Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 3 ledna 2025
Celkem je zde 536 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Dom97
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 4
Uživatelů celkem: 48 917
Online návštěvníků
Návštěvníků: 536
Uživatelů: 0
Celkem: 536

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 14.8. 2012
Příspěvků: 226 | Témat: 34

07.04 2020 8:12


Ahoj,

1.8TFSI 3 generace (2012+) se poměrně dost vychvaluje a tak se chci zeptat, už s tím někdo najel 250000km a více? Jaké zkušenosti kdo máte s tímto nájezdem?

Díky .
Naposledy upravil coolizard dne 08.04 2020 9:22, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





07.04 2020 8:12


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 14.8. 2012
Příspěvků: 226 | Témat: 34

08.04 2020 9:21


Tak tu ještě shrnu postřehy a otzáky k CJEB (1.8tfsi gen 3):
Od 44 týdne 2011 je gen 3
Odstranění problému s rozvodovým řetězem
Stále má řetěz (někdo občas zmiňuje, že už je na zase na řemenu)
Odstranění problému s pístními kroužky - spotřebou oleje
Často teče termostat - nutno vyměnit za verzi s kovovým tělem
Po 100k km by se měla seštelovat regulace turba - co stane když ne?
Přímý i nepřímý vstřik - dekarbonizace
Po koupi vyměnit plochý řemen? Co vlastně žene? Pumpu?
Údajně se stále zanáší vana a sací koš karbonem jako u 1.8T? Co je na tom pravdy? Vana je plastová?
Olej už se zase měnil od začátku po 15k? Nedaří se mi dohledat servisní plán .
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 16.1. 2017
Příspěvků: 149 | Témat: 22

08.04 2020 9:39


Neodpovim teda vse, ale z me zkusenosti co mam toto auto 83k-135k najezdu:

-Porad ma retez, nezaznamenal jsem vsak zadne rachtani po startu (mam jeste S4 stejne generace a ta si zarachti obcas tak pul vteriny a ma najeto jen necelych 60k), takze nejspis opravdu vyreseno

-Pistni krouzky jsou tlustsi (vlastne ty, cim se opravuji ty starsi motory) a je vyresen problem se zranim oleje (menim olej a filtry co 10k a bud nedolevam, nebo kdyz jsem mel obdobi kdy jsem jezdil rychleji a motor vic tocil, stacil za celou vymenu 1l).

-Termostat (respektive termoregulator, termostat tam neni) je opravdu na prd, menil jsem hned po koupi v 83k ale od te doby klid, je to revidovana verze.

-Regulace turba (respektive Wastegate*) je o tom, ze muze casem netesnit a tim vznikne unik tlaku a snizeni vykonu. Da se resit za par kacek ja to u sebe jeste nepozoroval.

-Dvojity vstrik tam je, dival jsem se nedavno pri cisteni skrtici klapky a senzoru O2 na ventily a jsou docela v pohode, mirne zaneseni. Skrtici klapka prakticky cista. Vetsi problem jsou vypary z ventilace skrine (coz je opet u kazdeho auta) ktery se da vyresit plechovkou na zachytavani oleje od PCV.

-Co se tyce zanaseni vany a kose nevim, vanu jsem nesundaval. Nepozoruju ale nic nestandartniho. A ano, vana je plastova.

-Longlife dle manualu (respektive promenlivy interval) je tech 30k, pevny interval 15k, ja pro jistotu menim co 10k.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 14.8. 2012
Příspěvků: 226 | Témat: 34

09.04 2020 9:16


Díky za vyčerpávající odpověď.
Ano, myslel jsem termoregulátor. Ono jestli to chápu správně, tak to umí pracovat s variabilní teplotou řízenou z ECU*? Jen úplně přesně nechápu pointu, snad jedině, že se motor tepelně zbytečně nepřetěžuje, když to není potřeba?

Bohužel asi bude problém sehnat něco, co má najeto pod 200k, člověk by si i připlatil, ale prostě nejsou.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 14.8. 2012
Příspěvků: 226 | Témat: 34

09.04 2020 9:41


Našel jsem k tomu motoru krásný PDF. Vysvětlený je tam úplně všechno. Třeba se to bude někomu hodit.


https://www.carworklog.com/stuff/SSP/SSP%20606%20- [zkrácená url]
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 16.1. 2017
Příspěvků: 149 | Témat: 22

09.04 2020 10:35


Jde i o markantne rychlejsi zahrati motoru na provoz. Po startu nejdriv koluje ciste jen blok a pak postupne otevira maly a velky okruh. Ma to snad 8 poloh. Ty prvni se bohuzel sraly.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email