Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 21 listopadu 2024
Celkem je zde 176 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: tomas dubik
Uživatelů dnes: 2
Uživatelů včera: 4
Uživatelů celkem: 48 825
Online návštěvníků
Návštěvníků: 172
Uživatelů: 4
Celkem: 176

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 31.1. 2010
Příspěvků: 16 | Témat: 2

08.10 2020 16:06


Ahoj klubáci,

odešel mi vstřik na 5. válci. Nejsem ani první ani poslední. Vyměnil jsem tedy za jiný v rámci BOSCH Exchange a auto bez problémů jezdilo. Cca po 500 ujetých km, zase známé klepání v motoru. Diagnostikou opět zjištěno - vstřik na pátém válci. Tak ano, může se stát i to, že se to prostě nepovede. Znovu výměna za jiný. Po ujetých 2000km jsem tomu začal věřit, ale včera ráno na křižovatce mírně začal kolísat volnoběh. Začal jsem tušit, co se stane. Auto ujelo ještě asi 300km po dálnicích ale pak začalo v tahu vynechávat. Sjel jsem z dálnice a opět klepání, bílej dým. Diagnostika ukázala zase vstřik na pátém válci. Měl najeto cca 3 tisice km.

Kdyby to byly špony, nebo bordel z nádrže, myslím si, že je hodně nepravděpodobné, aby to schytal pořád ten stejný vstřik. A protože pro tohle nemám žádné rozumné vysvětlení, budu rád za každý nápad. Fotka jednoho ze vstřiků, který selhal i s číslem v příloze.

Díky!
Naposledy upravil xpert dne 27.10 2020 17:27, celkově upraveno 3 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





08.10 2020 16:06


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7212 | Témat: 19

08.10 2020 17:23


Opět a zase měnit jeden vstrik bez předchozího testu ostatních, změření komprese motoru je hurá akce úplně k hovnu.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 31.1. 2010
Příspěvků: 16 | Témat: 2

08.10 2020 17:28


Satas (08.10 2020 17:23) orig :
Opět a zase měnit jeden vstrik bez předchozího testu ostatních, změření komprese motoru je hurá akce úplně k hovnu.


Díky za odpověď Satasi. Nicméně to zcela jistě nevysvětluje, proč dochází k problému, který jsem popisoval.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7212 | Témat: 19

08.10 2020 17:31


Protože mas třeba napaleny pisty a ventily od tech starých trysek a válec ztraci kompresi...????
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 31.1. 2010
Příspěvků: 16 | Témat: 2

08.10 2020 22:10


Nedovedu dost dobře představit, že by kvůli malé kompresi mohlo dojít k poškození vstřiku při takových nájezdech, které jsem uvedl. Navíc zrovna pátý válec (a rovněž druhý) by měl být osazen žhavící svíčkou s piezorezistivním snímačem tlaku a tak bych očekával nějaké hlášení v ECU*. Nicméně, tlaky zítra změřím, ale moc bych si na to nevsadil. V každém případě díky za reakci.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7212 | Témat: 19

09.10 2020 5:37


Na asb zahvici svicky se snímačem tlaku..... tak a dost.Přestante už jedno provždy nabírat tyhle internetový vyblitky kdejakyho debila od klávesnice proboha.
Tohle nemá absolutně cenu kazdopadne ať se problém vyresi.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2610 | Témat: 74

09.10 2020 7:30


S dostatkem náhradních vstřiků bude možno najet dostatek kilometrů. Satas tomu nemůže rozumět, přece jenom se v této problematice orientuje teprve krátce, odhaduji pouze jen asi 10 až 12 let.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11216 | Témat: 95

09.10 2020 7:34


Nakadah: LOL
nahoru

sponzor





09.10 2020 7:34


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 31.1. 2010
Příspěvků: 16 | Témat: 2

09.10 2020 8:11


Od toho je to fórum diskusní, aby se problém vyřešil

SSP941803:
The combustion chamber pressure sensor used in the 3.0
liter V6-TDI* engine is a product by Beru, available under
the designation PSG (Pressure Sensor Glow Plug).
It adds the combustion chamber pressure sensor
function to a metal glow pin and is installed in Cylinders
2 and 5.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7212 | Témat: 19

09.10 2020 8:50


Od toho je servis se znalostí problematiky techto motrorů.Forum to neopraví.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 31.1. 2010
Příspěvků: 16 | Témat: 2

27.10 2020 17:20


Vyřešeno. Objeven drát ve svazku cca na půl cesty ŘJ-vstřik, který sice prošel testem pod zátěží, ale jen v poloze, kdy byl testován. Občas to holt dovede potrápit. A protože mi zbyly 2ks vstřiku, které jsou OK, chtěl bych vás poprosit, jestli někdo nemáte nějaké špatné na prodej, abych měl co vrátit na zálohu.

Díky a přeju všem co nejvíc kilometrů bez závad
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 18.2. 2013
Příspěvků: 172 | Témat: 37

27.10 2020 18:20


Mel bych mít celou sadu starejch vstriku z motoru ASB. Kdyztak se ozvi
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email