Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pondělí, 24 června 2024
Celkem je zde 392 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: ivan68
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 6
Uživatelů celkem: 48 524
Online návštěvníků
Návštěvníků: 390
Uživatelů: 2
Celkem: 392

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.11. 2020
Příspěvků: 9 | Témat: 3

28.11 2020 23:28


Zdravím,

jsem nováček, původně jsem jezdil s Felicií, pak jsem si koupil v září A3 8L. Motor 1.6 AKL, 74 kW, r. v. 1997.

Mám problém ohledně studených startů, hlavně když auto odstává přes noc nebo po směně v práci. Normálně startuju nadvakrát (původně až šestkrát!).
Mám možnost si provádět kontrolu chyb, a po výměně snímaček otáček na převodovce (hlášení závady) mi téměř po každém neúspěšném startu hlásí chybu klapka: „00282 - Ovladač škrtící klapky (V60), 41-10 blokováno, nebo bez napětí - sporadicky."
Zřídka se mi stává, že mi motor na první křižovatce zdechne. Minulou sobotu, jak byl přímrazek, mi zůstalo auto viset v práci a původně jsem ho chtěl nechat odtáhnout, nakonec po dvou dnech, když chlapi přijeli s odtahovkou (soukromě, mimo pojišťovnu), to rozchodili přes kabely.
Nechával jsem si v servisu, kam jezdím, zkontrolovat stav baterie - OK, dobíjení baterie - OK (13.9 V na dálková světla, jinak 14.2 V, s rádiem a snad i s topením). Také jsme zkontrolovali startér - OK.

Občas mi dost pravděpodobně klapka blbne v tom, že když pustím plynový pedál za studena, tak mi jakoby poskočí motor dopředu i s autem a pak se sníží otáčky, nebo prostě se neodpojí vstřikování pochvilce, ale okamžitě. Původně jsem myslel, že jsou to silentbloky, ale dělá to občas.

Sehnal jsem si náhradní klapku z 1.6, 74 kW AEH, parametrově odpovídá mému AKLu. Byl bych schopný ji vyměnit, ale nevím, jakým programem mám klapku seřídit, aby mi neblbnul volnoběh.[/b]

V polovině prosince mám objednanou generálku motoru, protože než jsem koupil auto, generálka se dělala, ale bez broušení hlavy, takže mi teď teče olej přes hlavu do výfuku, včetně úniku vody pravděpodobně přes pumpu. Chtěl bych teda do té doby vyloučit další závadu s klapkou, aby se pak mohla dělat i revize tlaku paliva.

Díky za odpověď, jakým programem mám nastavit klapku.

-----------

ODKAZ NA VIDEO S PRŮBĚHEM STARTU

https://www.youtube.com/watch?v=OzWxrv721zs
nahoru

sponzor





28.11 2020 23:28


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.9. 2010
Příspěvků: 76 | Témat: 20

30.11 2020 8:32


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Tady jsou studnice moudrostí. Nedbej na to že je to pro Audi TT , hodně věcí mají koncernové vozy společného. Pouze si do prohlížeče nainstaluj nějaký překladač stránek. Je tam i údržba a nastavení té plynové klapky.

Gustav.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

30.11 2020 8:46


VAG-COM* a KKL kabel z aukra za 200. Nebo HEX-CAN klon s VCDS SW za litr? Pochybuju že by sis pro hraní chtěl koupit origo HEX-CAN za několik tisíc.

Ten SW musí být full, ne zkušební verze. Jinak nejdou dělat adaptace ani testy akčních členů. Připojíš se na jednotku motoru, motor sám má být zahřátý na 80°C min a napětí baterky >12V. Motor neběží, zapnuté zapalování, naloguješ kanál teď nevím esi 60 nebo 98 a dáš základní nastavení. Klapka bude cvakat, zkoušet polohy a pak pokud je klapka OK se ukáže ADP OK. Pokud není klapka OK tak to skončí ERRORem. Pokud ta klapka není určená přímo na ten motor svým číslem dílu, není jistota že to půjde zadaptovat bez vady.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.11. 2020
Příspěvků: 9 | Témat: 3

30.11 2020 16:15


VAG-COM* (v3.04) a KKL kabel mám. Číslo klapky v autě a náhradní je stejné: 408 237 / 111 / 012, další čísla za tím předpokládám jsou o datumu výroby klapky, ročník výroby je stejný (1997).

Jinak když vyměním klapku, musím stejně nastartovat motor, abych ho zahřál, ne?

Jinak díky
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.11. 2020
Příspěvků: 9 | Témat: 3

01.12 2020 17:12


Tak jsem dnes vyměnil klapku, nablito v klapce, v sání i na kraji hadice od klapky k čidlu váhy vzduchu, takže už je zřejmě jisté, že utíká voda přes motor.
Nabil jsem baterii a do hodiny hlásila, že je nabitá, podle VAGu 12,1 V a při sepnutí motoru na 9,6,V, takže baterie je dost pravděpodobně cinklá. Teď nabíjím půjčenou, tak uvidím zítra.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.9. 2017
Příspěvků: 48 | Témat: 2

03.12 2020 12:02


Než něco postneš, tak si to aspoň po sobě přečti.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa artdeshine asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coating coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keramika keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email