Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 14 kvě 2024
Celkem je zde 591 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Zigmund
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 48 446
Online návštěvníků
Návštěvníků: 591
Uživatelů: 0
Celkem: 591

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
téma: A6
AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.1. 2007
Příspěvků: 20 | Témat: 1

28.01 2007 12:37


Chtěl bych koupit A6-tku, s uvedením do provozu někdy po roce 2002. Poraďte mi prosím nebo dejte tip na co si dát bacha, jaký motor je bezproblémový atd. Mám v úmyslu koupit avanta.

Moje představa je 2,5TDI, výkon cokoliv kromě 110kW.
nahoru

sponzor





28.01 2007 12:37


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22144 | Témat: 587

28.01 2007 16:32


az v roce 2002 predelali tu problemovou napravu z passata, takze spis koukej po modelech od pulky toho roku dal
co se tyce motoru V6 2.5TDi byla problemova, ale nevim jak novejsi po roce 2002

jinak avant se samozrejme dobra volba
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.1. 2007
Příspěvků: 20 | Témat: 1

29.01 2007 9:44


Co třeba dovoz z D? Někde jsem četl, že je to docela riziko....
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 2729 | Témat: 207

29.01 2007 9:47


koukol.p:
Co třeba dovoz z D? Někde jsem četl, že je to docela riziko....


Asi bych volil jedině z D. Ty auta jsou ve většině případech v lepším stavu a se servisní knížkou s poctivýma kilometrama. Proč by to mělo být riziko??
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.1. 2007
Příspěvků: 20 | Témat: 1

29.01 2007 9:57


No, prý se může (a prý často jedná) jednat o "plaváčky", kdy se auta z míst postižených povodněma dají do pucu a prodají na východě.

Máte někdo nějaký tip kde koupit? Já koukám na netu a jsem docela zoufalý z toho jak málo se A6 Avant prodává....

Ještě k tomu motoru, kolik ta 2,5TDI žere? Já nikde v ofiko materiálech ten údaj nesehnal.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 2729 | Témat: 207

29.01 2007 10:10


koukol.p:
No, prý se může (a prý často jedná) jednat o "plaváčky", kdy se auta z míst postižených povodněma dají do pucu a prodají na východě.

Máte někdo nějaký tip kde koupit? Já koukám na netu a jsem docela zoufalý z toho jak málo se A6 Avant prodává....

Ještě k tomu motoru, kolik ta 2,5TDI žere? Já nikde v ofiko materiálech ten údaj nesehnal.


Jak říká M.I.V. - "vyplavenku" koupíš kdekoliv. Je třeba pořádně prohlížet ale rozhodně je nákup v D menší riziko než v CZ. Pro sebe si kupuju jen auta z D. Na kšeft jsem měl několik zabavených leasingů z CZ a to byly vraždy. Stáčený tachometry, bez údržby atd ... V německu je A6 dost si myslim-do kolika se chceš vejít s pěnezma??
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.1. 2007
Příspěvků: 20 | Témat: 1

29.01 2007 10:16


Tak to je zásadní otázka.....
No, říkám si, že 350 tis.Kč na to obětuju. Dá se s tím něco dělat?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.1. 2007
Příspěvků: 20 | Témat: 1

29.01 2007 10:29


Tak to je dobrá zpráva. Jen najít nějakýho slušňáka, který to auto okoukne a řekne jestli je ok.
Nikdy jsem auto z D nekupoval, tak nevím co to obnáší.
Já původně přemýšlel nad A4 Avantem (to je po faceliftu 2002 krasavec), ale cenově se mi zdálo, že A6 vyjde lépe.
nahoru

sponzor





29.01 2007 10:29


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22144 | Témat: 587

29.01 2007 10:39


sice se budu rouhat, ale myslim ze pokud ti nejde vylozene o quattro* tak je v tomhle segmentu lepsi petkovej bavorak

predevsim co se designu tyce ale to je subjektivni nazor


dovoz z D nevyzaduje zadne velke umeni, jen musis ohlidat aby to auto uz bylo odhlaseny abysis mohl zaridit prevozni znacky za par euro a muzes dojet po vlastni ose
dle me nejlepsi je to kupovat od nejakeho cloveka privatne, tam mas jakouz takouz zaruku ze to auto je v dobrym stavu protoze o nej pecoval, bazary jsou lepsi nez v CZ ale porad jsou to jen bazary na rejzovani..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.1. 2007
Příspěvků: 20 | Témat: 1

29.01 2007 11:13


Kriznik:
sice se budu rouhat, ale myslim ze pokud ti nejde vylozene o quattro* tak je v tomhle segmentu lepsi petkovej bavorak

predevsim co se designu tyce ale to je subjektivni nazor


dovoz z D nevyzaduje zadne velke umeni, jen musis ohlidat aby to auto uz bylo odhlaseny abysis mohl zaridit prevozni znacky za par euro a muzes dojet po vlastni ose
dle me nejlepsi je to kupovat od nejakeho cloveka privatne, tam mas jakouz takouz zaruku ze to auto je v dobrym stavu protoze o nej pecoval, bazary jsou lepsi nez v CZ ale porad jsou to jen bazary na rejzovani..


No, pětkový BMW jsem zvažoval, ale nevím jestli zrovna v kombíku vypadá atrativně
Je to subjektivní názor, ale mně se BMW zdá takové "okoukané.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 2729 | Témat: 207

29.01 2007 12:03


koukol.p:
Tak to je zásadní otázka.....
No, říkám si, že 350 tis.Kč na to obětuju. Dá se s tím něco dělat?


Do 350.000,-Kč by to neměl být problém něco solidního sehnat. Motor 132kW už by měl být zbavenej zásadních chyb.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.1. 2007
Příspěvků: 20 | Témat: 1

29.01 2007 12:38


carrera:
koukol.p:
Tak to je zásadní otázka.....
No, říkám si, že 350 tis.Kč na to obětuju. Dá se s tím něco dělat?


Do 350.000,-Kč by to neměl být problém něco solidního sehnat. Motor 132kW už by měl být zbavenej zásadních chyb.


Ještě k mojí původní otázce: Na co si dát pozor?
Je to fakt velký problém najít slušné auto nebo všichni diskutující např. na výše zmíněném tipcars.cz jsou proti audi zaujatí? Když jsem si to tak pročítal, tak bych skoro získal pocit, že A6 a TDI* je hrozně poruchové auto, které se nakonec děsně prodraží.
Jo, jaká je cca spotřeba u té 132kW?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.1. 2007
Příspěvků: 20 | Témat: 1

29.01 2007 13:06


Upřímně, uvažoval jsem o benzínu v případě A4 - 1,8T. Ale u vyššího výkonu mě trochu děsí spotřeba. Předpokládám, že benzín je spolehlivější...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 2729 | Témat: 207

29.01 2007 13:27


Možná že lepší volba než 2,5Tdi je už v tomhle roce 1,9TDi 96kw. V Superbu je to fajn motor s pěkným zátahem. Neni tolik složitej a hlavně díky nižší váze "šetří" přední nápravu ....
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.1. 2007
Příspěvků: 20 | Témat: 1

29.01 2007 13:37


To jsem také zvažoval. Ale nevím jestli na A6 1,9TDI "pasuje" vzhledem k hmotnosti auta. 1,9-tku bych bez váhání uvítal v A4.
S tou nápravou je to ale fakt. Údajně 1,9 nemá takové neduhy jako 2,5, ale fakt nevím....
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 2729 | Témat: 207

29.01 2007 13:46


S touhle 1,9TDi jsem jezdil nějakej čas v Superbu a fakt jsem si nemohl stěžovat. Kdyžtak se dá chipnout,ne?? Ale myslim si že na normální ježdění to stačí bohatě ...
nahoru

sponzor





29.01 2007 13:46


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 2729 | Témat: 207

29.01 2007 13:52


Tady máš nějaký počtení http://www.auto.cz/ojete/audi-a6-1997-2005-krouzkova-vazba.html

Nějaký odpovědi na tvý otázky tam snad najdeš
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.1. 2007
Příspěvků: 20 | Témat: 1

29.01 2007 13:54


Je to asi blbý a k pousmání, ale docela mě straší ceny v servisech na A-čka. Předpokládám, že po koupi ojetiny, která má nalítáno tak okolo 130-140 tis km je dobré nechat to auto prohlídnout a případně něco vyměnit....
Nevím ale na co se zaměřit a co je asi ta nejproblémovější závada po těch cca 140 tis km.....
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 2729 | Témat: 207

29.01 2007 14:20


Po 120.000km by auto mělo být po "velkým servisu" takže by na chvíli mělo jezdit bez investic. Je to hrozně individuelní. Nelze říct ve 140.tis odejde čerpadlo a ve 150.tis Převodovka*. Je třeba vybírat auto s pravidelným servisem a jasným původem...
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22144 | Témat: 587

29.01 2007 14:35


koukol.p:

No, pětkový BMW jsem zvažoval, ale nevím jestli zrovna v kombíku vypadá atrativně
Je to subjektivní názor, ale mně se BMW zdá takové "okoukané.


subjektivni nazor to je, ale BMW v kombiku vypada rozhodne lip nez A6tka (resp. A6 C5, C4 je mnohem povedenejsi ) ale kdyz jsi rozhodnutej tim lip

ten 2.5V6 diesel mi znamej servisak nedoporucil protoze casto odchazi vstrikovace,ale jak jsem rekl nevim jestli to po roce 02 neupravili
predni naprava po tom 02 je relativne ok i s tezsim motorem, 1.9 je pro takhle tezke auto sebevrazda, co se benzinu tyce, u 2.8cky se dostanes nekam k 10-12litrum
dej si pozor na kosti stabilizatoru u quattra
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 2729 | Témat: 207

29.01 2007 14:57


Kriznik:
1.9 je pro takhle tezke auto sebevrazda, co se benzinu tyce, u 2.8cky se dostanes nekam k 10-12litrum
dej si pozor na kosti stabilizatoru u quattra


Furt je to lepší volba než 1,8T. Se Superbem to hebe pěkně a zas o tolik těžší A6 nebude. Já bych se toho nebál ....
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.1. 2007
Příspěvků: 20 | Témat: 1

29.01 2007 16:16


No, já doufám, že se 2,5TDI 132kW dá dostat na 8 litrů.

Máte někdo tip na dobrý servis s dobrou cenou?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 2729 | Témat: 207

29.01 2007 16:26


koukol.p, My ani nevíme odkud jsi tak jak ti můžem radit servis v okolí?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.1. 2007
Příspěvků: 20 | Témat: 1

29.01 2007 16:33


No jo, to je fakt. Plzeň a okolí, ale není problém Praha...
nahoru

sponzor





29.01 2007 16:33


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email