Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 23 listopadu 2024
Celkem je zde 554 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Foglisss
Uživatelů dnes: 3
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 831
Online návštěvníků
Návštěvníků: 550
Uživatelů: 4
Celkem: 554

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.11. 2019
Příspěvků: 17 | Témat: 4

20.11 2019 0:57


Cau lidicky.
Muze me nekdo rict jak moc rizikova je koupe A4 TDI* 1.9 AVF 96KW 2005, automat, 325000km.
Ten motor by mel byt PD ze jo? Mam se obavat nejake brzke poruchy? Vstriky, Turbo*? Ma to filtr pevnych castic? Jakou Euro normu to splnuje? Ty automaticke prevodovky u audi se kazi nebo ne? Predem vsem dekuji za pripadnou brzkou odpoved.
nahoru

sponzor





20.11 2019 0:57


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5149 | Témat: 33

20.11 2019 6:58


Ve 325 tis uz te muze skoro cokoliv
Ano pd
Filtr nema
Euro 3
Automat odejde jednou jako kazdej jinej
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.1. 2013
Příspěvků: 147 | Témat: 14

20.11 2019 7:02


Jednu jsem měl, najezdil jsem v ní kolem 100 tis, snad jediný co mě tam potkalo bylo vymačkané těsnění u vstřiků a tím odešla i vačka, jinak klasika jako brzdy oleje a 2x čištění turba, pak jsem tankoval už jen radši vervu a měl jsem klid, můžeš se kouknout u mě v garáži, DPF* to nemá ta moje byla Euro 3, už tam ke konci začlo pískat Turbo*, automat bych radši nebral, nemaj dobrou pověst, to bude asi tim že tam lidi neměnili olej. Kdyby mi ji nezrušil pán v protisměru, tak jsem to Turbo* vyměnil a jezdim dál.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.2. 2014
Příspěvků: 115 | Témat: 7

20.11 2019 7:36


Motor jako takovej je jednoduchej a celkem spolehlivej ale po 15 letech a těchto km musíš počítat že se muže cokoliv vysrat. Nehledě na to že takovýdle auto seženeš za 50 tis ale dalších 50 do toho narveš jak nic .. ramena, Turbo*, automat..
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2223 | Témat: 25

20.11 2019 9:13


Auta s automatom skrtni to je zbytocny drahy problem..
A motor bude mat uz s najvacsou pravdepodobnostou tak 300 - 500 tisic km..Auto bude fungovat, ale stale budes nieco riesit na tom.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.11. 2019
Příspěvků: 17 | Témat: 4

20.11 2019 11:55


Ta A4 je S-line s top výbavou a celkově hodně zachovalá. Akorát mě trochu straší ten nájezd a ten automat. Chci to kupovat v Norsku a tady jsou skoro všechny ty S-line s automatem. Taky bych radši manuál ale nejsou. Vypadá to že se o to majitel staral dobře. Dva tisíce km zpátky tam byli dělané rozvody, pumpa, oleje (i v převodovce), ložiska na předním kole,vzduchové filtry, destičky.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.11. 2019
Příspěvků: 17 | Témat: 4

20.11 2019 12:05


Jinak si na autě spravím skoro všechno sám. Jen nechci sypat prachy do drahých náhradních dílů.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2223 | Témat: 25

20.11 2019 12:17


Tak prave preto, ze si to chces robit sam by som sa vyhol automatu.. Rozvody nie su ziadna velka investicia, na tychto motoroch relativne jednoducha vec. Spojku si tiez vymenis sam, automat sam neopravis. A za cenu 1 repasu automatu mas oservisovany manual na X rokov.
nahoru

sponzor





20.11 2019 12:17


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.11. 2019
Příspěvků: 17 | Témat: 4

20.11 2019 13:19


Ty manuály tu právě moc nejsou a tech pár co je tu lokálně jsou tuningový vraky. A jet někam pro auto 8 a více hodin se mě nechce.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email