Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je středa, 29 kvě 2024
Celkem je zde 318 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: fas
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 48 460
Online návštěvníků
Návštěvníků: 315
Uživatelů: 3
Celkem: 318

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 1.12. 2016
Příspěvků: 15 | Témat: 3

12.04 2019 17:06


Ahoj kamarádi,
chtěl jsem se zeptat, jestli není na olomoucku někdo, kdo rozumí A4 B7? Od té doby, co auto mám, tak pořád něco klepe vepředu.Bylo to u asi 6 mechaniků, vyměnilo se spoustu věcí a klepe to dál.Narvalo se do toho už dost peněz a pokaždé se mi to vrátilo, že to klepe pořád, že se to mám nechat projevit. Už na to opravdu nemám nervy, nejraději bych to zapálil s takovou..
Levá strana bouchne při přeřazení z jedničky na dvojku a z dvojky na trojku, až to klepnutí cítím v noze, pravá strana klepe na nerovnostech asi do 40 Km/H , potom už je to lepší. Mám pocit, že se mi to rozpadne pod nohama, ještě tak někdy koupím auto od kamaráda.Ten mi auto prodával, jako v bezvadném stavu, bez nutných investic... Od té doby kamarádi nejsme...

Moc vás prosím o pomoc, už jsem, bezradnej a nechci do autorizáku, kde budou asi jen měnit a měnit díly, jak to bylo doposud, ale za jiný peníz.

Díky moc za případné odpovědi, mějte se
nahoru

sponzor





12.04 2019 17:06


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1327 | Témat: 58

12.04 2019 17:15


Ramena jsou udělaná? Tlumiče nebo uložení? Píšeš při přeřazení, máš to quattro*? Co třeba poloosy, koukal se na ně někdo, jestli nemáš vnitřní klouby v háji? Nevibruje auto nebo tak něco? A co třeba silentbloky motoru, koukal jsi jestli jsou v pořádku pohledem a nebo diagnostikou jestli na nich nehlásí chybu?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 1.12. 2016
Příspěvků: 15 | Témat: 3

12.04 2019 17:35


Ahoj,

prve děkuji za odpověď.
Nějaká ramena se měnila, ale nevím jaká.Tlumiče jsou prý v cajku a poloosa prý taky(tu jsem mechanikovi rádoby chytře radil, protože jsem se to dočetl tady), ale nejsem v žádném případě mechanik a nerozumím tomu, na to jsem bohužel nadání nedostal.Na diagnostice to bylo napíchlé, hlásilo to chybu motor úrovně víření- to si pamatuju. Měnila se tam nějaká klapka, od té doby to líp chípá.Jinak to další chybu nehlásí.Jinak si s tím nikdo neví rady a podvozkově je to prý v perfektním stavu.To mi řeklo několik mechaniků.Ještě dodám, klepání se mi nezdá nějakého kovového rázu, ale můžu se plést.
Auto se mi nezdá, že by nějak klepalo, jen při prudším brzdění, ale je tam docela vůle ve volantu.Předchozí majitel s tím vletěl někam na obrubník, nebo kam, dušoval se, že to opraví, vyměnili nějakou tyč řízení, ale moc to nepomohlo, auto kolikrát na silnici jakoby honím.
quattro* to není, je to úplně obyčejná A4 B7, 2.0 TDI* , bohužel motor BRE, v podstatě hned po koupi jsem zjistil, že baští vodu, původní majitel odpojil olejový chladič, že to je tím, ale nebylo,když už jsem to dal k mechanikovi, co mi auto dělá dodnes, tak hned věděl, že je zle...Byla to hlava..puklá..
Takže asi dobrej kup, koupil jsem asi schrott a dávám jej pomalu dokupy, ale to klepání... To je holé neštěstí...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 1.12. 2016
Příspěvků: 15 | Témat: 3

12.04 2019 17:48


Ještě jsem neodpověděl na jednu věc.Při přeřazení- spíš jak pustím plyn.Přijde mi, že jak to ztratí ten tah, tak to jakoby lupne, ale ne vždy.Od trojky už to pak vetšinou nedělá.Několikrát jsem zkusil na dvojku zrychlit a pustit plyn a levou nohu mít odloženou,kde má být a cítím to v noze, když to klepne.Vždy jedno klepnutí.
Pravá ale klepe jinak, jakoby tam byl někde povolenej nějakej kryt, prostě rablování, ale při vyšší rychlosti to už nedělá
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1327 | Témat: 58

12.04 2019 22:16


Tak co třeba silentbloky na převodovce dole? Pokud to má vliv na to co popisuješ. Pokud budou prasklé, tak by to mohlo dělat nějaké rány a bouchání při přeřazení apod. Možná někdo napíš ještě svůj nápad. Ramena se težko poznávají, taky jsem nevěřil, dokud jsem je neudělal komplet celé + tlumiče a pak jsem měl konečně klid.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

13.04 2019 7:41


Jsem asi podobného názoru jako Fan1s:. Pokud k bouchnutí dojde, když přeřadíš, tak by to mohly být silentbloky převodovky či motoru.
Na mototu jsou olejové silenbloky. Řešil jsem na autě rány při prudkém ubrání nebo přidání plynu.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email