Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 28 kvě 2024
Celkem je zde 562 lidí (9 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: fas
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 48 460
Online návštěvníků
Návštěvníků: 553
Uživatelů: 9
Celkem: 562

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.9. 2016
Příspěvků: 211 | Témat: 8

06.02 2020 19:11


Caute. Mam dotaz... tato tema bude mozno moj problem.
Auto A6 C7,3.0 bitdi 260 000km 2012...
Pri rychlostiach 140 az 180 pri plnom plyne dost silno vibruje autom. Vyssiu rychlost som neskusal ale vyzerato ze cim vyssia rychlost tym viac. Akoby cele nie konkretna cast. Po ubrati prestane. Skor akoby ked je ohriate ked som presiel cca 200km. Este sa mi zdalo pri urcitych otackach akoby to pulzovalo cca po 2 sekundach a prejavovalo sa to akoby jemne na vykone. A este jeden poznatok pri cuvani mi nieco zvlastne bzuci piska... Nieje to neprijemne ale divne.

Prevodovku konkretne hydromenic vylucujem ta by aj pri nizzsich rychlostiach pod zatazou triasla..

Pneu su cisto nove vyvazene R20.

Predpokladam ze Kardan*... ? Pripadne co viem na nom pozriet skontrolovat? Ulozenie, vole ?

Nic neskripe, nepuka, nesklbe...

Pri plnom rajde klasika Torsen* pretlacanie naprav co je normalne....
Naposledy upravil Agent848 dne 15.03 2020 14:30, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





06.02 2020 19:11


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14678 | Témat: 52

06.02 2020 19:50


Vnitřní klouby u převodovky a pokud to nepřestane nechat udělat Kardan*.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.9. 2016
Příspěvků: 211 | Témat: 8

07.02 2020 8:18


Pri plnom plyne predpokladam ze sa vykon posiela na zadnu napravu vo vacsom pomere 20predok 80 zadok. Ak ano ja predpokladam ze to je Kardan* nie klby na prevodovke. Je to vibrovanie vo vysokych rychlostiach pri plnom plyne. Ako som niekde cital ako ked sa trepe pracka... cele auto.. do 130km/h nic...aspon zatial, no chcem to mat naporiadok a vycickane.

Este video so zvukom pri cuvani... Ake zvuky vydava vase quattro* ci ziadne ?...


Přímý odkaz na youtube video
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6688 | Témat: 72

07.02 2020 12:36


Mozu byt vadne vstrekovače nafty. Teraz to jeden riesil, silou-mocou chcel riesit prevodovku, povedal som mu nech skontroluje vstreky. Dalsi kdesi repasovat menič - bezo zmeny. Dal si vymenit Kardan* - bezo zmeny. Dal nejakej firme pozriet vstreky - vraj dobre. Nakoniec si take pozical, zalozil a zrazu auto chodi pekne
Naposledy upravil lubomt dne 15.03 2020 20:14, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.9. 2016
Příspěvků: 211 | Témat: 8

07.02 2020 13:00


No to hadam nie...vstreky ??... auto ide krasne roby to len pri vysokej rychlosti kedy sa Kardan* toci najrychlejsie a pod tlakom velkeho krutiaceho momentu....
Vsade kde som cital ci nemecke fora bmw fora a pod... riesily Kardan*... jeden nemec na A8 2012 menil v zaruke Kardan* lebo cele auto vybrovalo a po vymene prestalo.. s mojho pohladu to vidim na lozisko v strede kde je Kardan* rozpoleny to by mohlo vydavat aj ten zvuk pri cuvani... ved vstreky pri cuvani nepiskaju...

Moze sa auto na dvihaku odskusat zo zaradenou spiatockou ? Vyskusat popocuvat odkial ide ten zvuk pri cuvani... Tiez ci to vobec mechanici budu ochotny skusit byt pod nastartovanym autom...

Kolega mal rovnaky problem na BMW 7 3.0 diesel... ked ho dal nachipovat. Ked mu chcel nakladat tak vo vysokych otackach ked je krutak mensi. V nizkych otacka sa mu rozvybrovalo.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6688 | Témat: 72

07.02 2020 13:30


Hadam ano jemu to robilo pri zaradenej 6,7 a 8 pri vyssej rychlosti
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1327 | Témat: 58

07.02 2020 16:11


Já bych šel také po kardanu, měl jsem stejné problémy, vyměnil jsem klouby na poloosách, Převodovka* včetně měniče nová, vstřiky nové a dělalo mi to to, co píšeš, akorát cca od 90km/h do zhruba 120-130km/h jak kdy a pak byl úplný klid. Přesně jak píšeš, lehká zátěž, kopec, plyn, z kopce dolu nikdy a byl klid. Nechal jsem udělalat repas kardanu a je po problému a mám klid. Druhá věc jsou kola. Jak je to quattro*, je to strašně náchylné na nakopaná kola. Je to jedno s druhým. Pokud si seš jistý nenakopanejma kolama na zadku, tak Kardan* dolu, repas krajních klounů (výměna za nové) + středové ložisko a vyvážit komplet. Hodit na auto a bude klid. Při tom zrovna vyměň v zadním diferáku náplň a můžeš jezdit dál.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.9. 2016
Příspěvků: 211 | Témat: 8

08.02 2020 19:09


Takze som sa rozhodol este pockat.. bol som to prevetrat a az pri 150 km/h mi to triaslo... Kedze takto jazdit nepotrebujem a ani podla zakona nemozem tak to zatial necham tak. Pockam do jary ked nahodim druhe kolesa ci to bude rovnake. Teraz sa mi s tym nechce babrat a spekulovat. Ak budem nieco riesit pripadne vyriesim napisem sem info pre dalsich . Ale kym neodpisem tak som to neriesil. Dakujem vam zatial za rady a info...
nahoru

sponzor





08.02 2020 19:09


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14678 | Témat: 52

08.02 2020 19:29


Jak říkám vyměň vnitřní klouby na poloosách u převodovky. To je největší problém při týhle rychlosti.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.9. 2016
Příspěvků: 211 | Témat: 8

08.02 2020 20:56


Byva na tych klboch citelna vola ked to bude na zdvihaku alebo nad jamou ? Ked to budem mat moznost niekde pozriet tak to skusim ponatahovat aj ten Kardan* kuknem... Chcem v blizkej dobe preventivne vymenit olej v prevodovke tak by sa to tam cele pozrelo...

Jedine co som si vsimol ked som riesil klepanie prednej napravy kde boli zle stabilizacne tycky ktore az po demontazi vykazovali volu. Tak pri hladani som skusal poloosy a velmi lahko sa s nimi dalo hybat po osy. Ale bocnu volu som neskusal..

Klepanie som vyriesil pomerne lacno menil som pre istotu aj spodne gulove capy ktore ale ani po demontazi nevykazovali volu... takze cely ten otravny klepot asi pochadzal od stabilizacnych tyciek..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.5. 2014
Příspěvků: 255 | Témat: 2

12.02 2020 5:54


na bitdi sme tiez menili vstreky a to malo origo 150.000 km, po case to az neslo nastartovat, pustali naftu do valcov, kvalita dole vodou
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.9. 2016
Příspěvků: 211 | Témat: 8

12.02 2020 7:09


bady555 ako sa prejavovaly tie vstreky... ? Zakopaval start motora az to nedokazalo pretocit a nastartovat ? Nepravidelny chod motora ? Vibracie na volnobehu? Ci nieco ine ?

Ja nepozorujem ziadnu takuto abnormalitu. Korekcie vstrekov su pri teplom motore od -0.14 po 0.37 mg...co je este ok. Viem ze to nemusi byt smerodatne ale vo vstrekoch zatial problem nevidim.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6688 | Témat: 72

12.02 2020 8:03


Zabudni na korekcie vstrekov na volnobehu. To nic nenapoveda o stave vstrekov
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.9. 2016
Příspěvků: 211 | Témat: 8

12.02 2020 12:13


Sak som pisal ze to nieje smerodatne preto som sa pytal na mozne prejavy zlych vstrekov.. Viem ze 176kw verzie maly problem zo zakopnutim pri starte.
Ked budu zle tak ich vymenim sak je to 1500 eur ale nebudem ich menit len tak... keby mi zakopava motor idem okamzite do toho.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.1. 2020
Příspěvků: 54 | Témat: 2

14.02 2020 22:39


Ten zvuk pri cuvani je az komicky
Mne uz hucalo lozisko kolesa tiez na C7 BiTdi. Len som nevedel ktora strana. Aj mechanik bol prekvapeny ked zistil ze su to prave aj lave predne naraz...ze to je malokedy.
Tak drzim palce nech to poriesis
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.9. 2016
Příspěvků: 211 | Témat: 8

15.02 2020 7:45


To mas pravdu ze ten zvuk je komicky. Aj kolegu co som viezol sa hned smial ze ake efekty.. Dost co mam fake V8 sound este aj spiatocka je specialne ozvucena.
nahoru

sponzor





15.02 2020 7:45


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.1. 2020
Příspěvků: 54 | Témat: 2

16.02 2020 22:31


Agent848: a co tam mas nejaky sound generator?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.1. 2020
Příspěvků: 84 | Témat: 16777215

16.02 2020 23:07


hmmm, stejny zvuk mi to pri couvani dela take.....
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.5. 2014
Příspěvků: 255 | Témat: 2

17.02 2020 6:43


korekcie by som zakazal,je to udaj o nicom, z nicoho nic, zrazu neslo ani motorom pretocit, nie ze zakopaval
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.9. 2016
Příspěvků: 211 | Témat: 8

17.02 2020 7:20


Erbreakz... ano mam generator zvuku vsetky Bitdi ich maly. Ale bzucanie spiatocky je nieco ine.

STRUCTOR - tak sme dvaja..mozno su aj dalsi len sa za to hambia este to porovnam s kolegom ten teraz tiez doviezol bitdi tak som zvedavy co tam ma on.

bady555 - preco zakazal ? Ten udaj tam na nieco je a to ze ho niekto nevie vyuzit je jeho problem. Ked budes mat vadny jeden vstrek tak dalsi oproti sa bude snazit dorovnavat. Koly vybraciam a pod. A to ze kilometrami korekcie narastaju nieje asi nahoda. Keby su korekcie blbost tak ich mame vsetci stale rovnake. To ze vstrek zle rozprasuje korekcia nemusi odhalit preto som napisal ze to neni smerodatny dokaz ale moze ked 2 zo siestich budu ukazovat viac tak to moze nieco napovedat.
Niesom odbornik ale tvrdit ze nejaky udaj v diagnostike je zbytocny to by som nerobil. Ludia co sa vyznaju isto vedia ako vyuzit kazdu jednu meranu hodnotu.
bady555 tebe ten vstrek (ky) asi umrel zo dna na den. Lebo keby mas nejake priznaky asi by si to riesil skor. A ani nevies kolko 10 tisic uz mohol byt zly...a auto pekne jazdilo. Mozno si nieco dobre natankoval alebo dlhsie tankoval. Alebo bola zla seria boly vyrobene v piatok.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.9. 2016
Příspěvků: 211 | Témat: 8

15.03 2020 14:29


Takze trasenie vyriesene.
Uz tyzden jazdim na letnych R20 a dnes som absolvoval jazdu po dialnici a ziadne vibracie ci trasenie sa neprejavilo. Ani pri akceleracii ani pri mierne vysokej rychlosti 250kmh.
Takze moje zimne disky R20 budu asi jemne chytene kedze su tam nove pneu a bolo vyvazene na rovnakej vyvazovacke v rovnaky den ako letne na druhych diskoch.

A este doplnim jemne pulzovanie vykonu sposobuje prave prebiehajuca regeneracia DPF*.

Takze ziadne vstreky, ani klby ani diferak !!!
Ale dakujem za rady a tipy.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6688 | Témat: 72

15.03 2020 20:16


Nuž, Ty si napisal, ze mas pneu cisto nove, vyvazene... a vidiš, nebolio
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email