Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 27 dubna 2024
Celkem je zde 231 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: laus
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 422
Online návštěvníků
Návštěvníků: 229
Uživatelů: 2
Celkem: 231

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 20.11. 2015
Příspěvků: 626 | Témat: 36

21.04 2019 22:24


Ahoj, prosím mě už ta elza nefunguje, prosím dejte sem někdo nějaké obrázky z elzy co to obnáší vyměnit přední ložiska. Ať se trochu vyučím než do toho pujdu.
Jo a z etky nějaká čísla pro objednání všeho potřebného, nevím jestli se budou muset třeba i simeringy, vůbec nevím jak to tam je....
Asi budu muset vyměnit i ty zánovní kotouče, co jsou tak zvlněný, že to možná popravilo to ložisko????
Njn, letos jsem nic zásadního neřešil a to už je duben...

A6 4F
WAUZZZ4F05N069102

ještě jednou předem díky
nahoru

sponzor





21.04 2019 22:24


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

22.04 2019 6:57


Čau. Už mám doma připravené ložisko na lp kolo, ale zasekl jsem se na středovém šroubu. Měl jsem menší imbus.
Pro výměnu by mělo stačit vyháknout dvě vrchní ramena, vyndat poloosu. A pak už 4 šrouby zezadu ložiska.
Předpokládám, že to tam bude kurevsky držet.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

22.04 2019 7:41


Ložisko bude 4E0 498 625 B.
Nic jiného k tomu nepotřebuješ.
Většinou je v sadě středový velký šroub a 4 šrouby na uchycení ložiska.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 20.11. 2015
Příspěvků: 626 | Témat: 36

22.04 2019 9:48


Ahoj, tak to je supr.
Viděl jsem na trubce nějaká videa, ale teda to byl nějaký voser co tam dělal, ještě tam něco lisoval na lisu...
...přitom takhle tohle vypadá, když je to nové komplet v pouzdře na šroubech že by to neměl být problém to staré vyndat...
mám s line, tam jsou větší kotouče, tak nevím jak mám zjistit jestli je ložisko dtto, kde je nějakej ešop s dílama kde uměj díly podle vinka?

takže asi takhle co
https://www.youtube.com/watch?v=oqXQH2k2E_0
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

22.04 2019 11:18


To ti zjistím dle označení podvozku. To najdeš na štítku s výbavou.
Taky jsem koukal na postup na youtube. Nejhorší bude to vyloupnout z těhlice.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 20.11. 2015
Příspěvků: 626 | Témat: 36

22.04 2019 12:09


myslels tohle?

e4j,7gn,4ue,6xl,5sl,5rv,1kw,joz,1zl,1bv,3fe,5tg,
7x2,foa,8gv,og7,oyh,ojl,t41,3nz,8ed,u2a,xoa,1n3,
2fq,8q5,9q2,8z5,d1t,7q2,ch9,7ko,4x3,2k1,3l4,4kc,
3yo,4k4,5d7,1sa,q1g,4hg

jo a ještě znova kotouče s deskama trw nebo ate jestli se dobře pamatuju ...desky mají ještě přes pulku snad...grr..vokouknout brzdy, válečky, prachovky a to my tam klepe nějaký rameno tak by se to mohlo vzít při jednom....a ty už sem zapomněl jakou značku koupit...
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

22.04 2019 12:24


Jo to jsou ty kódy.
K večeru ti mrknu na ložisko a brzdy. Nebo ještě něco?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 20.11. 2015
Příspěvků: 626 | Témat: 36

22.04 2019 13:59


snad je to všechno
to jsi hodny
díky moc
nahoru

sponzor





22.04 2019 13:59


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.5. 2008
Příspěvků: 500 | Témat: 14

22.04 2019 18:22


Ložisko se prodává jen bez náboje (krom originálu). Ten je potřeba přelisovat (alspoň u 3.0)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.8. 2016
Příspěvků: 100 | Témat: 8

22.04 2019 19:28


Hodně štěstí přeji. Já se kurevsky zasekl uz u vrchniho sroubu co zajišťuje ty dvě vrchní ramena v tehlici. Ten se nakonec musel odvrtat. Jinak poloosu jsem nakonec jen povysunul co si pamatuju. Celou tehlici jsem vzal pod lis a vylisoval staré ložisko... Pro lepší práci pouzivej hodně povolovaci spreje typu WD40 atd... Klidně můžeš tehlici horkovzduskou trochu prohřát než budeš listovat staré ložisko ven. Bývá v ní poměrně dost zaoxidovane a nechce se mu ven. Jinak až ho dostaneš ven tak hoooodne pečlivě zbav tehlici právě tě zaoxidovane části, ať ti nové dosedne jako prdel na hrnec. Jinak já sehnal ložisko cca za 1400 Kč... V místním servise se za něj nestydeli říct 4000 než práce. Jinak ty 4 zadní upínací šrouby (co drží ložisko v tehlici) nezapomeň opět zalepit! Je to poměrně dobrá práce
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

22.04 2019 19:36


Tak ložisko 4E0 498 625 B.
Kotouč 4F0 615 301 G (347mm)
Desky 8E0 698 151 G

A ano, jak psali pánové výše. Ložisko je nutné vytáhnout z náboje. Nějakým stahovákem by to mohlo jít. při nejhorším opatrně naříznout flexou.
Někde jsem viděl video, že i bez sundání či povolení poloosy chlápek dokázal povolit ty 4 šrouby, ale raději bych ji sundal, aby se dal vzít pořádná ráčna.
Damned: odkud jsi?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 20.11. 2015
Příspěvků: 626 | Témat: 36

22.04 2019 19:42


Nevím co lisujete, vždyť to ložisko se prodává i s tim futrálem na 4 díry...tak co lisujete?
a poloosu z toho hned na začátku vyrazí přes prkýnko v tom videu...




Jsem z vysočíny... chotěbořsko...všade daleko...okolo nikde nikdo jen pustý černý les... [/img]
Naposledy upravil Damned dne 22.04 2019 19:45, celkově upraveno 2 krát. (23% původního příspěvku)
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

22.04 2019 19:43


Ale náboj je to, co drží kolo. S 5ti dírami. A to je strcene v lozisku
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.8. 2016
Příspěvků: 100 | Témat: 8

22.04 2019 19:48


Lisujes právě celý ten obal ložiska Z TEHLICE
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.8. 2016
Příspěvků: 100 | Témat: 8

22.04 2019 19:51


Viz foto
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.8. 2016
Příspěvků: 100 | Témat: 8

22.04 2019 19:54


A náboj který je v lozisku
nahoru

sponzor





22.04 2019 19:54


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 20.11. 2015
Příspěvků: 626 | Témat: 36

22.04 2019 21:40


no von v tom videu to z ty těhlice vydloubal majzlíčkem...ten vobal s ložiskem...
ja na to kouknu ještě jednou...když jsem to dal u landcrusera tak tady snad taky...ale už nemám ten tah na branku
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.12. 2013
Příspěvků: 299 | Témat: 14

23.04 2019 11:16


Na A4 B6 jsem měl taky největší problém s vyndáním starého náboje z tehlice. Mlátil jsem do toho tak 2 hodiny. Ty 4 šrouby zezadu jsem nějak povolil, ale taky to nešlo úplně krásne.

Teď se chystám na druhou stranu tak uvidíme.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14657 | Témat: 52

23.04 2019 11:18


Damned: To poznas az to vydolujes ven ten hlinik za ty leta je pekne zaoxidovanej a lozisko i s tim obalem musis vylisovat mlaceni neni moc dobra volba pro hlinikovy komponent. Pak budes muset otvor poradne vycistit a teprve potom usadit nove lozisko zpet.

Jinak doporucuju koupit lozisko i s nabojem vyhnes se dalsi pakarne s nalisovavanim stareho naboje do loziska. Taky se vyhnes tomu ze ti starej naboj muze decentne hazet a zase ti znici kotouce.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

23.04 2019 16:17


Chlapi ještě dotaz. Jaký je to imbus na tom středovém šroubu?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 20.11. 2015
Příspěvků: 626 | Témat: 36

23.04 2019 16:50


áček (23.04 2019 11:18) orig :
Damned: To poznas az to vydolujes ven ten hlinik za ty leta je pekne zaoxidovanej a lozisko i s tim obalem musis vylisovat mlaceni neni moc dobra volba pro hlinikovy komponent. Pak budes muset otvor poradne vycistit a teprve potom usadit nove lozisko zpet.

Jinak doporucuju koupit lozisko i s nabojem vyhnes se dalsi pakarne s nalisovavanim stareho naboje do loziska. Taky se vyhnes tomu ze ti starej naboj muze decentne hazet a zase ti znici kotouce.

jj, díky moc
hledal jsem nenašel, dejte mi sem pls číslo toho ložiska i tím nábojem, snad to nebude raketa...a preventivně měnit druhou stranu se mi nechce.... má se mi z nějakého důvodu chtít?
a co to je za klíč na ten velký šroub by se mi taky hodilo vědět..torx imbus nebo audi special tools ?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

23.04 2019 17:07


Je to imbus. Ale na 3.0 TDI* je větší jak na 2.0 TDI*. Jen nevím velikost
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.5. 2008
Příspěvků: 500 | Témat: 14

23.04 2019 17:12


Už jsem to psal nahoře. Pro A6 s nábojem není (jen originál a to platit nechceš). Musí se přelisovat ze starého ložiska. Imbus myslím 22 ale raději mrknu.. pokud nemáš lis, nebo někdo v okolí, tak to ani nerozďelávej.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

23.04 2019 17:18


Stačí velký svěrák a jde to nalisovat na náboj. Dělal jsem to tak. Z těhlice stahovakem nebo zkusit vyloupnout.
nahoru

sponzor





23.04 2019 17:18


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14657 | Témat: 52

23.04 2019 19:55


Ten imbus je tusim 19mm.

No rozdil tam je v prumeru loziska A4 ma 82mm A6 a A8 ma 92mm.

No u toho prelisovavani je potreba to poradne podkladat tak aby se to novy lozisko neposkodilo. Staci tlacit blbe na druhou polovinu loziska a pri zamackavani se obtisknou kulicky do obalu a lozisko pujde brzo do kopru. To same pokud to nekdo naklepava.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 20.11. 2015
Příspěvků: 626 | Témat: 36

23.04 2019 22:05


Teda vy mě děsíte.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

24.04 2019 5:41


To je jasné. Nové ložisko se musí tlačit za vnitřní část. Já to dělal vhodným orechem z góly.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.10. 2013
Příspěvků: 318 | Témat: 31

24.04 2019 6:38


Arlie, vážne tlačiť za vnútornú časť ložiska? Nie vonkajšiu? Vždy som tlačil za vonkajšok - obal.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

24.04 2019 6:45


To je špatně, protože všechen tlak přenáší kuličky ložiska
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

24.04 2019 6:46


Ale když budeš lisovat ložisko do něčeho a ne na něco, tak samozřejmě za vnější část.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email