Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je středa, 28 července 2021
Celkem je zde 21 lidí (11 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: sawyeer
Uživatelů dnes: 3
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 47 334
Online návštěvníků
Návštěvníků: 10
Uživatelů: 11
Celkem: 21

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.4. 2015
Příspěvků: 70 | Témat: 4

26.04 2021 21:54


Zdravím, v blízké době se chystáme pořídit Avant 3.0 biTDi, prošel jsem různá fóra, i tady ale třeba mi někdo dáte ještě nějakou radu, vím o problémech se vstřiky, někdo měl kolem 200k km problémy se vstřikovacím čerpadlem, jinak se mi tento motor podle recenzí jeví jako celkem dobrý. Co se týká převodovky, tak z jedné strany slyším bezproblémová a z druhé ne moc podařená, může mi to někdo fundovaný objasnit?. Jinak sebou budu mít vcds, poznám jestli auto bylo rozbořené, poznám lakované díly, jde mi jen o techniku. Když si vyčtu DPF, v jakém rozmezí by měly být hodnoty? Cenová hladina je 600 000,- +-
Rozhodujeme se mizitimto a BMW 535d
nahoru

sponzor





26.04 2021 21:54


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6261 | Témat: 68

26.04 2021 23:07


K tomu dpf ved predsa ked ikonka na budikoch nesvieti, tak nevypaluje a je ok. Prevodovky sa nekazia.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.4. 2015
Příspěvků: 70 | Témat: 4

27.04 2021 5:28


To ano, ale před časem jsem četl, že se DPF pomalu zanáší i přes proces vyoalova i, jestli to byl nějaký popílek, nebo jak tomu říkali a po čase se musí vyměnit tak jak tak a ty hodnoty by měl jít vyčíst, před několika lety jsem to zjišťoval kamarádovi, když kupoval Octavii, ale ty hodnoty už si nepamatuju...nebo ne? Nebo jsou už jinak dělané a při správném používání auta jsou ty filtry "doživotní"?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 9751 | Témat: 85

27.04 2021 7:34


jonaasisko: jestli to auto nema najeto pul mio tak DPF neni nejak na poradu dne...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6261 | Témat: 68

27.04 2021 7:36


Pekna hovadina. Vzdy ked snimace zaznamenaju rozdielne tlaky pred a za dpf, teda urcitu mieru zanesenia, spusti sa regeneracia a popolcek sa vypali. Zase hodnoty popolceka zostanu minimalne. A takto dookola. Az ked zacnu zlyhavat napr.trysky, vtedy castejsie regeneruje a upchava ho
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1417 | Témat: 38

27.04 2021 10:55


Zadnej popel se nevypaluje, saze se vypaluji! Popilek je takova virtualni hodnota, co se pocita ze spotreby a najezdu, ale dpf ti driv umre ze se znici ta vrsta, kde se to zapaluje nez aby byl plnej popilku.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.4. 2015
Příspěvků: 70 | Témat: 4

27.04 2021 11:19


Dobře, děkuju, DPF by jsme měli, ještě nějaké rady na co se zaměřit?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2068 | Témat: 25

27.04 2021 12:00


Zameral by som sa v prvom rade na stav tvojho uctu a mozno k tomu este automat
nahoru

sponzor





27.04 2021 12:00


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.4. 2015
Příspěvků: 70 | Témat: 4

27.04 2021 12:09


Snuff....není mi 18 a nechystám se koupit svoje první auto, na které bych balil buchty před teskem...vím, že nebudu kupovat Civic 1,4i, který jede, dokud ho nesežere rez, dík za "radu", ale potřebuju spíš ty konstruktivní, řeči o opicích a banánech mě fakt nějak nezajímají a jsem na ně celkem alergický.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 9751 | Témat: 85

27.04 2021 12:27


Tak mas vyreseno, ne? Nekupovat prvni mrdku, o tom motoru je tady par tem, tak hotovo..
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.4. 2015
Příspěvků: 70 | Témat: 4

27.04 2021 16:07


Vpodstatě asi jo
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 6.6. 2010
Příspěvků: 1623 | Témat: 20

28.04 2021 16:57


Ten motor trpi na velke tlaky, vim ze mladsi kusy (2012-2013) trpely obcas na prosakovani oleje mezi motorem a prevodovkou, poznas to podle zasraneho plastoveho deklu pod motorem.

Vsechny tyhle auta trpi na loziska prednich kol. Mel jsem 5 aut teto rady a 3x jsem menil lozisko (najezdy mezi 90 - 200 tis km).

Poskubavani automatu a obecne problemy s tiptronicem ti lepe popise lubomt.

Zkontroluj si dobre historii (idealne overit v autorizovanem servisu). Jestli nekdo delal olej "predpisove" kazdych 30 tisic, tak bych to nebral.

Za 600 tisic toho moc nekoupis, bude to starsi auto s najezdem kolem 150-200tkm, teoreticky te uz tady muzou cekat rozvody.

AJAX
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.4. 2015
Příspěvků: 70 | Témat: 4

28.04 2021 19:15


Počítám s nájezdem okolo 150 až 200, na ten olej jsem se chtěl zeptat, bývají ty motory suché, nebo při nájezdu okolo 200k už jsou to takové ty klasické průsaky, od ventildeklů atd "normální"? Mezi motorem a převodovkou, myslíš gufero na klice?
Ad výměny oleje v motoru...je snad možné, že ho někdo měnil od začátku v menších intervalech? Chci říct, že bych čekal, že to každý servisuje podle předepsaných intervalů...co se týká ložisek, tak 1400 za kus meyle, není vůbec hrozné, 15000 za sadu komplet přední nápravy meyle HD je taky v pohodě, 8500 za sadu rozvodů je taky vpoho, celkově mi normální spotřební díly nepřijdou vůbec drahé, práci neřeším, tyhle věci si dělám sám.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 9751 | Témat: 85

28.04 2021 19:26


jonaasisko: rozvody na 3.0bitdi za 8.500kc? To mu prijde hodne divne
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.4. 2015
Příspěvků: 70 | Témat: 4

28.04 2021 19:30


Bez kol...SWAG
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 6.6. 2010
Příspěvků: 1623 | Témat: 20

28.04 2021 21:39


Ano, kdo neni retardovany, meni olej po 15 tis km maximalne. Zvlast u techto aut. Zatim jsem mel na ne stesti. Nikdo tech par stovek navic nelitoval

Jinak dily davam originalni kde to jde. Brzdy, loziska... tam se setrit fakt nevyplati. Jen ti vydrzi mene a ve vysledku ta cena bude stejna. A svezeni horsi.

Ten prosak mezi motorem a prevodovkou je pres gufero ano.

Motor by mel byt suchy. Pokud neni je neco blbe
nahoru

sponzor





28.04 2021 21:39


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.4. 2015
Příspěvků: 70 | Témat: 4

01.05 2021 22:25


Ještě se zeptám, jsou nějaké výrazné, nebo vůbec konstrukční rozdíly mezi motory 230 CGQB, 235 CBUA a CVUB 240kw? nebo čím jsou dané výkonové rozdíly?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.4. 2015
Příspěvků: 70 | Témat: 4

02.05 2021 18:45


...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 9751 | Témat: 85

05.05 2021 20:04


Tak ja to tema teda vidim... neprijde mi zmizele.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.4. 2015
Příspěvků: 70 | Témat: 4

05.05 2021 20:11


Já ho ve výčtu nevidím... Ani kamarád, který se dívá z jiného profilu...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 9751 | Témat: 85

05.05 2021 20:30


jonaasisko: tak ale jsi tady, takze ho uz vidis. Tak cos koupil?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.4. 2015
Příspěvků: 70 | Témat: 4

09.05 2021 11:25


Zatím nic, bude to ještě chvílku trvat, musíme první prodat současné auto, tak zjišťuju všechno možné... Ale... Kamarád bitdi má, včera jsem s tím trochu jezdil a byl jsem moc příjemně překvapený jak to sedělo, relativně rychle řadilo a celkově to bylo dobře ovladatelné a do zatáček se tomu opravdu chtělo, ale... Byl jsem totálně zhrozený z brzd. Četl jsem, a viděl v testech, že jsou tak trochu poddimenzované, ale až tak? má tam nové kotouče brembo a já bydlím ve vesnici, do které vedou tři cesty asi 7 km hladkého asfaltu se serpentinama, a stačila prakticky půlka jedné cesty, 4x rozjezd a ostřejší brzdění před zatáčkou a brzdy byly mrtvé, účinek na 20 % a třepalo se to jak drahý pes... Byl jsem překvapený jak krásně to sedělo, ale ty brzdy to celé pohřbily. S tím autem bude jezdit ve většině případů přítelkyně s dětma, ona jezdí normálněji, ale je se rád svezu a jezdíme i do alpských průsmyků... Nechci tady řešit že to není závoďák, to samozřejmě vím a plánuju pořídit něco vyloženě na tyhle výlety, ale zatím je to hudba budoucnosti, takže jsem chtěl taky něco s čím bych se tam mohl trochu svézt... nejezdíme tam létat jak magoři ale naposled jsme tam byli mimo jiné i s trojkovým superbem, který to zvládl v pohodě i na ostřejší tempo, ale tohle je nepoužitelné. Řešil někdo tento problém? Rovnou větší brzy z RS nebo nějaký jiný set? Nebo to byly špatné kotouče? Celkem mi to vrtá hlavou, to auto má přes 300 koní a nějakou váhu... a brzdy odejdou po pár kilometrech?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 4972 | Témat: 33

09.05 2021 11:33


Kdyby dal original a ne brembo bude to fungovat
Cokoliv jineho na tohle nez original nefunguje a jsou stim problémy
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.4. 2015
Příspěvků: 70 | Témat: 4

09.05 2021 12:19


Napadlo mě to...ale fakt je tam tak propastný rozdíl? Chci říct...fakt ty originály vydrží tu ostřejší jízdu? A ještě jinak, když pojedu teda někam jezdit a budu jezdit určitým stylem, vydrží to stejně jak ostatní auta?
nahoru

sponzor





09.05 2021 12:19


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 9751 | Témat: 85

09.05 2021 12:33


jonaasisko: ano je tam propastny rozdil.
Jakykoliv brembo ti po par tisic zacnou vibrovat.
Kecy o tom ze ne jsou kecy, ale musi si to kazdy vyzkouset z nejakeho duvodu sam.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 4972 | Témat: 33

09.05 2021 12:46


At das co das co das tak to bude delat blbosti proste ten original v tomhle vydrzi je to na to stavene
Pak jedine nejaky zavodni kotouce plovouci
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.4. 2015
Příspěvků: 70 | Témat: 4

09.05 2021 12:50


A ty kotouče koupit jen v Audi, nebo ty"originál díly" které se prodávají v shopech jako Kelly, ecat atd jsou original nebo jsou to paeudooriginal? Eventuálně jsem nad nějakým a plovoucíma taky uvažoval...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 4972 | Témat: 33

09.05 2021 13:11


jonaasisko:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
Zkus tady se pozeptat
Co se tyce original netusim jak to maj tyhle ja to bral vzdy z originalu
podle vin
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 9751 | Témat: 85

09.05 2021 13:22


jonaasisko: kotouce a desky jenom z audi, nebo od nekoho, kdo ma na ne nejakou slevu. Musi to byt ale origo v audi krabicich... na to ze to kupujes jednou za 80tisic km, je to zanedbatelne.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.4. 2015
Příspěvků: 70 | Témat: 4

09.05 2021 13:50


Napsal jsem na ty jpvyfuky a když ty dvoudílné kotouče nebudou za bambilion tak vezmu rovnou ty, děkuju za rady.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio cana_klapky canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email