Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 27 dubna 2024
Celkem je zde 231 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: laus
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 422
Online návštěvníků
Návštěvníků: 229
Uživatelů: 2
Celkem: 231

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 20.12. 2008
Příspěvků: 188 | Témat: 42

23.05 2009 11:34


Verte ze sem prosmejdil velej audiklub ale opravdu dobrej popis sem nenasel. Proto prosim adminy at mi to nemazou s poznamkou - projdi si WEB.. dekuji

takze.. mate nekdo nejaky vazne dobry, osvedceny, oficialni nebo overeny postup vymeny a kontroly prevodoveho oleje v MT? kdysi mi to nekdo posilal i s obrazkem, mel na to takovy nalejvatko, ale ja lampa sem to nekde ztratil

PLS hazejte do tohodle threadu vase napady a pripominky s uvazenim, jestli ste to nekde slyseli, myslite nebo nejlepe VITE ze je to tak dobre...

bude se to asi hodit dosti lidem ... me se jedna konkretne o A6 rv02 4B C5 tusim

THX
nahoru

sponzor





23.05 2009 11:34


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

23.05 2009 14:13


Vymeny se boji i lide co se automatickejma prevodovkama zivi, co si pamatuji tak u audi jsme na to meli vyhraneneho cloveka co prodelal nekolik mnoho skoleni. Ja osobne (i pres svoji letitou servisni praxi) bych se do toho nepoustel....
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

23.05 2009 15:22


LeeBa:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.12. 2008
Příspěvků: 73 | Témat: 2

23.05 2009 15:30


kua vy z té výměny máte všichni větry
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 20.12. 2008
Příspěvků: 188 | Témat: 42

23.05 2009 16:06


no nechci se nekterych dotknout ale kdyz vemu na vedomi, ze v podstate automechaniky delaj lidi s ne vzdycky hotovym vyucnim listem, a to jak v norma tak autorizovanych servisech, reknete mi jedinej duvod proc by se do toho nekdo kdo nejni uplne blbej, nemel poustet. od toho je ten "presnej postup".
Doma vam taky negriluje maso na grilu sefkuchar z restaurace )))
Berte to nadnesene.. nechci se nikoho dotknout. rekneme ze se do toho chci pustit na vlastni triko. neco malo o tom vim, tak snad mi to cely nevybuchne

diky za dalsi info
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

23.05 2009 16:17


LeeBa:
Myslím, že některých se těžko dotkneš, zvlášť těch co pracovali přímo pro Audi. A pokud Ti jemně naznačují, že je na to lepší hodit bobek, bral bych to s vděčným úsměvem jako informaci, co se Ti může vyplatit - nejen finančně.

Tohle jsi asi slyšet nechtěl, ale ve specializované firmě, nebo přímo u Audi zaplatíš za práci dva až tři tisíce. A to mi za nějaké laborování doopravdy nestojí.

Pak si myslím, že pokud by ten postup někdo dokonale znal a zvládal, těžko ho sem hodí - a já bych se mu absolutně nedivil.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 20.12. 2008
Příspěvků: 188 | Témat: 42

23.05 2009 17:36


toohle sem presne nechtel slyset ale je to nazor a ja ho akceptuji a jsem rad ze reagujes.

jeste me napadlo... Kdyz sem volal do KAPSe tak mi rekli ze vymenu oleje mi udelaj na pockani.. Prej cca 45minut... nekde sem se tu docet ze hladina oleje se meri pri jeho 30stupnu C. Tudiz me nejni jasny, kdyz venku je skoro onech 30, tak ja tam prijedu se "zhavou" prevodovkou, a oni mi vymeni a jeste daji spravne mnozstvi oleje za 45min? divne ne ?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

23.05 2009 17:43


LeeBa:
Není to tak, že předehříváš ten nový olej?
nahoru

sponzor





23.05 2009 17:43


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7144 | Témat: 199

23.05 2009 17:55


root:
LeeBa:
Myslím, že některých se těžko dotkneš, zvlášť těch co pracovali přímo pro Audi. A pokud Ti jemně naznačují, že je na to lepší hodit bobek, bral bych to s vděčným úsměvem jako informaci, co se Ti může vyplatit - nejen finančně.

Tohle jsi asi slyšet nechtěl, ale ve specializované firmě, nebo přímo u Audi zaplatíš za práci dva až tři tisíce. A to mi za nějaké laborování doopravdy nestojí.

Pak si myslím, že pokud by ten postup někdo dokonale znal a zvládal, těžko ho sem hodí - a já bych se mu absolutně nedivil.


presne, jsou veci na kterych se setrit nevyplati, ale zas kdyz to zkusi sam, budeme se bavit na vlaknem menil: "menil jsem olej sam a auto neřadí, poradí někdo?"
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

23.05 2009 23:52


LeeBa: no, nevim, ale prirovnavat takovou vec jakou je vymena naplne u multitronicu ke grilovani masa...... ale budiz. Nevim kde jsi prisel k tomu ze v audi delaji idioti,ale muzu ti z vlastni zkusenosti rict ze projit prijmovym sitem, je takova pakarna ze to svet nevidel a primou jen ty nejlepsi z nejlepsich. Pokud nema s potrebne vlohy, tak se do servisu ani nepodivas.Temer pulrocni zakladni skoleni neni jen proto aby jsi se kazdy vecer ozral a druhej den cumel jak pulec.
Dalsi veci je soukromy sektor - tezko v nem najdes majitele/mechanika v jedne osobe, bez vyucniho listu v danem oboru - jedna se totiz o VÁZANOU zivnost -nikoliv volnou.Koho pak prijme majitel firmy je na zvazeni kazdeho z nich,ale primarne si nikdo nechce potopit firmu, kterou budoval v potu a krvi takovou veci, jakou je nekvalifikovany personal - vyjimky se samozrejme najdou ale nejsou pravidlem.
Nicmene k tematu: jdi a olej vypust,nalij novy a jezdi - nic na tom neni, je to tak trivialni zalezitost ze to zvladne i cvicenej orangutan..... vzdyt i slepe strevo si dokaze kazdy odoperovat doma sam podle navodu nalezenem na internetu
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

23.05 2009 23:57


mam presny montazni postup bod po bodu, nicmene je mi tve prevodovky lito a tak v jejim zajmu si ho necham pro sebe radsi...jednou mi za to podekujes:)
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

24.05 2009 0:04


LeeBa:
Kdyz sem volal do KAPSe tak mi rekli ze vymenu oleje mi udelaj na pockani.. Prej cca 45minut... nekde sem se tu docet ze hladina oleje se meri pri jeho 30stupnu C. Tudiz me nejni jasny, kdyz venku je skoro onech 30, tak ja tam prijedu se "zhavou" prevodovkou, a oni mi vymeni a jeste daji spravne mnozstvi oleje za 45min? divne ne ?
je celkem rozdil mezi KONTROLOU hladiny (spravne pri 30st) a VYMENOU - kde na teplote stavajiciho oleje prd zalezi.....vzhledem k faktu ze ti daji olej novy - to jen tak mimochodem - jen abych ti vyjasnil rozdil mezi kontrolou a vymenou..... a vvvvooooo ttttom tttto jjjjje
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

24.05 2009 0:07


to me pripomina, ze sem si chtel vyoperovat zlucnik, uz me tyden boli jak cert a fakt me to neba...nemate nekdo manual jak na to? koupil jsem si novej rezak od volcraftu, nejaky svorky bych tu taky nasel a pak to zavru krkavcema:)
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 20.12. 2008
Příspěvků: 188 | Témat: 42

24.05 2009 17:12


tak vam dekuji za nazory... o5 sem se neco uzitecneho dozvedel... vlastne jen to ze v servisech dela samej doktor, celkovou politiku vsech servisu na svete.
chlapi bezte trochu do sebe, budte tak hodni a smazte si ty vase hemty a nechte tu jen ty k tematu.. dik moc..
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 20.12. 2008
Příspěvků: 188 | Témat: 42

24.05 2009 17:14


vlasta:
je celkem rozdil mezi KONTROLOU hladiny (spravne pri 30st) a VYMENOU - kde na teplote stavajiciho oleje prd zalezi.....vzhledem k faktu ze ti daji olej novy - to jen tak mimochodem - jen abych ti vyjasnil rozdil mezi kontrolou a vymenou..... a vvvvooooo ttttom tttto jjjjje


takze kdyz pri vymene vypusti cca 60proc tepleho oleje, napusti 60proc oleje ktery ma cca 25stupnu do kovohlinikove krabice o Xkilo ktera je zahrata na teplotu vyliteho oleje (nevim kolik muze mit),pritom 40proc tepleho oleje zustane, tak mi chces rict ze vysledek bude pod 30stupnu? behem 45min? leda ze by ten novy olej dali do mrazaku
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

24.05 2009 20:33


LeeBa: jak jsem jiz napsal - vypust to a nalij tam olej novy - nic na tom podle tebe neni,takze vlastne nechapu vyznam tohoto vlakna doktore
nahoru

sponzor





24.05 2009 20:33


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7144 | Témat: 199

24.05 2009 20:43


vlasta:
LeeBa: jak jsem jiz napsal - vypust to a nalij tam olej novy - nic na tom podle tebe neni,takze vlastne nechapu vyznam tohoto vlakna doktore


dr. cvach
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 20.12. 2008
Příspěvků: 188 | Témat: 42

25.05 2009 15:31


vlasta:
LeeBa: jak jsem jiz napsal - vypust to a nalij tam olej novy - nic na tom podle tebe neni,takze vlastne nechapu vyznam tohoto vlakna doktore


nemyslim ze definice "vypust to a nalij tam olej novy" je presny postup na ktery sem se ptal na zacatku a byla to cela podstata tohoto tematu ...

nekdo dalsi prosim ...
pokud mozno k tematu...
THX
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

25.05 2009 17:54


jen ho nechte ...

zadnej ucenej z nebe nespad a metodou pokus omyl se da taky naucit .. no ne ? ...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 20.12. 2008
Příspěvků: 188 | Témat: 42

26.05 2009 19:31


jj .. jen me nechte ale mohli byste taky trosku pomoct... jelikoz sem ucenej z nebe nespad taxem si myslel, ze se tu neco dovim...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

26.05 2009 21:18


LeeBa:
V jiném vlákně to už Tvůj kolega experimentátor popsal, takže směle do díla
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 16.11. 2008
Příspěvků: 12 | Témat: 0

09.06 2009 22:44


Za 1. rozhodne originál olej audi pro ATF* (kupoval sem v nemecku za 14Eur litr),vsecko kupuju v nemecku, maj tam skvely ceny!
Za 2. ja sem nasel podrobnej navod v k nizce: audi jak na to, ja mel vydani pro svuj rok vyroby, takze si musis sehnat tuhle knizku pro svuj rok, ja si ji pujcil v knihovne nebot stoji asi 800kc
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.8. 2009
Příspěvků: 3 | Témat: 0

07.09 2009 22:12


Ahoj, nebojte se výměn oleje, je tu stovky kritiků, kteří vůbec neví jak to uvnitř funguje a všeobecně to zakazuje, bo to alespoň zpochybňuje, že se to musí vypouštět rozebráním apod fikce. V oooo se toho moc také nedozvíte, jsou to vyučení kluci, kterým to pálí jako každému kolemjdoucímu. Prostě to ohřejte, vylejte, nalejte nový - doporučuji ATF* od výrobce, pokusy s oleji a šetření se vám vymstí, upravte hladinu středně ohřáté skříně (plus minus 0,1L nehraje roli) a můžete jezdit. U MT filtr neřešíte.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.6. 2008
Příspěvků: 2401 | Témat: 38

07.09 2009 22:25


LeeBa: Mugen: Vždyť to víte asi nejlíp, jak už jsem mnohokrát řekl, každý by si nejraději všechno sám na svém autě opravil, pokud možno aby ani díly nic nestáli a když si to skazí, tak je to jejich věc. Na žádné výměně, opravě, vlastně nic není, ne? Chcete rady po netu, to kolikrát ani nejde. Já bych se do výměny oleje u AP nepustil a nebál bych se svěřit odborníkům na AP, když mi na to dají papír, ale co, šetřit se musí, já to chápu
nahoru

sponzor





07.09 2009 22:25


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.8. 2009
Příspěvků: 3 | Témat: 0

07.09 2009 22:39


Jestli chceš, řeknu Ti podrobně jak to udělat, a můžeš být třeba truhlář, či číšník - pro mě je složitější usmažit řízek. Ale neba mě ten příběh vyprávět vícekrát. Nebo i ta druhá varianta. Udělám to já a dostaneš na to i papír, ale za to včetně zdaněné faktury, nebo dohoda. (PS: mám praxi v automatech a hydraulice asi 10let, sice většinou průmyslových, ale principy jsou stejné). Moje poslední výměna oleje v MT proběHLA* předevčírem.
nahoru

Anonymní





07.09 2009 22:57


Lumpiq:
to me pripomina, ze sem si chtel vyoperovat zlucnik, uz me tyden boli jak cert a fakt me to neba...nemate nekdo manual jak na to? koupil jsem si novej rezak od volcraftu, nejaky svorky bych tu taky nasel a pak to zavru krkavcema:)


mam manual, ktery obcas pomuze od operace
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.8. 2009
Příspěvků: 3 | Témat: 0

07.09 2009 23:47


V podstatě tu jde jen o to, jak to tady eliminovat jen na jeden příspěvek jak to udělat a hotovo. Jsou tady zapletené už všelijaké řemesla a některým to stále cuká
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 20.12. 2008
Příspěvků: 188 | Témat: 42

24.10 2009 19:48


zapomenl sem odepsat jak to dopadlo.. vymena f poho. akorat je potreba si vyrobit takovej dutej hacek kterym to tam nalejete.. ale vysledek je takovej,ze to dela stale to same... TZN vymena NEPOMOHLA!! olej v audi 400kc/L
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.1. 2013
Příspěvků: 1 | Témat: 0

29.08 2013 10:48


Mugen:
Jestli chceš, řeknu Ti podrobně jak to udělat, a můžeš být třeba truhlář, či číšník - pro mě je složitější usmažit řízek. Ale neba mě ten příběh vyprávět vícekrát. Nebo i ta druhá varianta. Udělám to já a dostaneš na to i papír, ale za to včetně zdaněné faktury, nebo dohoda. (PS: mám praxi v automatech a hydraulice asi 10let, sice většinou průmyslových, ale principy jsou stejné). Moje poslední výměna oleje v MT proběHLA* předevčírem.




Ahoj chci se zeptat delas jeste vymeny oleje v prevodovkach potreboval bych vymenit olej a filtr v multitronicu A6 2003
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.7. 2023
Příspěvků: 118 | Témat: 3

03.01 2024 21:18


Ahoy , rad bych zjistil jaký olej a kolik litru je potřeba na výměnu oleje v automatu

Jedna se o Multitronic* 1.generace 8.stupňová
Kód : LLA

Vůz : Audi a4 b8 2.0tdi 105kw ( CAGA )

Děkuji moc všem
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email