnit pumpa.

Jinak jsem kontroloval i časování a vypadá OK. Jen jsem motor protočil tak 8-10x než se mi podařilo ulovit tu miniznačku na vačk. kole... Mimochodem, stupně předstihu na setrváku jsou standart? Co jsem tak hledal po internetech, tak většinou všude bylo, že NG tyhle rysky nemá, jen nulu = horní úvrať

Případné doladění směsi podle toho, co vyleze z výfuku nebude problém. Kamarád má „lambdametr“ a kdyby ten nefungoval dostatečně, tak by neměl být problém se dostat ke klasickému analyzátoru
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2284 | Témat: 26

07.04 2022 10:47


Smrad z vyfuku ti este asi nejaky cas pojde, katalyzator bude plny nespaleneho benzinu.

4-pinove cidlo je pre beh motora uplne irelevantne, obsahuje akurat tak snimac teploty pre budiky, spinac pre kontrolku prehriatia a spinac pre climatronic.

Je celkom zaujimave, ze to zrazu zacalo byt bohate. Niekto sa v tom asi musel vrtat, aby dorovnal nejaku netesnost a ta si potom nejako sadla, alebo co.

Zatial vsetky NG/AAR, ktore som videl, rysky na zotrvacniku mali. Bezne su rysky od 0 snad po 7 stupnov po 1 stupni, potom este 10 a 15 stupnov.

Asi by som bohatost primarne nastavil podla prudu na elektrohydraulickom regulatore a analyzator CO by som pouzil iba pre kontrolu nastavenia. Ak je lambda nova, bude to presnejsie meranie. Za katalyzatorom, ak je funkcny, uz toho o stave zmesi moc nebude vidno.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.11. 2021
Příspěvků: 116 | Témat: 5

08.04 2022 9:27


Jako je to zajímavé s tou bohatostí. Možná se opakovaným startováním hnula trubka a zavřelo to díru v odvětrání kliky. Nevím.

Rysky mám 0°, 5°, 9°, 12° a 15°. O stavu směsi se dozvíš dost i za katem. Katalyátor umí upravovat CO, NOx a uhlovodíky najednou jen pokud do něj jde lambda jedna, resp. to v malých výchylkách osciluje kolem jedničky. To je věc jedna, druhou je v principu použití stejné v případě současných benzíňáků, kdy je jedna lambda před kattem a druhá za ním. Před katem řídí, za katem kontroluje. Tak jakej je rozdíl, když tu kontrolu dělá auto samo nebo jí udělám já? Nicméně je pravda, že prvotní nastavení podle proudu do kostky dá minimálně rozumný základní kámen.

Na budíkách bliká kontrolka teploty. Čidla mám obě, tak je obě vyměním.

Jinak dneska proběhla výměna prachovek na vodících čepech na brzdách a taky prachovky na pístkách zadních brzd. Dále jsem zjistil, že mi nejspíš prosakuje regulátor brzd. účinku a náhradu jsem zatím nenašel. Tak snad půjde repásnout...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2284 | Témat: 26

14.04 2022 12:52


Lenze bezne lacne lambda metre maju tak maximalne planarnu lambdasondu a z hodnoty zbytkoveho vzduchu za katom sa teda toho vela nedozvies. Trocha drahsie maju este snimac CO a iba servisny equipment ma trojplynove snimace, ktore vedia zmerat aj NOx (HC sa potom casto dopocitava, alebo sa meria este separatne).

Odvadzat cokolvek od hodnoty lambda za katom bez vedomosti hodnoty HC a CO je blbost. Navyse, ak je kat aspon trocha funkcny a zohriaty, tak signal bude vyzerat dost odlisne od toho, co je pred katom:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


(cervena je pred katom, modra je za, jedna sa o "known good" hodnoty)

U modernych (EURO3 a novsie) benzinakov lambda za katom +- kontroluje funkcnost katu, teda ci v pripade, ze je zmes v closed-loop cykle pripravena spravne, je za katom spravny stav. Ak by za zbytkovy kyslik na lambde za katom zacal hybat tak, ako na lambde pred katom, je kat nefunkcny.

Velmi teoreticky by si mohol ten motor nastavit na hodnotu CO, ale zda sa mi, ze aj ta hodnota je predpisana pre vyfukove plyny pred katom (na to je ta gumovym stoplom zaslepena kovova trubka, ktora trci niekde medzi Jetronicom a sanim).

Postup podla RLF je jasny: zaskrtit hadicu odtahu vyparov z nadrze, zaslepit hadicu odvetravania kluky, vypnut vsetky elektricke spotrebice a nastavit zmes tak, aby si na elektrohydraulickom regulatore mal stred oscilacii prudu na hodnote 0mA.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.11. 2021
Příspěvků: 116 | Témat: 5

14.04 2022 22:06


Trochu jsem odbočil od původního záměru trochu poladit bohatost. A to z jednoduchého důvodu. Začal jsem tahat z auta přebytečné kabely a z bezpečnostních důvodů jsem na elektrice zabil čtyři odpoledne. Docela se divím, že to auto ještě neshořelo Repráky na karton, aby nedrnčely, další pár, tak 25 cm v průměru, odpojen a umístěn pod těmi na fotce. Historickej HF parrot připojenej na prasáka - proč připojovat kostru na kostřící bod, když můžu 10 cm od kostřícího bodu říznout bužírku od zemnícího kabelu, který má 5 mm průměr. Nařezaný bužírky od kabelů ke spínačce (napájení radia a dalších ptákovin) i přes to, že origo kabely k radiu byly dotažený až na místo. A všechno dohormady završený bezpečně izolovanýma koncema živých kabelů izolačkou, která drží perfektně na všem kromě kabelů
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.11. 2021
Příspěvků: 116 | Témat: 5

21.04 2022 23:08


Tak jsem objevil jednu krásu - repráky velký jako talíř na pizzu. A jako bonus - nebyly ani připojený
Další srandy, který jsou potřeba vyřešit je hlavně krvácející regulátor brzd. účinku. Taky to vypadá, že mi začala mírně rosit jedna brzd. hadice. 30 let je 30 let. Hadice jsou prd, ty se koupí, ale ten regulátor je průser, protože novej se nedá sehnat a ani bazarovej nikde nejni. Nějaký tipy na nějakou náhradu nebo kde sehnat sadu na repas? Našel jsem tři sady na repas - FRENKIT 614001, 613002 a 612002. Nicméně ani u jedné z nich jsem nenašel na jakej přesě regulátor jsou...
nahoru

sponzor





21.04 2022 23:08


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2284 | Témat: 26

22.04 2022 22:58


Urcite ho zohnat nejde? ja som ho zohnal asi 3 roky spat uplne normalne a nestal ani nejake strasne prachy. Druhovyroba, nejaka bezna znacka.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.4. 2010
Příspěvků: 130 | Témat: 23

23.04 2022 0:32


Jestli tam je 443614151H, tak ten opravdu sehnat nejde.. Jedině na ebay za 3500, ale neposílají do ČR..
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.11. 2021
Příspěvků: 116 | Témat: 5

23.04 2022 22:22


Je tam přesně ten... Napsal jsem i do ATE, jestli neplánujou udělat nějakou malou sérii, jelikož to absolutně nejde sehnat. S negativní odpovědí bohužel. Odkázali mě na autodoc a spol, ale všude po internetu když už ho nějakej eshop má zalistovanej, tak se statusem nedostupný/nelze objednat atd.

Houska: Mužeš hodit odkz? Ebay jsem projížděl a bez úspěchu...

Stejně tak bych potřeboval „zarážku“ pro kluzný element sedačky v kolejnici (893881195), který je stejně tak bez náhrady zrušen a beznadějně k nesehnání
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.4. 2010
Příspěvků: 130 | Témat: 23

23.04 2022 23:11


Tady je ten link: https://www.ebay.com/itm/254896111186?_trkparms=is [zkrácená url]
Zkus kdyžtak napsat prodejci, jestli by byl ochotnej poslat to do ČR

a zarážka 1ks v republice: https://www.oparts.cz/dil-zarazka-92083
Jinak taky na ebay
Naposledy upravil Houska dne 26.04 2022 21:17, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.11. 2021
Příspěvků: 116 | Témat: 5

24.04 2022 20:13


Vidíš, byl jsi úspěšnější než já. Díky. Na zarážku už jsem napsal, regulátor řeším momentálně s chlapíkem z ATE/Continentalu. Zítra s ním budu telefonovat, tak uvidíme.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5391 | Témat: 68

25.04 2022 8:25


Keby si potreboval pomoct s tym objednanim z ebay, daj vediet
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email