Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 18 června 2021
Celkem je zde 20 lidí (8 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: omgmen
Uživatelů dnes: 2
Uživatelů včera: 3
Uživatelů celkem: 47 222
Online návštěvníků
Návštěvníků: 12
Uživatelů: 8
Celkem: 20

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 8.6. 2008
Příspěvků: 13 | Témat: 3

20.05 2009 15:12


cavte potreboval by som poradit zacalo my trhat a dymit auto od tych 1800 ot. pri kludnej jazde. ked mu stupim na plyn tak len dymi ide bez trhania vymenil som vacku,dal zrepasovat cerpadlo a vobec to nepomohlo. nema stym niekto skusenosti???
nahoru

sponzor





20.05 2009 15:12


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 7.10. 2008
Příspěvků: 1043 | Témat: 19

20.05 2009 15:21


nebylo by od věci zmínit o jaký motor se jedná...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 8.6. 2008
Příspěvků: 13 | Témat: 3

20.05 2009 22:07


A4 1.9TDI r.v.97 ozn.AHU 66Kw
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 30.3. 2009
Příspěvků: 13 | Témat: 1

20.05 2009 22:46


tajbo:
cavte potreboval by som poradit zacalo my trhat a dymit auto od tych 1800 ot. pri kludnej jazde. ked mu stupim na plyn tak len dymi ide bez trhania vymenil som vacku,dal zrepasovat cerpadlo a vobec to nepomohlo. nema stym niekto skusenosti???

Skus skontrolovat tesnost sania (ci su dokladne dotiahnute hadice, ci niekde nieco neunika alebo nie je diera), vacinou je okolo netesnosti olejova skvrna. Potom prekontroluj ci ti spravne otvara a zatvara EGR* ventil(recirkulacia vyfukovych plynov), ktory ide z vyfukoveho potrubia do sacieho, ked tak skus ho zaslepit. Napis jak si dopadol.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2616 | Témat: 77

20.05 2009 23:05


a este si pozri Turbo*
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 8.6. 2008
Příspěvků: 13 | Témat: 3

21.05 2009 16:29


o.k. vyskusam DAM* potom vedet ale je dost spinavy od oleja moze byt chyba aj tam???
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 30.3. 2009
Příspěvků: 13 | Témat: 1

21.05 2009 21:25


tajbo:
o.k. vyskusam DAM* potom vedet ale je dost spinavy od oleja moze byt chyba aj tam???

Ak myslis EGR* ventil, tak ti tade zrejme uteka tlak zo sania...najlepsie bude, ked ho vyskusas odstavit/zaslepit...
Postup je takyto: povolis hore dva srouby, vyberies tesnenie ktore je medzi sacimi zvodmi a EGR* ventilom...vyberies si vhodny kus plechu (ideal tak 3-5mm hruby), obkreslis si tesnenie nejakou ceruzkou-fixkou na plech a karboskou si vyrezes zaslepku...vrtackou si vyvrtas diery na srouby podla tesnenia, ktore si si obkreslil na plech...este ti odporucim kup si epoxidove lepidlo, ktore je do vysokych teplot (120stupnov celzia, stoji asi 3-4 Eura), acetonom odmasti zaslepku, sacie zvody, EGR* ventil a nanes vrstvu lepidla medzi tesnenie, zvody a EGR* ventil...zasroubuj to cele dohromady, ale pozor! Neutahuj prilis, lebo lahko strhnes zavit na hlinikovych zvodoch, takze s citom! Nechaj to vytvrdnut a odpoj si podtlakovu hadicku, ktora ide do EGR* ventilu...do hadicky nasroubuj nejaky sroub patricnej velkosti, aby tade neunikal podtlak...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 8.6. 2008
Příspěvků: 13 | Témat: 3

21.05 2009 22:57


ten EGR* ventil je dobry mal som prasknutu gumennu hadicu ktora spaja plastove potrubie od turba k chladicu vymenil som hu a je to ok.este trusku zadymi ked mu stupim viac na plyn ale je to o 90 percent lepsie stym sa asi nebude dat spravit nic co??? Zatial ste my moc pomohli dik.
nahoru

sponzor





21.05 2009 22:57


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 8.6. 2008
Příspěvků: 13 | Témat: 3

21.05 2009 23:00


teda mal by byt dobrý /EGR*/
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2616 | Témat: 77

21.05 2009 23:01


to sa musi najprv este trosku rozbehat aby to prestalo dymit, lebo mas este olej v sani, pokial si si tam nenacal Turbo*
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 30.3. 2009
Příspěvků: 13 | Témat: 1

22.05 2009 8:38


Tak tak...musi sa to este rozbehat ("povymetat pavuciny zo sania a vyfuku" ), ale ja by som aj tak zaslepil EGR*... to ze mas okolo neho olej znamena, ze je niekde netesnost, cez ktoru ti unika (aj ked malo) tlak v sani...navyse prave to pociatocne odfuknutie dymu pri zoslapnuti plynu ovyplvnuje aj EGR* ventil...este si dokladne skontroluj intercooler, ci tam nahodou nemas nejaku dierocku (tiez sa to prejavuje olejovym filmom v okoli dierky)
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 8.6. 2008
Příspěvků: 13 | Témat: 3

22.05 2009 14:56


pozrem pre istotu vsetko este raz.ale uz dneska je to stym dymenim ovela lepsie ako vcera da sa povedat ze je to uz skoro ok.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.3. 2012
Příspěvků: 85 | Témat: 16

31.03 2012 15:34


tajbo:
pozrem pre istotu vsetko este raz.ale uz dneska je to stym dymenim ovela lepsie ako vcera da sa povedat ze je to uz skoro ok.



tak tento isty problem mam aj ja na 96kw 2002 :d NO SKUSIM TO POROBIT TAKTO TIEZ V SANI MAM STARSNE VELA OLEJA A FRKA MI VSADE POD SANIM VELA OLEJA ....A ESTE AJ NA expanzke je to spinave od oleja
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 31.12. 2010
Příspěvků: 815 | Témat: 28

01.04 2012 9:43


Dělala mi to samé A3 66kw s tím škubáním kolem 2000 otáček a ukapávala tryska, takže se daly jiný už z 81kw a auto jede mnohem líp a neškube,takže to bylo tryskama
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.3. 2012
Příspěvků: 12 | Témat: 3

07.06 2012 12:36


Jakou trysku mate namysli? mam ten samy problem a uz dlouho si s tim nevim rady 1.9 TDI* 66kw ´97 prosím o radu...diiik
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 31.12. 2010
Příspěvků: 815 | Témat: 28

07.06 2012 17:49


Vstřikovací trysky
nahoru

sponzor





07.06 2012 17:49


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio cana_klapky canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email