Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 6 června 2025
Celkem je zde 226 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Valdavalda1
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 3
Uživatelů celkem: 49 228
Online návštěvníků
Návštěvníků: 221
Uživatelů: 5
Celkem: 226

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5153 | Témat: 33

06.03 2019 6:50


Jde o to jak bylo uskladnene taky
Predvstrik si skontroluj na vagu jak ho mas pokud spatne musis snad hejbat remenici na cerpadle aby si ho srovnal
nahoru

sponzor





06.03 2019 6:50


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.3. 2019
Příspěvků: 10 | Témat: 0

06.03 2019 7:42


rozvody jsou v pořádku i čerpadlo nastaveno a já mám zkušenost že pokud není dobře nastaveno tak by to enchytlo vůbec nebo s velkou obtíží tohle startuje na otočení ale nejde přes 2tis otáček a hulí smrdí po nespálené naftě,proto se ptam ejstli není potřeba to spárovat s autem protože takhle sem jednou dělal škrtící klapku na octavii prostě se musela spárovat a já bohužel nevím jak
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.5. 2017
Příspěvků: 228 | Témat: 33

06.03 2019 12:59


ak to je VP44 tak to tusim naozaj potrebuje nastavit charakteristiky, neda sa vymenit "len tak".. resp. da, ale je vecou nahody ze bude fungovat normalne..

ide o to, ze RJ motora do cerpadla posle ake hodnoty pozaduje, a tym to konci.. cerpadlo sa "riadi a kontroluje" samo, a musi dopredu vediet polohu vacky a neviem co este...

toto doma bez naradia neurobis..

ak sa mylim, prosim opravte ma..
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1829 | Témat: 109

07.03 2019 7:06


Hosi snazim se tomu Andremu pomoct, uz jsme se dopracovali k tomu ze ECU* i sloupek rizeni je puvodni. Dle meho to blokuje immo* Ande se tedy kouknul do mvb immobilizeru a priznam se ze tohle jsem jeste nevidel hodnota overeni immo* misto OK nebo NOK ukazuje NEUTRAL. WTF? Vi nekdo co to znamena?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1879 | Témat: 45

09.03 2019 10:23


nemůže to být špatný překlad ve VCDS?
někdy ty hlášky nedávají moc smysl.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1829 | Témat: 109

11.03 2019 19:58


Tak je to asi fakt prekladem. Tvl sja si lamu hlavu co to ma znamenat a nejaky blb neumi prelozit textak jeste ze ja cz vag nepouzivam. Diky za tip Rozsini
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.3. 2019
Příspěvků: 10 | Témat: 0

12.03 2019 6:56


tak kluci zkusil sem TDIGRAF a čerpadlu uplně bomba....přesně v linii kde má být ale stále chyba 00550 kouří nejde přes 2tis otáček...dnes sem vyndal měrku a výčko na dolívání oleje a přidal plyn vše zničené od oleje...včetně mě a krásně šel do otáček....tak čim to muže bejt?že by slavnej filtr o kterým každej píše?kde je kolik stojí?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2830 | Témat: 181

12.03 2019 18:39


Len otázka akú tam na ECU*? EDC16? Ak ano spravte ju immo* free nech to aspoň jazdí.

EDIT
Tak je to 4F0907401C  EDC16CP34 tak upravte eeprom je to zmena 6 bitov a bude to jazdit
Naposledy upravil urgi dne 13.03 2019 9:02, celkově upraveno 1 krát. (15% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





12.03 2019 18:39


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.3. 2019
Příspěvků: 10 | Témat: 0

12.03 2019 20:07


tak sem chtěl čistit motor...sundal sem čerpadlo,Turbo* a pak sem si všiml že ejdna hlava je nově dělaná...a druhá špinavá a původní těsnění atd...sundam víko a co tam?vypadlé koníky a hydroše v pí.i...dohromady 5...mám sundat i hlavu a zkontrolovat písty,ventili atd..?je to timhle ale nepočítal sem s touhle investicí jo a jen pro lidi kteří tohle neví (FILTR ODVĚTRÁVÁNÍ BLOKU MÁ POUZE MOTOR PŘED R.V.2000)což sem si původně myslel já,nešel do otáček,foukal přes nalévání oleje,atd
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2631 | Témat: 74

12.03 2019 20:53


Bohužel tě potkala dukátová past . Viděl bych to na GO u Satase nebo někoho kdo ty 2.5 V6 fakt umí, asi tak nějak no...
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 12.7. 2010
Příspěvků: 779 | Témat: 95

13.03 2019 8:35


Sice neviem preco sa to riesi v tejto teme ale k tej 2.5 V6 :

Michalx2 :
Citace:
jen pro lidi kteří tohle neví (FILTR ODVĚTRÁVÁNÍ BLOKU MÁ POUZE MOTOR PŘED R.V.2000)


musim nesuhlasit - minimalne do roku 2004 - dokedy sa 2,5 robili - AKE,AFB,... rozdiel je iba v tom ze aky filter pouzili. Ale bol tam vzdy. Ja som mal "bavlneny" a vymenil som za ten bezudrzbovy
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.3. 2019
Příspěvků: 10 | Témat: 0

13.03 2019 19:48


je možné že tam někdo koupil bavlněný,ale co sem četl já tak od rv.2000 byly bez udržby,dokonce je tam výrobní datum a souhlasí s mím autem,pokud tam tedy dávali GERMÁNI co chtěli..tak sou to ko..i a už jen podle toho jak je ten motor zkonstrulovanej tak příště raději budu jezdit starým dobrým 1.9tdi 81kw myslím že to vyrobili italové nebo kdo,původně jako lodní motory
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1829 | Témat: 109

13.03 2019 21:41


Vsichni vedi ze 81kw je mene narocny na udrzbu, to si objevil Ameriku, navic ho opravdu italove nevymysleli Kdyz si koupil past tak se muzes rozcilovat ale maximalne na sebe, ja 2.5 mel kod motoru AKE najezdila 260.000 pak sem ji prodal u nas ve vesnici a jezdi to dodnes. Vacky i cerpadlo puvodni, v zivote mi nesezrala olej a nekourila ani na full gas
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.2. 2019
Příspěvků: 33 | Témat: 1

29.03 2019 12:07


Dobrý den mohu poprosit více informací?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.3. 2019
Příspěvků: 10 | Témat: 0

29.03 2019 13:02


informace o čem?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.2. 2019
Příspěvků: 33 | Témat: 1

29.03 2019 13:04


Jak psal urgi výše jsem domluvený se Supermanem ale mě osobně by třeba zajímalo více informací protože všechny cesty vedou k blokujicimu immu v mém případě
nahoru

sponzor





29.03 2019 13:04


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.3. 2019
Příspěvků: 10 | Témat: 0

29.03 2019 16:50


nečetl sem všechno cos sem psal ale tvé chyby ukazují na cestu po kabeláži zkusil ses podívat pod koberec na komfortku?ale opravdu pořádně!!taky sem to dělal a nic sem nenašel nezbávalo mě nic jiného než celý svazek rozmotat od té origo izolepy a tadá!bylo asi 6kabelů uhnilích přímo ve spoji nefungovalo nic a pořád chyba komunikace a provoz po jenom vodiči,od kud jsi?poblíž Plzně?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1829 | Témat: 109

30.03 2019 12:44


Pravdepodobnost ze mu kvuli komfortce nestartuje auto je stejna asi jako ze to zpusobuje praskla zarovka predniho svetlometu kterou ma jeste ke vsemu strcenou v krabicce s nahradnima zarovkama....
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1829 | Témat: 109

25.04 2019 22:33


Tak vyreseno, zaprve mela zavadu EZS jednotka zadruhe nekdo vymenil EZS i ECU* motoru a zatreti k tomu byl klicek uplne z jineho auta takze sem opravil EZS a vytvoril novy klic. Jeste upravil km aby odpovidali km ktere ma motor najeto. Uvidime co bude jeste potreba az se to vrati zpet do auta.



https://youtu.be/yPz4NQIHI48
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.2. 2019
Příspěvků: 33 | Témat: 1

06.05 2019 0:00


Tak pánové smekám před supermanem...dojel jsem domů nacvakal to do štekrů otočil klíčkem a auto po roce a půl nastartovalo hned na první pokus...neskutečná radost která mi byla hned zmařena probuzenou domovnicí o půl 1 ráno ale nedivím se jí. Nemohl bych jít spát aniž bych to nezkusil samozřejmě že to člověk zkusil okolo bloku...automat trošku více pokulhává nechce řadit zpátečku ale zvláštní že to lze obejít i když trošku prasácky. Další den se zprovoznilo servo páč s tím kroutit bez serva je vážně sranda pokud nemá člověk zkušenosti z felicie. No zpátky k autu v hodně jednotkkách je safe mode/component protection s tím budu muset k autorizovanému servisu každopádně motor zní dobře... teď k převodovce měnil se brzdový spínač občas se chytl občas ne zobáček uvnitř byl načatý chybu hlásila jak ECU* motoru tak převodovky po smazání se neukázala ale zůstává v ní chyba zpětný chod - nesprávný poměr... samosebou že neřadí je zařazená 3jka nejspíš nouzák a i na ni se rozjíždí ani přes Tiptronic* nereaguje na další rychlost. Se zpátečkou sem vydrbal tak že v určité poloze mezi P a R se zpatečka normalně chytne a auto couvá mohla by prý pomoci adaptace převodovky ale ve vagu jsem nic takového nenašel...toť mé pokračování v tomhle autě plném zázraků a za každou radu budu velice vděčný
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7238 | Témat: 19

06.05 2019 8:16


Tohle si ale mohl mít vše vyřešené už davno a ne teď.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.2. 2019
Příspěvků: 33 | Témat: 1

06.05 2019 8:18


Jak to myslíš?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7238 | Témat: 19

06.05 2019 8:22


No mám pocit ze sem ti někde psal ze to auto můžeš dovézt ale teď je to jedno už když už je to probuzené.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.2. 2019
Příspěvků: 33 | Témat: 1

06.05 2019 8:32


Co to tak čtu tak hned na začátku jsi psal že bys to vážně chtěl kříSIT*
nahoru

sponzor





06.05 2019 8:32


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.2. 2019
Příspěvků: 33 | Témat: 1

06.05 2019 8:38


Samozřejmě že se to neodeslalo celé -_- psaní na telefonu je fakt super... Pak jsi psal postup nějak tam nevidím přímo abych to dovezl ale je možné že se mýlím Motor již sice vrčí ale zbývá tam ještě pár věcí hodně štekru bylo nezapojenych momentálně budu muset na jamu nemám zapojené čidlo teploty výfukových plynů hlásí to i diag a vidím i kabel ale nedosáhnou na sebe a další nemám zapojeny ventil u turba je tam stekr ale žádný kabel a další věc je volný podtlak a stekr u nasávání do airboxu takže budu muset jít po tom
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7238 | Témat: 19

06.05 2019 8:54


A teď koukám mas skutečně pravdu... psal jsem to asi někomu jinému tohle se mi z časového vytížení asi fakt dělat nechtělo. Omluva... no kazdopadne dobry je ze jste to probudili a pokud bys chtěl pomoct s ochranou dílu mimo audi tak to ti u mě vyresim.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.2. 2019
Příspěvků: 33 | Témat: 1

06.05 2019 9:03


Odkud kdyžtak prosím jsi?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7238 | Témat: 19

06.05 2019 18:02


Praha zapad
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.2. 2019
Příspěvků: 33 | Témat: 1

06.05 2019 18:05


Satas jak ty tak lumpiq jste ode mě 200km daleko nevím jestli by to dala
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.2. 2019
Příspěvků: 33 | Témat: 1

07.05 2019 11:24


Po hodně dlouhém mozkovém hloubání a dloubání nejspíš tuším co se odehrává v automatické převodovce ale chci si ověřit zda se s tím již někdo setkal...myslím si že olej v převodovce bude hodně starý (zjistím až budu na jámě) a kombinace s rok a půl dlouhým stání tipují za ucpaný mechatronik povedlo se mi spustit vymazání adaptivních hodnot Převodovka* zkusila zařadit jedničku ale při 10km rychlosti mi vždycky zarazi převodovku jak kdyby tam člověk hodil z Dcka Nko a okamžitě buď odmítá zařadit nebo tam hodí natvrdo 4ku (nouzový režim) spojka neklouže a zpátečka sice zařadí v jiné poloze než na voliči ale při chytnuti tě polohy se normálně rozjede bez prokluzu potvrdí nebo vyvrátí mi to nekdo?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email