Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 22 prosince 2024
Celkem je zde 669 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: ralok
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 3
Uživatelů celkem: 48 892
Online návštěvníků
Návštěvníků: 668
Uživatelů: 1
Celkem: 669

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
téma: A6 1.8TQ AWT
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2224 | Témat: 25

03.11 2019 9:39


Pridavam sem moj maly hobby projekt A6.
Skusim byt strucny Dost som si oblubil motor 1.8T kvoli tomu, ze je o nom vsade tona informacii, ma obrovsky potencial (seriove bloky behaju na 300+PS) a ma velmi lacne ND. Idealny zaklad pre hranie sa. Svoju A6 som kupil skor z nudze, ze nic rozumnejsie nebolo ale teraz uz nelutujem. Hladal som nejaky benzinovy quattro avant v manuale v dobrom stave.. Tak som ju vzal

Stale ma vsak hnevalo par veci. V prvom rade slaby vykon a sockovy interier.. Interier som vyriesil nahodou, ked som nasiel na predaj Sportsitze z S-line A6tky vo farbe mojich tapacirov. Zobral som ich, plus som zohnal 3 ramenny S-line volant a radiacu paku taktiez.. Interier porieseny

Tak som sa zacal venovat vykonu, no nechcel som aby mi tam niekto nalial soft ktoremu mam doverovat bez toho aby som mu rozumel. Tak som googlil a studoval (popravde studiu som sa venoval s prestavkami vo volnom case +- 2 roky kym som sa dostal s mapou do stavu ze bola bezchybna) zhanal tooly a ked som si bol isty tym co robim,rozhodol som sa ze chip si spravim sam.

Bola to dlha cesta, mala par problemov ale nakoniec som vsetky vyriesil kedze ma to bavilo. Dovtedy som sa naucil takmer vsetko o vsetkych 1.8T motoroch co je dalsie plus a hlavne dokonale rozumiem softveru ktory mam v motore a fyzikalnej podstate veci..
No ale pokracujem:

Dlho sa mi nedarilo, dosiahnut pozadovany vykon, zvysovanie tlaku turba neprinieslo pozadovany efekt. Ked som to uz chcel zabalit, zacal som sa venovat casovaniu, porovnal som si casovanie zo 140kw BEX motora a zistil som, ze je omnoho agresivnejsie ako v AWT/BFB. S3 ma este agresivnejsie ako BEX avsak S3 ma mensi kompresny pomer, takze som sa rozhodol ostat konzervativny a pouzit casovanie z BEXu.

Efekt bol brutalny, teplota vyfukovych plynov klesla o 100 stupnov (co je obrovske plus), motor uz na pocutie reaguje ostrejsie a prakticky ihned som sa dostal cez 140kw.
Decentne som este upravil tlak turba, jemne obohatil zmes pod zatazou, musel som si doladit PID k turbu + dalsie nuansy ako vypnuty ARMD atd.
Skontroloval som vsetky mozne logy a vsetko vyzeralo krasne. Takze spokojnost
140kw je doma.

Stare turbo k03 som nahradil za k04-015 a casom pribudne nova organicka spojka HDS57 a vacsie vstreky pretoze povodne uz su na maxime a nedovolia mi ist dalej..
Naposledy upravil snuff dne 27.12 2021 17:06, celkově upraveno 19 krát. (10% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





03.11 2019 9:39


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2610 | Témat: 74

03.11 2019 10:27


Klobouk dolů pane, kdo umí ten umí
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2224 | Témat: 25

06.01 2020 12:29


Vacsie vstreky nahodene , zmene v mape, vsetko funguje skvelo,fuel trims v norme. Aj ked som sa riadne zapotil musim pravdu povedat, kym som pochopil torque model a ako vlastne pracuje. 2 dni studia, premyslania a analyzovania
Naposledy upravil snuff dne 23.11 2020 20:21, celkově upraveno 4 krát. (76% původního příspěvku)
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2224 | Témat: 25

28.02 2020 16:13


Tento rok som sa rozhodol vylepsit podvozok, pretoze seriovy neS-line je tragicky. Prva uprava Sway-bars z S6(S-line ma tie iste) a nie je o com. Auto sa uz nenaklana v zakrutach ako Titanic a konecne mam zo zataciek opat radost. Vysoko odporucam.

Predny Sway bar:
Comfort - 29mm ale je makky.
S-line, S6,RS6 - 29mm ale tuhsi

Zadny:
Comfort - 15mm
S-line + S6 - 18mm
RS6 - 20mm
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.8. 2016
Příspěvků: 489 | Témat: 3

02.03 2020 10:01


SUper, gratulujem.

My sme prave riešili BEX a emisie, ta svinska RJ nechce spolupracovat pri odmazaní zadnej Lambdy, a bez katu s downpipeom to jazdí na chudobnu zmes. Teraz je tam naspat kat, jazdíme a testujeme.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2224 | Témat: 25

06.06 2020 17:33


Pribudli 235/40/R18 kedze som povedal ze tento rok pracujem na podvozku. Opticky aj sofersky je to teraz tam kde to malo byt ked to vyslo z fabriky Na to, ze je to budget daily som spokojny s terajsim stavom
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11256 | Témat: 95

06.06 2020 18:07


snuff: ty si BA?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2224 | Témat: 25

06.06 2020 21:20


Pracujem tam, ale cez vikendy tam nebyvam,preco ?
nahoru

sponzor





06.06 2020 21:20


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11256 | Témat: 95

06.06 2020 21:25


snuff: aby som vedel ci mam pozerat auto
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2224 | Témat: 25

06.06 2020 21:30


v Ba ho nestretnes, ale ked si minule pisal o tom, ze martincanky radi prcaj tak tam skor
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11256 | Témat: 95

06.06 2020 22:32


snuff: kamo ale MT je uz strasne strasny vidiek
Tam nejdem
Chodil som tam ked som mal 19. Volala sa Leia, a vsetko napisane vyssie o nej platili
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.8. 2016
Příspěvků: 489 | Témat: 3

09.06 2020 14:32


snuff (06.06 2020 17:33) orig :
Pribudli 235/40/R18 kedze som povedal ze tento rok pracujem na podvozku. Opticky aj sofersky je to teraz tam kde to malo byt ked to vyslo z fabriky Na to, ze je to budget daily som spokojny s terajsim stavom


Máme to uplne stejne Audi R18 disky s 235/40R18
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2224 | Témat: 25

19.06 2020 6:53


Podarilo sa mi zohnat brutalnu raritku, Stabilizatory z S6 nahradia este silnejsie z RS6
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2610 | Témat: 74

19.06 2020 8:58


Mě to přijde jak trubka od topení po posledním malování bytu
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2224 | Témat: 25

19.06 2020 10:25


Mozem Ta ubezpecit ze to trubka nie je Pridam potom lepsie foto.

A este som zabudol, ze som zrepasoval predne svetlomety
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2610 | Témat: 74

19.06 2020 11:10


Rozebrané, vyčistěné a nově pokovené?
nahoru

sponzor





19.06 2020 11:10


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2224 | Témat: 25

19.06 2020 11:49


Pred 3 rokmi boli nanovo pokovene , s novymi vybojkami ale ostali povodne kryty. Tentokrat som teda uz len vymenil kryty svetlometov ktore sa za ten cas znicili a boli matne.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 7.8. 2007
Příspěvků: 63 | Témat: 3

23.06 2020 23:04


co tam máš za optiku? ta čočka je malinká, ty matný blendy si vyhodil?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2224 | Témat: 25

04.07 2020 19:07


Svetlo je seria bixenon facelift bez akychkolvek uprav. Neviem ktore matne blendy myslis, ale nevyhadzoval som nic.

Dnes som nahodil RS6 stabik. Uz mam zbierku vsetkych ktore sa davali. 20mm RS6, 18mm S6 + Sline, 15mm obycajny. Buduci rok asi pojdem do nejakych pruzin zrejme Eibach -30mm/-30mm.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2224 | Témat: 25

14.08 2020 15:41


Update:
RS6 stabilizator nahodeny, nahodeny predok Eibach -30mm..Zadok niekedy neskor kedze treba rozobrat pol napravy a nemal som uz cas. S autom a jazdnym prejavom vladne 100 percentna spokojnost.

Cakaju ma este zadne brzdy, poopravovat vyfuk, montaz vacsieho intercoolera, zadne pruziny Eibach..A jazdit kym to pojde.
Naposledy upravil snuff dne 22.09 2020 17:04, celkově upraveno 1 krát. (6% původního příspěvku)
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2610 | Témat: 74

14.08 2020 17:35


Až tě to auto přestane bavit, dej mi vědět
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2224 | Témat: 25

15.08 2020 20:51


Dobre. Ale staviam to pre seba prioritne, neratam s predajom vobec. Taketo upravy nikto neoceni a predaj by bol nerentabilny. Taktiez vzhladom na vek 17 rokov ma uz auto aj nejake kozmeticke muchy a bude stale vyzadovat pozornost a opravy, nebudeme si nahovarat ze nie
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2224 | Témat: 25

15.09 2020 11:26


230100km. Podvozok (Eibach Pro kit -30/30, RS6 stabilizatory + 235/40/18) dokonceny + nove zadne brzdy aj s repasom strmenov.
Male porovnanie ako vyzera teraz a ako som ju kupil
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.8. 2009
Příspěvků: 6397 | Témat: 126

16.09 2020 18:52


snuff:
Nádhera. Proč jsi si nepořídil verzi ve 132kw? Ono je sice problém ji sehnat, ale čas od času se nějaká najde, ale chce to čekat a hledat i v DE. Já mám doma 1,8 132kw a jsem spokojen, má za sebou nějaký šrám, byl problém do ní sehnat vstřiky (někde jsem natankoval špatný benzín a odešlo vše včetně čerpadla, ucpané trubky), prostě se už nedělají a to ani v replice, nakonec jsem sehnal jedny někde z Anglie.
nahoru

sponzor





16.09 2020 18:52


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2224 | Témat: 25

16.09 2020 19:42


Ked som auto kupoval chcel som facelift, quattro, avant, manual a benzin. 1.8T som povodne nikdy nechcel. K upravam som sa dostal az neskor. Posledne 1.8T maju sirokopasmovu lambda sondu a vyspelejsi motormanazment ako prve 1.8T. Su priamo stvorene na ladenie ak sa do toho clovek trochu ponori. Keby som mal moznost vratit cas, zobral by som radsej A4 lebo je lahsia o 200kg a dynamika je kusok inde. Ale uz je to takto , mam A6 Registrujem aj Tvoju A6 , je nas malo s tymto motorom.

AJL ma silnejsie ojnice ale tym jeho vyhody koncia. Nema VVT, ma RJ Bosch ME3.8 a nema sirokopasmovu lambdu. Takze sa ladi velmi obtiazne. Ale na druhu stranu ten motor je tak robustny, ze s vykonom 132kw nabeha pol miliona km.

Teraz mam v aute komponenty a aj mapu pripravenu na 230PS takze tento vykon je len otazkou casu.

Este doplnim foto interieru.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2224 | Témat: 25

26.09 2020 19:27


Aktualne vyzerame takto. Exterier, interier,soft doladeny. Finito. Uz to len nejak opecovavat
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2224 | Témat: 25

16.11 2020 18:59


Pre zaujimavost- zacal som tankovat 100 oktan. Z grafov KR je mozne vidiet dovod preco. KR je mnozstvo "Knock retard" udalosti v motora. Kazda ta zvisla ciara kolmo dole znamena, ze knock senzory zaznamenali detonaciu a na osi "X" je vidiet o kolko stupnov RJ spomalila casovanie. Na N95 prosim pekne az o -7.5 stupna co v praxi znamena, ze motor ma mdly prejav a vykon leti von vyfukom. Takisto tych detonacii tam je brutalne vela v celom spektre otacok. Na N100 je to relativne ciste co znamena, ze knock senzory nezaznamenali detonacie a motor funguje tak ako ma a drzi sa casovania uvedeneho v mapach.

A pre porovnanie povodna mapa (shitny 1.8t 110/120kw), kde pri 6000 otackach motor hadzal iskru pri 18 stupnoch BTDC a mapa ktoru pozivam teraz (casovanie z BEX 140Kw) ked motor hadze iskru pri 21 stupnoch BTDC. V nizsich otackach je rozdiel az 6 stupnov!! Tu krasne vidiet rozdiel v naladeni od sudruhov z NDR.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2224 | Témat: 25

15.01 2021 11:40


Na aute sa stale pracuje. Na jar ma caka vymena gufier ventilov. Rozhodol som sa, ze to dam bez demontaze hlavy pretoze nechcem otvarat motor. Diely aj pripravky nakupene su, tak na jar idem na to.

Ked mam chut taktiez studujem mapy dalsich modelov z tej ery a najviac ma pobavilo porovnanie loadu (+-) boostu S4 B5 vs RS4 B5. Posudte sami S4 ma 400Nm pri 1750ot. potom Nm klesaju a aj vykon nic moc. RS4 ma 440Nm od 2750 ot. do 6000.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2224 | Témat: 25

06.03 2021 19:36


Dnes prebehlo mensie omladenie hlavy valcov. Nove gufera ventilov, nove gufera na vackach, nova retaz medzi vacky, nove klzne plochy napinaka, tesnenia pod napinak a tesnenia veka ventilov

Gufera ventilov som menil bez demontaze hlavy valcov, pretoze som nechcel otvarat motor. Najprv som si po teoretickej stranke vsetko pozistoval, nakupil pripravky a pustil som sa do toho. Samotna vymena gufier bola uplne klidopido, chcelo to len trpezlivost a sikovne ruky.Na zaistenie ventilov proti spadnutiu som pouzil tenke lano ktore sa napcha do valca a piestom sa pritlaci o ventily Vzhladom na to, ze sa rozhodi cely rozvod tak som to nerobil sam, ale so skusenejsim clovekom. Spatna montaz bola trochu narocnejsia, ale spokojnost velka. Cele to trvalo 1 a pol dna, ale opravu bolo nutne spravit, aby som trochu A6tke predlzil zivot


Ako sa upravi spotreba oleja este uvidim, ale verim tomu, ze vyrazne pretoze stare gufera boli stvrdnute na kamen.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2224 | Témat: 25

16.06 2021 9:56


Gufera pomohli, auto konecne nezerie olej a emisnou preslo na 1*.
Trochu som pokusne prifukol soft na 200PS/290Nm. Ide to tak akurat aj s tazkou A6 v Q. Taktiez som vymenil povodny intercooler za FMIC z 2.0tfsi.Povodny mal objem 2.5litra, tento ma 5.1l a je lepsie umiestneny. Drobnosti este treba doladit, ale pocit z toho mam dobry. A pre pocit to robim


Přímý odkaz na youtube video
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email