Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 31 kvě 2024
Celkem je zde 514 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: oscar
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 4
Uživatelů celkem: 48 470
Online návštěvníků
Návštěvníků: 510
Uživatelů: 4
Celkem: 514

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.9. 2008
Příspěvků: 27 | Témat: 6

05.04 2020 21:35


Ahoj,
stala se mi taková nepříjemnost že z ničeho nic mi 3.0 TDI* začlo klepat na klice, najeto 200 tkm. Je to normální jev ? Nebo co se mohlo udát že toto nastalo ? Auto je čerstvě cca 150km po rozvodech, může to mít souvislot ? Jak případně na opravu ? Lze koupit nové šály a přebrousit kliku ? Díky za názory od lidí co mají případně zkušenosti..

Děkuji moc
nahoru

sponzor





05.04 2020 21:35


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14680 | Témat: 52

05.04 2020 21:48


Tam bude nejspíš problém s mazáním některého ložiska. Nebude stačit jen výměna lágrů a přebroušení. Může být prasklý blok a úbytek mazacího tlaku zapříčinil nedostatečné mazání a destrukci. Tady bude nejspíš důležitá a velice důkladná kontrola bloku a mazacího systému.
Zažil jsem několik takto poškozených motorů a závada se projevila takřka po několika km znova.
Každopádně obrátil bych se na satase až to kuchne budeš vědět na čem jseš.Asi bych to řešil i výměnou motoru za jinej.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.9. 2008
Příspěvků: 27 | Témat: 6

05.04 2020 22:02


A je normální že se toto stane bez jakéhokoliv příznaku ? Motor mechanicky šel opravdu pěkně, po rozvodech jsem ho po 150km vytočil na 3500ot a začal klepat..
Zažil si to na 3.0tdi ? Já právě o nikom nevím že by toto řešil na 3.0 TDI*, myslel jsem že spodek motoru drží..
Naposledy upravil matik dne 05.04 2020 22:04, celkově upraveno 1 krát. (27% původního příspěvku)
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7153 | Témat: 19

05.04 2020 22:03


No hoši je to Casa tzn Q7 Turek nebo Cayenne... je to vcelku taková ne neznámá závada... ojnice tu mám pisty naky taky kliku nevím.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.1. 2020
Příspěvků: 84 | Témat: 16777215

05.04 2020 22:03


Čus....no, já osobně mám jen ty nejhorší zkusenosti s přebrušováním kliky....prostě to nikdy nevydrželo.....bych radeji jinou.....cementovanou a nitridovanou z fabriky...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.9. 2008
Příspěvků: 27 | Témat: 6

05.04 2020 22:09


Satas co znamená ne neznámá závada ?
Případně jaké je cirka nacenění ? Na mém motoru jsou nové rozvody, hlavy otestované, vačky atd. v pořádku.. Bohužel co jsem našel já tak pouze nenastrojené celé motory, nikde jsem ten spodek nenašel no.. A po té investici co jsem do toho dal teď tak už ani nevím jestli se mi chce řešit novej motor a večkerá práce znova.. Vůbec nevím co mám dělat..
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7153 | Témat: 19

05.04 2020 22:13


No tohle je motor ven rozhodit zjistit škody a pokud se to bude skládat tak minimálně trysky na test komplet projít mazání kanály kontrola olej pumpy atd.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.9. 2008
Příspěvků: 27 | Témat: 6

05.04 2020 22:19


Satas
Trysky jsou také otestované, zbytek chápu.. A jseš schopen od stolu říci cenové rozmezí od do ? V případě že by se podařilo tento motor "zachránit" jiný motor cca vím co stojí..
A co myslíš tím že toto je vcelku známá závada na tomto kodu motoru ? Bral jsem že tyto "poslední" 176kw jsou dobré a třeba i lepší než novjejší 180kw
nahoru

sponzor





05.04 2020 22:19


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7153 | Témat: 19

05.04 2020 22:25


176tky jsou dobry motory ale občas se tohle proste stane. Stačí u auta od nova přejet víc už tak stupidni interval výměny oleje no a ve spojení stim ze bo v autorizaku neudelaji ale vyfakturuji je na pruser zaděláno a tohle trvá trvá třeba 50 tis km než to lehne.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.9. 2008
Příspěvků: 27 | Témat: 6

05.04 2020 22:29


Auto jsem koupil a přišlo se na špatnou hlavu, tak se toto udělalo vč. rozvodů a teď tohle ale po celou dobu ten motor šel po mechanické stránce opravdu dost čistě..Proto mi také toto takto překvapilo... A jako bonus auto má super servisní historii u vw od 0 do 200tkm a od začátku alespoň na papíře zkrácený olej interval na 15 tis.km. No jeblo by mě..
Byl bys schopen případně nacenit co by to cca mohlo stát ? Motor bych klidně přivezl vyndaný z auta..
Předem moc děkuji za tvůj čas..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.9. 2008
Příspěvků: 27 | Témat: 6

12.04 2020 17:22


Jaký je rozdíl mezi motorem casa a capa ? Je rozdil pouze ve vaně nebo ne ? Měl jsem domluvený motor casa, prodejce bohužel tento motor prodal jako capa a ten ho do auta normálně namontoval. Tak na mě zbyl ten capa..
Díky
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email