Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 26 dubna 2024
Celkem je zde 266 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Doom1n
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 421
Online návštěvníků
Návštěvníků: 264
Uživatelů: 2
Celkem: 266

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.10. 2013
Příspěvků: 318 | Témat: 31

06.01 2020 15:37


Páni možno som zaskočený, ale na internete som nedávno pozeral dve,pre mňa dosť nepríjemné videá o motore 3.0 TDI*, konkrétne:
1.Údajne medené podložky pod tryskami je časovaná bomba pre tieto motory - je to pravda? Tie podložky boli na videu prerazené, podfúknuté už pri 160.000km.
2. Údajne palivové čerpadlo v nádrži časom trúsi kovové piliny,čerpadlo bolo na videu vylágrované, malo vôľu. Tie piliny sa dostanú aj do samotnej nádrže, do palivového filtra atď. Tým pravdaže slabne za prevádzky tlak paliva. Je to pravda?

Ako keď som to videl, tak ma prešlo celé nadšenie z 3.0 TDI*.
nahoru

sponzor





06.01 2020 15:37


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

06.01 2020 15:56


Je to tak, staci si precitat temy tuna chlapcov, ktori to uz riesili (piliny a s tym spojeny komplet preplach palivovej sustavy, vymenu trysiek a cerpadla). Pre mna je 3.0tdi motor ktory nechcem ani zadarmo, absolutne pretechnizovany, zlozito rieseny a vzhladom na konstrukciu a prevadzkove naklady ponuka smiesny vykon.. (moj nazor)

No urcite ma svoje plusy a aj fanusikov.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.10. 2017
Příspěvků: 481 | Témat: 17

06.01 2020 16:51


tak pre porovnanie 2.0 TDI* nieje na tom lepsie a kup si a6,a5,a4 v 2.0 TDI* podla mna tym autam chyba dynamika ale nejazdil som s nimi vždy som mal iba 3.0 a jedine s cim viem porovnať je passat 4x4 103 kw (nachipovany) to auto jednoducho nejde a ked doňho sadnú 4 osoby uz vobec ( to dobre premýšľam kde idem obehovat) jednoducho to ber tak ked je na opicu musí byť aj na banany:-) a taka kvalita aka bola do roku 2004 uz nikdy nebude bude to len horsie a horsie
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11021 | Témat: 89

06.01 2020 16:58


A6 4F bolo okrem ventilu klimy (á200tis km) a virivych klapek (á120tis km) nesmrtelne.
Cez 500tisic a stale niekde beha, rozvody dokonca povodne.
Ale je to asi o servise.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.10. 2017
Příspěvků: 481 | Témat: 17

06.01 2020 17:06


tiez a4 3.0tdi 176 kw pôvodne vstreky povodne turb,pdf a 271 000 km no mozno to casom prídem ale zatial okrem stronicu nic nezlosti
Naposledy upravil kingz dne 06.01 2020 17:44, celkově upraveno 1 krát. (8% původního příspěvku)
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1327 | Témat: 58

06.01 2020 17:10


Mám A4 B7 3.0 TDI* 150kw rok 2005. Jak píše tomko222: dělal jsem klapky a převodovku, protože nikdo neměnil olej, takže jsem to nechal udělat komplet celý já. Kromě toho a běžných věcí na autě, se na motoru nedělalo nic. Měním olej, vyměnil jsem čidlo rozdílu tlaků pro DPF* a preventivně Lambda* sondu, to je celý. Mám najeto 257tkm, koupil jsem to se 140tkm. Původní rozvody atd. a není problém.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

06.01 2020 17:42


Nemáte si kupovat auta vyrobená v pondělí a v pátek. Jo a taky ve středu, ta je taky kritická. Lepší víkendovky, prej jsou vyrobené s příplatkem.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14657 | Témat: 52

06.01 2020 18:22


Že by si nějakej Lojza vylejval vstek na lince a sabotoval výrobu
nahoru

sponzor





06.01 2020 18:22


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

06.01 2020 18:27


No já v pondělí na lince, bych do těch motorů ze vzteku plival. A v pátek jak bych se nemohl dočkat, bych ani nedotahoval šrouby
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

06.01 2020 18:28


To muzu potvrdit moje auto tuty bylo vyrobeno v sobotu 2.1 protoze tolik zarucnich oprav nemel snad nikdo
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6670 | Témat: 72

06.01 2020 19:38


Kubox - moč čítaš as týmto ich malo problém iba pár. Piliny z cerpadla maju aj ine motory a aj iní výrobcovia ako napr.bmw
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2673 | Témat: 171

06.01 2020 21:23


Piliny = nafta z JRD +- špina zo zlievania atd

Tankuj čo máš a men filtre kedy máš bude všetko OK je to o údržbe
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.10. 2013
Příspěvků: 318 | Témat: 31

07.01 2020 6:47


Urgi, olej s filtrami mením už roky pri 10.000km max.
Ale čerpadlo paliva určite dám nové, to som rozhodnutý.
Čo sa týka podložiek pod tryskami, mrknem sa na ne v akom sú stave.
Na 1,6 TDI* mi piliny trúsilo vysokotlakové čerpadlo VDO, ale nie čerpadlo paliva v nádrži, ako som sa dočítal. Tieto piliny ti nezachytí žiaden filter.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2673 | Témat: 171

07.01 2020 8:54


Kubox
ani nejde ako cast menis filtre ale aku naftu tankujes ta zabija VT cerpadla kvoli tomu ze nemasti tak ako ma je to smutne ale je fakt ze pumpy na SK/CZ su S.H.I.T.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.10. 2013
Příspěvků: 318 | Témat: 31

07.01 2020 9:45


Urgi, odkedy som mal problémy s pilinami na A3 1,6 TDI* a prešiel si celým systémom opravy na základe pilín a trhania motora, tak používam prísady na lepšiu mazivosť nafty. Ako sledujem na tej A3 /nabehané od vtedy cca. 90.000km/ s tými prísadami nemá môj syn vôbec problém s obrusovaním VT čerpadla a následnými pilinami - stačí sa pozrieť na filter, ten ukáže ako si na tom. Vtedy sa menily všetky new vstreky, palivový filter + čerpadlo v nádrži,VT čerpadlo a new rampa + snímače tlaku na rampe. Kompletný preplach celého palivového systému a demontáž a následná očista pal. nádrže. Už nikdy viac tým nechcem prejsť. NEšlo o cenu, ale o tú robotu - masaker. Preto dávam fakt nonstop toto mazivo do nafty + orig.VIF.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1327 | Témat: 58

07.01 2020 9:55


Kubox: jaké mazivo? Nestačí jen VIF? Liju ho do nádrže horem dolem přesně z tohoto důvodu, abych mazal a neusazovali se ty sajrajty z těch paliv co tu jsou.
nahoru

sponzor





07.01 2020 9:55


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.10. 2013
Příspěvků: 318 | Témat: 31

07.01 2020 11:25


VIF je super, ale mazacie schopnosti má veľmi slabé. Ja na odporúčanie technika z Audi dávam toto:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11021 | Témat: 89

07.01 2020 11:52


VIF maze podla mna absolutne dostatocne, kdesi k tomu bol test na Svete motorov.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.3. 2017
Příspěvků: 53 | Témat: 2

07.01 2020 14:17


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.10. 2013
Příspěvků: 318 | Témat: 31

07.01 2020 17:50


Tak ten vif zas ziadna spicka nebude
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1327 | Témat: 58

07.01 2020 18:17


Dle čeho soudíš?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

07.01 2020 19:20


Ja nikdy nelil nic a jezdil sem furt bejvala a6 3.0 360 tis vse puvodni sice start zakopaval ale furt jezdila zadnej vif nikdy nevidela ani z dalky
je fakt že jednou jsem měnil čerpadlo ale proto že tam byl nějakej ventil ko tak se dalo celé jiné
takže bych ten vif a ostatní pecky do nadrže tak neprožíval
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.10. 2013
Příspěvků: 318 | Témat: 31

07.01 2020 20:57


Podla testu mazivosti.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.10. 2013
Příspěvků: 318 | Témat: 31

07.01 2020 20:59


Roubic, ten ventil je sucast VT cerpadla a proste sa zadrie. Som nazoru ze sditivom nic nepokazis.
nahoru

sponzor





07.01 2020 20:59


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

07.01 2020 21:35


Nepokazis to je jasny
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.11. 2018
Příspěvků: 30 | Témat: 10

11.01 2020 20:31


Aj VIF ma svoje muchy. Oplati sa ho pouzivat, ale nie pravidelne. Je agresivny. Osobne vela z nas ma vo svojich autach Bosch cp04 cerpadla a tie na to doplacaju. Treba tankovat premiove paliva OMV, Slovnaft a som presvedčený, ze obavy nebudu na mieste.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1359 | Témat: 69

11.01 2020 20:39


Čím je VIF agresivní prosím???
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14657 | Témat: 52

11.01 2020 20:51


Kdyby byl agresivní tak moje nedměrný předávkovávání by už auta dávno odrovnalo. V průměru dávám 3 víčka na 10L po dobu 10 let. Tak že nějaký takový tvrzení je naprostý nesmysl.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11021 | Témat: 89

11.01 2020 21:37


Neblaznete, aditivovana nafta je prave VIfem. Myslim ze Cepracke pumpy, drive Papoil. Takze nekecejte prosim.
Vifem nejde auto predavkovat.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1495 | Témat: 38

11.01 2020 22:08


Misto papoil je MOL. Cepru patri Eurooil, kterej ma nafty bez bioslozky. Co se tu zas pise za sracky?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email