Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 22 prosince 2024
Celkem je zde 931 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: ralok
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 3
Uživatelů celkem: 48 892
Online návštěvníků
Návštěvníků: 925
Uživatelů: 6
Celkem: 931

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.4. 2010
Příspěvků: 10 | Témat: 2

04.09 2018 10:26


Zdravím, tak plánuji koupi audiny předpokládaný rok výroby 2005-2008 . Rozhoduji se mezi naftou a benzínem , já bych bral raději benzín . Zvuk nafty se mě nelíbí, i když uznávám že točivý moment nafťáku je velkou výhodou. Co myslíte vy, jít do nafty nebo beznínu ?
nahoru

sponzor





04.09 2018 10:26


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 10.2. 2012
Příspěvků: 148 | Témat: 24

04.09 2018 11:31


Ak nenajazdis extra veľa km, kup 2,8FSI
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2538 | Témat: 43

04.09 2018 11:51


Pokud ti jde o zvuk a nenajezdíš extra moc km, tak běž do 4.2 MPI nebo 4.2 FSI. Nemusíš pak řešit ani ten krouťák.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1828 | Témat: 108

04.09 2018 11:58


Jednoznacne 4.2MPI a kdybys zacal jezdit hodne da se to hodit i do lpg
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7144 | Témat: 199

04.09 2018 13:58


SupermanXXX (04.09 2018 11:58) orig :
Jednoznacne 4.2MPI a kdybys zacal jezdit hodne da se to hodit i do lpg


dejte pokoj s plynem pane
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7219 | Témat: 19

04.09 2018 16:19


lumirs (04.09 2018 13:58) <a href="/forum/prispevek/1397133-vybiram-a-sestku-nafta-nebo-benzin#1397133">orig</a> :


dejte pokoj s plynem pane

Tvl kdy to z tech lidí vystoupí ta nemoc jmenem LPG...víc škody než užitku.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1362 | Témat: 70

04.09 2018 16:29


LPG do auta jediné do nějakého karbecoveho jednoduchého motoru bez katů nejlépe ne do těchto novych aut to je vlastní vrazda finančních rezerv.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 10.2. 2012
Příspěvků: 148 | Témat: 24

04.09 2018 19:34


Samozrejme 4,2 V8 je Topka....
nahoru

sponzor





04.09 2018 19:34


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1828 | Témat: 108

04.09 2018 20:23


4.2mpi opravdu neni novy motor ) a lpg mu necpu jen rikam ze kdyby se mu treba zmenilo zamestnani, bydleni atd nemusi to menit za ropaka ale staci udelat lpg. Rekl bych k tomu vic ale to by se to tj zase rozjelo na brutalni oftopic od priznivcu a odpurcu lpg takze 4.2mpi at uz s lpg nebo nez a HAWG!
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.4. 2010
Příspěvků: 10 | Témat: 2

04.09 2018 20:28


No ta Vé Osma by byla pýcha, ale bojím se že by mě sežrala zaživa. Páč jezdím spíše po městě. S tím zaplynováním počítám. Samozřejmě že znám slogam - nafta patří na pole a plyn do sporáku Nicméně mě napadá další dotaz, znáte nějakej motor kterej plyn opravdu nemá rád?

díky
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1362 | Témat: 70

04.09 2018 20:54


Omlouvám se tedy za off topic. LPG nemá rad žádný motor.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.4. 2010
Příspěvků: 10 | Témat: 2

04.09 2018 21:26


hansdob (04.09 2018 20:54) orig :
Omlouvám se tedy za off topic. LPG nemá rad žádný motor.

No nemyslím si že by plyn byl až takový mor, to by už ty zplynovaný auta dávno vymřely. Jedině že by Audimotory byly v něčem specifický a po plynu houfně umíraly. No je fakt že ve svém i širším okolí neznám benzínovou Audinu, všechno je to samá nafta. Jenže zvuk naftového motoru / místním naftákům se omlouvám / je prostě příšerný .

Jo a neomlouvej se, každý máme právo na svůj názor. Ty máš určitě své zkušenosti.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14797 | Témat: 53

04.09 2018 22:42


Bohuzel fsi opravdu nema rad lpg ale kdyz neveris kup si to nacpi to tam a vem si hypoteku na novej motor protoze to lpg ho 100% popravi. Nejakou chvilku to bude dobry ale ten motor neni postavenej na jiny palivo nez je benzin. A zastavba toho lpg znici ostatni uz jenom samotnou montazi.

Chces nazor cloveka co mel 6.0 w12? A to to mel jen kratkou dobu a motor total a to jen diky lpg. Spocitej naklady na porizeni lpg a velice kratkou zivotnost motoru kolik by si musel najet aby se ti to vyplatilo. A ver ze nenajedes ani tolik aby se ti to zaplatilo.

Konstrukcne je ten motor problematickej uz sam o sobe pri provozu na benzin.

A nazor satase je naprosto spravnej protoze tyhle poklady dava dohromady moc dobre vi co pise.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1828 | Témat: 108

05.09 2018 7:02


FSI a lpg neni dobry napad ale 4.2MPI a lpg je naprosto v poho. Nazor Satase jako zaujateho cloveka proti lpg znam ale troufnu si rict ze jsem prestavel a odservisoval vic lpg nez Satas. Dokonce si myslim ze vy co tu prispivate jste zadny motor taky nepredelavali a hned hlasite neco o lpg a smrti znam fabii 1.2htp v lpg kterou majitel utyral na dalnici, olej menil tak po 50 tisicich filtry nemenil snad nikdy a kdyz se ten motor zastavil tak vinikem bylo samozrejme lpg ze ano, osobne jsem mel motor 1.8t jeste nachipovany, jeste dostaval certle a na lpg najezdil 150tis km a dodnes se tesi plnemu zdravi. Takze prosim nestraste potencialni zajemce o lpg. Je to jen o tom vybrat firmu co to umi, v CR znam jen 3 firmy, ostatni ten motor rozstouraj.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1362 | Témat: 70

05.09 2018 7:51


Strašit nestrašíme ale kdyby LPG bylo tak dobrý měli by ho automobilky o výroby
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2610 | Témat: 74

05.09 2018 8:01


Tak jako nepřesvědčíte lva aby žral zelí, tak některým lidem těžko vyvrátíte názor že s LPG to nejde.

Ovšem musí to dělat Pan plynař - správná instalaci a hlavně správné seřízení. Kolik jich je v ČR? Asi tak tolik jako prstů na jedné ruce. A bohužel narozdíl od benzínové nebo naftové instalace z výroby, je třeba se o plyn starat. Co 10.000km kontrola, co 50.000km test vstřiků a obvykle výměna. Reduktor tak stejně, obvykle po 50.000km repas. Kolik z uživatelů aut s LPG to dělá? Valná většina na to sere, řeší to akorát při revizi před STK s emisemi co 2 roky.

Ta moje plečka má už skoro 5000mh na LPG a motor má kompresní tlaky skoro jako nový. Jedeme bez problému dál. Minulý měsíc jsem po 15-16ti letech vyhodil systém kontinuálního "vstřiku" LPG a dal tam moderní sekvenci. Kurevský posun kupředu...

Do FSI motoru je LPG nesmysl už z principu jeho konstrukce. Ten má problém sám se sebou už při chodu na benzín.

A pro zadavatele vlákna - ber benzín, čím větší objem tím lépe.
Naposledy upravil Nakadah dne 05.09 2018 8:03, celkově upraveno 2 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





05.09 2018 8:01


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2610 | Témat: 74

05.09 2018 8:02


hansdob (05.09 2018 7:51) orig :
Strašit nestrašíme ale kdyby LPG bylo tak dobrý měli by ho automobilky o výroby


Maj z výroby CNG. To není fuj?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2538 | Témat: 43

05.09 2018 11:54


Dokonce i do FSI LPG jde zamontovat, ale solidní plynař k tomu taky dodá tu nejdůležitější informaci. Musí se to dělat do najetých 50 tisíc, než jsou ty vstřiky rozhašený nebo se před montáží musí vyměnit, jinak to ten motor odpraví.
Já mám v 2.7T plyn už 140 tisíc, v 350 tisících se měnily hydroštely a osobně si myslím, že to bylo mnohem víc způsobeno longlife intervalem předchozích majitelů než plynem.
Co se týče spotřeby a úspory, tak na to stačí tabulka v excelu a porovnat pár běžných údajů, ceny benzínu, LPG i spotřeba daného motoru jsou známé.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1362 | Témat: 70

05.09 2018 13:51


CNG je polofuj ale proti LPG v něm není takový bordel ...... jenže nekvalita paliva je zde i u dieselu ....... každý ať si do svého mazlika dá co chce je to každého svobodné rozhodnutí. I
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1828 | Témat: 108

05.09 2018 17:51


Jeste jedna informace k FSI, nikdy to nepojede jen na ciste lpg, vzdy je ttam kombinace par vstriku lpg a jeden vstrik benzinu. V praxi to znamena ze to proste zere treba 8l plynu a k tomu 3 litry benzinu. Pomer je primo umerny k vydrzi benz vstrikovacu. Tzn kdyz budu chtit setrit a ladit to na co nejmensi spotrebu benzinu, vstriky zapecu a urcite nic neusetrim
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.4. 2010
Příspěvků: 10 | Témat: 2

05.09 2018 20:55


Nakadah (05.09 2018 8:01) orig :
Tak jako nepřesvědčíte lva aby žral zelí, tak některým lidem těžko vyvrátíte názor že s LPG to nejde.

Ovšem musí to dělat Pan plynař - správná instalaci a hlavně správné seřízení. Kolik jich je v ČR? Asi tak tolik jako prstů na jedné ruce. A bohužel narozdíl od benzínové nebo naftové instalace z výroby, je třeba se o plyn starat. Co 10.000km kontrola, co 50.000km test vstřiků a obvykle výměna. Reduktor tak stejně, obvykle po 50.000km repas. Kolik z uživatelů aut s LPG to dělá? Valná většina na to sere, řeší to akorát při revizi před STK s emisemi co 2 roky.

Ta moje plečka má už skoro 5000mh na LPG a motor má kompresní tlaky skoro jako nový. Jedeme bez problému dál. Minulý měsíc jsem po 15-16ti letech vyhodil systém kontinuálního "vstřiku" LPG a dal tam moderní sekvenci. Kurevský posun kupředu...

Do FSI motoru je LPG nesmysl už z principu jeho konstrukce. Ten má problém sám se sebou už při chodu na benzín.

A pro zadavatele vlákna - ber benzín, čím větší objem tím lépe.

Děkuji za radu, ale zaujala mě jedna věc. Tvé auto ukazuje mh to jako motorhodiny ? To by mohla být zajímavá machrovina
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2610 | Témat: 74

05.09 2018 21:05


Tenhle udaj ti ukazuje kazda jednotka LPG systemu. Celkovou delku chodu motoru na benzin a delku chodu na plyn. Jestli se to da vycist z ridici jednotky auta, nevim. Asi spis ne.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7219 | Témat: 19

05.09 2018 21:40


Kolik ja sem odservisoval auto s LPG?Ani jedno ani jedno sem nikdy nenamontoval pač tohle hovno do motoru nepatří a auto s lpg nepřekročí prah mý dilny... Veřim že jsou plyny který opravdu fungují ale kdo si to tam nechá dat že....primární učel tohohle je jezdit za 3 halíře na desetikilometr s idealně V12 a hlavně to za kybl bláta pořídit jedno od koho.
Muj nazor znate nikomu ho nevnucuju a nezmenim ho a respektuju nazor jiných nehadam se.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.10. 2013
Příspěvků: 174 | Témat: 3

06.09 2018 9:00


4,2 mpi s Lpg je nesmysl. Mluvím z vlastni zkušenosti, mel jsem 2 4fky za 3 roky najeto cca 150tkm na lpg a nikdy uz vice. Po serizeni to vzdycky chvilku fungovalo ale po treba 8-10tkm zase problemy, kdyz se nekde natankoval spatnej plyn tak taky hruza, dojezd 300km byl tragickej a vetsi nadrz se misto rezervy nevejde, spotreba lpg u obou aut 16,7l + nejakej benal . 4,2ka motor jinak super ale provozovat na benzin. Lpg je dobry do nejakeho 100kw siditka, ale tyhle vykony to dlouhodobe nedava bez toho abys to kazdych par tisic řešil. Pokud najedes malo km tak se to ani nevyplati a pokud hodne bude te to casem srat ze furt tankujes a resis serizeni ... ted mam 8 mesicu a8 v nafte a je to uplne jinej komfort cestovani- mysleno tankuju po 1000km ne po 300 a vysledna cena pqliva na km je stejna jak u 4,2 v plynu....
nahoru

sponzor





06.09 2018 9:00


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 16.2. 2013
Příspěvků: 211 | Témat: 34

06.09 2018 11:52


To jsou zase hrozný keci ohledne LPG
To že to nekomu nefunguje, není tím že LPG je na piču, je to tím že jeho plynař je na piču!! LPG když je správne udelaný, tak jezdí líp než na benzín a človek o tom ani neví.
Tím líp myslím opravdu líp! Z vlastní zkušenosti. Mam najeto na LPG přes 100k a nikdy.. NIKDY jsem o tom plynu nevedel, krom 2x vymeny filtrů a zkrácení intervalu svíček!! dojezd mam z a6 v6 500km. V8 bude zrát víc, ale určite do A8 jde vetší nádrž, takže v pohode.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7144 | Témat: 199

06.09 2018 12:53


Hele a jak to je s tema revizema nadrzi a toho okolniho zarizeni sporaku? Musi se s tim na revize, jako kdyz domu chodi plynar na revizi kotle?

Jinak otazka na plynare: kdyz vedle sebe postavime dve V8, jedna pojede na LPG a druha na Natural 100, ktera pojede lip?

Tipnul bych si, ze samozrejme ta americká, ale necham se poucit

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 16.2. 2013
Příspěvků: 211 | Témat: 34

06.09 2018 12:59


revizi musíš mít na stk. tzn navštivit jakehokoliv plynaře co ti to vojede čuchačkou a dá potvrzení. otázka 10ti minut a 300 kč.
Když bude plyn udelaný dobře, tak nepoznáš v jízde rozdíl. já když delal různé měření tak mi vzdy v6 vyšla o MALIČKO rychlejší na plyn.
minimálne musí ject stejne, rozdíl bude jen v počtech.. verva100 - 35kč, LPG - 14,5kč. Takže dvacka na litru!!
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.10. 2013
Příspěvků: 174 | Témat: 3

06.09 2018 14:13


Kecy jsou to ze to nepoznas.... pokud ti to jede blbe na benzin tak je mozny ze to na lpg jede pocitově lépe, ale zrovna motor BAT v a6 4f neni s lpg velkej kámoš, pokud se nekdo chlacholi tim ze jezdi na plyn levne tak ok, taky jsem si prvnich par tisic myslel jak je to skvělý, ale po 150tkm hodnotim proste uzivatelsky naftu nebo pokud na to mam tak benzin jako nejlepsi variantu. Lpg je proste kompromis za urcitou cenu, coz si zaryti plynaci nedaji vymluvit. Sam mam 20 let starou e36 6valec v plynu a 6 let o tom plynu nevim, tam to funguje dobre, dojezd 500km, jednou za rok svice a filtr a je klid ale v8 Bat byla dost choulostiva na plyn...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 16.2. 2013
Příspěvků: 211 | Témat: 34

06.09 2018 14:49


kecy meleš leda ty!! mam dve a6 V6 obe v plynu a obe motorove naprosto v pořádku.. to že jsi měl nahovno plynaře, co asi spíš dělal do včel je tvůj problém!! Já říkám svojí vlastní zkušenost a je to tak! Věřím že ti ty auta jeli napiču a že si s tím mel problémy, ale to byla chyba instalace a neschopnýho plynaře. A ty mi věř, že ja mam zkušenost takovou, že v6 motory na LPG dokáží ject uplně stejně jako na benzin! Jedno z tech motoru je ASN a ta V8 je jen o dva válce delší,, jinak uplně to samý.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

Prostě to udělat jde!! Hotovo.. TEČKA!!
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2610 | Témat: 74

06.09 2018 16:20


Atmosféricky plněný zážehový motor nemůže mít větší výkon na plynné palivo než na kapalné. V reálu ho má nižší. To kapalné palivo se odpařuje a snižuje teplotu směsi nasávané do válce. Tím zvyšuje její hustotu a zlepšuje celkově plnění válce. Jiná věc je vstřik přímo kapalné fáze plynu do sání, tam je ten výkon i vyšší. Ale tyhle LPG systémy jsou drahé a snad to dělá (dělal) jeden nebo dva výrobci.

Ten rozdíl plyn vs. benzín je malý. V podstatě se to dá posoudit leda na brzdě a nebo na sprintu - ale tam to musí zkoušet někdo kdo udělá jeden sprint jako druhý. Běžný řidič to nepozná. A pokud pozná, tak je něco špatně.

A něco jiného jsou přeplňované motory. Takže je třeba to mezi sebou neplést.

Dál asi nemá smysl sem přispívat, akorát tady vznikne hádka co je lepší.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email