Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 26 prosince 2024
Celkem je zde 370 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: LordF
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 898
Online návštěvníků
Návštěvníků: 368
Uživatelů: 2
Celkem: 370

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 14.10. 2017
Příspěvků: 121 | Témat: 31

02.12 2021 11:52


Zdravím, planuji B9 Avanta, měl jsem ted 2.0 A3 8V 135kw quattro a jsem rozhodnut že už nechi 2.0 TDI je tona mě moc nekultivované. Měl jsem možnost project si 2.0 tdi 140kw quattro B9 a přišlo mi to stejné jak ta A3 prostě traktor + vibrace v ruzných spektrech otaček.

Priorita pro mě je jemnej chod motoru a zadne vibrace do volantu, pedalů atd...prostě o tom motoru nechci vedet max ho slyšet ve vyšším spektru pri dynamické jízdě.

Mam tu tedy možnosti

1.4 TFSI 110kw
2.0 TFSI 140kw
2.0 TFSI 185kw Quattro

3.0 TDI 200kw Quattro

Zatím sem si projížděl 2.0 tfsi 140kw a kultivovanost dobrá jen tedy mi při přišlo docela líné pocitově + bez quattra to docela hrabalo (na A3 v 4x4 sem si zvykl že to ma fakt jisté starty z 0.


Muj hlavní dotaz je jak na tom bude ta 3.0 Tdi protže ta 110 kw TFSI asi nebude vhodná když i 140 mi příjde líná (ale slyšel jsem že ma 110 menší turbo a tím vyšší tlak a pocitově je pružnější) a 185kw sme zase četl že už není tak kultivovaná tím jak je tam vysokej výkon na 2.0...

O 3.0 čtu samou chvalu že je sametová a že je k nerozeznání od benzínu, nikdy sem 3.0 tdi nejel a nemam ani kde nikde nejsou tkaže bych dovažel z DE a nebudu mít možnost si auto dopředu vyzkoušet. Je opravdu 3.0 TDI tak jiná než 2.0 která je pro mě absolutně nepřípustná tím jak se projevuje?

Díky za nazory a ideálně vstup někoho kdo měl třeba možnost si 3.0 tdi project a je i benzínem...
nahoru

sponzor





02.12 2021 11:52


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11265 | Témat: 96

02.12 2021 13:16


Sallvator: byt tebou si to zkusim, jinak jsou to subjektivni dojmy
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5403 | Témat: 68

02.12 2021 13:42


Co 3.0 TFSI v S4? Ta ma navic jeste hydromenicovy 8stupnovy automat
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 14.10. 2017
Příspěvků: 121 | Témat: 31

02.12 2021 14:13


Hydromenic 8st bude mít i ta 3.0 TDI... jinak S4 už je zase mimo rozpočet ale i spotřebu potřebuju to jako daily driver
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5403 | Témat: 68

02.12 2021 14:18


Kolko je tvoj daily drive? Ano, 3.0 TDI maju tiez hydromenice
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 14.10. 2017
Příspěvků: 121 | Témat: 31

02.12 2021 15:09


Najezdim 20k ročně cca
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5403 | Témat: 68

02.12 2021 15:41


To aj ja, ale priemerna dlzka jednej jazdy je u mna mozno 100km preto mam 3.0TDI. Ak to najazdis po 5km, je to nieco ine
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 14.10. 2017
Příspěvků: 121 | Témat: 31

02.12 2021 15:57


Jako jezdím hodne prahu takze casto couracky ale min 1 týdne i výjezd mimo do okruhu 50-100 km... + po praze jedu kolikrát přes celou po okruhu... rekl bych ze tak 20-30% jizd jsou kratke pojezdy 5-10km, tak 30% jsou delší přes cele mesto po okruhu a zbytek dlouhe trasy mimo Prahu ale i hodne po evrope nekolikrat do roka (td pri kovidu mene ale doufam ze se to zas srovná...)

Pro mě je klíčová ta kultivovanost 2.0 tdi mi strasne vadilo zvukem i vibracema do auta... pokud by to 3.0 tdi nedělalo a bylo opravdu tak sametove tak s ním nemám problem, na benzínu sem lpěl kvuli te kulttivovanosti oproti 2.0 tdi...ale pokud je 3.0 tdi zase uz lepší než 2.0 tfsi tak pujdu klidne do TDI...
nahoru

sponzor





02.12 2021 15:57


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5403 | Témat: 68

02.12 2021 17:02


Sallvator: To je strasne osemetne popisovat. Z aut co jsem ridil v posledni dobe.

Audi TT 2.0 TFSI 169kW Gen3 bez OPF, za mne velice prijemny motor i sportovni zvuk, vibrace prakticky zadne

Seat Leon Cupra 2.0 TFSI 221kW Gen3 s OPF, motor pocitove vlaznejsi, zvuk utlumeny, vibrace prakticky zadne

Audi A4 3.0 TDI (B8) 180kW vibrace o neco vic nez 2.0 benzin, zvukove jiny (jine spektrum), ale mnohem kultivovanejsi nez 2.0 TDI

Audi S6 3.0 TDI+elektroturbo+48V 257kW celkove je to lip odhlucnene, novejsi motor nez v A4 vis, pocitove o neco min vibraci, takze ocekavam, ze i v A4 B9 bude 3.0TDI o neco kultivovanejsi nez v B8

Audi SQ8 4.0 TDI+elektroturbo+48V 320kW - az tady je naftak skutecne kultivovany

O vikendu by jsem mel zkouset Cupra Formentor s 2.0 TFSI Gen4 228kW, ale uplne syrovy motor, takze to bude tezsi hodnotit.

Kratce jsem jel v A5 2.0 TFSI 185kW, zvukove hezci nez Leony, vibrace zadne, pocitove motor skoro stejne pruzny jak v Leone, ktery ma papirove o dost vyssi vykon.

Mne osobne zvuk 3.0 TDI vyhovuje a krome volnobehu, narozdil od 2.0 odpada ruzne duneni a zmena vibraci v ruznych otackach.

Navic podelne zastaveny 2.0 TDI v A4 je pocitove jiny nez pricne zastaveny v A3.

Kdyz napises, kde bydlis, nekdo s 3.0TDI se urcite najde
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 14.10. 2017
Příspěvků: 121 | Témat: 31

02.12 2021 17:21


Sem z Prahy a dal bych zlate prase za možnost si to zkusit, doted jsem obíhal bazary a zkousel tam pres to sme si vyzkoušel to 2.0 TFSI 140kw

Kolega ma B9 se 140kw TDI quattro, ta je urco lepší než byla ta moje A3 to byl trakturek jeste A3 ma horsi odhlucneni atd...ale i tak me ten B9 2.0 Tdi neuchvatil proste, ten klasickej rachtavej zvuk, vibrace jen lehce v nízkem spektru pak už OK...

Jako takto ja mel předtím 2.0 TDI B8 105kw CAGA a to byl supr motor a vubec mi nevadil projevem ani vibrace... Je mozne ze mi vadí spíše DSG někde sme našel ze s DSG ty vibrace mohou být více protže je dělá i trochu to samotné DSGcko obcas takze TDI + DSG muže bejt u mě ten problem ale zase k manualu se asi vracet nechci...

K tomu co jsem jezdil ja tak:
chvilku jsme jezdil v BMW 3 s 8st automatem a 3.0 TDI a bylo to užasný...BMW se mi nelíbí designem a hlavne interier a odhlucnení kabiny nic moc ale ten motor a prevodovka mě ohromili, kdyby byl takovej i 3.0 tdi s hydrospojkou v te A4 tak neváhám ale už sem trochu opatrnej na koncernove TDI co se hluku a vibrací týče

Benzín sem zatím řídil jen Fabii 110kw DSG ta mi přišla super jemná jízda bez vibrací jen línější, pak sem řídil nejnovější BMW X7M s 8 valcem benzínem a tam byla kultivovanost dobrá ale zklamal mě zvuk i odezva plynu teda dost. Jeste sme jel jednou Z4 s V6 benzínem a manual a taky krasnej zvuk a jemná jízda bez vibrací.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5403 | Témat: 68

02.12 2021 17:29


Kdybys mel cestu do Brna, tak se ozvi, ale nekdo tady z klubu se urcite najde i v Praze
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email