Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pondělí, 27 kvě 2024
Celkem je zde 583 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Kristyna AudiA4
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 458
Online návštěvníků
Návštěvníků: 580
Uživatelů: 3
Celkem: 583

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
téma: A6
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 2729 | Témat: 207

29.01 2007 16:58


koukol.p:
No jo, to je fakt. Plzeň a okolí, ale není problém Praha...


V Plzni jsem byl na škole (Slovany) ale kdo tam je šmak na AUDI ti fakt neporadim. Snad se ozve nějakej Plzeňák. Já si na autě kromě laku dělám všechno sám ...
nahoru

sponzor





29.01 2007 16:58


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.1. 2007
Příspěvků: 3 | Témat: 2

29.01 2007 22:40


2.5Tdi 132kW!!! Ja ji ted koupil a zatah motoru je dokonaly... az natu spotrebu
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 2729 | Témat: 207

30.01 2007 8:06


Jenour, A za kolik jezdíš???
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 2729 | Témat: 207

30.01 2007 8:07


m.i.v.:
carrera, - a nechceš dělat i na mojim autě ...sám


Jak ty všechno hned uhodneš Nechci - sám nestíhám udržovat svuj vozovej park
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.1. 2007
Příspěvků: 20 | Témat: 1

30.01 2007 13:10


jenour: to by mě taky zajímalo, kolik si to auto bere.....

Dotaz nezasvěceného: Mluvil jsem s manikem, který mi říkal, že po roce 2002 u A6 k žádným změnám u předních náprav nedošlo. Tak jsem trochu překvapen.... co mi to povídal. Já měl zato, že se změnila konstrukce i použitý materiál (hliník).....
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 2729 | Témat: 207

30.01 2007 13:14


Mam zato že by to mělo mít už nápravy HD - měly by být pevnější a víc vydržet ...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.1. 2007
Příspěvků: 20 | Témat: 1

30.01 2007 13:43


Omluva za neznalost, co je HD?
Jak jsou na tom zadní nápravy, prý je to silně poddimenzovaný část celého auta....
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 2729 | Témat: 207

30.01 2007 14:06


koukol.p:
Omluva za neznalost, co je HD?
Jak jsou na tom zadní nápravy, prý je to silně poddimenzovaný část celého auta....


HD Heavy Duty A o slabinách zadní nápravy nevim nic
nahoru

sponzor





30.01 2007 14:06


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.1. 2007
Příspěvků: 20 | Témat: 1

30.01 2007 15:08


Jo, díky.
To o té zadní nápravě jsem četl na serveru tipcars.cz, ale zjevně se to neprojevuje jako problém v diskusích.

Máte někdo zkušenosti s dovozem z Itálie, popř. z Belgie?
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22151 | Témat: 587

30.01 2007 15:09


koukol.p:
Dotaz nezasvěceného: Mluvil jsem s manikem, který mi říkal, že po roce 2002 u A6 k žádným změnám u předních náprav nedošlo.


ale doslo, sice v tichosti protoze verejne problemy s napravou NIKDY nepriznali, ale proste srovnani napravy treba 1999 s 2002+ hovori jasne
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.1. 2007
Příspěvků: 20 | Témat: 1

30.01 2007 16:00


jaký je tak odhad životnosti přední nápravy po té výměně po roce 2002? Rozumím, že záleží na tom kde a jak člověk jezdí....
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 2729 | Témat: 207

01.02 2007 12:05


koukol.p:
jaký je tak odhad životnosti přední nápravy po té výměně po roce 2002? Rozumím, že záleží na tom kde a jak člověk jezdí....


si si vlastně odpověděl sám. Někdo jí oddělá za 10.000km a někomu vydrží třeba 80.000km. Vůbec bych se toho nebál. Musíš vyzkoušet před koupí - každá vůle je tam slyšet takže to pořádně projeď ...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.1. 2007
Příspěvků: 20 | Témat: 1

01.02 2007 16:06


mám tu smůlu, že jsem jaksi úplný automobilový laik po technické stránce, tak nevím jestli vůbec poznám i běžné "anomálie", které jsou pro vás profíky postřehnutelné na první pohled
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 2729 | Témat: 207

01.02 2007 16:30


koukol.p, Tak si sebou vem někoho kdo do toho vidí víc Přece jenom už jde o balík peněz ... Jestli jseš "jenom" uživatel tak bych to sám neriskoval... Lidi jsou kurvové
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.1. 2007
Příspěvků: 20 | Témat: 1

01.02 2007 18:10


carrera:
koukol.p, Tak si sebou vem někoho kdo do toho vidí víc Přece jenom už jde o balík peněz ... Jestli jseš "jenom" uživatel tak bych to sám neriskoval... Lidi jsou kurvové


no to je fakt
bohužel nikoho takového neznám....
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22151 | Témat: 587

01.02 2007 21:18


koukol.p:
mám tu smůlu, že jsem jaksi úplný automobilový laik po technické stránce, tak nevím jestli vůbec poznám i běžné "anomálie", které jsou pro vás profíky postřehnutelné na první pohled


"anomalie" to ani nejsou ale zamer se na tyhle zakladni veci:
1. pri projizdeni mej vypnute radio (moc prodejcu te chlacholi tim jaky to ma supr repraky, ale neslysis zvuky auta)
2. projed nekolik pricnych nerovnosti (prejezdy, kostky, spoje mezi mosty
2.a.zamer se na krupani, drncani volantu, na to jestli ti to volant bere na nejakou stranu
3. nekolikrat dej plnej rejd na obe strany do plny uvrate
3.a.zamer se na to, jestli to v nejaky chvili nekrupne

taky projed nejaky vetsi hupy ve vetsi rychlosti, aby se auto co nejvic zhouplo dolu a nahoru a poslouchej jestli se z nejaky ho kola neozve skripani/piskani (spatna kost stabilizatoru)
je dobry zajet na velkej hever a zaviklat na vsechny strany s prednima kolama

to je asi tak vsechno co poznas na miste... eventuelne s tim projet na STKcku pres ty stress-plochy, tam zjistujou cepy atd.
nahoru

sponzor





01.02 2007 21:18


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.1. 2007
Příspěvků: 20 | Témat: 1

01.02 2007 21:32


Díky moc za rady. Snad budu mít kliku při výběru....
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22151 | Témat: 587

01.02 2007 21:53


jo a taky bych zapomel
nejjednodussi moznost zjistit jestli neni v haji podvozek je:

rychlej najezd do 90° zatacky, pred pulkou zatacky plny brzdy pri zataceni a pak hned plnej plyn na vyjezd

pokud auto zacne pri plnych brzdach plavat, je problem, taktez pri plnym plynu pokud zacne cestovat zadek, je problem

ale bacha at se nevymeles do pangejtu kdyztak to zkus na sirokym parkovisti
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.1. 2007
Příspěvků: 20 | Témat: 1

02.02 2007 16:04


Díky za tipy, doufám, že to auto nerozflákám ještě než ho koupím
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.2. 2007
Příspěvků: 5 | Témat: 1

18.02 2007 20:04


Zdrawim vsechny,tak jsem si přečetl celé dvě stránky rad, řeším podobný problém, mám v plánu si koupit A6 2,5TDI 132kw,mám otázku jak je to s dovozem z A,dá se to srovnávat z D?U toho auta byly udelany rozvody ve 120000 a ted má najeto 148000..Rok 2002 339000...docela fajn cena myslim..Je to ,ale ve velkém meziříčí, tak než se tam vypravim tak bych chtel slyšet Váš názor. Díky .D.
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22151 | Témat: 587

18.02 2007 20:40


Requick:
Zdrawim vsechny,tak jsem si přečetl celé dvě stránky rad, řeším podobný problém, mám v plánu si koupit A6 2,5TDI 132kw,mám otázku jak je to s dovozem z A,dá se to srovnávat z D?U toho auta byly udelany rozvody ve 120000 a ted má najeto 148000..Rok 2002 339000...docela fajn cena myslim..Je to ,ale ve velkém meziříčí, tak než se tam vypravim tak bych chtel slyšet Váš názor. Díky .D.


jestli DAS* za ty rozvody ruku do ohne, tak je to plus, jinak je urcite mensi investice je kdyztak udelat znova nez pak resit potkany motor
2002 uz je rocnik s vymenenou napravou takze tam by byt problem nemel, opravdu je treba se zamerit predevsim na ten problematictejsi motor...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.2. 2007
Příspěvků: 5 | Témat: 1

20.02 2007 12:41


Kriznik, Jojo, ty naftaky sou prostě na hovno ,vo tom žádná Já ted ešte mám Vectru 74kwDTI,sice nežere nic,ale je to peklo,ten motor....Chci koupit naftu právě jen kvůli spotřebě,protože najezdim ročně tak pade po praze,ten benzin by žral i lidi okolo silnice , ten 132kw už nemá bosch váhy vzduhu, který se prej vysíraj a tak.Asi nejlepší je koupit něco s málo najetejma a serviskou a hned udělat rozvody,pumpu a tohle?????????Já sem uplnej lajk..
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

20.02 2007 21:07


Kriznik, akú problemovú nápravu z Pasata ?To bola vyvynutá podvozková skupina pre
viacero vozidiel WW AUDI, takže žiadna náprava z Pasata !!!!!!
Jazdné vlastnosti sú super je to neporovnatelné so starou nápravou je to však za cenu životnosti a zložitej konštrukcie teda drahej opravy.
Mnohé Audiny majú menené predné ramená za lacné sračky a ich majitelia potom píšu na nete aké su tie nápravy zlé.
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22151 | Témat: 587

21.02 2007 0:15


Requick:
Kriznik, Jojo, ty naftaky sou prostě na hovno ,vo tom žádná Já ted ešte mám Vectru 74kwDTI,sice nežere nic,ale je to peklo,ten motor....Chci koupit naftu právě jen kvůli spotřebě,protože najezdim ročně tak pade po praze,ten benzin by žral i lidi okolo silnice , ten 132kw už nemá bosch váhy vzduhu, který se prej vysíraj a tak.Asi nejlepší je koupit něco s málo najetejma a serviskou a hned udělat rozvody,pumpu a tohle?????????Já sem uplnej lajk..


servisce se da verit taky jen castecne, proste, kdyz mas auto od soukromnika a zda se solidni tak bych mu rozvody veril
ovsem, malokdo udela rozvody a za 10tis km auto pusti...

ono to staci rozebrat a je videt jestli to nekdo delal nedavno nebo jeste ve fabrice...

MUFTY:
Kriznik, akú problemovú nápravu z Pasata ?To bola vyvynutá podvozková skupina pre
viacero vozidiel WW AUDI, takže žiadna náprava z Pasata !!!!!!


ano presne tu myslim, jizdni vlastnosti.. uvedom si ale, ze AUDI jako jedina na tu napravu navesila nejtezsi motor co byl k mani... V Passatu ani Superbu takovej motor nebyl
samozrejme s 1.9Tdi je i Audi s touhle napravou OK, ale o tom nebyla rec
nahoru

sponzor





21.02 2007 0:15


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

21.02 2007 15:08


Kriznik, nesúhlasím, pozri si aké motory do Pasatov montovali a koľko vážia.A6 či je 1,9 alebo 2,5 ramená pri rovnakých podmienkach vydržia to isté, váha motora nie je až tak dôležitá.Uznávam,že na zlých cestách, sa dá predok odpísať rýchlo, preto boli zmeny v konštrukcii.
Vžiadnom prípade však nesúhlasím s tým ,že su tie nápravy šrot ktorý odíde po 10-20 tisíc km !!
Kámoš kúpil A6-tku tiež nadával,na tacho mal 115000 km,keď som mu povedal,že to auto má tri krát toľko km tak sa urazil,myslím si,že veľa vecí je v počte najazdených km,tých skutočných.
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22151 | Témat: 587

21.02 2007 16:24


MUFTY:
Kriznik, nesúhlasím, pozri si aké motory do Pasatov montovali a koľko vážia.A6 či je 1,9 alebo 2,5 ramená pri rovnakých podmienkach vydržia to isté, váha motora nie je až tak dôležitá.Uznávam,že na zlých cestách, sa dá predok odpísať rýchlo, preto boli zmeny v konštrukcii.
Vžiadnom prípade však nesúhlasím s tým ,že su tie nápravy šrot ktorý odíde po 10-20 tisíc km !!
Kámoš kúpil A6-tku tiež nadával,na tacho mal 115000 km,keď som mu povedal,že to auto má tri krát toľko km tak sa urazil,myslím si,že veľa vecí je v počte najazdených km,tých skutočných.


nejsem teoretik, muj servisman dělal dlouhou dobu POUZE A6tky
ale samozřejmě názor je názor
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email