Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pondělí, 20 kvě 2024
Celkem je zde 259 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: H3NR1
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 454
Online návštěvníků
Návštěvníků: 255
Uživatelů: 4
Celkem: 259

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
téma: 1.8T - LPG - zkušenosti
tagy: wiki: CNG, LPG...
AK junior
AK junior


Registrace: 15.12. 2009
Příspěvků: 1121 | Témat: 21

20.02 2010 16:33


Nene prázdná není sto pro...
Už při instalaci byly problémy s tlakem (auto jsem neměl 9 dnů !!!)
Takže asi si to pořeším při brzké návštěvě kvůli poinstalační kontrole
Co vím říkal mi že tam musel dávat jiný reduktor že ten původní to nestíhal...nevím jestli je to společné s tím tlakem
sponzor





20.02 2010 16:33


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

20.02 2010 17:17


bubin:
Zdravím.
Nechal jsem si nahodit LPG* sekvenčku od BRC 2,4 V6 motor a mám problém : při prudkém zrychlení mě "to" (zřejmě ten ukazatel stavu plynu) pípat.
Musím to pak přepnout na benzín a pak se to zas přepne na LPG*.
Čím to může být?
Díky


tož totok jsem měl také. při prudším přidání se to přepne na benzín a je to doprovázeno přesně jak říkáš, pípaním a blikáním kontrolky.
zajeď to vyreklamovat, tak samo jsem to udělal já. nech to s tebou projedou při napíchnutém PC a bude jim to ukazovat malý tlak. u mě to bylo špatným regulátorem tlaku. vyměnili ho za jiný a faká to dál..
AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

20.02 2010 17:21


shaggy:
venco : po vymene spojky jsem auto konecne protahl a na LPG* je to jakoby trhane to zrychleni cim pak to je?? jinak driv jsem to nemohl zjistit protoze spojka klouzala..


na benzín to jede normálně?
AK junior
AK junior


Registrace: 15.12. 2009
Příspěvků: 1121 | Témat: 21

20.02 2010 17:32


na benzín bez problému.
Ještě přidám jeden probém...na plyn mi při přeřazení auto jako kdyby procukne (jako když někdo neumí pracovat se spojkou)
Při benzínu to nedělá...
AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

20.02 2010 17:34


bubin: to s tím benzínem nebylo na tebe...
AK fanda
AK fanda


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 4799 | Témat: 77

20.02 2010 17:39


flashmajster:
bubin:Moc sa LPG* nerozumiem ale:
množstvo plynu sa určuje podľa tlaku, asi pri prudkom zrýchlení ten tlak natoľko poklesne že to začne pípať.
Ja to vidím na reklamáciu alebo prázdnu nádrž .

budík měří dle hladiny v nádrži LPG* je tam v tekutém stavu
AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.5. 2009
Příspěvků: 6 | Témat: 0

20.02 2010 20:43


bubin:
Zdravím.
Nechal jsem si nahodit LPG* sekvenčku od BRC 2,4 V6 motor a mám problém : při prudkém zrychlení mě "to" (zřejmě ten ukazatel stavu plynu) pípat.
Musím to pak přepnout na benzín a pak se to zas přepne na LPG*.
Čím to může být?
Díky


To zapípání je poklesem tlaku jak již někdo řekl. Tohle přeně dělají neznačkové systémy takže je divné že ti to dělá brc.
Raději to zreklamuj conejdříve a zmínil bych se i o tom řazení.
Kolik tě to stáloa kdo to montoval?- teda pokud to není tajné.
AK junior
AK junior


Registrace: 15.12. 2009
Příspěvků: 1121 | Témat: 21

20.02 2010 21:45


stálo to 40 a dělal jsem to v ostravě.
jj zkusim to tam pořešit
sponzor





20.02 2010 21:45


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.6. 2009
Příspěvků: 28 | Témat: 2

08.03 2010 8:36


Zdravím všechny, k Vašemu tématu, měl jsem namontovaný v minulém autě LPG* Landirenzo omegas/sekvenční/ a to pípání se mi občas objevilo taky.Podotýkám ,že je to značkový systém a jeden z nejlepších na trhu.Posílal jsem dotaz výrobci ,a bylo mi odpověděno, že to způsobuje velká zněna tlaku v systému. Stane se to hlavně v létě ,když natankujete plnou nádrž, nebo spíše přetankujete. Nebo když je velká kubatura motoru a velká změna odběru plynu při zrychlení. V prvním případě stačí ujet pár kilometrů aby poklesl tlak v nádrži a druhý případ je o seřízení systému.Většinou stačí vypnout motor a znovu nastartovat. Doporučuji seřídit systém LPG* ,ale dejte si pozor ,né každý značkový servis to zvládne. Tam kde mi to montovali/Bosch servis v jednom nejmenované moravském městě/si s tím nevěděli rady. Odvezl jsem to do Fulneku do fa LOVTEC a okamžitě bylo po problému.
AK junior
AK junior


Registrace: 15.12. 2009
Příspěvků: 1121 | Témat: 21

08.03 2010 19:06


Tak jsem dnes navštívil dínu LPG*, kalibrací to nebylo - žádné errory, nastavení znovu a pořád pípání.
Zřejmě to bude netěsností - pak napíšu jak to dopadlo.
AK junior
AK junior


Registrace: 15.12. 2009
Příspěvků: 1121 | Témat: 21

14.03 2010 22:31


Tak je to hotovo.
Pro 2,4 motor je treba mit hodnotu tlaku 4 a bylo to pouze 3,8.
Zadna netesnost-nastesti
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.4. 2009
Příspěvků: 1348 | Témat: 57

19.03 2010 10:05


pres tyden jsem zkousel jezdit normalne predpisove tvz. okresky 90km/h zadne vysoke otacky proste pohodava jizda do prace a nameril jsem spotrebu 7.2 litru plynu "nacepoval 29,41 litru plynu a ujel jsem 408km = 29,41:408=0,072x100=7.2 litru plynu no to je mazec pochlubte se kolik vam to zere 1.8T ..
AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

19.03 2010 13:49


shaggy:
pres tyden jsem zkousel jezdit normalne predpisove tvz. okresky 90km/h zadne vysoke otacky proste pohodava jizda do prace a nameril jsem spotrebu 7.2 litru plynu "nacepoval 29,41 litru plynu a ujel jsem 408km = 29,41:408=0,072x100=7.2 litru plynu no to je mazec pochlubte se kolik vam to zere 1.8T ..


od té doby co mám plyn spotřebu neřeším... nechce se mně kvůli tomu jezdit jak šulda... drží mě to tak den...
AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.10. 2009
Příspěvků: 57 | Témat: 9

16.04 2010 18:33


sniper:
vencaa6: Můj názor na to znáš.
A taky mi tvrdili, že do turba to nepůjde a 2 roky nez jakýchkoli potíží. Základ je, že se to musí umět udělat dobře, ne dobastlit.
Ti Zlíňáci už takové motory dělali, obrať se na ně, nebudou ti mazat med kolem huby, žeknou ti vše po pravdě!!


Jaci Zlínaci? myslis LPG* v zelechovicich?
AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

17.04 2010 21:46


tomas46: jj
AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

20.05 2010 10:05


takže min týden jsem provedl test. po cca 150km jízdě pod plným plynem mimo dálnici, jen po okreskách(v obcích max.60) jsem zajel s obavou k pumpě a čekal jsem rekordní spotřebu LPG*... velmi milé překvapení... 12,5L/100km. čekal jsem hodnotu okolo 15, ale ono to asi víc jak za těch 13 jezdit prostě neumí i kdybych se posral. jo a za celou dobu mě pojelo akorát maserati... snažil jsem se snažil, ale nakonec mě dostal. parchant

takže sumář:

10litrů: jízda tak akorát, žádná brzda, žádné šetření
11-12: svižnější svezení, ale žádný extrém
12,5: dost extrémní jízda...
Naposledy upravil vencaa6 dne 22.05 2010 20:40, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
sponzor





20.05 2010 10:05


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 4.5. 2010
Příspěvků: 24 | Témat: 5

22.05 2010 20:39


No ja som nedavno kupil A4 rv 2000 je tam 2.8 V6 30V splynovana digitalom, ide to krasne, oproti benzinu minimalny rozdiel a o nakladoch na 100 km je asi aj zbytocne pisat ...tiez som pocul, ze s turbami je problem
AK oldtimer
AK oldtimer

Muž
Registrace: 8.7. 2007
Příspěvků: 20259 | Témat: 1614

23.05 2010 0:14


secretario:
tak a už valím na plyn taky...
nějaké to město a meziměsto ze startu a příští víkend to jedu prohnat do nitry a zpět, tak jsem zvědavý.
Takže s odstupem ... zkušenosti, spotřeba, spokojenost ...
AK fanda
AK fanda


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 2767 | Témat: 22

23.05 2010 9:42


Já zatím spokojenost
AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.10. 2009
Příspěvků: 57 | Témat: 9

25.05 2010 2:13


Taky tam kopnu LPG* jen co DAM* dohromady tu zidovskou sumu 38 000kc za zarizeni LPG*
A4 3,0i q...
AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

30.05 2010 12:06


takže začíná se možná trošku komplikovat...

včera jsem měl auto u mechanika s nějakýma drobnostma. a btw. mně ukazoval grafy, jak se auto chová na benzín a plyn. myslím, že to byly hodnoty z Lambda* sondy... na benzín se Lambda* chová krásně, obohacuje a zase ochuzuje směs přesně jak má... ale když se to přepne na plyn, tak to běží na strašně chudou směs...

takže moje dojmy z jízdy na plyn vs. plyn nejsou jen placebo... protože jsem si říkal, že si to namlouvám, že na benál to jede suprově, na plyn většinou o dost hůř, ale z toho to na plyn jede zase krásně, až se musím kouknout na kontrolku, že jedu opravdu na LPG*... když jsem byl na výměnu regulátoru a na seřízení, tak to jelo fakt krásně, ale postupně se to seřízení asi rozjebe a stojí za kulové...

teď řeším, jak z toho ven, protože si myslím, že systém, který tam je, není pro to auto to pravé ořechové... což mně potvrdili i jinde, kde montují LPG*, ale zase jsem si říkal, že propagují ten svůj systém, ale asi mají pravdu... navíc pro motoru s turbem jsou ty nároky ještě složitější.

teď řeším, jak stohoven... jestli reklamací, nebo su v pasti...

Záruční podmínky, které jsem podepsal (bohužel, protože jsem to ani nečetl...)
-záruka na dodaný LPG* materiál je 24 měsíců nebo do ujetí 50tkm
- záruka na pístky vstřikovače LPG* je 1 rok nebo 20tkm
- záruka na montáž LPG* zařízení je 3 měsíce..

LPG* v autě je necelý rok a nalítáno necelých 30tkm...

teď řeším tu záruku... je tohle vše OK? když jsem to podepsal, tak jsem v pasti, nebo se to řídí nějakým zákonem a je na to 24 měsíců? navíc nevím, k čemu, z toho uvedeného v záručních podmínkách ten můj problém patří...
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 6688 | Témat: 173

30.05 2010 12:11


vašku kdyžtak ICQ nebo SZ tady o tom mluvit nebo mě zase někdo obviní ze lži ....
AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

31.05 2010 13:10


Takže psal jsem na nějakou adresu na ochranu spotřebitele...

Dobrý den, do svého auta jsem si nechal namontovat systém LPG*. Ve smlouvě jsem podepsal tyto záruční podmínky: - záruka na dodaný LPG* materiál je 24 měsíců nebo do ujetí 50tkm - záruka na pístky vstřikovače LPG* je 1 rok nebo 20tkm - záruka na montáž LPG* zařízení je 3 měsíce.. Zajímá mě, jestli záruka nižší než 24 měsíců je v souladu ze zákonem. Resp. jestli výše uvedné podmínky jsou dle zákona. Děkuji za odpověď. S pozdravem

Naše vyjádření k němu (č. 60500 / CJ - 88) připravené v souladu se smluvními podmínkami SOS (http://www.spotrebitele.info/poradna/smlpodminky.php):
Záruka na materiál je samozřejmě 24 měsíců, při uplatnění reklamace je včak nutno rozlišit vady materiálu a výroby na které se záruka (samozřejmě 24 měsíců)vztahuje a vady, které vzniknou mechanickým poškozením nebo běžným opotřebením, na které se záruka nevztahuje. Záruka na montáž je podle § 646 odst.1 Občanského zákoníku 6 měsíců.


Stejně to nechápu, na co mám nárok a na co ne...
Naposledy upravil vencaa6 dne 21.07 2010 17:11, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

31.05 2010 13:13


vencaa6:
Píše, že záruka 24měsíců nemůže být dotčena Ale upozorňuje, aby's uplatňoval jen uplatnitelné.
sponzor





31.05 2010 13:13


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

31.05 2010 13:28


root: a co je to uplatnitelné... tomu právě nerozumím...
AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

31.05 2010 14:15


vencaa6:
No, pokud by jsi chtěl uplatnit vady které vznikly nevhodným používáním, nebo nevhodným palivem. Zkrátka máš na to standardní záruční podmínky a není podstatný co jsi podepsal. Držím palce.
AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

31.05 2010 14:29


root: jj, teď už tomu rozumím... tak můj problém je "jen" ten, že ten systém se pořád rozštelovává, čímž se potvrzují slova mechanika z jiného LPG* servisu...
AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 70 | Témat: 5

31.05 2010 15:28


Chtěl bych požádat členy o zkušenosti. A totiž motory V6 - 2.4, 2.6, 2.8 a 3.0 v kombinaci s LPG* - jaké problémy přináší LPG* a jaké systémy máte namontovány.

Z předchozích aut mám výborné zkušenosti se systémem BRC - podtlak s Lambda* regulací. Nicméně bych chtěl požít sekvenční LPG* - vstřikovýní kapalného LPG*.

Děkuji za názory.
AK fanda
AK fanda


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 4799 | Témat: 77

31.05 2010 16:20


vencaa6:
root: systém se pořád rozštelovává, čímž se potvrzují slova mechanika z jiného LPG* servisu...

pokud je vada v materiálu = systému LPG* tak na to by měla být záruka asi 24 měs. a zkoušel jsi to u nich už oficiálně reklamovat?
Když ti to tedy několikrát seřizovali,doklady od toho máš?
AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

31.05 2010 16:34


Kovi: ale tady ani tak není vada v materiálu, jak v tom, že se to nedrží těch nastavených hodnot a časem (teď do 3 měsíců) se to rozjebe tak, že to i pocitově poznáš, že je něco špatně... dnes to třeba zase jelo dobře...

napíšu historii, jak to probíhalo:

1. při prudším přidání plynu se to občas přeplo na benzín, pak čím dal častěji. dojel jsem tam, prej vše je v pohodě, jen trošku poštelováno...

2. chvíli to fakalo na pohodu, pak zase, a pak už se to přepínalo nad 3tisíce furt. dojel jsem tam, a že je špatný regulátor tlaku (což nechápu, jak to předtím nemohl poznat). analyzováno už přímo majitelem. regulátor vyměněn, vše znova seřízeno.
auto se chovalo jak na benzín... až jsem tomu nechtěl věřit, že jedu na LPG*...
no a postupem času(těch 3 měsíců) se to dostalo do toho stádia...

doklady od návštěv, potažmo výměny regulátoru nemám..
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email