Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 2 kvě 2025
Celkem je zde 90 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Vítek_79
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 49 168
Online návštěvníků
Návštěvníků: 90
Uživatelů: 0
Celkem: 90

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.1. 2020
Příspěvků: 8 | Témat: 3

29.01 2020 23:33


Zdravim,

rad bych se zeptal, jaky je rozdil v Turbo* lagu u Audi A6 C7 3.0 TDI* versus 3.0 BiTDI (po faceliftu).

Je Turbo* lag u BiTDI mensi diky kombinaci mensiho a vetsiho turba, nebo jde o zanedbatelne rozdily v porovnani s obycejnym TDI* (treba kvuli pouziti rozdilnych prevodovek, tedy rychlejsi S-Tronic u TDI* a pomalejsi Tiptronic* u BiTDI)?

Jakym nastavenim lze lag co nejvice snizit (nastavenim dynamic modu spolu s prevodovkou ve sportovnim rezimu?)?

Dekuji.
nahoru

sponzor





29.01 2020 23:33


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6775 | Témat: 73

29.01 2020 23:45


Ten 8.st Tiptronic* vôbec nie je pomalsi
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.1. 2020
Příspěvků: 54 | Témat: 2

30.01 2020 11:09


Je tam rozdiel. BiTdi sa snazi tlacit hned od spodu, kdezto normal TDI* zacne tahat az ovela neskor. Ja nemozem povedat nic zle na Tiptronic*. V podstate ten zlomok sekundy ked to mas v komfort mode a chces podradovat si az tak neuvedomis. Staci to ale prepnut do sportu a auto radi ovela rychejsie, drzi otacky a nizsi prevodovy stupen.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.1. 2020
Příspěvků: 8 | Témat: 3

30.01 2020 12:58


@lubomt, @Erbreakz Dekuju za odpovedi.

Mel bych jeste jednu otazku z praxe:
rekneme, ze prijizdim k semaforu, na kterem se zrovna rozsviti oranzova a chci zrychlit, abych jeste stihl projet.

Dalo by se tedy rict, ze BiTDI realne pomuze v tehle situaci - tj. s BiTDI projedu jeste na oranzovou, kdezto s TDI* bych v te same situaci projel az na cervenou (predpokladam nizke otacky, pri kterych jeste nejsou turba roztocena)?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.1. 2020
Příspěvků: 54 | Témat: 2

30.01 2020 15:11


imre2 (30.01 2020 12:58) orig :
@lubomt, @Erbreakz Dekuju za odpovedi.

Mel bych jeste jednu otazku z praxe:
rekneme, ze prijizdim k semaforu, na kterem se zrovna rozsviti oranzova a chci zrychlit, abych jeste stihl projet.

Dalo by se tedy rict, ze BiTDI realne pomuze v tehle situaci - tj. s BiTDI projedu jeste na oranzovou, kdezto s TDI* bych v te same situaci projel az na cervenou (predpokladam nizke otacky, pri kterych jeste nejsou turba roztocena)?


Ano, na toto je dobre BiTDI. Ono to fakt taha pekne zo spodu, v realnej situacii v mestskej doprave, ked ides na nizke otacky a potrebujes stihnut este oranzovu /slabo cervenu pekne ta zatlaci do sedacky a preletis to
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.1. 2020
Příspěvků: 8 | Témat: 3

30.01 2020 15:31


Erbreakz (30.01 2020 15:11) orig :


Ano, na toto je dobre BiTDI. Ono to fakt taha pekne zo spodu, v realnej situacii v mestskej doprave, ked ides na nizke otacky a potrebujes stihnut este oranzovu /slabo cervenu pekne ta zatlaci do sedacky a preletis to


Presne tohle jsem potreboval vedet, diky za osvetleni .
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 6.6. 2010
Příspěvků: 1694 | Témat: 20

30.01 2020 16:43


V takto nizkych rychlostech bych rekl ze bude ten rozdil absolutne zanedbatelny - radove par setin vteriny.

Neni to rozdil fabie 1.1 HTP a Carrera 4S. Je to stejne auto s jinou prevodovkou a o malicko silnejsim (a o neco tezsim) motorem.

Ta vyhoda 8-stupnoveho tiptroniku a druheho turba je znat az ve vyssich rychlostech 160+.

Jinak mi prijde turbodira u BiTdi docela velka. Kdyz zastavim uplne a DAM* plyn na podlahu tak cekam pres 1s, nez se neco stane. Ale s tim se clovek proste nauci jezdit a slape na plyn s predstihem.

AJAX
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.1. 2020
Příspěvků: 54 | Témat: 2

30.01 2020 16:51


Tak samozrejme ze to neni Lambo V12 ale ja som s tym BiTDI docela spokojny. Aspon u mna dost zalezi v akom rezime prave idem (komf, sport) a v akom prevodovom stupni ma akcelerovat, resp. kolko otacok aktualne motor toci ked chcem zosliapnut pedal.
Rad by som vyskusal Q7 V12 TDI* s tymi 1000 Nm...ci poznat rozdiel pri tej vahe Q7
nahoru

sponzor





30.01 2020 16:51


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2235 | Témat: 26

30.01 2020 17:20


Tak BiTurbo* bude prave zivsie odspodu, to je zmysel maleho turba. Ale myslim ze rozdiel bude zanedbatelny. Podstatny je konecny vykon. Nm u osobneho auta nemaju moc zmysel. V praxi bude vzdy rychlejsie auto s 500PS a 400Nm ako auto s 400PS a 1000Nm.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11469 | Témat: 99

30.01 2020 17:32


Erbreakz: chod do rozumneho chipu, daj posledny soft prevodovky (to by asi vedel lubo), a neverim, ze budes potrebovat cokolvek ine.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1510 | Témat: 38

30.01 2020 17:37


na pruzne zrychleni je urcite lepsi 3.0bitdi nez 3.0tfsi (780nm vs 530nm). Ale zas kdyz se to TFSI* rozjede navrchu, tak zacne ujizdet (390ps vs 420ps).
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.1. 2020
Příspěvků: 8 | Témat: 3

30.01 2020 17:53


tomko222: Chapu to spravne, ze "Turbo*" lag neni v pripade BiTDI dusledkem pomaleho roztoceni turba, jako spis softwaru prevodovky/ECU*?

Pokud se da lag minimalizovat timto zpusobem, jsou nejake nevyhody (treba vetsi opotrebeni dilu)? Pokud nevyhody nejsou, proc Audi takovy software nepouziva primo z vyroby? Je to kvuli snazsimu pruchodu emisnimi testy?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1510 | Témat: 38

30.01 2020 18:17


Ta dira neni Turbo* lag, ale nez se zavre EGR* a vaha vzduchu ukaze dostatecne mnozstvi a jednotka povoli vstrik vetsiho mnozstvi paliva. Ma to kazdy diesel, ale cim vic kurvitek ve vejfuku, tak tim je to znatelnejsi.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.2. 2019
Příspěvků: 159 | Témat: 29

30.01 2020 18:36


Chlapi keď sme už pritom, kto by mi vedel urobiť ten update prevodovky na s-troniku jedna sa o a6 c7 3.0 TDI* mam to čipovane u profituningu na 313 ps a 670nm.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11469 | Témat: 99

30.01 2020 21:15


Gabriel000: lubomt
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.1. 2020
Příspěvků: 54 | Témat: 2

31.01 2020 14:58


tomko222 (30.01 2020 17:32) orig :
Erbreakz: chod do rozumneho chipu, daj posledny soft prevodovky (to by asi vedel lubo), a neverim, ze budes potrebovat cokolvek ine.


Servus, noo aj to je dobry napad. Len mam trosku obavu ci to motor /prevodovka aj vydrzi a nezacnem chodit po servisoch jak na klavir. Predsa len tie auta su dimenzovane na nejake parametre od vyroby a preco by to potom nezvysili hned ? Rad by som aby to auto aj nejake KM vydrzalo a nie ze sa mi to niekde vysype...
Ale ten soft prevodovky sa mi paci...budem nad tym uvazovat, diky.
nahoru

sponzor





31.01 2020 14:58


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 6.10. 2013
Příspěvků: 1378 | Témat: 10

31.01 2020 15:19


Chlapi, a vy s tema dieslama chodite závodit na okruhy nebo na illegal race?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.1. 2020
Příspěvků: 54 | Témat: 2

31.01 2020 15:28


Meister (31.01 2020 15:19) orig :
Chlapi, a vy s tema dieslama chodite závodit na okruhy nebo na illegal race?


dobreeeeee
vidis presne, zbytocny taky vykon na bezne jazdenie...
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 6.6. 2010
Příspěvků: 1694 | Témat: 20

31.01 2020 17:53


Ja bych BiTdi nechipoval. Ty tlaky jsou v tom motoru uz takhle pomerne vysoky. U prvnich verzi motoru nezridka utikal olej napr. mezi motorem a prevodovkou... myslim ze v Audi u tohoto motoru jeli dost na krev s tim vykonem.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2235 | Témat: 26

31.01 2020 21:24


Chlapci ani jeden motor nie je urobeny na krev, motor z vyroby ide tak na 70-80 percent toho ake komponenty v sebe ma. Momentalne zijeme v zlatej ere turbomotorov a ladi sa vsetko. Povedal by som ze je hriech jazdit na seriovom turbomotore, lebo vysledny vykon je len otazkou turba, vstrekov a tunera Ked mozu mat 1.9tdi 400+PS tak pre 3.0 je to hracka.

A este doplnim, ze spojky/prevodovky a motory zabija krutiaci moment (hlavne ked je polozeny nizko = vysoky tlak turba v nizkych otackach) a nie vykon. Takze ladit kludne, ale drzat krutak nizko a tlacit bomby az vo vysokych ot. -potom sa motoru ani spojke nic nestane.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.2. 2019
Příspěvků: 159 | Témat: 29

31.01 2020 21:26


Na chipe od profi už mám odjazdene 50 tisíc a musím poklopat že absolútne žiadny
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2862 | Témat: 37

01.02 2020 19:39


Hlavně je docela rozdíl mezi euro 5 a 6...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.9. 2016
Příspěvků: 211 | Témat: 8

01.02 2020 20:06


Kupit bitdi a necipovat... ktory tuner stravy nad danym motorom a jeho komplexnou elektronikou a technologiou stovky ci 1000 hodin testovanim ako v audi ? Ved vsetko na seba nadvazuje... Spolahlivost, zivotnost, DPF*, EGR*, vstreky, Turbo*... Ked je nieco odladene tak len seriovy vykon. Chip je garazove znehodnocovanie toho comu sa vyvojary venovaly nespocet casu. A chiper pride a za 4 hodiny s toho uroby ferrari so 4 kruzkami... s otaznou zivotnostou a spolahlivostou... no a ten co to kupi po vas sa bude cudovat co sa mu to tak sype ...
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1510 | Témat: 38

01.02 2020 21:35


Ja bitdi zatim nikomu nedomrdal, min 40 jich jezdi po Evrope, zato ASB 3.0 TDI* dojebes i v serii hned Makro nebo Ono naftou.
nahoru

sponzor





01.02 2020 21:35


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 15.4. 2019
Příspěvků: 310 | Témat: 5

02.02 2020 7:58


Gabriel000
Mali by ti to vediet urobit aj v profitunigu. A aku mas seriu ked mas teraz 313PS.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.7. 2014
Příspěvků: 61 | Témat: 10

02.02 2020 12:10


Zeptám se úplně blbě, co konkrétně řeší soft v převodovce? Měl jsem taky 3.0tdi 180kW udělanou od profituningu...na 320 ps a 680Nm, najel jsem 90tkm a bez problémů. Díky
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.9. 2016
Příspěvků: 211 | Témat: 8

03.02 2020 13:17


To by som aj ja rad vedel ako sa to vlastne oblbuje aby to prevodovka ako tak prezila. Skor si viem predstavit chip ze je upraveny aby bol krutak obmedzeny v nizkych otackach aby neprekracoval konstrukcne moznosti prevodvky... ved v prevodovke sa nahon spoji cez spojku a ta bud drzi alebo nedrzi... mozno soft prevodovky limituje vykon motora a upravujeho podla aktualnych hodnot nameranych na prevodovke.

Ale to je len moja uvaha..
Uz niesom zastanca chipu... kedysi som bol ale clovek vekom dostava rozum
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 6.6. 2010
Příspěvků: 1694 | Témat: 20

03.02 2020 14:23


Nikdo tu ale pokud vim nemluvil o chipu prevodovky. Pouze nahrat posledni SW prevodovky - tim je mysleno posledni oficialni SW pro dany kus - primo od Audi.

V servisu to obcas delaji pri hlaseni poruch s prevodovkou, pripadne pri nejakych svolavacich akcich, nebo na vyzadani.

Zaprve muze mit novy software optimalizovany program razeni, zadruhe se jeho prehranim resetuji adaptacni hodnoty a prevodovka se zaucuje od zacatku - to muze mit subjektivne pozitivni vliv na razeni.

AJAX
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.7. 2014
Příspěvků: 61 | Témat: 10

03.02 2020 17:26


No ani ja nemluvil o chipu prevodovky, ale softu. Takze v podstate "nic" , nejnovejsi soft rozumim, ale nema to nic spol. s tim, zda je auto chipnute nebo ne. A adaptaci prevodovky jde proste nirmalne spustit pomoci diagnostiky, kdyz ji nekdo na prevodovku ma. Kdysi jsem to u A6 resil.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.9. 2016
Příspěvků: 211 | Témat: 8

03.02 2020 17:38


No ja len ze.. ked vidim chip na 320ps a 680NM tak automaticky pri chipe motora sa musi prisposobyt software prevodovky. (Nie aktualizacia) to mi je uplne jasne na co je dobre.....Ale kedze prevodovka pocita s povodnymi hodnotami motora a jeho charakteristykou tak bez upravy moze presmikovat spojka alebo robit ine problemy...ktore sa ukazu mozno az casom...

Ci trepem blbosti. ? No vsetky lepsie chiptunerske dielne taketo sluzby poskytuju... samozrejme za dalsi priplatok...

Hovorim teda o optimalizacii nie aktualizacii. (Prisposobenie na ine sily a priebeh ktore ma prevodovka zvladat)
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email