Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pondělí, 13 kvě 2024
Celkem je zde 752 lidí (11 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Meltozzi
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 445
Online návštěvníků
Návštěvníků: 741
Uživatelů: 11
Celkem: 752

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
téma: 1.8T - LPG - zkušenosti
tagy: wiki: CNG, LPG...
AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

31.07 2009 14:44


root:
prave ze z multitroniku je vecsi problem olej vypustit, nemas tam totizto na spodku vanu ako na tiptroniku

na tiptroniku odkrutis spodny dekel a mas celu prevodovku rozobratu

neboj, uz som videl aj tiptronik

ale nechcel som byt hruby...ale urcite bud pritom ked ti to budu menit...to je len rada od dobreho kamosa
nahoru

sponzor





31.07 2009 14:44


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

31.07 2009 14:45


ciko_pp:
OK
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 11.12. 2007
Příspěvků: 2306 | Témat: 59

31.07 2009 14:48


jo a jeste, vzdycky si to muzu prepnout..
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

31.07 2009 14:51


ked nejde na benzin, pojde na plyn
a startuje ti to na benzin? alebo uz robia tie nove tak ze aj start ide na plyn?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.5. 2009
Příspěvků: 54 | Témat: 15

31.07 2009 16:21


Samozrejme, jak jsem psal, jde o to co kazdemu vyhovuje, kupovat si proste na praci nove auto za milion nebudu a 6-7mi lete auto proste musi mit najeto hodne km a urcite je z hlediska servisu daleko mene narocnejsi benzin, nez nafta.

Co se tyce porizeni, zrovna v mem pripade jsem ho pred dvouma lety kupoval do te V8 za nejakych 40t, uz za jezdeni v Mercedesu se mnohokrat zaplatil a ted me prestavba do Audi vysla ofiko na nejakych 11t, takze uz to ted neni relevantni polozka, samozrejme kdyby to chtel nekdo nove, je to cca 33t.

A jen jeste jednu vec-to, ze nekdo jezdi na LPG* neznamena, ze se o auto nestara, to se neboj Doby kdy na ne jezdili skodovkari a nemenily si ani olej jsou pryc

Jinak take nechci rozpoutat zadnou hadku, kazdy mame svou pravdu, kterou si budeme hajit a urcite neodsuzuju naftu, jen proste moc jezdim
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

31.07 2009 16:55


ciko_pp:
ked nejde na benzin, pojde na plyn
a startuje ti to na benzin? alebo uz robia tie nove tak ze aj start ide na plyn?


startuje to stále na benzín, až se motor zahřeje na 30stupňů, tak se to automaticky přepne na plyn. i když je motor zahřátý na více stupňů, tak to startne na benál a tak za 3 sec přepne na plyn...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

31.07 2009 17:48


hm skoda...myslel som ze uz ked to ma taku riadiacu jednotku ze uz to bude vediet aj nastartovat, aj ze pojde studeny motor...
ved to ma aj lambdu, aj teplotu moze meriat...
aj vahu vzduchu nech pripoja... najlepsie keby to komunikovalo s RJ motora cez CAN a basta

asi musim ja vyvinut poriadnu elektroniku
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

03.08 2009 18:43


takže dnes jsem se nudil a jel se projet se stopkama v ruce...

plyn - benzin

0-100: 9,1s - 7,5s

0-140: 18s - 14s

z trojky:
50-100: 8,1s - 6,3s
80-140: 16,7s - 13,1s

50-130: 13,9s - 10,9s

ze čtverky:
60-100: 9,5s - 7,3s

60-130: 17,5s - 14,2s

měřil jsem to sám, takže nějaké odchylky tam budou, zejména z 0-100...
Naposledy upravil vencaa6 dne 04.08 2009 18:15, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





03.08 2009 18:43


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22144 | Témat: 587

03.08 2009 18:46


neříkal někdo, že plyn jede jako benzín?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

03.08 2009 18:49


vencaa6:
takže dnes jsem se nudil a jel se projet se stopkama v ruce...

plyn - benzin

0-100: 9,1s - 7,5s

0-140: 18s - 14s

z trojky:
50-100: 8,1s - 6,3s

50-130: 13,9s - 10,9s

ze čtverky:
60-100: 9,5s - 7,3s

60-130: 17,5s - 14,2s

měřil jsem to sám, takže nějaké odchylky tam budou, zejména z 0-100...
no jo z nuly na sto tam mas minutovu odchylku

PS: plyn nikdy nepojde ako benzin, a sranda by bola porovnat benzin a plyn niekde v kopcovitom terene
AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

03.08 2009 18:51


SCORPION: minutovou? už to nehul...
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

03.08 2009 18:53


vencaa6:
SCORPION: minutovou? už to nehul...
AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

03.08 2009 18:55


Kriznik:
neříkal někdo, že plyn jede jako benzín?


ještě pak někdy proměřím, jak se to chová vytočené... protože mám pocit, že ten hlavní rozdíl vzniká, než se to dostane do otáček...

proto si myslím, že u neturbo motorů ten rozdíl nebude takový...
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 17.8. 2007
Příspěvků: 1217 | Témat: 16

03.08 2009 22:07


Kriznik:
neříkal někdo, že plyn jede jako benzín?


nevim no píše se to ani nevidím duvod proč ne ale výsledky měření řidiče který má nastarosti vozovku,volant,plyn,spojku,otáčkoměr,tachometr a stopky mi nepřijdou důvěryhodné co myslíš
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 11.12. 2007
Příspěvků: 2306 | Témat: 59

03.08 2009 22:10


mara A4:


nevim no píše se to ani nevidím duvod proč ne ale výsledky měření řidiče který má nastarosti vozovku,volant,plyn,spojku,otáčkoměr,tachometr a stopky mi nepřijdou důvěryhodné co myslíš


Asi tak..
AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

03.08 2009 22:20


mara A4: Mike100: ehm... jak jsem již napsal, odchylky můžou vznikat, ale budou v řádu desetin sekundy... chtěl jsem jenom ukázat - reálně dokázat, že jízdní vlastnosti jsou jiné. já jsem s plynem spokojený, jen mně zajímalo, jestli ten rozdíl ve výkonu je měřitelný, nebo je jen v hlavě...
zrychlení z nuly na sto jsem prováděl na každý pohon cca 3x, a vybral jsem tu nejlepší hodnotu... bylo to na rovné cestě, bez aut, kde jsem se mohl soustředit jen na řízení. tady můžou vzniknout největší odchylky, ale v zrychlení z 50, resp. 60 na 100, ty odchylky budou minimální...
sponzor





03.08 2009 22:20


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 4799 | Témat: 77

04.08 2009 7:32


výměna vstřiků na bmw 3.0d po 200tis km stoji jako cely LPG* system do V6
Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22144 | Témat: 587

04.08 2009 9:55


mara A4:
výsledky měření řidiče který má nastarosti vozovku,volant,plyn,spojku,otáčkoměr,tachometr a stopky mi nepřijdou důvěryhodné co myslíš


pokud se měří obě hodnoty za stejných podmínek, kdy má řidič na starosti vozovku, volant, plyn, spojku otáčkoměr (?), tachmometr a stopky
tak jsou obě hodnoty porovnatelné vcelku přesně
AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

04.08 2009 18:19


vencaa6:


ještě pak někdy proměřím, jak se to chová vytočené... protože mám pocit, že ten hlavní rozdíl vzniká, než se to dostane do otáček...


takže doplněno o měření na trojku z 80kmh (cca 3tis a něco otáček) až do 145kmh 6,5tis. rozdíl opět cca 3sec...
AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.5. 2009
Příspěvků: 54 | Témat: 15

04.08 2009 22:55


vencaa: prosimte co mas presne za system, na jakem motoru a kolik najeto na LPG* a celkove na motoru?

U toho LPG* je vse strasne znat, musi se casto menit filtry, kdyz jsem je menil poprve, byly tak zacpane, ze rozdil byl po vymene dost velky, stejne tak je obcas znat kde natankujes..

Kazdopadne kdyz jsem mel stary system se smesovacem, resil jsem i nastaveni predstihu, protoze LPG* ma jine oktanove cislo, nekdo tvrdi vyssi, co ja vim, ma mit mensi, protoze budto propan ma O.C. pres 100 a butan kolem 80, nebo obracene a smichanim smesi vychazi O.C. kolem 90, tenkrat pri mereni u nas na pumpe bylo asi 92 a tvrdili, ze je to hodne dobre.

Nevim jak je to u novych motoru a systemu, jestli si to cidlo klepani umi nastavit samo, ale u nejake tuningove firmy, ktera se zabyva cipovanim jsem i cetl, ze u aut na LPG* upravuji v jednotce predstih..
AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

05.08 2009 8:25


Meda: mám Stag4, na LPG* najeto 6tisíc a na motoru cca 140...

zkusím nabrat jinde a jednu z hodnot proměřit znova...
AK batole
AK batole


Registrace: 27.8. 2007
Příspěvků: 301 | Témat: 20

21.08 2009 1:55


sTeblo:
Celkem jsi me venousi nahlodal, zacinam taky pokukovat po LPG*.... nema nekdo nejake dobre reference na firmu v ostrave?


Zkusil jsem napsat meila do té Zlínské firmy, není to tak daleko tady od Karviné, hodně s Audinkou jezdím a věřím tomu, že by se mi ta investice 30-40tis. rychle vrátila. Dlouho sem se rozhodoval, jestli prodat a koupit TDI* nebo dát LPG* do toho co mám.. (ale nerad bych měl klepající OOOO .. jsem raději pro klidné a tiché auto) No,, uvidím co mi kluci vykalkulují za cenu a pak jim to tam asi odvezu, napíšu jak jsem dopadl..
AK batole
AK batole


Registrace: 27.8. 2007
Příspěvků: 301 | Témat: 20

21.08 2009 8:55


Tak mi odepsali celkem rychlost:

Dobrý den.

Cena přestavby je 34800,- Kč s nádrží místo rezervního kola o velikosti 65 litrů.
Cena uvedena vč. 19% DPH.
Jedná se o nejmodernější systém sekvenčního vstřikování plynu od firmy AC Autogas typ Stag 4.
Samozřejmě Vám namontujeme jakékoliv jiné zařízení, které si vyberete.
Na vozy Audi máme hromadnou přestavbu, což znamená, že přihlášení na evidenci vozidel provedete jen za 50,- Kč.
Montáž můžete pořídit i na splátky nyní v akci!! i s 0% akontací a 0% navýšením při době splácení na 4 měsíce nebo od 0% akontace při době splácení od 5 až na 45 měsíců již od 10% (RPSN).
K vyřízení splátek Vám postačí jen dva doklady totožnosti (občanský průkaz a jiný doklad). Smlouvu vyřídíte u nás během pár minut. Do 60000,- Kč není potřeba dokládat potvrzení o výši příjmu.
V ceně montáže není zahrnuta náplň LPG*.
Montáž trvá 2-3 dny.
Po dobu přestavby Vám v případě potřeby zapůjčíme automobil Škoda Fabia Combi 1.4, 16V.
Na zařízení poskytujeme záruku v délce 2 roky.


S pozdravem Karel Baroš - jednatel společnosti


Za chvilku tam volám a v co nejbližším termínu to tam vezu
AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.8. 2009
Příspěvků: 6 | Témat: 0

26.08 2009 0:25


hledam zrovna vhodnou firmu pro svou A6 v Ostrave a okoli a zatim se jevi 3 moznosti: bud hl propan (Ostrava) nebo ta zlinska firma a posledni o ktere zvazuji je firma hts (Zabreh na Morave) ta ma velmi dobre reference..tak pak dej vedet jak jsi dopadl..diky Honza
sponzor





26.08 2009 0:25


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

03.09 2009 12:11


sTeblo:
Celkem jsi me venousi nahlodal, zacinam taky pokukovat po LPG*.... nema nekdo nejake dobre reference na firmu v ostrave?

Můj dvorní plynař.. Je fakt dobrý a dělá i STAG.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

03.09 2009 19:44


vencaa6:

root: teď právě řeším, jak dlouho bych si chtěl auto nechat... min
dva roky určitě... nechci hned další ušetřené prachy vrazit do auta...

audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Venco, jako bych Ti to neříkal
AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

03.09 2009 20:04


root: jsou i horší věci na světě...
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 7.7. 2007
Příspěvků: 3253 | Témat: 119

14.09 2009 22:11


vencaa6: A co dělá spotřeba na maxidotu,když jedeš na plyn? Ukazuje,neukazuje,nebo co?
AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

15.09 2009 8:43


bull: na maxi čem?
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 7.7. 2007
Příspěvků: 3253 | Témat: 119

15.09 2009 22:52


Aha,zapoměli soudruzi v NDR namontovat.
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email