Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 22 prosince 2024
Celkem je zde 1111 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: ralok
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 3
Uživatelů celkem: 48 892
Online návštěvníků
Návštěvníků: 1106
Uživatelů: 5
Celkem: 1111

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 819 | Témat: 62

14.06 2020 19:52


Během několika dní mi začalo bez jakékoli známé příčiny vibrovat auto při jízdě. Každým najetým kilometrem se to zhoršuje a už je to ve stádiu, že se s tím bojím jezdit jak se to dokáže roztancovat. Není rozdíl jestli je to vtahu, nebo brzdění motorem atp. Ani v rejdu se nedá nic smysluplného vypozorovat. Několik kilometrů to jede normálně, pak to přijde, někdy víc, někdy míň, někdy vůběc. Nedokážu vypozorovat, co na to má vliv. Typuju to ale na vnitřní klouby poloos. Klouby u kol jsem dal teď nové oba a zlepšení jen opravdu minimální, spíš je to stejné. Proto už zbývají jen klouby u převodovky. Mám tam klouby typu "tripod" a podle všeho se nedají jako náhradní díl sehnat. Jen celé poloosy a ta cena se mi opravdu nezamlouvá. Nemá prosím někdo tušení, zda-li ty vnitřní klouby nejdou nahradit něčím, co se jako náhradní díl prodává? Na spoustu jiných aut jsou k dostání jak samotné trojnožky s ložisky, tak celé klouby. Kdyby někdo věděl, moc by pomohlo. Díky
Naposledy upravil rakyroky dne 22.06 2020 14:47, celkově upraveno 3 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





14.06 2020 19:52


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.2. 2017
Příspěvků: 220 | Témat: 8

14.06 2020 20:01


Je to Audi 80 s motorem 1.9 TDI*?
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 819 | Témat: 62

14.06 2020 20:09


Libor1: 1,9TDI, 1Z, rok 94-95.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.2. 2017
Příspěvků: 220 | Témat: 8

14.06 2020 20:40


Já se díval na mobilu a tam není podpis, teď už to na PC vidím. Když jsem koupil A80 TDI* Avant tak auto mělo závadu. Na jedničku na dvojku OK, od trojky auto v tahu začalo vibrovat, myslel jsem, že se rozpadne. Na plný plyn, když už to mělo otáčky relativně OK. Nedal jsem na rady prodávajícího a šel po poloosách. Na A80 jsou kované klouby a těm vnitřním kloubům absolutně nic nebylo. Kapituloval jsem a na radu bývalého majitele, kterému se to stalo už kdysi předtím vyměnil čerpadlo a bylo to ono. Vydedukoval jsem, že při větší potřebě paliva opotřebované podávací čerpadlo nestačilo dodávat a motor vynechával. Možná byl problém v elektrické hlavě, to by asi někdo fundovanější rozlouskl. Nemyslím si, že by to bylo u tebe byly klouby. Když jsem potom řešil vibrace na jiném svém autě začínalo to pomalu a postupně, na 4, čím větší zátěž (kopec, naložené auto), tím horší, ale ani náhodou tak moc, jak tenkrát na A80, když jsme potom kloub rozdělali, tak měl vyjetou dráhu. Být tebou jdu po přívodu nafty, pokud bude čistý koš a průchozí filtr, viděl bych to na stejný problém jako u mě. Kloub by to dělal pořád (za tepla za studena), v tahu a ne někdy jo a někdy ne. Pokud máš motor 1Z s plastovou váhou vzduchu Pierburg a nemáš ten průtokový šroub shora na víčku hlavy čerpadla, tak máš vyhráno, čerpadlo tam dáš z jakéhokoli motoru 1Z, AFN, AHU i s SDI*, jen přehodíš hranatou zásuvku na kulatou (střihneš kabel a napojíš). Je to stejný počet číslovaných drátů, uštípneš, napojíš, splést se nelze. Z nějakého shnilého Toleda 1 generace se dá sehnat funkční čerpadlo za 1000-1500 Kč, ber pokud možho čerpadlo přímmo z auta, ne nějaké vymontované, o kterém nevíš kde a jak dlouho leželo. Ať se zadaří.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.2. 2017
Příspěvků: 220 | Témat: 8

14.06 2020 20:41


PS: Klouby opravdu sehnat nejdou, taky jsem to řešil.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 819 | Témat: 62

14.06 2020 21:10


Libor1: Díky za typ, ale na problém s čerpadlem to nevidím. Ono když se to rozvibruje, tak je to cítit i když úplně pustím plyn. Jak kdyby se něco hryzlo na poloose. Ještě jsem zapomněl, že tomu předcházelo asi jeden den trvající pravidelné hučení, něco jak když hučí pneu, ale pneu to nebyla. Pak se začaly přidávat vibrace a teď to hučí spíš míň, nebo vůbec.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.2. 2017
Příspěvků: 220 | Témat: 8

14.06 2020 21:20


Co Převodovka*, vůle na unašečích? Zkus zvednout předek a rozjet to, uvidíš. Potom to vem to při jednom, odpoj vnitřní klouby, zkontroluj vůli na unašečích, rozpáskuj mažety a prohlédni klouby, že by rupnul ten nasazovací prstenec? Možné je všechno.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 819 | Témat: 62

16.06 2020 12:03


Včera jsem vyměnil vazelínu vnitřních kloubů u převodovky. Vy teklo z toho něco o konzistenci medu, bylo to spíš tekuté, než vazelína. Znovu namazal a výsledek je, že to je stejný. Dnes jsem nechal převážit kola i když jsem si byl téměř jist, že to tím není. Nepatrně se to zlepšilo, ale vibrace nezmizely. Aby to nakonec nedělaly měkké silentbloky ramen, ale utržené nejsou. Před dvěma lety jsem je měnil a dával LMI. Tak už fakt nevím.
nahoru

sponzor





16.06 2020 12:03


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.2. 2017
Příspěvků: 220 | Témat: 8

16.06 2020 12:29


Ta konzistence je asi normální, taky jsem to tak měl, buď nějaký spešl originál, nebo to bylo věkem. Dráha tam vyjetá nebyla? Zkusil jsi to rozjet s předkem v luftu? Když jsem měl gumy v předních ramenech na hadry tak to maximálně mlátilo.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.6. 2012
Příspěvků: 271 | Témat: 15

17.06 2020 10:22


Ložiska v nábojích dovedou také vibrovat s autem, měl jsem to na golfu. Prasklá klec, ani nebyla vůle, když se vzalo za kolo.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.3. 2014
Příspěvků: 196 | Témat: 4

17.06 2020 18:47


jezdi dal a dopadnes takhle


Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 819 | Témat: 62

18.06 2020 13:03


Libor1: Prohmatával jsem ty dráhy v těch vnitřních kloubech a znát tam nic nebylo i ty kroužky na tý trojnožce se krásně točily prstem. Zvednutý a roztočený jsem to neměl, nebyl čas. Ale pomalu začínám věřit, že to vnitřníma kloubama není.
vintera: Ložiska kol jsou tam dva roky od FAGu, ale začínám věřit, že se tam něco děje. Včera jsem už z nedostatku fantazie nechal převážit kola a změnilo se to k lepšímu hodně, ale občasný hučení, chroupání vibrace při rychlejší jízdě nezmizely. Z toho vyplývá, že vyvážení na to mělo vliv a nejblíž tomu je právě ložisko kola.

Když se k tomu všemu přičte i to, co jsem vymyslel včera, tedy že je nejspíš utržený i lůžko motoru na pravé straně (levé je nové), může se nějaká vibrace přenést až na agregát a ten se celý při jízdě rozkmitá. Mám tu ještě jednu A80 na díly, tak z ní přehodím oba šenkly (ještě že je to u osmdesátky taková triviální záležitost) a uvidíme. Lůžko motoru už mám nové, jen namontovat. Dám vědět až se k tomu dostanu.

Stonefield: Tak to je luxusní kloub. Co tomu předcházelo a jak se to projevovalo?
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 819 | Témat: 62

19.06 2020 18:53


Dnes jsem přehodil pravý šenkl s ložiskem z auta co tu mám na díly a výsledek se dostavil. Je to o poznání lepší, tedy tak o 50%. Není to ložiskem jedním, ale oběma. Vybrace jsou v podstatě pryč. Krásně se teď ukázalo, že levé je taky KO. Byly to ložiska FAG od důvěryhodného prodejce a byly tam dva roky!!! Obě odešla naráz bez jakékoli příčiny (opravdu jsem nevymetl nikde žádnou velkou díru atp). Tak že od teď s FAGem končím a už mi to do auta nesmí. To i to nejlevnější ložisko by mělo vydržet víc jak dva roky a 50tis km. Třeba to pomůže jiným, co uvažují o výměně ložisek.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.6. 2012
Příspěvků: 271 | Témat: 15

20.06 2020 9:33


Ti řeknu zkušenost s ložisky, ani moc nezáleží jaký aftermarket použiješ, záleží na dvou věcech a to, kolik na nich najedeš a kolik vazelíny v ložiskách bylo. Prodejce za to vůbec nemůže, prodává jen to, co v asii vyrobí. Každý kouká na cenu a kupuje montážní náhrady.

Najet 50 tkm na obyčejná FAG ložiska je celkem dost (podle mé zkušenosti).
Jednou stranou mince a životnosti ložisek je způsob montáže a stav uložení, ve kterém následně pracuje. To znamená, jak jsou montážní otvory a povrchy hřídele přesné rozměrové. I malá odchylka způsobí trvalou deformaci kroužků ložiska a způsobí rychlejší destrukci.

A co mám zkušenost, tak právě tady bývá dost poškození. Jednak omačkáním od již předchozích vysypaných ložisek, od zarezlých vytloukaných, chybně lisovaných ložisek.

Tento případ ukazuje na to, že montážní náhrada je pouze náhradou dočasnou, a najet 50 tkm není zas až tak málo na asii za 400,-.

Pokud můžu, tak se na exponovaných místech vyhýbám nekvalitním dílům.

U ložisek většinou chybí něco vazelíny, nebo je nevhodná. Množství poznám, kvalitu nikoli. Úplně stejná situace panuje u všech náhrad kloubů řízení, náprav. Není v nich téměř žádná vazelína, nebo nějaká nevhodná, což způsobí rychlé vniknutí vody a nečistot, rez a je po dílu.

Po zkušenostech s lacinými i úplně suchými ložisky bez vazelíny to dělám tak, že opatrně otevřu krytí ložiska (u všech nelze), vazelínu buďto doplním, nebo zcela odstraním a nahradím.
Je na to potřeba velká opatrnost a konce nástrojů vyleštěné. Natrénovat se to dá na starých nebo nepotřebných ložiskách.

U kloubů řízení je to mnohem jednodušší, sundat gumu a nikoli doplnit vazelínu, protože tam bývá skutečně 00 nic, ale normálně naplnit.

Do kloubů vždy vazelínu typu A00, je to hnusná práce, ale voda nemá šanci.
Na trhu jsou vazelíny dostupné a rozdělené podle způsobu použití.

Pokud se chci vyhnout nějaké budoucí závadě ložisek a oprava by byla náročná, pracná, tak použiji co nejkvalitnější, většinou není rozdíl ceny moc velký. Dokud byl v minulosti na trhu sortiment povětšinou jen z RVHP, tak se nic moc s kvalitou neřešilo, protože byla více méně standartní. S nástupem Asie se vše změnilo, existují špičková ložiska japonská (např i u nás vyráběná NACHI) za velmi dobrou cenu a také v třetí kvalitě vyráběná ložiska jinými asijskými výrobci a prodávaná pod známými značkami, které ale sami vlastní.
U nás známá CSSR značka ZKL, ale fabrika je zavřená. Tak je to s mnoha světovými značkami.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email