Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 27 prosince 2024
Celkem je zde 613 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: majkl006
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 4
Uživatelů celkem: 48 901
Online návštěvníků
Návštěvníků: 613
Uživatelů: 0
Celkem: 613

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

22.08 2018 18:49


Ahojte,

potřebuji za něčím občas zapřáhnout podval nebo nákladní vozík s celkovou max 2300kg.
Nejraději mám Audi, ale jediná volba v mé cenové relaci je Allroad, naftu 2.5 nechci, tak se pokukuji po 2.7BiT s LPG. Není to auto na denní jěždení s podvalem, spíš tak jednou za měsíc. Jinak na dlouhé štreky, do konce roku dostanu v práci služební auto, tak tohle bude nevyužitý mimo to tažný a dlouhý trasy. Do té doby to bude používaný i jako dailycar cca 40km denně.

Jak moc blbej nápad to je?

Druhá volba je Vito 2.2CDI, na kuli má ale jen 2000kg.

Jak se na tohle dívají v DE? Tažný 2t, budu mít váhu přívěsu do 2t, ale celková 2,3t. Můžu dostat pokutu nebo je to jak u nás, že záleží na skutečné váze? Tj. TZ na 2t, táhnu třeba 1,9t (byť maximálka podvalu je 2,3t) a vše je v pohodě?

Dík


Potřebuji to tenhle týden rozlousknout.
nahoru

sponzor





22.08 2018 18:49


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.10. 2013
Příspěvků: 174 | Témat: 3

22.08 2018 18:53


Pokud budes mit na vleku nalozeno celkově do 2000kg vcetne vleku tak to muzes táhnout zcela legálně. Jinak obcas se objevi na bazosi t4ka ktera ma zapsáno 2500kg .
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

23.08 2018 7:49


maczaCZ: A nepřemýšlel jsi i nějaké SUV? My tak máme doma Mitsubishi Pajero. A je to jednak jako záložní auto, pracant na tažení přívěsu a pak auto na výlety a do lesa.
Když to budeš mít jako druhé auto, tak to že to má o něco vyšší spotřebu zas tak řešit nemusíš a ty možnosti využití jsou větší.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 13.9. 2009
Příspěvků: 780 | Témat: 14

23.08 2018 11:31


maczaCZ: ... jako se vsim - zalezi jak moc Te budou chtit dusit. Kdyz pujde o premie, tak je to voda na mlyn, protoze pokud vim, tak zakon nezajima skutecne cisla, ale to, co je na papire. Nakonec stejne jako u ridicaku a hmotnosti souprav, etc.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1362 | Témat: 70

23.08 2018 16:07


A6 Allroad má 2300 jen dle tažného běžnější je 2100. Jinak vito je hniloba. Allroad pytel problému ( to co bude nákupní cena to do něj do roka dáš a až pak to bude auto. Vyservysovanej by musel být tak za 220 he he a to nikdo nedá.

Vlek mám 3t tažný 2100 a tahám do 2100 celkový nepřetížit auto. Když chci víc máme touarega 3,5t tz a tam do maximavoziku takže 3t no jinak řidičák mám full
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

24.08 2018 8:26


Díky za názory, já právě budu dodělávat B+E. Pořídili jsme barák, občas si dovezu nějaký auto, tak je to občas potřeba.

Ad.Vito - mám se jet podívat na jedno po vyvaření a celolaku - ale je bez klimy, tak nevím potřebuji to tak na rok dva než se pošetří na něco lepšího.

Ad. Allik - počítal bych s tím, že by se tam nějaká kč pustila, ale teď nevím, všude kde jsem hledal - technická specifikace atp. píšou 2300kg, ale jasný, lepší by bylo vědět, co je v TP

Ad. váha, myslím, že letos je to právě nějak změněný, že když člověk nepřesáhne maximálku na TZ, tak je to v pohodě.

Ad. SUV - přemýšlel, ale na cestování mě děsí spotřeba, měl jsem v úmyslu koupit Hyundai Terracan (dělal jsem v Hyundai, tak mám možnost dílů skoro za nákup), ale prostě všichni říkají, že běžně 16l nafty, to mě nežrala ani naložená odtahovka
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

24.08 2018 9:09


maczaCZ: Tak to nevím, ale Pajero má výhodu v tom, že to není stálá 4 kolka, ale v základu je to zadokolka, kde se dá připojit přední náprava. Ale na rozdíl od mnoha SUV či Off roadu má výhodu v tom, že se dá zapnout cestní režim 4x4, tedy s otevřeným medzináprávovým diferenciálem, takže když zaprší nebo se tahá přívěs, je možno zapnout 4x4 jet celou cestu na něm. A jinak se vypne a jede to na zadokolku. A co se týká spotřeby, mám krátkou verzi s 3.2 DI-D a ta na delší je při normální klidné jízdě kolem 8 litru. Do 10 se dá vejít myslím v pohodě.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5149 | Témat: 33

24.08 2018 9:36


a co třeba touateg ?
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému



tady píšou že má 3500 na kouli
nahoru

sponzor





24.08 2018 9:36


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.5. 2013
Příspěvků: 81 | Témat: 7

24.08 2018 9:43


Kdyby jsi.měl zájem tak bych měl alika v lpg v si myslím ve velmi dobrém stavu. Více po telefonu neboť se mi to tu nechce vypisovat co jsem na něm udělal.

Mates 608 409 309
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1362 | Témat: 70

24.08 2018 10:56


Touarega 1 face máme na tahání 3,0tdi. Spotřeba s vlekem v poho ( dle počasí zátěže a terénu ) 10. Allik 2,5 tdi s vlekem i 14.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

24.08 2018 12:42


Michal.K: slusny SUV je uz vesmes mimo moji cenovou relaci, kterou si ted muzu dovolit...

Touareg me taky napadl, ale to stejny jak slusne SUV. 3,5t ani nepotrebuju, ted aktualne mi staci 2,3. Na moje potreby az az

Dival jsem se Discovery, Pajero, Outlander, Grand Cherokee, Vito, Transporter, Allroad, Terracan, Galloper. Ale vzhledem k tomu, ze to bude brzy jen auto na pouziti tak 1-2dny v tydnu max, tak zase nechci neco extra velkyho. Dodavka pro me ma zas vic vyuziti a Allik by splnoval to, ze mam rad Audi a na obcasny vyjizdky (1 za rok) na vychod od nasi republiky za dobrodruzstvim. Zaroven po sklopeni sedacek se v nem da i prespat. Mam z toho 2.7BiT mensi strach nez z 3.0tdi a rozhodne min nez z 2.5Tdi

Kluci kazdopadne diky za rady, nazory, podnety a tipy
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2538 | Témat: 43

24.08 2018 15:20


Po sklopení sedaček je tam asi 2cm rantl, zas tak pohodlný to na spaní nebude.
Jinak máš možnost koupit něco tak za pade a pak do toho to kilo až kilo pade nasypat a budeš mít celkem slušnou jistotu, že je to auto v dobrým stavu. Když rovnou koupíš něco za kilo a víc, tak do toho ty prachy stejně obratem nasypeš.
Určitě nepočítej s tím, že koupíš něco za kilo, kilo pade a bude to skoro bez investic. Lidi se toho zbavujou, protože si koupili starší luxus káru, pak zjistili cenu servisu, tak to vyrakvili a zbavují se toho těsně před smrtí (nebo spíš před nějakou velkou investicí).
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

27.08 2018 13:14


Tak jsem se byl podivat na Allika, potreboval bych vedet:

jak moc to jede? Prislo mi, ze 100k a3 jede lip, ale mnohem.
Motor byl zechcanej od oleje, svitil check engine
Pri zvedani se zveda napred zadek a pak predek - to je normalni?
A pri vypnuti motoru auto trosku klesne soumerne (nelehne uplne dolu) ale treba z levelu 4 na level 1 a drzi nebo to uz vypada na nejaky problem?
Jinak me Allik vyhovoval, ale tenhle konkretni me neoslovil.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2538 | Témat: 43

27.08 2018 13:29


Je to dvoutunová kráva, už asi bude mít něco za sebou, tak to taky nepojede, taky jsem od toho čekal něco lepšího, připadá mně, že ty turba zabírají strašně pozdě. Kontrolku jedině přes VAG, může to být milion věcí od blbosti typu zpětný odtah vzduchu nebo jak se ten krám jmenuje (za studena vrací výfukový plyny do motoru kvůli emisím), po závažnější a dražší lambdy až po cokoliv dalšího a mnohem dražšího.
Zvedání je OK, napřed zadek a pak předek, předpokládám i kvůli aerodynamice. Pokud auto stojí a podvozek je OK, jedna poloha nahoru trvá zhruba 30s, pokud je to výrazně dýl, tak je něco v hajzlu a bude to stát hromadu peněz. Pokud je furt slyšet kompresor, tak to jsou měchy před smrtí a nejspíš i ten kompresor v tu chvíli.
Mně po vypnutí motoru neklesá, maximálně když se otevře kufru, tak trošku sjede dolů a pak zase nahoru. Každopádně při nastartování je v původní pozici. Ale toto chování skoro vypadá na nějakou vlastnost, souměrně to skoro nikdy nepadá.

Osobně si myslím, že nejlíp uděláš, když seženeš něco, co má zachovalý interiér a motor v kondici a vyservisuješ podvozek. Takových se spadlým podvozkem a měchama na výměnu bude asi dost, spoustu lidí ta investice (cca 7 litrů/měch) obvykle odradí. Hlavně si teda myslím, že se snažíš najít neexistující auto, má být pod sto a ve slušným stavu, takový se pod 150 neprodávají a i tak bude smrdět investicema na dálku.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2225 | Témat: 25

27.08 2018 14:12


Idealne pockat na sluzobne auto a nekupovat nic a slusny balik penazi ostane doma. To by som robil ja Zbytocne kupovat problemy (stare auto) za 100 000Kc, ktore vlastne ani netreba..

A 2.7T neviem ci si skusal v automate, alebo manuale.Ja mam skusenost s 2.7T s manualom a slo to pekne, ale nic zavratne to nie je. Samozrejme ze 100k a3 lepsie nepojde ani nahodou. 2.7t v a6sla podobne cca ako moja byvala s3 8l.Ak mas pocit, ze 100 konova a3ka ide lepsie tak tam nieco asi nie je v poriadku.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 1757 | Témat: 45

27.08 2018 17:11


maczaCZ: 4,2 V8 je lepší volba a v DE určitě něco najdeš.
nahoru

sponzor





27.08 2018 17:11


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

29.08 2018 12:56


Smrtaku, nac tolik pesimismu? Ja se nebojim investic, ale proste chci slusny zaklad a auto do kila? Proc ne? Jen to neni hned, ja se ptam spis na technicky rady.

Potrebuji za necim tahat podval a nechci si skrz to pujcovat vzdycky auto s tz.
Sluzebni bude oktava v kombiku, za tim podval tezko povezu.

To asi neni konstruktivni posun, resit jestli ma smysl si takovy auto kupovat. Nebojim se kilometru, ty jsou mi ukradeny, zalezi na rozumnym stavu, nehledam topovku, protoze si auto servisuji sam ze svych zasob nebo z novych dilu, ktery mam s 50% slevou, takze me to AZ TAK neboli.

4.2 v8 nechci, ta mi prijde zbytecna. Ale diky za tip
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2538 | Témat: 43

29.08 2018 13:19


Allroada 2.7T mám a dokonce v plynu, proto ten pesimismus. Je to už starý auto, ten kdo ho má vyservisovaný, tak ho neprodá. Prodávají se vraky před smrtí, protože lidi nejsou zvyklí platit takovej servis nebo na to ani nemají.
Takže seženeš Allroada za kilo, bude vypadat ve slušným stavu a během dvou let v něm necháš další kilo, protože se budou vyskytovat vady způsobené stářím, nájezdem a tím, že se porůznu na servisu šetřilo. Ono stačí, aby ti začly odcházet čidla výšky, každý stojí skoro čtverku (přední levnější, zadní dražší), každej měch sedmičku, kompresor desítku a to je jenom podvozek. Různých pičovinek okolo je další hromada a pořád něco odchází...
Moje doporučení, kup něco za půl sta, kde se všechny ty vady už projevily a nevylezou během následujícího roku. Dej do toho to kilo (polovina ceny bude oprava podvozku) a doufej, že se v krátké době nic dalšího nevyskytne. C5 bohužel není to co C4, je to mnohem složitější a na servis nákladnější auto a Allroad obzvlášť.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.5. 2014
Příspěvků: 50 | Témat: 3

30.08 2018 12:13


Kolik ma a6c6 v 3l nafte na kouli?v malem tp mam jen nejake pismena,vrlky nemam u sebe... zvazuju ze bych ji poslal do sveta,nejak se mi nahromadily auta.. Predem rikam ze ma vyndany DPF,stk jeste rok a pul. Najete 300k,prevodovka cca 50po repasi,vstriky 70k kupovane nove od megyho. Neni vybydlena,denne uzivam. Cena 110k. V inzerci by mohl jeste byt muj inzerat z jara..Kdyby ro bylo pro tebe zajimave pisni.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

31.08 2018 9:50


Mr. Death: dik za poznatky, jedu se podivat na odservisovanyho naftaka, uvidim. Třeba budu mit stesti, jak s a3, co jsme koupili polovicce. Ta nam dela jen radost. Servis fakt neresim, každý stary auto něco chce. Ale razim teorii, ze radeji odservisovany starsi, nez vybydleny novy za stejnou cenu

Benny: s DE je ted pro me problém, protože není tolik času. Ale uvidíme.


Jarynn: Asi to nebude uplně pro me, ale ze zvedavosti se podivej, kolik to ma na taznym.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.5. 2014
Příspěvků: 50 | Témat: 3

02.09 2018 21:18


Tak bohuzel,moje c6 ma max 1900kg prives..
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

14.09 2018 11:02


Jarynn: Dík za info.

Vypadá to na Allroada v naftě se serviskou a odstraněny klasické neduhy - nové vačky, repase čerpadla v DE, nový 3 vstřiky, 3 po repasi, novej kompresor a všechny 4 měchy, druhýho k tomu jako zdroj nd s motorem lehlým na vačky.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.3. 2018
Příspěvků: 242 | Témat: 6

13.03 2023 4:43


Dobry den,

cim to je, ze Allroad utiahne tazsi brzdeny prives nez Avant/Sedan, ked aj tie mozu mat vzduchovy podvozok ?

A6 C7 3.0 BiTDI 230kW sedan, avant 2100 kg
A6 C7 3.0 BiTDI 230kW allroad 2500 kg
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.4. 2015
Příspěvků: 118 | Témat: 15

13.03 2023 17:33


Protože je to auto o něco těžší...u tahání nejde o to jak to auto brzdí jak si všichni myslí, ale o to, jak je to auto schopné se rozjet naložené za zhoršených podmínek. Takže čím těžší je, tím líp se rozjíždí s vlekem.
nahoru

sponzor





13.03 2023 17:33


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email