Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 17 kvě 2024
Celkem je zde 423 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: ChilldaPlaya
Uživatelů dnes: 4
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 452
Online návštěvníků
Návštěvníků: 421
Uživatelů: 2
Celkem: 423

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
téma: 1.8T - LPG - zkušenosti
tagy: wiki: CNG, LPG...
AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

22.07 2009 10:24


vencaa6: to by me taky zajimalo....jestli to necham na LPG*, tak tu nalepku tam nechci btw. jak jsi na tom po par tydnech jezdeni s LPG*? Meril jsi spotrebu s LPG*?
nahoru

sponzor





22.07 2009 10:24


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

22.07 2009 11:06


sTeblo:
vencaa6: to by me taky zajimalo....jestli to necham na LPG*, tak tu nalepku tam nechci btw. jak jsi na tom po par tydnech jezdeni s LPG*? Meril jsi spotrebu s LPG*?


já ji tam nemám, ani ji tam dávat nebudu. jelikož to plnění vidět nejde, tak by na to policejt přijít nemusel. musel by si toho všimnout v malém techničáku.

spotřeba kolem 11. někdy 13... dle stylu jízdy... ale nějak to neřeším
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

26.07 2009 22:44


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 11.12. 2007
Příspěvků: 2306 | Témat: 59

26.07 2009 23:05


Nalepka je povinna, ale taky ji nemam..
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

26.07 2009 23:15


A proc tam nechcete nalepku. Takova pekna, slusiva, zluta?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 11.12. 2007
Příspěvků: 2306 | Témat: 59

26.07 2009 23:29


root:
A proc tam nechcete nalepku. Takova pekna, slusiva, zluta?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

30.07 2009 20:39


sTeblo: teď jsem jezdil tak normálně, ani ne pomalu, ani ne pila, a spotřeba byla 10,8. Dálnice cca 140 - 180 to vyšlo na 13,5.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

30.07 2009 21:07


vencaa6: Pekne, pekne....uvazuju o tom cim dal vice
nahoru

sponzor





30.07 2009 21:07


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

30.07 2009 21:11


sTeblo: fakt je to pohoda. jezdím od 1,3 do 1,5 kč/km...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

30.07 2009 21:21


ano plyn je super vec
mali sme zakaznika ktory mal v citroene xsara namontovany plyn od "nova"

menili sme mu pravidelne olej po 15 tisic km... ale chlapi, nerozoznali by ste ktory bol vyliaty a ktory novy

uplne zlty, ako novy... plyn je strny nielen k peniazom ale aj k motoru
ale musi byt dobry, nech nestriela a nevybuchuju plastove sacie potrubia )) (teda najlepsie sekvencne)
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.5. 2009
Příspěvků: 54 | Témat: 15

31.07 2009 2:01


Mam uz pate auto na LPG* a nalepku jsem tam nikdy nemel-jen jednou se po me vozili, ale uz je to par let a byl to pekny blbecek

Jinak abych take k necemu prispel, mam ted LPG*, ktere jsem pred rokem a pul nechaval davat do MB E420 prendane do A4 3.0q 2002, samozrejme se tam dva vstriky nedavaly a naprosta spokojenost, audinka nezklamala a slape na plyn hezky.

Jen par postrehu:

Spotreba vubec nesedi s pocitacem, nevim, jestli by na benzin take kecala, nebo uz mam pricpane filtry a papa to vice, kazdopadne jezdim bezne po Praze jako cune a stale kolem 15ti L, pocitac ukazuje tak 12-13 L-neregistruju, neni to podstatne

Druha vec je ukazatel paliva v benzinove nadrzi-jakmile mam mene, nez ctvrtku nadrze uz pocitac nezajima kolik je tam benzinu a stahuje mi rucicku ukazatele podle najetych kilometru, tzn., ze jezdim treba 2 tydny s rucickou zlomenou pod eRkem, dojezd 0 km a neustale to pipa, prestoze je v nadrzi treba 10 L benzinu.. Takze staci udrzovat hladinu kolem pulky nadrze a vse je OK, dojezd se za jizdy stahne, rucicka take, ale jakmile se opet nastartuje, hodnoty se nactou znovu.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

31.07 2009 10:27


Meda:
3.0i v plynu ?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 11.12. 2007
Příspěvků: 2306 | Témat: 59

31.07 2009 10:38


root:
Meda:
3.0i v plynu ?


Proc ne?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

31.07 2009 10:39


root:Nevidim duvod, proc by si nekdo nemohl dat auto na plyn. Mnohem nizsi naklady na provoz, je to setrnejsi k motoru, vykon je stejny....nevidim zadne minusy, jen plusy
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

31.07 2009 10:54


sTeblo:
Ať si se svým autem dělá kdo chce co chce ... Ale zrovna takhle celkem povedenej motor, ten zvuk ...

Na tom motoru poznáš, že natankuješ 95tku, takže nevěřím tomu, že to na plyn jede stejně jako na 100carreru.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

31.07 2009 10:59


root: placebo?
nahoru

sponzor





31.07 2009 10:59


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

31.07 2009 11:29


sTeblo:
E-e, realné poklesnutí spotřeby Voni Ti kluci fakt nekecaj, když to v tom manuálu píšou ...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

31.07 2009 11:31


root: ok, spotrebu beru. Ale jeste nejakou ma ten benzin vyhodu? Ja bych rekl, ze s plynem mi bude spotreba nekde. Proste ja vidim momentalne v plynu jen vyhody
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

31.07 2009 11:35


sTeblo:
Jako stovková carrera? Líp to jede, tím pádem to trochu míň žere ..

Nebo benzín vs. plyn? Do takový diskuze bych se nepouštěl, protože o plynu nevím nic. Jen tak nějak svým hloupým rozumem ... raděj bych si koupil BMW 330D abych jezdil za 6.5litru nafty když chci jezdit rozumně a zároveň si užít. Koupit si A4 3.0i, abych pak najednou zjistil, že to trošku papá je podle mě nonsens
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 11.12. 2007
Příspěvků: 2306 | Témat: 59

31.07 2009 11:41


root: Vzdyt nejde o to , ze kdyz nekdo chce trilitr, tak at si ho nekupuje, kdyz nema na benzin, proc ho nemit, kdyz ho muzu mit v lynu a jezdit levneji. Co to je porad za nazor, ze kdyz nemas na benal kup si fabii(vim jikdo to nerek ale pripada mi to tak)
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

31.07 2009 11:49


root: Problemy se spotrebou vcelku nemam, se svym autem jezdim denne a pohoda. Ale pokud ted vidim same kladne ohlasy na plyn, tak o tom zacinam uvazovat. A rekni mi na rovinu... co je lepsi... jezdit s V6 benzinem se spotrebou 11 litru nebo jezdit s V6 benzinem za 5.5 litru? Se stejnym vykonem, se stejnym zvukem, v pripade tech 5.5 litru jezdit s palivem, ktere setri motor?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

31.07 2009 11:53


Mike100:
Ne, nikdo to neřek a taky si to nemyslím ... ale.

Vezmi si pojištění (allrisk + havarijko), přičti dvě garančky do roka, dvě výměny oleje, jedna až dvě výměny do roka v aut. převodovce, jedna v torsenu, nedejbože rozvody ... Vezmi si sadu obutí (na 3.0 nejdeš pod 235/45/17, nebo spešl plechům kvůli velkejm brzdám) ... A seš na 100tisících ani nemrkneš jen za to, že to auto máš a stojí ti v garáži. Upřímně, jakej smysl má uštřit pár drobnejch na palivu?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

31.07 2009 14:11


root co to trepes za hluposti
sto tisic za to ze auto stoji v garazi?
ved si sam sebe protirecis, najprv pises ze kolko jazdis, ze dve vymeny oleja a rozvody to si dobre vypocital

olej sa ma menit po 15tisic (long life je blbost) olej v automate minimalne 60tisi, rozvody podla typu motora od 90tisi do 180tisikm, sada obuti, ak jazdis ako clovek tak najazdis na dobrych gumach aj 60 tisic km... tak neprehanaj

a uz ked pocitame tie kilometre...velke investicie kazdych 60 tisic km, ak na kilometri s plynom usetris 1kč, tak za 60tkm usetris kolko kč ?
to ti akurat postaci na celkovu prehliadku + vymeny po 60tkm !
cize uspora na plyne ti plati (takmer) celu amortizaciu auta :-p
-to je moj nazor
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.5. 2009
Příspěvků: 54 | Témat: 15

31.07 2009 14:20


Chtel jsem jen prispet zkusenosti do diskuse, ale koukam, ze i tady se najdou lide, kteri plyn nikdy nemeli, ale jsou obrovskymi odpurci..

Takze auto jsem koupil a LPG* do nej slo druhy den, tudiz jsem nestihl ani prijit na to, jestli to trochu vic papa, nebo ne. Navic po poslednim V8 Mercedesu, se kterym jsem jezdil neustale 18-20 L by mi ani spotreba Audi na benzin neprisla nijak zavratna.

S ostatnimy naklady mas pravdu, gumy jsou dokonce minimalne 235/40/18, az na ty garancky, s autem ve 200 000km uz do origo servisu jezdit nemusim..

A abych se dostal k tem "par" usetrenym korunam za rok-muzeme to zkusit spocitat.

Za mesic a pul co auto mam jsem najezdil 11 000km, ktere me na LPG* staly nejakych 16 000,-, to same na BA by stalo cca 40 000,-, takze kdyz si to vynasobime osmi, mame rocni naklady na BA 320 000,- na LPG* cca 130 000,-, coz je uspora hodnoty celeho auta-mas k tomu jeste nejake otazky ?

Nejde o to, ze kdo nema na benzin at si nekupuje trilitr, nekdo proste nemusi naftu (jako ja) a dokud si nebudu kupovat funglovky, nebo max rok stare auta, vzdycky to bude benzin, nejen, ze mam naklady urcite nizsi, nez stara 2.5tdi, nebo 3-Od od BMW, ale stopro mam usetrenych nekolik desitky tisic za opravy vylitanych naft, kde se sype vse co se hybe.

Nerikam, ze by ty motory byly spatne, to urcite ne, ale kdyz kupujes auto co ma najeto ctvrt milionu je velka sazka do loterie verit tomu, ze vsech 15 predchozich majitelu jezdilo s tou naftou tak, aby se mi to vse nerozskocilo.

Navic s nimi nemam dobour zkusenost, spoustu znamym se 2.5tdi pridrelo na vackach, jinym znamym se sypou cerpadla na 3-0d od BMW. Jake velke naklady muzou cekat me na benzinovem trilitru?

Nejdriv si prosim vsichni ozkousejte, nez zacnete o necem mluvit..
nahoru

sponzor





31.07 2009 14:20


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

31.07 2009 14:26


ciko_pp:
Já to auto kupoval letos, takže ty náklady jsou pochopitelně vyšší. Protože mě čekají kompletní dvě sady obutí, rozvody, vyměna elektroniky řízení spalování ...

Olej v automatu budu nechávat měnit v 15tkm intervalu, aspoň po další 3 následující výměny, anžto se tam leje 9litrů, ale vypustíš jen 5 ...

Ale k plynu, kde jsou nálklady na pořízení? Ve značkovém plynu na V6 je to za kolik? Asi za 40tisíc, že?

Já netvrdim, že je plyn špatný, já tvrdím, že spotřeba je u audi ta nejmíň podstatná položka pokud se o ní chceš doopravdy starat.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

31.07 2009 14:28


Meda:
Otázky nemám, anžto nekupuju auta po 15tým majiteli a za polovinu ceny než je na trhu běžná ...

A na servisu fakt nešetřím ...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

31.07 2009 14:30


presne moja rec

ja tiez jazdim 5000km mesacne, a uvazujem velmi o plyne, tomu kto jazdi sa to vyplati

aj keby to bola len 1 kč na kilometer ako som pisal tak uz by som mal 5000kč mesacne vo vrecku!

to su proste ludia, ktory maju diesel a preto to musi byt najlepsie na svete

pritom robim v servise, a od kedy pamatam ziadne vecsie investicie do benzinovych motorou niesu...rozvody, olej, filtre... sem tam nejaka skr.klapka -na jednom aute z tisic rocne...

a diesle? castejsie rozvody, drahsi olej, caste odchadzanie vstrekov, asi 5*castejsie ako spominana skrt.klapka je to dieselove cerpadlo, AGR*-ventile ako na pase, turba jedno mesacne... kam sa proste hrabes s dieslom a usporou
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

31.07 2009 14:34


olej v automate po 15tkm ?
ked som si menil olej v automate ja sam, tak predpisana hodnota: 8,7litra, pri vymene 5,5litra...
ja som vypustil, odkrutil som viko, vytiekol zbytok, nalial som 8,6 litra

tak a ked pojdes do audi servisu tak nielen ze za olej DAS* 6000kč ale za vymenu dalsich 6tisic, a to sa ti kludne moze stat ze zaplatis 12tisi, dostanes peciatku do servisky... a mechanici maju zarobene - toz naco budu menit olej v novej prevodovke ved to nieco vydrzi
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

31.07 2009 14:40


ciko_pp:
Mlžíš.
Za 1) Nemám Multitronic*, ale Tiptronic* a z něj normálním způsobem víc než zmíněných 5litrů nedostaneš

Za 2) Ve značkovém servisu audi stojí ona výměna i s prací 3000kč a nemají absolutně problém ji udlat před mýma očima.

Ale to už jsme fakt offtopic od původního tématu.

Já plyn nehaním, jen říkám, že mě se v zhledem k provozním nákladům a mýmu nájezdu ani nevyplatí. A kdyby se vyplatil, raději půjdu do nafty. Tak ať vám to chlapci jezdí
Naposledy upravil root dne 31.07 2009 14:41, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

31.07 2009 14:40


nechcem tu vyvolavat ziadne konflikty no

ale jazda na plyn je urcite uspornejsia ako na benzin

dizle su usporne tiez...hlavne v meste..najme 1,9tdi
na dialnici zozeru podstatne viac ako v meste

cize ked niekto jazdi prevazne dlhe trasy (dialnicami) tak je mu asi jedno ci ma benz.alebo dizel...asi lepsi benzin s plynom
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email