Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 24 dubna 2025
Celkem je zde 80 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: bajin
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 3
Uživatelů celkem: 49 154
Online návštěvníků
Návštěvníků: 79
Uživatelů: 1
Celkem: 80

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
téma: A6 3.0 Tfsi
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.9. 2020
Příspěvků: 9 | Témat: 2

06.10 2020 14:20


Zdravím,
zvažuji si koupit A6 3.0 TFSI*, ale nemám vůbec žádné zkušenosti. Něco málo jsem četl, něco poradil kamarád, ale chtěl jsem hlavně slyšet názory lidí, kteří mají zkušenosti, jestli je to dobrá volba.

Chci poprosit o vaše zkušenosti, názory, cokoli co by mi pomohli.

Kamarád mě varoval před automatem. Jak to s ním je? Ničí se to často? Oprava bude drahá to mi je jasné.
Jak je to s náhradními díly. Dají se sehnat jednoduše?
Na co si dávat bacha?

Děkuji za odpovědi.
nahoru

sponzor





06.10 2020 14:20


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11460 | Témat: 99

06.10 2020 14:58


Jakej rocnik?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.9. 2020
Příspěvků: 141 | Témat: 11

06.10 2020 15:29


Já bych jen shrnul obecně, že Audi 3.0 V6 ať už TFSI* tak TDI* jsou skvělé motory se skvělým charakterem a svezením. A6 jsou drahé limuzíny a limo ve výbavě s velkým motorem se jednoznačně taky pojí s automatem. AT se k tomu výborně hodí a platí základní pravidlo - hledat auto v dobrém stavu s prokázanou historií. Všechny ty děsivé historky o rozpadajících se skříních s-tronicu, vyklepaných hlav motorů a chrastících rozvodů jsou především otázkou zanedbané údržby. Bohužel platí pravidlo, že ty starší kousky už mladší nebudou a s klesající cenou se taky míň investuje do náročnějšího servisu, tím pádem se z drobností stávají katastrofy a investice rovnající se hodnotě auta.
Auto jako takové jednoznačně doporučuju, je to krásný kus techniky (pokud nejsi vyznavač dnešních tříválců), oceníš průběh výkonu, kultivovaný chod, krásný zvuk a určitě se ti bude bezpečněji předjíždět za každé situace.
Vše je jen o následujících bodech
- u 3.0 TFSI* počítat s vyšší spotřebou, pokud chceš jezdit delší trasy a trochu si jízdu užít
- hledat kousek s transparentní historií - nejlíp žádné bazary, ale koupit z první ruky od člověka, kterému očividně na osudu auta záleželo
- nechat si bokem pár desítek tisíc rezervu, protože i u bezchybného, ale staršího auta se časem něco může objevit, tak ať nejsi překvapený
- měnit olej, měnit olej, měnit olej všude kde se má a kde se dá.. a žádný longlife
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.9. 2020
Příspěvků: 9 | Témat: 2

07.10 2020 7:46


Ročník 2005+

Děkuji za komentář.

U benzínu počítám s výší spotřebou. Došel jsem k závěru, že naftu bych nevyužil a spíš si myslím, že by trpěla. Do práce to mám nějaký 10 minut. Proto radši benzín.

Kamarád mi doporučil, abych se podíval na auta z Německa. Prý že nemají potřebu stáčet kilometry, takže by měly být lepší kousky. Já z toho mám docela strach, aby to nebyl nějaký ojeb. Nemůžu se na to přijet podívat nebo někoho vzít sebou, aby mi řekl v jakém stavu to je (respektive může, ale cesta dlouhá) a taky se dělává, že se to vezme na nějakou diagnostiku.
Musel bych spoléhat na to, že to bude v dobrém stavu.
Když to vezmu od nás z ČR tak to asi pravděpodobně bude přetočené, ale můžu udělat tyhle věci.
Máte s tímhle nějaké zkušenosti?

Ještě bych se chtěl zeptat. Byl mi doporučený motor 4.2 Je to s ním podobné jako u 3.0?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.9. 2020
Příspěvků: 141 | Témat: 11

07.10 2020 8:32


Tomu úplně nerozumím, měl jsem za to že 3.0TFSI V6 začlo až kolem roku 2009. Je to docela mladý motor a ne v každém servisu tomu umí dát patřičnou péči. S tím taky souvisí, že výběr ojetin na českém internetu je malý, takže hledat v DE nemusí být úplně špatný nápad. Samotný motor je ale až na absenci DPF* dost složitě konstruovaný a je citlivý na zacházení, proto si myslím že ani tohle není vhodné na lítačky po městě. Po delších nájezdech a nešetrném zacházení trpí na zakarbonování.. Bohužel do motoru nevidíš, takže to při koupi nepoznáš. O to důležitější je pak trvat na doložení servisu a zkontrolovat nájezd. Abych tě ale jen neděsil, navzdory některým hospodským názorům že to není zas taková střela, tak si naopak myslím, že díky kompresoru a šikovnému chipu se dá výkon dost dobře ladit - tento motor se dával např i do S5, A7 atd.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.9. 2020
Příspěvků: 9 | Témat: 2

07.10 2020 9:21


Jestli to je od roku 2009 tak to nevím. Zase tak nastudované to nemám. Jenom hledám A6 ročník výroby 2005+. Byli mi doporučeny motory 3.0 a 4.2. Podle toho hledám.
Jestli jsem to správně pochopil. Do města se taky moc nehodí, ale na delší trasy trpí na zakarbování. Měl jsem za to, že právě při nízkých otáčkách a studeném motoru se tohle právě děje. To že se to má jednou za čas protáhnout. O tom vím, ale u nafty to je horší než u benzínu.

Mám tady odkaz na 3.0, které si mi zamlouvá asi nejvíce ze všech. Když tak můžete říct nějaký názor co si o tom myslíte.
https://auto.bazos.cz/inzerat/124168864/audi-a6-30-TFSI*-290hp-Tiptronic*-quattro*.php
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11460 | Témat: 99

07.10 2020 9:58


2005+ se delal jenkm 3,2fsi, coz neni dobra cesta.
4.2 v8 je fajn, ale vsechno to tady budou vylitany neservisovany mrdky, a zahucis do toho cenu auta x2 relativne rychle.
Ty 3.2 v6 stoji pakatel, nikdo to nechce...
U 2005 bych vzal ten diesel, vic lidi uz tomu rozumi, nicmene to uz bude mit taky 15teho majitele.
Proste kupujes starou premiovku.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.9. 2020
Příspěvků: 141 | Témat: 11

07.10 2020 10:29


Pyšo (07.10 2020 9:21) orig :
Jestli to je od roku 2009 tak to nevím. Zase tak nastudované to nemám. Jenom hledám A6 ročník výroby 2005+. Byli mi doporučeny motory 3.0 a 4.2. Podle toho hledám.
Jestli jsem to správně pochopil. Do města se taky moc nehodí, ale na delší trasy trpí na zakarbování. Měl jsem za to, že právě při nízkých otáčkách a studeném motoru se tohle právě děje. To že se to má jednou za čas protáhnout. O tom vím, ale u nafty to je horší než u benzínu.

Mám tady odkaz na 3.0, které si mi zamlouvá asi nejvíce ze všech. Když tak můžete říct nějaký názor co si o tom myslíte.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Špatně jsi mě pochopil, já psal "s vysokým nájezdem", tím mám na mysli vysoký stav km na budících (jsou-li pravé). Delší trasy s poctivě zahřátým motorem v tahu snižují karbonizaci na minimum.
Nicméně ta A6 z inzerátu nevypadá vůbec špatně. Jen nevím proč tam neuvádí ročník, ale je to facelift a TFSI*, takže jednoznačně min. 2008/09. Podle popisu je vidět, že se majitel staral a udělal na tom kus práce. Zároveň ale chce měnit za Octávku/podobného rodinného kombika, což mi kromě většího kufru nedává nijak zásadní smysl - ta audina má peklostroj pod kapotou, prostoru jak pro krále a komfort je taky úplně jinde, takže je vidět že spíš po těch 3,5 letech, co do toho nasypal údajných 470 tisíc už je unavený a chce přehodit otěže na někoho jiného. Z druhé stránky teda musíš vzít v potaz své finanční a chuťové možnosti, abys pak nebyl nešťastný. Každopádně pokud je tam udělané všechno co je v popisku, tak to auto teď může klidně jezdit pár let jen do servisu jen kvůli výměnám oleje.
nahoru

sponzor





07.10 2020 10:29


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 4.12. 2008
Příspěvků: 115 | Témat: 15

07.10 2020 11:46


a rataj s priemernou spotrebou 12l, v meste samozrejme viac
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.9. 2020
Příspěvků: 9 | Témat: 2

07.10 2020 11:47


Děkuji za názor.

Karbonizace je problém, ale delší jízda by to měla zmírnit. Jinak se to řeší vyčištěním což asi nebude snadné a levné předpokládám.

Finančně není problém i chuťově jsem docela spokojeny. Ideálně bych chtěl ročník 2012, kde se mi libí vysouvatelný počítač, ale je 2x dražší.
Ještě nad tím popřemýšlím, jestli se oplatí počkat a našetřit nebo vzít 2009 a něco do toho časem přisypat.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.9. 2020
Příspěvků: 9 | Témat: 2

07.10 2020 11:49


t0masSvk (07.10 2020 11:46) orig :
a rataj s priemernou spotrebou 12l, v meste samozrejme viac


S tím počítám. To není problém.
Teďka. Živit to potom bude bolet
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 4.12. 2008
Příspěvků: 115 | Témat: 15

07.10 2020 11:51


ked chces tak spravis mimo mesta pod 10, ale nebudes chciet
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.12. 2017
Příspěvků: 97 | Témat: 1

07.10 2020 12:43


Zase sem to nevydrzel a musel reagovat, jako vzdy kdyz se projednava TFSI*-tsi, ten inzerat je zase az moc snovej, novy rozvody,proplachy,naplne vsechno novy za rance,olej to skoro nezere a vymeni to klidne za octavku sic z mega doplatkem , nechci nekomu brat iluze ale podle mě to ze nekdo někde v pangejt dilne vymenil rozvody( buhvi jak ) tak to určitě nema vliv na spotřebu oleje, kteryho to bude lemtat jak benzinu,prodavajici franta z bruntalu pise 0,2 ale asy myslel 2,0 holt se přepsal.0,2 to nezralo ani kdyz to sjizdelo z linky. Podle mejch zkusenosti a vsech co nekdy opravovaly olympijské kruhy tak maj smysl 3.0tdi ve verzi 176kw nebo 2.0tdi s Commonen
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11460 | Témat: 99

07.10 2020 13:14


HansA5: 171kw jsou taky hodne ok.
Jinak se pod to podepisuju.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.9. 2020
Příspěvků: 9 | Témat: 2

07.10 2020 14:14


HansA5 (07.10 2020 12:43) orig :
Zase sem to nevydrzel a musel reagovat, jako vzdy kdyz se projednava TFSI*-tsi, ten inzerat je zase az moc snovej, novy rozvody,proplachy,naplne vsechno novy za rance,olej to skoro nezere a vymeni to klidne za octavku sic z mega doplatkem , nechci nekomu brat iluze ale podle mě to ze nekdo někde v pangejt dilne vymenil rozvody( buhvi jak ) tak to určitě nema vliv na spotřebu oleje, kteryho to bude lemtat jak benzinu,prodavajici franta z bruntalu pise 0,2 ale asy myslel 2,0 holt se přepsal.0,2 to nezralo ani kdyz to sjizdelo z linky. Podle mejch zkusenosti a vsech co nekdy opravovaly olympijské kruhy tak maj smysl 3.0tdi ve verzi 176kw nebo 2.0tdi s Commonen


Já určitě nejsem proti. Čím víc názoru, tím více informací.
S tím olejem to myslíte vážně nebo ironicky. Myslíte, že není možná, aby bral 0,2l oleje.

Do TDI* moc nechci jít. Každodenní ježdění do práce mám na přibližně 10 minut. To se ten motor ani nezahřeje. A vím, že naftové motory jsou na to daleko náchylnější než benzínové. Dálkové jízdy, tak ty určitě budou, ale ne tak často. Četl jsem, že se hodně ničí vstřikovače. Celkově mi přišlo, že TDI* je dražší na údržbu.

Vypadáte jako někdo kdo naftové motory viděl i jinak než za volantem. Rád bych slyšel Váš názor, jestli se ke mně hodí více TFSI* nebo TDI*.
Rád se nechám poučit.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.9. 2020
Příspěvků: 141 | Témat: 11

07.10 2020 14:30


Pyšo:: obávám se, že ani jedno. 3.0 TFSI* se svou složitostí blíží 3.0 TDI* a co ušetříš na servisu dieselových bolístek, to projezdíš na znatelně vyšší spotřebě.. tohle nejsou motory na 10ti minutové dojíždění do práce. Osobně bych si být tebou koupil V6 v benzinu pro radost a k tomu nějakou malou levnou škebli na poskakování po městě/okolí. Možná budou mít ostatní jiný názor - já říkám jen ten svůj
nahoru

sponzor





07.10 2020 14:30


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 4.12. 2008
Příspěvků: 115 | Témat: 15

07.10 2020 14:42


na par minut mi je to auto aj luto startovat, nehovoriac o tom ze pri takej jazde po meste budes mat priemerku cez 20l
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.9. 2020
Příspěvků: 9 | Témat: 2

07.10 2020 15:08


pistusek (07.10 2020 14:30) orig :
Pyšo:: obávám se, že ani jedno. 3.0 TFSI* se svou složitostí blíží 3.0 TDI* a co ušetříš na servisu dieselových bolístek, to projezdíš na znatelně vyšší spotřebě.. tohle nejsou motory na 10ti minutové dojíždění do práce. Osobně bych si být tebou koupil V6 v benzinu pro radost a k tomu nějakou malou levnou škebli na poskakování po městě/okolí. Možná budou mít ostatní jiný názor - já říkám jen ten svůj


Více méně takhle to zamýšlím. Chci nějaké pěkné, dobré, pořádné auto. Takové, abych z něho měl radost, když do něho sednu a když na to šlápnu
Pak nějaké druhé na ježdění po městě. Když nás stát zase nezavře, tak dostanu služební a problém bude vyřešen.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email