Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 26 dubna 2024
Celkem je zde 300 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Doom1n
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 421
Online návštěvníků
Návštěvníků: 295
Uživatelů: 5
Celkem: 300

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.6. 2019
Příspěvků: 6 | Témat: 1

06.06 2019 19:30


Dobrý den / ahoj...chtěl bych touto cestu poprosit zkušené Audi mazáky o radu. Mám možnost koupit AUDI A4 S-LINE TDI 132 KW,2008 / převodovka 7 rychlostni DSG+řazeni pod volantem F1/ - (155 000,-). A musím se přiznat, že absolutně nemám žádnou zkušenost s vozy Audi a ani s prodávajícím, proto se chci zeptat zda je tento typ často poruchový nebo na co si dát pozor a zda mi to doporučíte nebo spíše ne. Moc děkuji za každý komentář.
nahoru

sponzor





06.06 2019 19:30


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.8. 2012
Příspěvků: 391 | Témat: 25

06.06 2019 21:04


Ahoj. S touto motorizací mám docela dost bohaté zkušenosti. Co se týče motoru tak je to skvělá volba. Spousta lidí ti řekne, že je to stejný jako 3.0TDI, ale nejede to. To je na jednu stranu pravda, ale že by to byl až tak brutální rozdíl oproti 3.0TDI (s tou jsem se něco najezdil v B8) to zas ne. Motor má navíc o pár sereptiček a čidel míň, nižší zdvih, je tišší a kultivovanější a o chlup míň žere.
Co do spolehlivosti tak na svůj kus nemůžu říct půl špatnýho slova. Občas na tom odcházejí vířivý klapky (u mě zatím dobrý), můžou chrastit řetezy na rozvodech (rozvody jsou tam hodně složitý). Rozhodně nenatahovat servisní interval na víc než 15tkm, protože to taky dokáže dost ovlivnit životnost rozvodů. U manuálu to mělo trochu míň odolnou dvouhmotu, ale to tě v tomto případě asi zajímat nemusí.
K převodovce ti řeknu jen jedinou věc. Tento model se s touto motorizací nedělál jako quattro a pokud to má automat tak je to vždy multitronic. To znamená bezestupňovou převedovku. V podstatě takovej variátor. DSG tady nikdy nebyla. Co do spolehlivosti je to dost loterie. Měl by se v ní rozhodně pravidelně měnit olej cca po 60kkm což skoro nikdy nikdo nedělal. Může sloužit dlouho, ale taky nemusí. Opravy jsou dost drahý a projev převodovky ve standardním režimu taky nemusí každýmu vyhovovat, ale to už je o osobních preferencích.
Můj osobní závěr je: auto dobré, ale kazí to převodovka. A nebral bych.

A pokud se vydáš na testovací jízdu tak rozhodně chtěj vyzkoušet studenej start. Při startu poslouchej právě rozvody jestli nezařechtají, pokud jo a během vteřiny to zmizí ještě je to OK. Tady se napínáky napínají tlakem oleje a to po startu může chvilku trvat. U pozdějších motorů pak už měli nějaký předpínání nebo co... jsou drahý na servis a často se toho lidi zbavují právě kvůli tomu. Pokud jsi poblíž Brna tak jsem ochotnej se na to mrknout s tebou.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.6. 2019
Příspěvků: 6 | Témat: 1

06.06 2019 21:35


Ahoj, strašně moc děkuju za čas který si věnoval odpovědi. Jak jsem psal nemám s tímhle typem auta vůbec žádnou zkušenost.
Ještě víc si vážím nabídky, že bys šel ke koupi vozu se mnou. Bohužel jsem až z Chomutova (takže napříč celou čr :/ ) A vůz je v Hradci Králové. No nevím jestli jsem to tedy pochopil správně, ale podle toho co píšeš tedy uvedená automatická převodovka DSG je nepravdivá?
Tady kopíruji adresu inzerátu, pokud bys ještě měl chvilku a hodil na to oko, popřípadě mi k tomu ještě něco málo napsal budu moc rád. A třeba tipem jaký typ Audinky bys mi do cca 160000,- doporučil také nepohrdnu (nemusí jít jen Audi). Moc díky.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.6. 2019
Příspěvků: 6 | Témat: 1

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11021 | Témat: 89

06.06 2019 21:51


Prevodovka je multitronic.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.8. 2012
Příspěvků: 391 | Témat: 25

06.06 2019 22:10


Nemáš vůbec zač. HKR úplně blízko není no... převodovka je opravdu multitronic. Auto vypadá pěkně, ale prodávající tomu buď nerozumí a nebo vědomě lže. DSG tam opravdu není a nikdy nebylo v této generaci. Stejně jako LED světla co tam píše. Denní to má, ale jen obyčejné žárovky. Vzadu taky LED nejsou. Alespoň ne z výroby. Na základě fotek ma světla originální. Km ani stav si nedovolím soudit, protože jsem auto neviděl. 135tis mi přijde spíš jako zázrak za takovou cenu.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.6. 2019
Příspěvků: 6 | Témat: 1

06.06 2019 22:18


Hm..tak už jen to, že by se spletl mě odrazuje od koupi..natož kdyby lhal. Dobře, že jsem se raději takhle zeptal a alespoň trošku se o tom dozvěděl.
Ještě mám možnost koupit - Audi A4 r.v.2009, 2.7 Tdi, 140kw, 8 stupňová automatická převodovka (225tis nelítáno). Co tohle?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.8. 2012
Příspěvků: 391 | Témat: 25

06.06 2019 22:20


Jinak pokud nějaké doporučení tak klidně zůstaň u toho co jsi vybral. Jen bych asi opravdu pro klid duše sáhl po manuálu v tomto případě... záleží co od toho auta chceš. Pokud jezdit za slušnou cenu na km a opravdu jezdit, jezdit a jezdit a zároveň mít snesitelný servisní náklady tak je to dobrá volba. Se čtyřválcem se to nedá srovnat. 2.0TDI se tu moc nepovedly, jsou hlučný, ne moc spolehlivý a křivka výkonu/krouťáku je celkem mizerná. 1.9TDI je dobrá, ale najít slušně vybavenou je problém a na A4 moc síly nemá. Pak 3.0TDI, která je i v kombinaci s quattrem, ale je trochu hlučnější, zato výkonnější a jednotlivý díly na to stojí taky víc.
Hodně jsem toho najezdil právě s 2.7TDI 132kw, pak s 3.0TDI 176kW a teď už i něco nově s 3.0biTDI 235kW. Uživatelsky nejpřijemnější je pro mě prostě ta 2.7...
nahoru

sponzor





06.06 2019 22:20


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.8. 2012
Příspěvků: 391 | Témat: 25

06.06 2019 22:23


2009 140kW je vlastně novejší virace totožné kombinace. Motor má zjednodušený rozvody, upravený klapky.. v podstatě opravili takový ty menší nedostatky předchozí generace. Převodovka je zase multitronic jen má o jeden virtuální stupeň míň a měla by být odolnější. Platí ale v podstatě to stejný jako u předchozí generace.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.8. 2012
Příspěvků: 391 | Témat: 25

06.06 2019 22:24


140kW je vlastně novejší variace totožné kombinace. Motor má zjednodušený rozvody, upravený klapky.. v podstatě opravili takový ty menší nedostatky předchozí generace. Převodovka je zase multitronic jen má o jeden virtuální stupeň víc a měla by být odolnější. Platí ale v podstatě to stejný jako u předchozí generace.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.6. 2019
Příspěvků: 6 | Témat: 1

06.06 2019 22:32


Možná zkusím tu variantu č.2 (Audi A4 r.v.2009, 2.7 Tdi, 140kw, 8 stupňová automatická převodovka)
Je něco co bych rozhodně po koupi vozu měl udělat? Výměna oleje, rozvody? Nebo jen nechat prohlédnout?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.8. 2012
Příspěvků: 391 | Témat: 25

06.06 2019 22:45


Rozvody preventivně ne. To je zbytečný.. určitě olej, filtry a doporučil bych asi i ten olej v převodovce. Zkus se dopátrat jestli se to dělalo nebo ne. A taky žhavičky. Bývaj po letech už ve všemožným stavu a znám dva případy, kdy se rozpadly a spadly přímo do válce. Následky samozřejmě nic moc... asi straším, ale neriskoval bych. Přitom je to celkem blbost. Pak případně podle toho co za nedostatky objevíš.
Jednu B8 teď taky prodávám, ale je to 3.0TDI 176kw manuál. Když si rozlikneš odkaz na moje auto nalevo od komentáře tak v sekci "další auta" ji najdeš.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.6. 2019
Příspěvků: 6 | Témat: 1

06.06 2019 23:29


Našel jsem
Nicméně Brno je šíleně daleko. Moc Ti ale děkuju za rady tipy. Hodně mi to pomohlo! Opravdu moc díky.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.8. 2012
Příspěvků: 391 | Témat: 25

07.06 2019 6:35


Není zač. Jinak auto je k vidění u Jihlavy. Je tátovo. Přeju šťastnou ruku při výběru a pak se pochlub co jsi koupil.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email