Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 10 června 2025
Celkem je zde 282 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: dominomeka
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 49 236
Online návštěvníků
Návštěvníků: 280
Uživatelů: 2
Celkem: 282

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 30.1. 2021
Příspěvků: 15 | Témat: 1

11.03 2021 20:01


Zdravím všechny, na netu jsem našel na prodej A6 s neuvěřitelně nízkým nájezdem, pouze 180000km, je to rok 2004. Současný majitel si jej pořídil jako "víkendovku" údajně po rozvodech a přetěsněn motor.

Odkaz: https://auto.bazos.cz/inzerat/133232139/prodam-aud [zkrácená url]

Chtěl bych se zeptat, jestli na to má ještě někdo vůbec chuť reagovat. Když jsou tedy rozvody vyměněny, budu mít na chvíli od problému motoru klid nebo je tam další hromada skrytých pastí a majitel se chce vozu právě skrze to zbavit.

Důvod koupě, potřebuji koupit levné auto z důvodu stavby domu ale byl bych rád, kdyby mne to nesežralo na opravách.

Samozřejmě z předchozích aut jsem zvyklý si měnit olej + všechny filtry po roce či 10 000km podle toho, co příjde dřív.

Předem děkuji za odpověď těm, co tento motor mají a ještě lépe těm, co tyto motory opravují, zejména by mě potěšila odpověď od SATASE.
nahoru

sponzor





11.03 2021 20:01


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 30.1. 2021
Příspěvků: 15 | Témat: 1

11.03 2021 20:26


A ještě přidám otázku, dalo na trh vůbec audi nějakou funkční opravnou sadu na problém, nebo se bude do nekonečna opakovat? Popřípadě na kolik výjde taková go motoru, aby se o to člověk pak nemusel strachovat?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7238 | Témat: 19

11.03 2021 21:06


Auto vypadá hezky pokud to nějak doloží tu opravu bude vše diagnosticky ok asi neni problém. Jediný co se na test jízdě nepozná kolik to opravdu žere oleje. To ze udělali rozvody je krásný ale u tehle benzinů se rovnou prevent delaj hlavy. Ale jak říkám muže byt ok.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 30.1. 2021
Příspěvků: 15 | Témat: 1

12.03 2021 5:46


Děkuji za odpověď, píšete, že se preventivně dělají hlavy, na kolik taková záležitost výjde? Popřípadě jak je to časově náročné? Jsem z Kroměříže, takže k Vám je to kus cesty, což by nevadilo, pravděpodobně i následná cesta zpět vlakem. Pokud by vše dopadlo, jak má, pokud auto nebude zrezlé jak liška, tak mám v plánu si jej ponechat. Takže po zběžném přečtení fóra jste u mne jasná volba
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2242 | Témat: 26

12.03 2021 6:28


Akykolvek zasah do motora je drahy, a pri V6 dvojnasobne. Takze ked sa pytas na hlavy tak repas hlav s pracou rataj tak ze zacinas na sume vysoko cez 1000E. (a to sa mi zda, ze 3.2fsi ma rozvody od prevodovky takze repas hlav = motor von)
Ked sa pytas na generalku motora tak sa bavime o druhej nakupnej cene auta.
Zaklad je vybrat dobre, popozeraj si vyfuky ci nie su cierne zvnutra - ak ano tak to zerie olej. Ci to po polminutovom stani na volnobeh a naslednom presliapnuti nezadymi - potom mas v haji gufera.
Rozvody sa daju ciastocne skontrolovat diagnostikou o kolko su vychylene vacky oproti normalu a to by som Ti aj radil vzhladom na to, ze uz do toho niekto hrabal. Ale je to len veelmi zbezny odhad.
Tu nie je moc co riesis, kupujes byvalu premiovku vo V6tke tak tomu budu zodpovedat aj servisne naklady.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 30.1. 2021
Příspěvků: 15 | Témat: 1

12.03 2021 6:37


Díky za info. Šlo mi o tu cenu, jak se to teď pohybuje, popřípadě když tam proběhne oprava, jestli ten motor vydrží nebo je to nekonečný koloběh života. Viz třeba Škoda a jejich neslavné motory 1.8tsi napřed se stíracími kroužky, pak i písty. Aby se ve výsledku zjistilo, že je ten motor prostě konstrukčně špatně a i když se na tom vymění půl motoru inovovaných dílů, tak se to stejně zase rozsype. Zjistit cenu oprav a hlavně čas oprav je pro mne důležité. Řekněme, že na motor bych tak těch 1000-2000 eur měl. Pokud si s tím někdo, kdo tomu rozumí opravdu poradí. Klasické origo servisy, mi po předchozí zkušenosti se Škoda příjdou spíše jako měniči dílů, jak automechanici.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11498 | Témat: 100

12.03 2021 8:14


Pascal: satas to udela levou zadni, bude li potreba. Ja bych ji bral.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7238 | Témat: 19

12.03 2021 8:31


Jenom nechapu tu kombinaci C6 benzin a temeř vždy ty hrozný červený budiky....
nahoru

sponzor





12.03 2021 8:31


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11498 | Témat: 100

12.03 2021 9:13


Satas: to mu predelas za hodinu a par korun.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2541 | Témat: 43

12.03 2021 9:45


Podle inzerátu to není první majitel. Pokud je dotažená z Německa, tak tipuju, že nemá 180 ale 380. Cebia totiž neřekne vůbec nic u dotažených aut a celá historie začíná evidenčkou. Mnohem víc toho řekne VIN* a servisní historie v Audi.
Nech si poslat VIN*, investuj dvě stovky nebo kolik do Cebie, ať vidíš, jakou má to auto historii, výbavu, atd. Pak případně zajdi do Audi. Pokud tohle bude sedět, začni řešit osobní prohlídku.
Cena je to pěkná, ale po koupi v tom autě můžeš být obratem za 250 a za to koupíš mnohem hezčí a zachovalejší C6.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11498 | Témat: 100

12.03 2021 9:53


Mr. Death: kamo videls tu SPZ? 1a9 9999 vis v jakem roce se vydavali...?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2541 | Témat: 43

12.03 2021 10:03


To je pravda, sice si ju borec mohl nechat z jinýho auta, protože teď může, ale spíš je to opravdu český auto. Pak bude funkční výpis z Cebie, ale je otázka, kolik to bude mít servisní historie...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 30.1. 2021
Příspěvků: 15 | Témat: 1

12.03 2021 11:22


Původ CZ a je to třetí majitel, má ji rok a něco. Cebii jsem samozřejmě začal.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2541 | Témat: 43

12.03 2021 12:17


To se připrav na nějakej dražší průser, když se toho zbavuje po tak krátké době...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5153 | Témat: 33

12.03 2021 12:31


Mr. Death: to vis nebo jenom dohad nebo odhad ? Treba to muze super auto se vsim co potrebuje jenom uz ho proste nechce. Dokud to auto nekdo neuvidi a neposoudi jinak nez podle fotky je to placani do vetru
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2541 | Témat: 43

12.03 2021 12:46


Můj odhad.
Borec kšeftuje s kolama, tohle auto si koupil a mohlo být i v dobrým stavu. Za rok a půl do něho nedal ani korunu. V lepším případě vyměnil olej, v horším ani to ne. A zrovna 3.2FSI je na výměny dost citlivá.
Navíc je to starý auto, kde i při malým nájezdu ty věci stárnou. Ono ani taková přední náprava není za korunu, může být chvilku před smrtí automat nebo nejpravděpodobněji je před smrtí ten motor.
Pascalovi přeju, aby to auto bylo tak super, jak na fotkách vypadá. Pravděpodobně stojí za to se na ně jet podívat. A pokud ho koupí, tak uvidíme, jestli jsem to trefil, doufám že ne.
nahoru

sponzor





12.03 2021 12:46


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.2. 2017
Příspěvků: 220 | Témat: 8

12.03 2021 12:49


Tuhle si určitě nedal z jiného auta, přenosná je je RZ na přání.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1879 | Témat: 45

12.03 2021 13:01


Pascal (12.03 2021 10:22) orig:
Původ CZ a je to třetí majitel, má ji rok a něco. Cebii jsem samozřejmě začal.

podle tohoto je to 4 majitel
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

podle mě to bude navoněná bída
nikde není fotka motoru
a správně, kšeftuje s kolama, fšechny jeho inz. sou kola.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 30.1. 2021
Příspěvků: 15 | Témat: 1

12.03 2021 13:04


To jsou všechno pořád takový spekulace, který akorát s prominutím zasírají vlákno. Jedu se na auto podívat s mechanikem. Má první otázka ale zněla jinak. Je mi jasné, že 16 let staré auto není funglovka a že na opravách něco zahučí, od spotřebáku, jako jsou brzdy až právě po motor. Jde mi o to, jestli, když už se rozhodnu to auto opravit, tak jestli za a) budou se opakovat problémy nebo jsou na trhu inovované díly, které původní příčiny vzniku problémů eliminují. b) jestli oprava u nějakého schopného pana automechanika (ne měniče dílů) vyjdou na raketu ale bude následovat bod a. Thats all, ono de fakto je tady pár vlaken od tomto motoru ale v žádném se pořádně nepíše (krom rozvodů) co to auto má vlastně za problémy.

Otázka zněla, když současný majitel vyměnil rozvody, bude to jezdit, nebo je na tom potřeba udělat byť preventivně něco dalšího, aby to jezdilo nebo vůbec nekupovat, protože i když do toho vrazim prachy tak se to stejně vysype .

Já to auto nechci kupovat za každou cenu.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2541 | Témat: 43

12.03 2021 13:15


Některý díly inovovaný jsou, některý ne. U rozvodů záleží, kdo to dělal, takže to klidně za rok budeš dělat znovu, s tím je určitě potřeba počítat. Spousta i pekelně drahých dílů je vedena jako spotřební zboží nebo jsou levný, ale jdou vyměnit pouze s motorem venku.
V podstatě to jde zjednodušit asi takto, pokud ti nevadí vysypat neočekávání půl sta a bez problému ty prachy dokážeš vydělat, klidně C6 vem, jakoukoliv. Pokud koupíš auto, něco do něho nasypeš a budeš se modlit, aby se několik let nic dražšího nevysypalo, tak pro tebe není žádná A6, protože je to prostě drahý auto na servis.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 5.6. 2010
Příspěvků: 14254 | Témat: 6753

12.03 2021 13:29


rozsini (Pá, 12.03, 2021 13:01) orig :

podle tohoto je to 4 majitel
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

podle mě to bude navoněná bída
nikde není fotka motoru
a správně, kšeftuje s kolama, fšechny jeho inz. sou kola.


dal jsem tam schvalne svoji spz a ukazuje to 10let stare data
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 30.1. 2021
Příspěvků: 15 | Témat: 1

12.03 2021 13:32


Dá se nějak vyčíst skutečný stav km? Třeba podle ABS* jednotky?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2541 | Témat: 43

12.03 2021 13:39


Snad všechny jednotky jde přepsat, řekl bych. Většinou to jde poznat dle servisní historie v Audi a dost toho napoví Cebia. Ale ani to nezabrání tomu, aby to někdo nezvládl i tak zfalšovat, ale dá to mnohem víc práce.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11498 | Témat: 100

12.03 2021 14:44


Satas: jestli je to v praze, nezajedes tak s nim rovnou ty? Beztak bys to potom podle me servisoval...
nahoru

sponzor





12.03 2021 14:44


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1879 | Témat: 45

12.03 2021 14:56


v Praze to není
přerov troubky
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11498 | Témat: 100

12.03 2021 15:01


V prerove je Vasa, ne?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1879 | Témat: 45

12.03 2021 15:14


ten je myslím z prostějova
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 30.1. 2021
Příspěvků: 15 | Témat: 1

12.03 2021 16:26


Vaša je z Prostějova, vím, že ten dělá Škodovky, on dělá i Audi?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 30.1. 2021
Příspěvků: 15 | Témat: 1

12.03 2021 16:30


Jinak první dojmy, motor neklepe, podle mechanika to vypadá, že je seřízený správně, bude to chtít brzdy, vypadá to že bude prasklý vlnovec někde si to trochu prdělo ze předu od motoru.
A čeho si ještě mechanik i já všiml. tak že se hýbaly koncovky výfuku (jestli někoho napadá čím to) při přidání plynu, jako znatelně, i když auto stálo na volnoběh, tak se koncovky viditelně třásly.

Byl jsem s tím na evidenční kontrole, napsali nula závad. Převodovka* řádila pěkně bez zaváhání, jak při sešlápnutí, tak pro pomalé jízdě. Akorát jsem si všiml, několikrát, že když jsem dojížděl na semaforech na červenou , tak že při podřazování z 2ky na 1 trochu cukla.

Jinak má to manuální klímu, podvozek na pružinách, je to stařeček.

Co se týče rozvodů, tak že je dělal hned po koupi, že mu jeho mechanik říkal, že už se začínají ozývat, tak ať je radši udělá a když byl motor venku, tak že jej nechal přetěsnit.
Údajně výměna rozvodů proběHLA* ve Štenberku ale neměl fakturu, tu ještě dodá "že prý ji zapomněl s sebou vzít"...
Naposledy upravil Pascal dne 12.03 2021 16:41, celkově upraveno 2 krát. (42% původního příspěvku)
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1879 | Témat: 45

12.03 2021 16:36


Pascal (12.03 2021 15:26) orig:
on dělá i Audi?

je to taky koncern, ale dělá hlavně elektriku, jestli i další věci nevím.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email