Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 26 dubna 2024
Celkem je zde 297 lidí (7 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Doom1n
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 421
Online návštěvníků
Návštěvníků: 290
Uživatelů: 7
Celkem: 297

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 21.1. 2020
Příspěvků: 17 | Témat: 6

26.01 2020 11:49


Zdravím audiňáci,

cca před dvěma týdny jsem koupil a4 b6 r.v. 2002,doteď sem měl skoro 10 let a4 b5 sedan 1.8T 110kw. Zdálo se mi že novej kombík tolik nejede,ale přisuzoval sem to ne zrovna malému rozdílu váhy (cca 400kg). Každopádně rozhodl jsem se že auto nechám čipnout. Před samotným úkonem bylo auto na brzdě a tam naměřili pouze 89kw,takže o 21kw méně než by mělo mít. Technik říkal že Lambda* hlásí chudou směs,ale jen občas. Lambda* č.1 byla měněná nedavno a je origo. Navíc podle grafů se zjistilo že Turbo* najíždí hodně pomalu. Zprvu sem si toho moc nevšímal,ale reálně má auto největší zátah od 2500 do 4000 ot/min,pak už skoro netahá. Na sešlápnutí plynu ve vyšších otáčkách reaguje jen velmi pomalu. Do toho mi přijde že při sešlápnutí plynu strašně kouří výfuk,skoro jak diesel ale olej nežere. Na volnoběh to nedělá. Neřešil ste někdo podobný problém? Prolezl jsem forum křížem krážem a narazil jsem jen na zdánlivě podobné problémy,tak se omlouvám jestli už to tady někde bylo. Automechanik se mi na to bude mít čas podívat až za 14 dní a já mezitím trnu co z toho vyleze

Vag chyby:
16514 - rada valcu 1 - sonda 1
P0130 - 008 - chyba v el. obvodu - Sporadická

17536 - rada valcu 1: prizpusobeni smesi
P1128 - 001 - system prilis chudy - Sporadická

Krom těhle dvou je diagnostika čistá.
Předem díky za rady čím by to mohlo být způsobeno
nahoru

sponzor





26.01 2020 11:49


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.8. 2019
Příspěvků: 29 | Témat: 3

26.01 2020 14:11


Mam O1 motor AGU, rv. 2000, najazdenych na nej 350 kkm a motor ide vzdy ako hodinky. Mas elektronicky plyn alebo klasicke krasne lanko?
Ked ti dymi, tak problemom je malo vzduchu, pozeral si tlak turba? Typickymi problemami su vyhorena Lambda*, prasknute alebo podfuknute zvody, prasknuty domec turba. takisto treba kvalitne sviecky.

- skontrolovat sanie, vyfuk, Turbo* a zvody. zober si dobru baterku a zrkadielko a pokukaj vsetko, vacsina sa da krasne vidiet zhora. Mozu byt prasknute zvody pripadne uvolnena priruba turba. Pri odsrobovani srobov na vyfukovom systeme ich treba vymenit za nove, kedze su tepelne namahane, nesmu sa pouzite srobovat naspat. A namazat medenou pastou. Mne tiez debili mechanici raz zhodili prirubu turba a prisrobovali ju naspat tymi istymi srobami. Sroby sa uvolnovali, kym som ich nevymenil.

- zhod sanie a pozri ci nie je niecim zanesene, po vstup do turba.
- po nastartovani, ked je motor studeny, lietaju otacky? ake su? napis vonkajsiu teplotu a priebeh otacok, pokial je motor studeny, ma mat zvysene otacky na 950 ale nie viac. ak mas klimu, zapni ju po nastartovanom motore a sleduj ci motor zareguje zvysenim otacok.

Odpoj vahu vzduchu a chod sa previezt. ak mas diag, skontroluj si ci ti pise chybu merania zmesi.

Pripadne ak si nemenil sviecky, vymen si ich sam, je to robota na polhodinu a robi sa to lahucko.

Tento motor nezere olej a nerobi problemy, pokial sa udrziava spravne, vydrzi cez 500 kkm bez problemov. Jedine co odchadza pravidelne je Lambda* sonda kvoli vysokym teplotam. A praskaju zvody ked clovek jazdi ako prasa.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 21.1. 2020
Příspěvků: 17 | Témat: 6

27.01 2020 15:50


Tak sem koukal na pár věcí co si vypsal.

-plyn už mám elektronický

-Lambda* 1 jak už jsem psal je úplně nová

-nastartování při studeném motoru:otáčky jsou cca po dobu 2 minut na 1200, potom spadnou na 800 a jsou stabilní

-při zapnutí klimy spadnou malinko pod 800,když ji vypnu vrátí se na těch 800

-váhu vzduchu když odpojim tak nenastartuju,takže projet se bez ní nehrozí

-na ostatní jsem se ještě nedostal ale co můžu sám,tak zkontroluju
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

27.01 2020 17:04


V prvom rade si skontroluj vsetky hadicky a podtlaky, diery v sani atd aj k regulatoru tlaku paliva.

Skontroluj deceleracny ventil (DV), je dole na strane kde nemas intercooler casto byva zaseknuty a plny vody.
Pomaly nabeh turba moze byt sposobeny 2 vecami. Popraskanou vyfukovou stranou turba alebo nedoliehajucou Wastegate* - casta zavada. Takisto chudobnou zmesou.

Hulenie pri plyne nie je moc dobra vec.
Kazdopadne log by dost pomohol, tlak turba, kanal 32 a 33.

Ten chip co ti robili rovno vyhod, poradim ti lepsi, tieto motory mam v malicku. 140kw viem na tomto motore spravit ako nic. Najprv ale treba odstranit chyby a idealne nahrat tam naspat seriovy soft,, nech vieme ze tam niesu prasaciny v RJ.
Naposledy upravil snuff dne 27.01 2020 17:25, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.12. 2019
Příspěvků: 110 | Témat: 16

27.01 2020 17:25


Jukni i na ten regulační ventil podtlaku, a hadice od něj bývají děravé. A zkusil bych i odpojit hadice od cooleru a juknout na něj muže být zasraný a pak ti nepustí vzduch.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.1. 2019
Příspěvků: 65 | Témat: 4

27.01 2020 17:33


Řešil jsem taky ztrátu výkonu, mám ten sam motor a u mě byla urvaná hadička podtlaku-vyměněno, opraveno a auto šlape zase jako hodinky
Ale žádné kouření z výfuku..jen to nemělo výkon
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 21.1. 2020
Příspěvků: 17 | Témat: 6

27.01 2020 18:04


Snuff: nejsem zadnej odbornik takze vetsinu veci si asi spis necham skontrolovat,hlavne delat neco pred barakem v tyhle zimě je hnus
Tím logem myslíš výkonový graf?
A jinak ted koukám že jsem nikde nenapsal že chip se tedy nedělal kdyz se zjistil takovy propad vykonu,takze se bude resit dal az bude vyreseny problém
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

27.01 2020 18:40


Tym logom myslim, ze nalogujes vo VCDS minimalne ked uz nic ine tak pozadovanu hodnotu turba a aktualnu. A zislo by sa zistit este ignition retard (spomalenie casovania) a pozriet kanal 32 a 33 (fuel trims long a short), takisto vahu vzduchu ake dava hodnoty.

A soft na 140kw, si vies spravit zadara,nedavno som to tu zverejnoval. No nic z toho nepojde ak nemas chut sa ucit o svojom aute
nahoru

sponzor





27.01 2020 18:40


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 21.1. 2020
Příspěvků: 17 | Témat: 6

27.01 2020 18:56


Jako něco si sám dokážu udělat,ale moc toho není,hlavně jak sem psal tak na to nemám ani prostory ani vybavení

A v těch logach co píšeš už se nevyznám vůbec

A chuť určitě mám,vždycky se rád priucim necemu novému,tedy v rámci možností
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

27.01 2020 19:07


Kup si kabel z ali VCDS a MPPS a studuj ako spravit log. Ked budes mat log tak napis. Dovtedy skontroluj vsetky hadice ktore najdes v motore.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 21.1. 2020
Příspěvků: 17 | Témat: 6

08.02 2020 14:40


Tak problém vyřešen. Nakonec byla vadná Lambda* 1 a regulátor tlaku turba
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 21.1. 2020
Příspěvků: 17 | Témat: 6

23.02 2020 13:01


Tak nakonec stále nevyřešeno,Lambda* 1 byla vyměněna už podruhé a asi zbytečné,auto má pořád pod 90kw a na diagnostice se chvílemi objevují výše zmiňované chyby. Dokonce mi nedavno při jízdě po dálnici začal svítit check engine a auto padlo do nouzaku,po vyjeti diagnostiky opět chyba lambdy 1 a chudá směs. V servise tvrdí že kabeláž od lambdy kontrolovali nekolikrat a ze je v pořádku.
Neřešil jste to někdy někdo?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email