Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 12 kvě 2024
Celkem je zde 363 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Lecos
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 4
Uživatelů celkem: 48 444
Online návštěvníků
Návštěvníků: 360
Uživatelů: 3
Celkem: 363

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
téma: 1.8T - LPG - zkušenosti
tagy: wiki: CNG, LPG...
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

31.05 2010 17:39


vencaa6: Tak hlavně, že to máš opravené.
Aspoň si udělej historii oprav do excelu nebo tak něco, když nemáš papír. Tady vlastně teď už to máš poznamenané na AK v tvém příspěvku
sponzor





31.05 2010 17:39


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

01.06 2010 19:22


Petan: opravené nic nemám...

psal jsem jim emila. zmínil jsem se, že jsem měl auto u mechanika na výměnu čidla, a že přišel na tu bohatost. pak že jsem slyšel, že tento systém je těžce seřiditelný a co je na tom pravdy...

odpověď: po výměně čidla je nutno seřídit systém LPG*, to by se muselo u každého systému... tak jsem mu psal, že jsem měnil čidlo polohy vačk./klik. hřídele a to na bohatost směsi vliv nemá. a že nedávno jsem měnil Lambda* sondu... odpověď: Lambda* sonda samozřejmě na vliv bohatosti směsi vliv má, tak se to musí seřídit... ale to, že když jsem si LPG* nechal instalovat a říkal jsem, že Lambda* není ve stopro kondici, tak mně bylo řečeno, že Lambda* nic neovlivňuje, neboť LPG* systém si od ní žádné info nebere... což mně přišlo trošku divné, ale budiž, říkal jsem si, rozumí tomu víc a ví jak to šlape... takže teď si o tom mám myslet co?
každopádně jsem domluvený na seřízení, které vyjde na 3kila, nechám si napsat doklad. hned pak si nechám u mechanika prověřit, jak to faká a budu to průběžně kontrolovat. když se to rozjebe znova, tak to nechám reklamovat, ať si s tím dělají co chcou
AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

09.06 2010 20:19


kua jak na houpačce...

dnes jsem tam byl, vzali si audi do parády a ... je to plynová bestie jede to jak jeblé, stopoval jsem rozdíl mezi benzínem a plynem a nic... uplně stejné

dojel jsem k mechošovi, na kontrolu bohatosti směsi a už je vše v naprostém pořádku. i na LPG*

takže teď jsem ve stádiu užívání si plynové smršti a kontroly, jestli se to zase nezačne rozjebávat...
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

09.06 2010 20:45


takze šecko v richtiku ? ti to vyreklamovali ti plynaři hej ?
Naposledy upravil TAVIC dne 10.06 2010 0:33, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

09.06 2010 20:55


TAVIC:
takze šecko v richtiku ? ti to vereklamovali ti plynaři hej ?


no normálně to seřídili... žádná reklamace
AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.5. 2009
Příspěvků: 54 | Témat: 15

12.06 2010 8:58


Chce to casto menit filtry, davat si pozor kde tankujes-staci jednou blbe natankovat a uz to budes muset nechat procistit, casto menit svicky a pokud je to mozne, nechat si trosicku zvysit bohatost smesi kvuli teplotam v motoru-aby jsi nepodpalil ventily..

Najezdim rocne tak 70t km a minimalne 3-4 rocne resim soustavu LPG* a tak 1-2x rocne svicky..

Take je na nich dobre zmensit odtrh (na novych) protoze pri vyssich teplotach LPG* se po kratke dobe odtrh zvetsi na normalni vzdalenost a vydrzi dele..

Holt je to alternativni pohon, takze tomu musite venovat trochu casu, par stokorun a casteji kontrolovat, pak jsou jeho vyhody supr

Mam uz na LPG* seste auto a najeto na nem cca 300-400t km, takze nejake trapeni uz za sebou mam
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.8. 2010
Příspěvků: 6 | Témat: 1

19.08 2010 20:12


Zdravím Vás,

pořídil jsem si z Německa audi a4 1.8T 2001 B6. Motor AVJ 110kW. Musim říct že na benál jede skvěle.

S LPG* už to je horší, po koupi jsem si chtěl nechat seřídit LPG* system, protože mi blikala (svítí) při jízdě na LPG* kontrolka motoru. Motor se chvěje. V automatickém režimu po vypnutí motoru blbě startuje na benzin a při přepínání z benzinu na LPG* motor chcípe pokud není pod plynem. Trochu mi příjde, že občas vynechává jeden válec. Při přepnutí zpátky na benzin a následném startování škytně jak švýcarský hodinky.

Řídící jednotku mám Prinse, vstřiky planijet. Je to poněkud problém, protože s Prinse se tu těžko pochodí, je "zřejmě" málo plynařů kteří to dělají. Dnes mi servisáci řekli že bych měl vše až na řídíci jednotku a nádrž vyměnit za cca 22000. Vstřky prý neznají. Defacto s tím nic neudělali a tohle byl výsedek jejich troubleshootingu

Auto jede ale není to ono a 22k mi příjde docela dost, když by stačilo třeba vyměnit jednu součástku...

Nenapadá Vás někoho co by s tím mohlo být, případně jestli neznáte někoho kdo by to mohl dát dokupy.
Ještě 23.8. to jdu zkusit kousek za prahu za někým kdo by to mohl zvládnout, ale obávám se že to bude opět bezvýsledné.

Děkuji Vám za radu
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.8. 2010
Příspěvků: 6 | Témat: 1

05.12 2010 22:50


Tak problém vyřešen výměnou 1 LPG* vstřiku, filtru a seřízení.
sponzor





05.12 2010 22:50


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 15.12. 2009
Příspěvků: 1121 | Témat: 21

15.12 2010 5:30


Dnes musim zavezt moji B6 2.4 Uz v lete mi unikala chl. kapalina u reduktoru pres sroubek - dotahnuto.Ted v patek dosla zase, dolito do max a dnes zas prazdno.Ma nekdo podobnou zkusenost?
AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

15.12 2010 6:58


bubin: čau, jednou se mi to stalo, unikalo to přes hadičku u reduktoru. vyměněno, vyřešeno, neopakuje se... tobě to uniká zase tama?
AK junior
AK junior


Registrace: 15.12. 2009
Příspěvků: 1121 | Témat: 21

15.12 2010 22:13


Jo jednou mi to totiž teklo přes šroub u reduktoru..dotáhnuto, ale teď se musela kdesi vypojit hadica.V pondělí to vezu, tak uvidím
AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

16.12 2010 7:02


bubin: no já to neměl přes šroub, ale sponka při dotažení trošku nařízla hadici a tama to chcalo...
AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

29.12 2010 18:53


tak jsem zjistil, že ta potvora plynová si umí sama říct o nové filtry vypnu motor, pípání, startuju pípání. čumím do LPG* techničáku a je čas... totok letí. dalších 20tkm v pasti.
AK junior
AK junior


Registrace: 15.12. 2009
Příspěvků: 1121 | Témat: 21

30.12 2010 7:31


tak chyba byla v uvolnene sponce na hadici
AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

31.12 2010 14:21


bubin: jj, takže kravina.
AK junior
AK junior


Registrace: 15.12. 2009
Příspěvků: 1121 | Témat: 21

03.05 2011 10:37


cau chci se vas zeptat
jakmile jedu už na LPG* tak stejne na maxidotu na polozce kilometrovy dojezd vidim jak mi ubyvaji km
to by nemelo ne kdyz jedu na plyn
celkove mi prijde ze mi to zere nejak hodne benzinu.
jak to tedy je?je po prepnuti na plyn benzin odstaven nebo to trochu zere spolecne ?
diky
sponzor





03.05 2011 10:37


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.4. 2009
Příspěvků: 1348 | Témat: 57

03.05 2011 11:02


bubin:
cau chci se vas zeptat
jakmile jedu už na LPG* tak stejne na maxidotu na polozce kilometrovy dojezd vidim jak mi ubyvaji km
to by nemelo ne kdyz jedu na plyn
celkove mi prijde ze mi to zere nejak hodne benzinu.
jak to tedy je?je po prepnuti na plyn benzin odstaven nebo to trochu zere spolecne ?
diky


ono je tim kdyz jedes dlouho v pohode Maxidot* ti ukaze 150km a pak tomu slapnes a uz mas treba 90 km dojezd.. a pokud ti sviti jizda na LPG* tak ti tam tece fakt jen LPG*
AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

03.05 2011 11:39


bubin:
cau chci se vas zeptat
jakmile jedu už na LPG* tak stejne na maxidotu na polozce kilometrovy dojezd vidim jak mi ubyvaji km
to by nemelo ne kdyz jedu na plyn
celkove mi prijde ze mi to zere nejak hodne benzinu.
jak to tedy je?je po prepnuti na plyn benzin odstaven nebo to trochu zere spolecne ?
diky


Maxidot* nemám, ale ptal jsem kolegy a je to tak:

on ten dojezd sice počítá z průměrné spotřeby, ale vztahuje ho k údaji o nádrži benzínové. takže tento údaj je pro tebe naprosto zcestný.

každopádně už jsem to tady někde psal: jiný kolega to měl nevědomky nastavené tak, že po překročení určitých otáček to přistříklo i benzín... myslím, že to měl nad 4000ot/min. tzn. na dálnici docela nevýhodné. toto bohužel sám nezjistíš, takže nezbývá než zajet tam, kde ti to montovali a říct jim, jestli to tam máš, že to chceš odstranit.
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

03.05 2011 11:50


a pro po , z akolik se dnes da sehnat LPG* do 1,8T cca ?
AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

03.05 2011 12:05


TAVIC:
a pro po , z akolik se dnes da sehnat LPG* do 1,8T cca ?


dle systému co tam chceš... ceníky najdeš na webu...
AK junior
AK junior


Registrace: 15.12. 2009
Příspěvků: 1121 | Témat: 21

03.05 2011 12:07


samozrejme vim ze to pocita k benzinove nadrzi, ale jde mi o to ze hodnoty klesaji ikdyz jedu na plynu

no ja nejezdim snad vic nez 2200 ot/min budu se muset tedy zeptat jestli to nahodou neprizivuje (s cenama benzinu 36,- takto moc neusetrim)
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

03.05 2011 12:10


bubin:
haha jestli to nahodou neprizivuje. a co ti kteri jezdi na plnotucnej ?
AK junior
AK junior


Registrace: 15.12. 2009
Příspěvků: 1121 | Témat: 21

03.05 2011 12:45


ty lituju
AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

30.09 2011 10:33


takže přidám další zkušenost - negativní a doporučení...

po 50tkm na LPG* došlo k ucpání benzínových vstřikovačů. projevilo se to tak, že po nastartování kolísaly otáčky, po chvilce se to vždy ustálilo a pak vše v pohodě. postupně se to stupňovalo tak, že už to ani neudrželo volnoběh a zdechlo to, takže startování probíhalo na více pokusů.

je to způsobeno minimální jízdou na benzín (letos při těch horkách, když to stálo na slunku, tak to v podstatě jen nastartovalo na benál a hned se to přeplo na LPG*, takže jízda na benzín skoro nula) tím dochází k tomu, že se benzínové vstřiky postupně zanáší.

doporučení: koupit čistič vstřiků (mají to na benzině, v tesku atd...) nalít to do nádrže a jednou za čas to protáhnout na benál.
sponzor





30.09 2011 10:33


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 2767 | Témat: 22

30.09 2011 11:05


vencaa6: Jeden z důvodů, proč tankuju V-power racing ... jednak kvůli oktanům (v papírech mám jako optimum 98) a druhak kvůli čištění (že prý to líp čistí
AK junior
AK junior


Registrace: 15.12. 2009
Příspěvků: 1121 | Témat: 21

30.09 2011 11:11


vencaa diky za radu..kolik si dal za vstrikovace?
je nejake to cistidlo vstrikovacu od nejake lepsi znacky(tesco tam lit nechci)
AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

30.09 2011 11:17


bubin:
vencaa diky za radu..kolik si dal za vstrikovace?
je nejake to cistidlo vstrikovacu od nejake lepsi znacky(tesco tam lit nechci)


no vstřiky moje jsou venku, mám tam půjčené od mechaniky. ty moje půjdou do čistírny, cena by měla být kolem 2tkč.

ono to není tesko výroba, jen jsem to tam včera zahlídnul... jmenuje se to injector cleaner, je to v takové 300ml (myslím) lahvičce. jsou dva druhy, pro smraďochy a pro benzín...
AK junior
AK junior


Registrace: 15.12. 2009
Příspěvků: 1121 | Témat: 21

30.09 2011 11:20


našel jsem od firmy STP
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


a pak nějaký český výrobek
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


tak aspoň že jdou vstřiky čistit...kupovat jich 6 ...uff
přístě už asi do plynu nepůjdu...
AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

30.09 2011 12:44


bubin: já příště do LPG* znova... beru to jako další zkušenost
AK junior
AK junior


Registrace: 15.12. 2009
Příspěvků: 1121 | Témat: 21

30.09 2011 12:48


no možná jsem to napsal unáhleně z nasranosti - tam kde mi to dávali do LPG* mi měli říct co to obnáší...
Teď to budu dávat do nádrže co 10000 km
A co říkáš na flashlube ? ohledně ventilů....
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email