Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pondělí, 15 prosince 2025
Celkem je zde 1067 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Safinkejkou
Uživatelů dnes: 3
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 49 494
Online návštěvníků
Návštěvníků: 1063
Uživatelů: 4
Celkem: 1067

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

26.05 2009 0:39


Se mi nějak nezdá ta cena, nějaké levné, ne?
Kurňa, ty majáky bych tam nechal

http://auto.bazos.cz/inzerat/3353442/MB-280-GE-long.php
nahoru

sponzor





26.05 2009 0:39


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

26.05 2009 0:42


taky se mi zda ze je to nejaky levny ... az moc levny - normalne tyhle stroje zacinaj tak nekde na 150ti ... ale to je podle mne offroad jak se slusi a patri ...

Gcko sem vzdycky chtel (a nejenom ja, snad kazdej kdo kdy v nem sedel) ...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

26.05 2009 0:46


2Pix: A já měl to štěstí, že jednu dobu se vozil přesně s tímhle modelem a pod majákama
Prostě Gečko a jako sanitka to bude velmi udržované, servisované ajako offroad ježděné minimálně!
Asi tam zítra zavolám...
nahoru

Anonymní





26.05 2009 10:32


Účet smazán na vlastní žádost, včetně obsahu příspěvků.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

26.05 2009 11:35


arc:
mimochodem, co ale s tím??


Jezdit pod majákama, ne?

Nebo na tahání aut + pojízdná dílna
Mě láká ten vnitřní prostor. Dáš to do plynu a spotřebu neřešíš.

KAždopádně zajímavá nabídka...
nahoru

Anonymní





26.05 2009 12:11


Účet smazán na vlastní žádost, včetně obsahu příspěvků.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2007
Příspěvků: 3254 | Témat: 84

26.05 2009 12:14


Pavle dej vědět jak jsi dopadl, mě se to taky líbí.
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

26.05 2009 12:14


taktak .. jak rika sniper ... LPG + dilna ... koule .. platak .. a muzes tahat ... trebas zavodaka
nahoru

sponzor





26.05 2009 12:14


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

26.05 2009 12:46


To je tohle?
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

26.05 2009 12:48


vencaa6:
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

26.05 2009 13:00


jo jo ...

presne z toho povidani se da vycist ze G je G a nic se mu jen tak rovnat nebude ...

tohle je fakt divne levny ...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 1.8. 2007
Příspěvků: 1627 | Témat: 97

26.05 2009 13:14


děláte si ze mně srandu,že? cos tím jako chcete dělat? do zběru?
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

26.05 2009 13:23


Siki .. mlc a soupej nohama kdyz se bavej dospeli ...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 1.8. 2007
Příspěvků: 1627 | Témat: 97

26.05 2009 13:35


2Pix: tož ale jako fakt,co s tím chcete dělat,vždyť to je na ostudu...potom,že nejsme stát který jenom zbíra staré krámy..
nahoru

Anonymní





26.05 2009 14:05


Siki:
2Pix: tož ale jako fakt,co s tím chcete dělat,vždyť to je na ostudu...potom,že nejsme stát který jenom zbíra staré krámy..

..tož ale jako fakt.. zkus si najít/přečíst něco o "G"čkových Medvědech nebo se v nějakém i svézt v terénu a myslim, že pak budeš mluvit uplně jinak..
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 1.8. 2007
Příspěvků: 1627 | Témat: 97

26.05 2009 14:37


Union: vůz je od toho aby tě zavezl z bodu a do bodu b pokud možno po cestě. nejsem extrémista;-)
nahoru

sponzor





26.05 2009 14:37


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

26.05 2009 17:00


Siki:
2Pix: tož ale jako fakt,co s tím chcete dělat,vždyť to je na ostudu...potom,že nejsme stát který jenom zbíra staré krámy..



jo jo ... podle tech blbcu co tohle tvrdej jezdis s nejvetsi pravdepodobnosti uz i ty ve starym kramu co nikdo nechce ...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 1.8. 2007
Příspěvků: 1627 | Témat: 97

26.05 2009 17:03


2Pix: já teďkom nemám žádný auto raději:-D
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

26.05 2009 17:05


Gecka si drzej porad cenu za vsech okolnosti - neni vubec problem vyhodit 10t Ecek za ulozenku Bundeswehru z pocatku 80ejch let ... (nekde sem psal ze se udelal vyprodej 80-84 a ty kusy zmizely behem par dni a za horentni penize) ...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

26.05 2009 17:40


hele a navigaci, el. stavitelny podvozek, bose to ma?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 15.6. 2007
Příspěvků: 601 | Témat: 10

26.05 2009 18:03


tak je to pekny kocar , hlavne co ma technicaku , pocet mist s sezeni a lezeni a pokud je to special neplati se ekodan , stejne jako u odtahovek
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

26.05 2009 18:04


navigaci nepotrebujes - kuknes do mapy a reknes si "Cil je na sever" tak jedes podle kompasu porad rovne na sever
el stavitelny podvozek? - mozna ze W463 neco takovyho ma ...
Bose - W463 bude urcite mit nejakej ekvivalent ...

mas 4 modelvy rady "G" ... coz mam pocit ze W463 je GL ...

precti si ten clanek a nesnaz se trapne rejpat kdyz muzes bejt setrenej hned prvni reakci ...
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 996 | Témat: 17

26.05 2009 18:07


Siki:
Union: vůz je od toho aby tě zavezl z bodu a do bodu b pokud možno po cestě. nejsem extrémista;-)


ano nazval jsi to po čem jezdíme spravne cesty... zapomel jsi dodat temeř polní a na to je tohle auto best
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 9.10. 2006
Příspěvků: 1913 | Témat: 87

26.05 2009 18:30


2Pix:

mas 4 modelvy rady "G" ... coz mam pocit ze W463 je GL ...



Myslím, že W463 je teda normální Géčko... GL je X164 - teda aspoň myslím.
nahoru

sponzor





26.05 2009 18:30


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

26.05 2009 19:08


ooomlouvam se ...

klanim se ...

The chassis was revised for 1990 as the W463 with anti-lock brakes, full-time 4WD and a full trio of electronically-locking differentials. The interior was totally upgraded, finished with wooden accents and optional leather upholstery.

The range was refreshed again in 1997, including the introduction of a power-topped convertible and two new engines, the 2.9 L Turbo Diesel and the V6-powered (M112 motor) G320 — previous years' G320s were outfitted with the M104 I6. The V8 G-wagen returned with a new engine in 1998 as the G500, with official sales beginning in the United States in 2002 at $75,000. The 349 hp (260 kW) G55 AMG cemented the vehicle in the American market with many snapped up by celebrities. The most powerful V8, the 476 hp (355 kW) (later 500 hp (370 kW)) G55 AMG Kompressor, introduced in 2004 as model year 2005, is able to hit 60 mph (100 km/h) in just 5.4 seconds. In 2005 M-B was considering that it would be the last year they would import the Geländewagen into the USA market. They even launched a "Grand Edition" (something they like to do to sell off the last of a particular model). One reason it was supposedly continued in the US market was because of a order placed for some 160+ diesel units for the US Marine Corp (H1 HumVees don't fit well in the V-22 Osprey). 2005 was the first year the G55 AMG model boasted 469 HP, a 120 HP increase over the '03 and '04 AMG models.

The new G500 has a 32-valve 382 horsepower 5.5 liter V8 engine, while the G55 AMG has a 500 horsepower 5.4 liter V8 engine. The G500 gets from 0 to 60mph in 6.0 seconds, while the G55 AMG takes a mere 4.8 seconds.

The W463 client had a larger choice of engines, the preliminary apex being the V8-powered 500GE in 1993. This catered more of a luxury than off-road crowd with only center and rear differential locks and an even more luxurious cabin. The 500GE was produced in limited numbers for just two years. All W463 G-Wagens began using Mercedes-Benz's new letter-first naming scheme in 1994.

Various automobile tuners such as AMG, BRABUS, LORINSER, Carlsson (car company) and RENNtech have modified the engine and exterior with a 3.6 liter engine.

It was rumored that, with military contracts for the G-Class completed, production of the old G-wagen in Graz, Austria would cease as of 2006. However, reports state that production of the current G-wagen will continue for the foreseeable future, alongside its once-intended replacement, the GL-Class (X164). An outcry among enthusiasts who admired the G-Class for its tremendous off-road potential showed that a market still existed for such a vehicle. Mercedes-Benz elected to continue G-Class production for the hardcore off-road market, while the larger 3-row GL-Class would be marketed as a competitor for the likes of the Cadillac Escalade and Lincoln Navigator.

As of July 2006, Mercedes-Benz announced a late-availability 2006 model year G-Class on its website.[3] The company also showed a facelifted 2007 model at the Paris Auto Show in September 2006[4] and increased the power of the G 55 AMG version from 476 to 500 hp (370 kW). Currently the 2009 G 500 and G 55 AMG is offered for sale at the 30-year Anniversary of the G Class. Both models with cosmetic upgrades most noticeable with the new grill, rims, etc. Mercedes-Benz has announced that the G-Class will continue to be manufactured through 2012 due to continued good worldwide demand including for military purposes.
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

26.05 2009 19:09


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

Anonymní





27.05 2009 8:20


Účet smazán na vlastní žádost, včetně obsahu příspěvků.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

27.05 2009 11:31


arc: Hehe, ale s tím cingrlátkem do terénu

V8 Kompressor, já mám doma pouze Kompresor V2
nahoru

Anonymní





27.05 2009 11:34


arc:
když géčko, tak pořádny
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
ARC: to je moc levný
nahoru

Anonymní





27.05 2009 11:57


Účet smazán na vlastní žádost, včetně obsahu příspěvků.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Možná podobná témata
Téma
Autor
Audi Fórum
Odpovědi
Zasláno
Žádné nové příspěvky
17
06.Prosinec 2011 Zobrazit poslední příspěvek
Žádné nové příspěvky
23
06.Prosinec 2010 Zobrazit poslední příspěvek
Žádné nové příspěvky
25
22.Listopad 2009 Zobrazit poslední příspěvek
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email